speedfighttuning Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Naj povem še nekaj glede bata pri tem motorju. Če se tanka kvalitetno olje za mešanico, motor pred tiščanjem na obrate vedno lepo ogreje na delovno temperaturo in ne zavira z mašino (2T motor dobi olje za mazanje samo skupaj z mešanico bencina in zraka, tega pa brez da odpreš plin ne dobi), potem original bat brez problema zdrži tudi do 30.000km. Pri ponaredkih so številke malo manjše, vendar če se z motorjem vse dela tako kot je treba more vsak bat zdržat vsaj 20.000km, original in od nekaterih boljših aftermarket znamk pa tudi do 30.000, vem tudi za primer ko je original bat zdržal 35.000km.
Buschi Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Torej, cilinder dat honat na prvo večjo mero in nov bat. Super. Če bi to men serviser prej povedal, nebi stran vrgel 120€, kolikor me je koštal bat ! Kupi kdo bat? Nekje 1500km je bilo narejenih na njemu.
ludiluka Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 3 hours ago, Buschi said: Torej, cilinder dat honat na prvo večjo mero in nov bat. Super. Če bi to men serviser prej povedal, nebi stran vrgel 120€, kolikor me je koštal bat ! Kupi kdo bat? Nekje 1500km je bilo narejenih na njemu. Cilinder se hona če je to potrebno Ni rečeno da je potrebno pri menjavi bata honat tudi cilinder vse je odvisno od obrabljenosti
Primož Biro Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 imam en problem.danes sem kupil aprilia rs 125 in z njim spodrsnil in opraskal desno bočno plastiko.motor je letnik 2010 in bele barve. http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Aprilia%20RS%20125%20Full%20white.jpg točno ta model in uglavnm isti motor je. kaj naj naredim?ali kupim novo plastiko in kje ali lahko kje dobim rabljeno in kje???ali bi lahko samo kaj polakerov pa zbrusiv oz. katera varijanta bi mi prišla naj ceneje? kaj predlagate?
StaraFeltna Objavljeno Februar 17, 2016 Opozori Objavljeno Februar 17, 2016 Če hočeš kvaliteten nasvet bi bilo dobro dat eno dobro narejeno detaljno fotografijo poškodbe. Sicer se bojim da ti neobeden ne more svetovat. Če ne veš da lahko to solidno sam saniraš potem raje tega ne počni. Če vseeno želiš sam pa se pojdi pozanimat kako se to naredi k profesionalcem. Če ti bodo želeli pomagati pa je le njihova dobra volja. Če praska ni prehuda počakaj en teden potem te ne bo sekiralo toliko in bo motor pridobil na karakterju.
Primož Biro Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 ce ma kdo kako nalepko za aprilia rs 125 letnik 2010 belo.rabil bi rdec napis rs.ce ma kdo naj poklice na st. 070757158
Buschi Objavljeno Februar 19, 2016 Opozori Objavljeno Februar 19, 2016 Ob 15. 2. 2016 at 20:25, ludiluka pravi: Cilinder se hona če je to potrebno Ni rečeno da je potrebno pri menjavi bata honat tudi cilinder vse je odvisno od obrabljenosti Torej, eni pravijo, da se nikasil ne hona, ampak samo nanese nova plast. Kako je sedaj s tem? IN, ali obstaja za tega rotaxa kakšen bat, kot recimo L-ko za tomose, da bi se mašina zavrtela v še višje obrate? Hvala
Buschi Objavljeno Februar 25, 2016 Opozori Objavljeno Februar 25, 2016 Ob 19. 2. 2016 at 9:31, Buschi pravi: Torej, eni pravijo, da se nikasil ne hona, ampak samo nanese nova plast. Kako je sedaj s tem? IN, ali obstaja za tega rotaxa kakšen bat, kot recimo L-ko za tomose, da bi se mašina zavrtela v še višje obrate? Hvala Kdorkoli ? Hvala.
budacki Objavljeno Februar 27, 2016 Opozori Objavljeno Februar 27, 2016 Ja, seveda se da dosežt višpje obrate, ampak ne samo z menjavo bata. Ojnica, glava, bat z enim obročkom, kovani, raven bat, izpuh, vplinjač, nižja glava, kanale optimizirat, lamele pa verjetno sem še kaj pozabil...vse skupaj,,če imaš srečo preko 600€. Cilinder se hona, če ni občutnejših poškodb. Pri menjavi bata ga še pohonaš rahlo, da dobiš manjši torni koeficient. Na tako majhni maišini se ne poznajo razlike pri normalni uporabi, na tovorjaku recimo lahko slaba površina na cilindru nanese 50 litrov olja mesečno za dotakat. Nanos novega nikasil stane 100-150€, je edina varna oblika obnove poškodovanega cilindra, če vzamemo v obzir ohranitev moči. Druga varianta je piksiranje, torej v cilinder vstavljanje puše. Je rešitev, vendar če ni kvalitetno narejena ni najboljša.
Buschi Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Hvala. Torej, dati noter bat z enim obročkom ali ne? Se sploh kaj pozna?
budacki Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 Pridobil boš kakšen procent. Sam presodi če se ti teh 2,3,4,5% splača vlagat. Moj nasvet...original Aprilia bat, menjava komot na 20.000km.
Buschi Objavljeno Februar 28, 2016 Opozori Objavljeno Februar 28, 2016 In, če nebi lih dajal noter orginala, kaj iz te strani: http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS125_Engine_Top_End_.html In, govoril si o glavi. Torej, podrejana dol spuščena ali še kaj drugega.
budacki Objavljeno Februar 29, 2016 Opozori Objavljeno Februar 29, 2016 50 funtov je 65€, pa še poštnina...in si že na 80€. Za ta dnear dobiš že v Sloveniji po mojem. Ja, spuščena.
Aless Objavljeno Marec 6, 2016 Opozori Objavljeno Marec 6, 2016 če koga zanima prodam kovček s prilagojenim nosilcem da paše namesto zadnjega sedeža za RS125 od 2006 letnika naprej več info na PM
getz Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Zdravo, Zanimam se za nakup tega motocikla Zanima me, na kaj moram biti pri ogledu pozoren, koliko kilometrov naj bi zdržal valj pri teh motorjih, na vsake koliko km je potrebna menjava? Kako je pa stroškovno s servisi in vzdrževanjem motorja? Hvala za vaše nasvete in lp
Bear Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 o kakem valju ti zdej govoriš ? sej vem na kaj misliš samo resno, kje si valj pobral
lc1899 Objavljeno Marec 16, 2016 Opozori Objavljeno Marec 16, 2016 Zdravo! Zanime sledece...vozim se in pridem do semaforom in vedno ko kliknem "kuplongo" mi motor dobesedno med voznjo vgasne!(razen ce imam dodan gas,sepravi moram zavirat in dodaj gat hkrati ce nocem da mi vganse) sepravi vedno ko kliknem med voznjo kuplongo med voznjo brez gasa mi motor crkne. Bilokdo ve kaj? hvala!
budacki Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 pred 21 urami, Bear pravi: o kakem valju ti zdej govoriš ? sej vem na kaj misliš samo resno, kje si valj pobral Valj = cilinder Zdrži dovolj dolgo. Bat se menja na 15+kkm. Vzdrževanje zastonj...olje menjalnik, čistit filter, svečka. Zastonj.
Gasperr Objavljeno Marec 17, 2016 Opozori Objavljeno Marec 17, 2016 On 16. 3. 2016 at 8:32 PM, lc1899 said: Zdravo! Zanime sledece...vozim se in pridem do semaforom in vedno ko kliknem "kuplongo" mi motor dobesedno med voznjo vgasne!(razen ce imam dodan gas,sepravi moram zavirat in dodaj gat hkrati ce nocem da mi vganse) sepravi vedno ko kliknem med voznjo kuplongo med voznjo brez gasa mi motor crkne. Bilokdo ve kaj? hvala! V najboljšem primeru slabo nastavljen fergazer / štantgas....v najslabšem slaba kompresija ...
pobanick Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 (popravljeno) Živjo, mam problem.. kupil sem nove zavorne ploščice za Aprilio RS 125 2004, ampak sem izgubil vijak (padel mi je med vožnjo), ki drži ploščice da ne padejo iz čeljusti. poklical sem 300 servisov in 300 trgovin z deli za motorje, pa ne morem najti nikjer ta vijak. Slika čeljusti Slika zavornih ploščic Hvala in lp. Popravljeno Marec 30, 2016. Popravil pobanick
miha9977 Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 22 minutami, pobanick pravi: Živjo, mam problem.. kupil sem nove zavorne ploščice za Aprilio RS 125 2004, ampak sem izgubil vijak (padel mi je med vožnjo), ki drži ploščice da ne padejo iz čeljusti. poklical sem 300 servisov in 300 trgovin z deli za motorje, pa ne morem najti nikjer ta vijak. Slika čeljusti Slika zavornih ploščic Hvala in lp. jaz bi improviziral in dal skozi en vijak ter na koncu luknjo ter skoznjo razcepko.
pobanick Objavljeno Marec 30, 2016 Opozori Objavljeno Marec 30, 2016 pred 7 urami, miha9977 pravi: jaz bi improviziral in dal skozi en vijak ter na koncu luknjo ter skoznjo razcepko. Ali je vredno riskirati z navadnim vijakom?
lc1899 Objavljeno April 17, 2016 Opozori Objavljeno April 17, 2016 Zdravo Zanima me sledece:motor sem zjutraj vzgal..vse normalno,ko pa sem se peljal in sem imel gas pa ni oz ne gre cez 6k obratov..sepravi ko imam "pun" gas ne gre cez 6k obratov. hvala
miha9977 Objavljeno April 18, 2016 Opozori Objavljeno April 18, 2016 pred 21 urami, lc1899 pravi: Zdravo Zanima me sledece:motor sem zjutraj vzgal..vse normalno,ko pa sem se peljal in sem imel gas pa ni oz ne gre cez 6k obratov..sepravi ko imam "pun" gas ne gre cez 6k obratov. hvala Lahko da maš čok vlkolpjen če pa maš električnega je pa lahko to problem, ti motor trokira in bolj kadi?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se