Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Čok je vedno ostal nespremenjen,sem ga pa danes spremenil,pa je isto

Ja motor trokira pa kadi se 2x bolj kot ponavadi..pa seveda se tudi dere bolj xD

Objavljeno

Imaš mogoče montiran rave ventil? V tem primeru bi obstajala možnost da se ti zatika ali pa da se ti je enostavno zalepil na kanal, če ga že dolgo nisi odstranil in očistil.

Drugače pa pridejo v poštev še nepravilno nastavljen uplinjač, mogoče nepravilno nastavljena oljna črpalka (ampak vseeno bi se potem motor moral zvrteti višje od 6000 obratov), lahko se ti pa kaj dogaja z batom in cilindrom. 

Objavljeno

Ja imam rave ventil,se mi zdi da je to moznost,saj je bil motor nedolgo nazaj na manjsem popravilu kjer je bil uplinjac in vse urejeno

Kako pa bi se da "zrihtat" tale rave ventil?

Hvala,lp

Objavljeno

Odvij vijaka s katerima je ventil pritrjen na kanal in poskusi z roko potisniti ventil ven. Če ne bo šlo, oziroma če bo šlo na težko, potem dodaj nekaj wd-ja na vstopu v kanal in pomigaj z roko dokler ne bo ventil lezel ven. Sproti dodajaj wd da ti bo lažje. Ko boš ga imel zunaj, ga lahko s tem tudi počistiš ali pa vzameš kakšno čistilo za motorje/kovine in poskusiš s tistim. Očisti tudi kanal kolikor se bo dalo. Potem samo montiraš nazaj. Priporočljivo je ta ventil odstraniti na vsakih nekaj tisoč kilometrov (kakih 3000-5000) in ga malo očistiti, da se ne sprime preveč.

Objavljeno

hmm cudno,ce se menja oz spuca na 3000km to nebi smelo bit to...ker ga imam cca 350km..sem menjal tudi svecko ampak motor se vedno blokira med 6-8k ko je v leru. Ko pa se peljem pa ne tako fejst

Objavljeno

Potem ni to krivo. Je pa tale rave ventil dokaj tečna stvar včasih. Lahko se ti tudi žica med elektromotorjem in ventilom kje zatika pa ti zato ne odpre do konca. Poskusi preveriti. 

Objavljeno (popravljeno)

Vsaj v prostem teku ali nizkih prestavah se mora zavrteti vsaj čez 10k brez večjih tečav, tudi z zaprtim rave ventilom, če le ni kanal povsem zamašen. Tule je očitno nekaj narobe z vžigom ali karburacijo, lahko pa celo v cilindru kaj ne štima, ampak potem bi se motor tudi pri nižjih vrtljajih verjetno čudno vedel. Fino bi bilo obiskati mehanika ali pa objaviti vsaj kakšen video. Da ni slučajnokakšen rev limiter namontiran in vklopljen? :) 

Popravljeno . Popravil mitiž46
Objavljeno

Živjo js mam pa problem pr svoji aprilii.

v vseh prestavah pri določenem število obratov mi začne motor trzati po taktu (v 2. prestavi pri 37kmh, v 3. pri 50kmh v 4. pri 60kmh itd....) in potem ko dodam gas dobi od enkrat moč in se neha tresti.

Kaj bi lahko bil problem?

Objavljeno

Tipičen problem pri tem motorju. CDI je odblokiran? Ponavadi je tako, da dokler je zablokiran, je tam luknja v moči, ko je odblokiran, pa tam motor trokira pri nizkem gasu. Ko je ravno na meji in teče skoraj prav, pa začne pod konstantnim gasom resonančno cukati. Da se vsaj delno rešiti s spustom igle in nastavitvijo "pilot" šobe in vijaka za zmes pri nizkem gasu, vendar je potem lahko v drugih območjih preveč zraka in premalo goriva. Sicer pa se s prestavami izogneš tistemu območju in je OK.

Objavljeno

RAVE ventil je rešitev tega problema, ki sploh ni problem ampak način dela 2t motorjev, ki je tukaj mogoče toliko bolj opazen ker zablokiran nima dovolj moči, da bi elegantno prišel skozi.

Objavljeno

Peljem se z malo vecijo hitrostjo in pogledam v ogledalo in se za mano fejst kadi,celo iskrice so skakale ven. ko sem motor ugasnil se je se vedno kadilo,notranjost auspuha pa goreco oranzna...kaj bi lahko bilo to? mogoce kako olje v auspuhu? resitev?

hvala,lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo! Zanima me, če ima kdo slučajno kakšen rave ventil za prodati po dokaj razumljivi ceni.

Objavljeno

zanima me če kdo ve kje bi lahko dobil blažilec za zadnjo gumo za aprilo 125 rs letnik 2000? v Novem mestu sem bil pri Jeršinu in mi je rekel za 80 evru, pa me zanima če kdo ve kje bi lahko dobil pod 30 evru kot mi je sprva trdil da je.

20160415_085453.jpg

Objavljeno

80 € je kar realna cena za nov originalen kos. Ceneje bo še najlažje dobiti na eBay-u ali od koga, ki prodaja po delih.

Objavljeno

Zdravo,zanima me če kdo ve za kakšen dober servis v okolici MBja..Motor sem že imel na par popravilih ampak nišče ne reši nič:sleep2:Hvala

Objavljeno
Ob 30. marec 2016 at 14:27, pobanick pravi:

Živjo, mam problem.. kupil sem nove zavorne ploščice za Aprilio RS 125 2004, ampak sem izgubil vijak (padel mi je med vožnjo), ki drži ploščice da ne padejo iz čeljusti. poklical sem 300 servisov in 300 trgovin z deli za motorje, pa ne morem najti nikjer ta vijak. 

 

Slika čeljusti

Slika zavornih ploščic

Hvala in lp.

Pozdravljen. Če prav razumem potrebuješ poziciji 21 in 22?

Objavljeno

Pozdravljeni,

zanima me, koliko % mešanico potrebuje Tuono 125, letnik 2003 (motor naj bi bil enak RS 125) ?

Avtomatski mešalnik je odklopljen...

Hvala in LP Andrej

Objavljeno
Ob ‎26‎. ‎05‎. ‎2016 at 8:07, dreja_123 pravi:

Pozdravljeni,

zanima me, koliko % mešanico potrebuje Tuono 125, letnik 2003 (motor naj bi bil enak RS 125) ?

Avtomatski mešalnik je odklopljen...

Hvala in LP Andrej

2%, se pravi 2 deci olja na 10L bencina.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sem pred dilemo, ali še vedno vlivat olje v rezervar, ali usposobit oljno pumpo (mišelator) ?

Prejšnji lastnik mi je rekel, da je pumpa odklopljena in da olje vliva v rezervar.

Sedaj sem opazil, da je še vse priklopljeno, le posoda za olje je prazna in se oljna pumpa vrti v prazno. Baje da to ni dobro, ker brez olja nima mazanja ?

Nekateri pravijo, da je fiksna mešanica ( olje v rezervarju ) bolj sigurna, drugi pa da oljna pumpa pravilno dozira olje glede na vrtljaje ter plin in zato sta svečka ter izpuh manj "zasvinjana"...

Hvala in LP Andrej

Objavljeno

Dokler oljna pumpa deluje, bi skoraj za sigurno rekel, da olje dovaja bolj pravilno. Pa tudi veliko bolj priročno je za tankanje. Problem je samo v primeru, da le-ta odpove in potem zariba motor. Glede škode na pumpi zaradi vrtenja v prazno nimam pojma. Mislim, da je potrebno po dolivanju pumpo še prezračiti (ima vijak). Razlika je tudi v olju: V rezervoar bi osebno mešal Motul 800, v posodo za pumpo pa Motul 710. Veliko pump odpove tudi zaradi napačnega olja.

Objavljeno

zdravo :) tudi jaz sem nov na forumu, in si dober teden lastim aprilio rs 125 letnik 2001. pa me zanima (se opravicujem ker vjretno je ze bilo napisano kje) zakaj motor hladen ne vzge, samo vergla vergla vergla... ce se pa spustim vzge, in ga lahko takoj vgasnem, pa pali na gumb brez problema? in pa na stevcu imam neko "aftermarket" LED-ico (naj bi bila od rave ventila) pa me zanima ce to drzi, motor ko laufa v prostem teki lucka gori, ko speljes vgasne, potem pa se pri 8k obratov (ko motor podivja :D ) spet prizge? pa se ena vrjetno milijonkrat predebatirana tema, tociti motul 710 ali tako kot trenutno jaz castrol power1 (ce se ne motim bivsi tts)?

hvala :)

Objavljeno

Pozdravljen, RAVE lučka deluje pravilno. Motul 710 naj bi bilo bolj zaželjeno olje. Z vžigom imam podoben problem: Ko motor stoji cca teden dni ali več, potrebuje kar veliko (15+ sekund) zaganjanja, ampak potem užge brez problema. Nikoli nisem ugotovil, v čem je problem, sicer pa tudi hladen užge takoj. Ponavadi edino "verglam" v 5-10 sekundnih presledkih, da preveč ne preobremenim zaganjača. Tvoj primer je lahko identičen, ali pa tudi ne. Morda bi lahko poizkusil z drugačnimi pomožnimi šobami v uplinjaču. Zaug si pa najbrž že potegnil :) 

Objavljeno

mislim da je bil prav v zaugu problem, zajla je bla nekam cudno speljana in se je zatikala, zdaj pali ko mina :D

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!