Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če maš rave je možno da ti je zajlo utrgalo ja...čeprav..ka pa vem no, vseen ti ga ne bi smelo tok zamorit..

 

A drugače je normalno nazaj užgal?

Objavljeno

Maš mogoče not RAVE ventil? Mogoče ti ga ne odpre :?.

ne nimam RAVE ventila. A je možno da me CDI zajebavle.

Objavljeno

Če maš rave je možno da ti je zajlo utrgalo ja...čeprav..ka pa vem no, vseen ti ga ne bi smelo tok zamorit..

 

A drugače je normalno nazaj užgal?

Ni glih normalno užgal mal ga je matral. Sm ga užgal pa dav gas pa je kr ugasno tak ene trikrat pol je šov sam nism smeu več ko 8000 obratov če ne je spet ugasno. 

Objavljeno

Pozdravljeni mojstri  :)

 

Zanima me če se komu od vas slučajno kaj sanja, kaj bi lahko bil vzrok, da mi je danes med vožnjo ugasnil motor in mi tako zablokiralo zadnje kolo. Nazaj je vžgal takoj, brez problema in tudi pozneje pri vožnji ni bilo nobenih težav več. Deloval je spet tako kot prej, torej brezhibno. S kolegom smo pogledali tudi barvo svečke, glave cilindra sicer nismo odstranjevali ampak na prvi pogled bat izgleda vredu, kolikor se ga je dalo videt čez luknjo.

Edina razlika ki sem jo danes opazil je nihanje temperature na prikazovalniku v 5 in 6ti prestavi (niha med drugo in tretjo črtico, medtem ko je ponavadi konstantno na tretji  :) ).

Če imate kakšne predloge kaj ga je danes pičilo, se priporočam  :D

Objavljeno

Hmm to da ti je zagrabilo zadnje kolo ni pa nič dobrega. Da se ni mogoče motor pregrel in je bat zagrabil? Si kej spremljal temp. pred tem? Lahko pa je neki čist banalnega in ti je npr. klema od akumulatorja slabo prišaraufana in se je lih tok snela da ni blo toka. Je imel kolega podoben primer samo njemu ni nikoli gume zagrablo.

Aja kdaj si menju bat?

Objavljeno

Temperatura je bila taka kot vedno, na tretji črtici. Ko je ugasnil je za par sekund bila na četrti nato se je spet zmanjšala na tretjo. Bat je pa bil menjan pred kakimi 1000km  :) Ampak če bi ga zagrabilo dvomim da bi pol motor delal tako kot treba, ker sem naredil pozneje še 120km z njim...

Objavljeno

Ti men ko je na moji prvi zagrablo sem moral sam počakat da se ohladi in sem naredil še 10000km z motorjem in pri menjavi bata videl rise na cilindru :). Nočem te strašit, ampak če hočeš biti za ziher glavo dol in pogledaš situacijo.

Objavljeno (popravljeno)

Spet bo treba to šraufat :dry: upam sicer da ni to krivo ampak druge variante ne poznam ..ni mi pa jasno zakaj bi prišlo do tega. Utekal sem ga 800km tako kot piše v knjižici, tudi zdaj se nisem vozil na več kot 9000 obratov, pred vožnjo sem ga vedno segrel in potem stopnjeval pri vožnji, tankal motul 710...

 

Se spomniš mogoče kaj je bil razlog da je tebi zagrabilo bat?  :)

Popravljeno . Popravil skategrizzly
Objavljeno (popravljeno)

Spet bo treba to šraufat :dry: upam sicer da ni to krivo ampak druge variante ne poznam ..ni mi pa jasno zakaj bi prišlo do tega. Utekal sem ga 800km tako kot piše v knjižici, tudi zdaj se nisem vozil na več kot 9000 obratov, pred vožnjo sem ga vedno segrel in potem stopnjeval pri vožnji, tankal motul 710...

 

Se spomniš mogoče kaj je bil razlog da je tebi zagrabilo bat?  :)

nima te več rada..kr maš rajši ono drugo pa te je ta začela j**** po domače :P..drugač...odperi gor pa boš najbole znal kaj je blo..p.s good luck aja..nabavii že 600ccm...vrag ali al kaj čakaš? :D :D

Popravljeno . Popravil NinjaRider04
Objavljeno

nima te več rada..kr maš rajši ono drugo pa te je ta začela j**** po domače :P..drugač...odperi gor pa boš najbole znal kaj je blo..p.s good luck aja..nabavii že 600ccm...vrag ali al kaj čakaš? :D :D

pomoje bo tudi to krivo  :P sej bomo, čimprej ko bo čas  .) izpit dečko, izpit  :)

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj si pa menjal bat takrat, ko si ga? Ti je že prej zaribala? Če ja, ali si odpravil napako predno si naredil ta servis?

 

Če pa si menjal preventivno na 15k km, a si dal pol pravo dimenzijo not? Na vsak drug velik servis bi naj bil bat malo večji..al celo na vsak servis, sej ne vem več točno.

 

Drugače pa ja, tako kot je rekla mačka...odpri pa poglej, pa ne laufi več motorja, ker če je zaribala, potem boš naredil samo še več škode kot koristi. Mogoče je cilinder še vredu, ga lahko pa hitro uničiš če zdej laufaš po nepotrebnem.

 

Ko si ga užgal po blokadi kolesa, se ti je zdelo da je normalno užgal nazaj? Kompresija pa to?

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

Bat je velikosti 53,98mm če se ne motim in je bil menjan preventivno ampak pri 30000km in takrat ni bilo nobenih problemov. Vžgal je nazaj takoj, brez problema, tudi moč motorja ni nič upadla. 

Objavljeno

Ma kdo kak fergazer za Aprilio rs 125 L:2005 ?Lp

Objavljeno

Sem ti poslal PM - okol cene se lahko še kej zmenva

Objavljeno

@skategrizzly, vidim, da se že voziš. Si že zrihtu?

Objavljeno

@skategrizzly, vidim, da se že voziš. Si že zrihtu?

Smo razstavili in preverili stanje in je bilo vse kot novo, brez defektov. Vozi se normalno, vžiga takoj, moč ni upadla. 

Ne sanja se nam zakaj je takrat prišlo do tega... :?

Objavljeno

Smo razstavili in preverili stanje in je bilo vse kot novo, brez defektov. Vozi se normalno, vžiga takoj, moč ni upadla. 

Ne sanja se nam zakaj je takrat prišlo do tega... :?

....

Objavljeno

A kdo prodaja rave ventil za Rs 125 letnik 2003 ? 

Objavljeno

Smo razstavili in preverili stanje in je bilo vse kot novo, brez defektov. Vozi se normalno, vžiga takoj, moč ni upadla. 

Ne sanja se nam zakaj je takrat prišlo do tega... :?

bat se zapekel za glavo

Objavljeno

Prodam za aprilio rs/rx 125(rotax 122):

 

rave ventil-motorček dela, zajla ni originalna in zna štekat, novo tesnilo na ventilu - 80€

menjalnik-kompleten RAZEN poškodovan zobnik 3 prestave in en iglični manka,lahko po delih - 90€

 

Gianelli izpuh za model RX/SX, samo resonanca brez dušilca v dobrem stanju - 150€

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Če koga zanima imam naprodaj par delov za aprilio rs125 (rotax 122), gianneli izpuh, rave ventil, dellorto 34 vhsb, original cilnider povrtan na 160ccm(povrtan cilinder in potem noter jeklena puša), od polini kit-a bat, cilinder je narejen na 8mikronov zračnosti(polini ima 6, a zelo rad prime) in pa glava od polini kita 160ccm. Imam pa še pletene zavorne cevi in pa pomeri narejene zobnike primerne kitu. Imam pa še druge dele za motor(feltne,nihajka.....)

Za info lahko pokličeš: 040 911 911 ali zasebno sporočilo.

Lep pozdrav

Popravljeno . Popravil nejc003
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! 

 

Prodaja slučajno odličen cilinder in bat od aprilije ?

 

P.S. Prodam odličen rave ventil.

 

Kontakt: 031 226 902

 

Lp, Luka!

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me ali je velika razlika če točimo v aprilio 95 oktanski bencin ali 100oktanski. Ali se pozna na končni hitrosti?

Objavljeno

Nisem expert tako da me lahko kdo popravi ampak kot je meni znano, višja vsebnost oktana NE pomaga pri performansu, če agregat ni narejen oziroma predelan v ta namen.

Če je narejen z nižjo oktansko vrednostjo, ne boš pridobil absolutno nič, ker se ventili odpirajo glede na kompresijo običajnega goriva.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

je kdo od vas kdaj obnavljal vzmetenje na aprilii in bi se spomnil kolikšna je bila okvirna cena za ta poseg? Sem namreč opazil, da mi je začel zadnji amortizer spuščat olje, spredaj v vilicah pa tudi ne vem kako je stanje... :BUA:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!