zans Objavljeno November 30, 2014 Opozori Objavljeno November 30, 2014 sam vozim r125 in pride menjava semeringov 60€ na pooblaščenem serviserju če ti kaj pomaga...
bullet44 Objavljeno December 4, 2014 Opozori Objavljeno December 4, 2014 Pozdravljeni! Kupim odlično delujoč uplinjah dellorto PHBH 26 Lp!
Mihc125 Objavljeno Januar 10, 2015 Opozori Objavljeno Januar 10, 2015 Kupim -rave ventil (najraje z elektronko) -zračni filter -zajlo za čok -termostat
skategrizzly Objavljeno Januar 14, 2015 Opozori Objavljeno Januar 14, 2015 sam vozim r125 in pride menjava semeringov 60€ na pooblaščenem serviserju če ti kaj pomaga... Teh 60€ je delo+ material ali kako?
NinjaRider04 Objavljeno Januar 14, 2015 Opozori Objavljeno Januar 14, 2015 Teh 60€ je delo+ material ali kako? homemade pa je zapstonj
zans Objavljeno Januar 14, 2015 Opozori Objavljeno Januar 14, 2015 (popravljeno) 60€ je bilo delo pa material . Popravljeno Januar 14, 2015. Popravil zans
skategrizzly Objavljeno Januar 14, 2015 Opozori Objavljeno Januar 14, 2015 60€ je bilo delo pa material . Zanimivo, meni so pa iz dveh servisov pisali, da bi me prišla menjava olja in semeringov najmanj 140€ vključno z delom...
macak333 Objavljeno Januar 14, 2015 Opozori Objavljeno Januar 14, 2015 Ja praši jih kok pride če sam prineseš vilice. Mene je prišlo 100€ material in delo (vilice sem sam snel) sicer za 600ccm motor ampak vseeno, da imaš neko predstavo kok okvirno si/boš pripravljen odšteti.
zans Objavljeno Januar 15, 2015 Opozori Objavljeno Januar 15, 2015 Habjanič Ptuj povprašaj tam sem jaz menjal
RSpowr Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Ko bom menjal bat na svoji Rs-ki,kako vem kakšno velikost moram kupt bat?
macak333 Objavljeno Januar 19, 2015 Opozori Objavljeno Januar 19, 2015 Poglej kerga maš not in daš za 0,01mm večjega.
rus24 Objavljeno Februar 13, 2015 Opozori Objavljeno Februar 13, 2015 zanima me ce poroda kdo desno bocno plastiko za letnik 07 pa ce kdo ve kj se da dobiti nalepke Spain’s No 1 LP!
Rene Bernetič Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Zdravo! Na ljubici imam en problem in sicer, vsakič ko jo pustim mirovat več kot dan ali dva mi ob naslednjem vžigu komaj da vže...kurbla in kurbla in komaj po minuti ali dve vžge. Pol pa jo moram met pod minimumom še usaj ene dve minuti ker ku malo taknem gas jo zalije in kadi nenormalno. zanima me kaj bi lahko bil problem. Hvala za odgovore že vnaprej.
skategrizzly Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Zdravo! Na ljubici imam en problem in sicer, vsakič ko jo pustim mirovat več kot dan ali dva mi ob naslednjem vžigu komaj da vže...kurbla in kurbla in komaj po minuti ali dve vžge. Pol pa jo moram met pod minimumom še usaj ene dve minuti ker ku malo taknem gas jo zalije in kadi nenormalno. zanima me kaj bi lahko bil problem. Hvala za odgovore že vnaprej. Nisem sicer tip človeka, ki bi se spoznal na tehnične zadeve, ampak ker imam isti motor ti lahko dam par besed za primerjavo. Odkar sem kupil motor imam tudi jaz težave z vžigom, ko mi stoji v garaži za več kot teden dni (že po treh dnevih pavze ga je sicer malo težje vžgat, ampak večji problem nastane komaj po enem tednu), zato ga ponavadi enkrat na teden nujno vžgem za kakšnih 10-15 minut, da se malo "zlaufa". Tako si odpravim nevšečnosti ko ga res rabim oz. ko se res hočem malo zapeljat. Se sicer tudi zgodi da mi včasih vžge v prvo po enem tednu ali pa še več, vendar to je enkrat ali dvakrat na leto. Mislim da bi bilo potrebno na tvojem mestu vseeno malo pogledati uplinjač, ga mogoče sčistiti in po potrebi nastaviti, ker se mi zdi da bi po dveh dnevih vseeno mogel malo lažje vžgat; čeprav v mojem primeru tudi to ni pomagalo pri vžigu. Se mi pa zdi da je o podobnem problemu pisal tudi uporabnik Gasperr ko je še imel aprilio. Ga lahko še kaj več povprašaš Zdaj, kaj imaš pa v mislih z minimumom pa ne razumem najboljše..misliš mogoče na minimalne obrate (tja do 6000)? Lahko delaš čist banalno napako, in sicer da puščaš vklopljen choke in ga z dodajanjem gasa zalivaš. Ali ga mogoče priganjaš ko je še mrzel? Ker do takrat ko motor ni segret je še normalno da kadi (sicer ne preveč ampak bolj kot takrat ko je vroč), ali pa možno da nimaš pravilno nastavljene oljne črpalke in ti k gorivu meša preveč olja. To je nekaj z moje strani, se bo pa javil še sigurno kdo bolj tehnično podkovan, ki je dejansko motor še sam šraufal
Rene Bernetič Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Nisem sicer tip človeka, ki bi se spoznal na tehnične zadeve, ampak ker imam isti motor ti lahko dam par besed za primerjavo. Odkar sem kupil motor imam tudi jaz težave z vžigom, ko mi stoji v garaži za več kot teden dni (že po treh dnevih pavze ga je sicer malo težje vžgat, ampak večji problem nastane komaj po enem tednu), zato ga ponavadi enkrat na teden nujno vžgem za kakšnih 10-15 minut, da se malo "zlaufa". Tako si odpravim nevšečnosti ko ga res rabim oz. ko se res hočem malo zapeljat. Se sicer tudi zgodi da mi včasih vžge v prvo po enem tednu ali pa še več, vendar to je enkrat ali dvakrat na leto. Mislim da bi bilo potrebno na tvojem mestu vseeno malo pogledati uplinjač, ga mogoče sčistiti in po potrebi nastaviti, ker se mi zdi da bi po dveh dnevih vseeno mogel malo lažje vžgat; čeprav v mojem primeru tudi to ni pomagalo pri vžigu. Se mi pa zdi da je o podobnem problemu pisal tudi uporabnik Gasperr ko je še imel aprilio. Ga lahko še kaj več povprašaš Zdaj, kaj imaš pa v mislih z minimumom pa ne razumem najboljše..misliš mogoče na minimalne obrate (tja do 6000)? Lahko delaš čist banalno napako, in sicer da puščaš vklopljen choke in ga z dodajanjem gasa zalivaš. Ali ga mogoče priganjaš ko je še mrzel? Ker do takrat ko motor ni segret je še normalno da kadi (sicer ne preveč ampak bolj kot takrat ko je vroč), ali pa možno da nimaš pravilno nastavljene oljne črpalke in ti k gorivu meša preveč olja. To je nekaj z moje strani, se bo pa javil še sigurno kdo bolj tehnično podkovan, ki je dejansko motor še sam šraufal Hvala ti za priporočilo...tudi jst sem skoraj 100 procenten da je nekaj s karburatorjem narobe ampak kaj mi pa res ni jasno ker s tehničnimi zadevami sem bolj na slabem. kar se kajenja tiče pa sem hotu povedat da mi res nenormalno kadi na začetko ko ga ugrevam in da že če malo gasa dam ga prve dve tri minute samo zaliva...kar se mi ne zdi lih normalno. bi reku da na začetku kšno minutko ajde ampak pol...tako da more bit res fajn zalit karburator če dela to...ne vem moram dat dol karburator in ga nest kšnemu ki bo vedu zakaj se gre ker mislim da sam bom težko našu rešitev hvala useeno za pomoč če ima še kdo kšno mnenje se priporočam.
_luke_ Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) Hvala ti za priporočilo...tudi jst sem skoraj 100 procenten da je nekaj s karburatorjem narobe ampak kaj mi pa res ni jasno ker s tehničnimi zadevami sem bolj na slabem. kar se kajenja tiče pa sem hotu povedat da mi res nenormalno kadi na začetko ko ga ugrevam in da že če malo gasa dam ga prve dve tri minute samo zaliva...kar se mi ne zdi lih normalno. bi reku da na začetku kšno minutko ajde ampak pol...tako da more bit res fajn zalit karburator če dela to...ne vem moram dat dol karburator in ga nest kšnemu ki bo vedu zakaj se gre ker mislim da sam bom težko našu rešitev hvala useeno za pomoč če ima še kdo kšno mnenje se priporočam. Nisem siguren ampak mislim da ma karburator iglo ki zapira/odpira pretok glede na visino plovca + vakumski ventil na rezervarju ki začne spuščati bencin ko vleče vakum na kolenu karburatorja (gumjastem). Ena opcija je ta da preko filtrov ki verjetno so v rezervarju pridejo kake smeti ki pol ne pustijo igli v karburatorju da popolnoma zapre pretok in se pol ta bencin počasi sceja proti cilindru. Tako da je motor praktično zalit prej ko ga verglaš. Pol ga samo še dodatno zaliješ. In dokler ne zmeče vsega ven ne vžge. Druga bolj verjetna je ta da elektronski čok (čok za hladen vžig) ne funkcionira. Potem ko vseskupaj verglaš malo dlje se cilinder in bat segrejeta in začne delat. To da dvotaktni motor veliko bolj kadi ko je hladen je normalno ker takrat izgorevanje ni popolno.... Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil _luke_
skategrizzly Objavljeno Marec 18, 2015 Opozori Objavljeno Marec 18, 2015 Pozdravljeni Spet rabim vašo pomoč. Danes se mi je med vožnjo pojavil podoben problem, kot sem ga objavil tukaj na motosvetu pred približno pol leta: http://www.motosvet.com/tabla/topic/5608-aprilia-rs-125/page-1236#entry2096944 Torej, da opišem situacijo: vozil sem se po ravnini v šesti prestavi na približno 9000 obratih (ne vem hitrosti, ker mi števec ne dela kot mora) in proti koncu ravnine zaradi bližanja naselju spustim plin, nakar me naenkrat kar stisne k rezervoarju. Občutek je bil podoben kot lani ko mi je blokiralo kolo, vendar mi tokrat ni. Ker sem si mislil da mi bo vseeno blokiralo, sem hitro zagrabil sklopko in se ustavil na bližnjem pločniku. Motor ni ugasnil, tudi zvok je bil isti..iz preventive ga izklopim, malo počakam in pogledam okoli motorja če bi bilo kaj za videti, ampak ni bilo ničesar. Se usedem nazaj, ga poskušam vžgati in to stori brez problema. Na zaslonu mi kaže 4 črtice pri temperaturi, kar je malo več kot ponavadi, ampak se za par sekund zniža nazaj na 3. Potem sem se počasi obrnil in zelo previdno, brez privijanja odpeljal proti domu. Med vožnjo sem opazil da je bil menjalnik malo bolj trd, čeprav se mi je lahko tudi samo zdelo, ker sem bil cel paničen, če mi bo uspelo priti do doma. Motor je bil pred tem segret in tudi pozneje ni bil gnan višje od 9000-10000 obratov, kar niti ni možno, saj smo ga zablokirali nazaj. Sicer sem že dogovorjen, da bomo spet razdrli motor takoj ko bo možno, ampak vseeno me zanima, kaj bi po vašem mnenju lahko bilo narobe?
NinjaRider04 Objavljeno Marec 19, 2015 Opozori Objavljeno Marec 19, 2015 Pozdravljeni Spet rabim vašo pomoč. Danes se mi je med vožnjo pojavil podoben problem, kot sem ga objavil tukaj na motosvetu pred približno pol leta: http://www.motosvet.com/tabla/topic/5608-aprilia-rs-125/page-1236#entry2096944 Torej, da opišem situacijo: vozil sem se po ravnini v šesti prestavi na približno 9000 obratih (ne vem hitrosti, ker mi števec ne dela kot mora) in proti koncu ravnine zaradi bližanja naselju spustim plin, nakar me naenkrat kar stisne k rezervoarju. Občutek je bil podoben kot lani ko mi je blokiralo kolo, vendar mi tokrat ni. Ker sem si mislil da mi bo vseeno blokiralo, sem hitro zagrabil sklopko in se ustavil na bližnjem pločniku. Motor ni ugasnil, tudi zvok je bil isti..iz preventive ga izklopim, malo počakam in pogledam okoli motorja če bi bilo kaj za videti, ampak ni bilo ničesar. Se usedem nazaj, ga poskušam vžgati in to stori brez problema. Na zaslonu mi kaže 4 črtice pri temperaturi, kar je malo več kot ponavadi, ampak se za par sekund zniža nazaj na 3. Potem sem se počasi obrnil in zelo previdno, brez privijanja odpeljal proti domu. Med vožnjo sem opazil da je bil menjalnik malo bolj trd, čeprav se mi je lahko tudi samo zdelo, ker sem bil cel paničen, če mi bo uspelo priti do doma. Motor je bil pred tem segret in tudi pozneje ni bil gnan višje od 9000-10000 obratov, kar niti ni možno, saj smo ga zablokirali nazaj. Sicer sem že dogovorjen, da bomo spet razdrli motor takoj ko bo možno, ampak vseeno me zanima, kaj bi po vašem mnenju lahko bilo narobe? Pozdravljeni Spet rabim vašo pomoč. Danes se mi je med vožnjo pojavil podoben problem, kot sem ga objavil tukaj na motosvetu pred približno pol leta: http://www.motosvet.com/tabla/topic/5608-aprilia-rs-125/page-1236#entry2096944 Torej, da opišem situacijo: vozil sem se po ravnini v šesti prestavi na približno 9000 obratih (ne vem hitrosti, ker mi števec ne dela kot mora) in proti koncu ravnine zaradi bližanja naselju spustim plin, nakar me naenkrat kar stisne k rezervoarju. Občutek je bil podoben kot lani ko mi je blokiralo kolo, vendar mi tokrat ni. Ker sem si mislil da mi bo vseeno blokiralo, sem hitro zagrabil sklopko in se ustavil na bližnjem pločniku. Motor ni ugasnil, tudi zvok je bil isti..iz preventive ga izklopim, malo počakam in pogledam okoli motorja če bi bilo kaj za videti, ampak ni bilo ničesar. Se usedem nazaj, ga poskušam vžgati in to stori brez problema. Na zaslonu mi kaže 4 črtice pri temperaturi, kar je malo več kot ponavadi, ampak se za par sekund zniža nazaj na 3. Potem sem se počasi obrnil in zelo previdno, brez privijanja odpeljal proti domu. Med vožnjo sem opazil da je bil menjalnik malo bolj trd, čeprav se mi je lahko tudi samo zdelo, ker sem bil cel paničen, če mi bo uspelo priti do doma. Motor je bil pred tem segret in tudi pozneje ni bil gnan višje od 9000-10000 obratov, kar niti ni možno, saj smo ga zablokirali nazaj. Sicer sem že dogovorjen, da bomo spet razdrli motor takoj ko bo možno, ampak vseeno me zanima, kaj bi po vašem mnenju lahko bilo narobe? Pozdravljeni Spet rabim vašo pomoč. Danes se mi je med vožnjo pojavil podoben problem, kot sem ga objavil tukaj na motosvetu pred približno pol leta: http://www.motosvet.com/tabla/topic/5608-aprilia-rs-125/page-1236#entry2096944 Torej, da opišem situacijo: vozil sem se po ravnini v šesti prestavi na približno 9000 obratih (ne vem hitrosti, ker mi števec ne dela kot mora) in proti koncu ravnine zaradi bližanja naselju spustim plin, nakar me naenkrat kar stisne k rezervoarju. Občutek je bil podoben kot lani ko mi je blokiralo kolo, vendar mi tokrat ni. Ker sem si mislil da mi bo vseeno blokiralo, sem hitro zagrabil sklopko in se ustavil na bližnjem pločniku. Motor ni ugasnil, tudi zvok je bil isti..iz preventive ga izklopim, malo počakam in pogledam okoli motorja če bi bilo kaj za videti, ampak ni bilo ničesar. Se usedem nazaj, ga poskušam vžgati in to stori brez problema. Na zaslonu mi kaže 4 črtice pri temperaturi, kar je malo več kot ponavadi, ampak se za par sekund zniža nazaj na 3. Potem sem se počasi obrnil in zelo previdno, brez privijanja odpeljal proti domu. Med vožnjo sem opazil da je bil menjalnik malo bolj trd, čeprav se mi je lahko tudi samo zdelo, ker sem bil cel paničen, če mi bo uspelo priti do doma. Motor je bil pred tem segret in tudi pozneje ni bil gnan višje od 9000-10000 obratov, kar niti ni možno, saj smo ga zablokirali nazaj. Sicer sem že dogovorjen, da bomo spet razdrli motor takoj ko bo možno, ampak vseeno me zanima, kaj bi po vašem mnenju lahko bilo narobe? Pozdravljeni Spet rabim vašo pomoč. Danes se mi je med vožnjo pojavil podoben problem, kot sem ga objavil tukaj na motosvetu pred približno pol leta: http://www.motosvet.com/tabla/topic/5608-aprilia-rs-125/page-1236#entry2096944 Torej, da opišem situacijo: vozil sem se po ravnini v šesti prestavi na približno 9000 obratih (ne vem hitrosti, ker mi števec ne dela kot mora) in proti koncu ravnine zaradi bližanja naselju spustim plin, nakar me naenkrat kar stisne k rezervoarju. Občutek je bil podoben kot lani ko mi je blokiralo kolo, vendar mi tokrat ni. Ker sem si mislil da mi bo vseeno blokiralo, sem hitro zagrabil sklopko in se ustavil na bližnjem pločniku. Motor ni ugasnil, tudi zvok je bil isti..iz preventive ga izklopim, malo počakam in pogledam okoli motorja če bi bilo kaj za videti, ampak ni bilo ničesar. Se usedem nazaj, ga poskušam vžgati in to stori brez problema. Na zaslonu mi kaže 4 črtice pri temperaturi, kar je malo več kot ponavadi, ampak se za par sekund zniža nazaj na 3. Potem sem se počasi obrnil in zelo previdno, brez privijanja odpeljal proti domu. Med vožnjo sem opazil da je bil menjalnik malo bolj trd, čeprav se mi je lahko tudi samo zdelo, ker sem bil cel paničen, če mi bo uspelo priti do doma. Motor je bil pred tem segret in tudi pozneje ni bil gnan višje od 9000-10000 obratov, kar niti ni možno, saj smo ga zablokirali nazaj. Sicer sem že dogovorjen, da bomo spet razdrli motor takoj ko bo možno, ampak vseeno me zanima, kaj bi po vašem mnenju lahko bilo narobe? Prodaj.
znj Objavljeno Marec 19, 2015 Opozori Objavljeno Marec 19, 2015 Res dober nasvet...dej spizdi nazaj na facebook al neki Aja pa še ene 4x quoti vprašanje...
NinjaRider04 Objavljeno Marec 20, 2015 Opozori Objavljeno Marec 20, 2015 Res dober nasvet...dej spizdi nazaj na facebook al neki Aja pa še ene 4x quoti vprašanje... Heh..lej poznam ga in se mal hecam...tako da ja..ne na pamet lej sm pač tak pritisnu...so what??..se zgodi.
znj Objavljeno Marec 20, 2015 Opozori Objavljeno Marec 20, 2015 Se opravičujem k sem se mal razburil. Mal mi gre na živce kaj je ratalo s tem forumov, ker je sam še ena velika zajebancija, če pogledamo skoraj vse teme so sam še nabijanje svojih egotov. Ne vem no, škoda mi je tega foruma
zanski18 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Zdravo! Zanima me nekaj. Predstavljajte si popolnoma originalno aprilijo rs125 2006+ blokirano na 11kw Kaj bi lahko pricakoval od nje ce samo povrtam cdi (torej blokadi v cdi "odstranim"), drugo pa ne spreminjam, torej ne vstavim powervalve. Boljse pospeske? Vecjo koncno? Nic? In ali morem ob tem zamenjat dize. Kolegu delam namrec servis pa ne zanima. Lp
mitiž46 Objavljeno Marec 24, 2015 Opozori Objavljeno Marec 24, 2015 Nič, edino nekaj več moči med 5000 in 6000 rpm. CDI pri tem letniku se ne vrta, ampak se preščipne mostiček zadaj.
zanski18 Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Torej lahko samo odblokiram cdi ostalo pustim mu original? Nebo nic narobe?
mitiž46 Objavljeno Marec 25, 2015 Opozori Objavljeno Marec 25, 2015 Tako je. Bo pa motor kot že rečeno še vedno blokiran na 11 kW.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se