dreja_123 Objavljeno September 21, 2016 Objavljeno September 21, 2016 Obujam staro temo... Ima še kdo na forumu Tuono 125 ? Hvala in LP Andrej
tiln125 Objavljeno December 3, 2016 Objavljeno December 3, 2016 Zdravo..imam problem z mojo rsko...noče užgat...nazadnje sem se pelau nato pa je samo crkniu (ni zaribala) ...iskra je...frgazer sm spucal...
_luke_ Objavljeno December 8, 2016 Objavljeno December 8, 2016 Če je ugasnila med delovanjem je torej problem bolj resen. Kako veš da ti ni zaribala? Lahko da je tako zaribala da so se obročki zlimali in nima kompresije.... Js bi na tvojem mestu še 1x nalil malo bencina k svečki, zašravfal svečki ter se prepričal da mu ne manjka bencin. Vsekakor bi tudi probal kako drugo svečko.... Imam papirje ter dele za aprilo RS50 2004 če koga zanima...
tiln125 Objavljeno December 11, 2016 Objavljeno December 11, 2016 Preprosto je samo ugasnila..zadnje kolo ni zablokiralo nic...skzo lukno od svečke sem pogledal in se bat lepo premika..svecko sem ze zamenjal a brez efekta...Vrjetno pa je izgubila kompresijo saj se jo v 1. prestavi lahko rine sicer z z odporom ampak se mizdi d bi kolo moglo blokirat al ne? Kako vem kaksno mero bata naj kupim? lahko kompresija uhaja se kje drugje al je to to?
_luke_ Objavljeno December 12, 2016 Objavljeno December 12, 2016 Glede na to da se zdej do spomladi neboš več vozu predlagam da razkopleš top end. Pogledaš v kakem stanju je cilinder. Če je cilinder ok, načeloma vzameš eno nadmero bata če je to še mogoče. Bati se stopnjujejo po obrabi niklasila. A je prva vgradnja, mislim da D al G pa zadnja možna. Pogledaš kaj maš not in daš novga not. Vsekakor pa je treba videt če je ostalo ok. Al se lahko motor rine v prvi al ne je čisto odvisno...loh maš prenose take da se da. Vsakega se načeloma da. Js bi se na tvojem mestu orientiral kdaj je bla tazadnja generalka...kolk km je od takrat...
tiln125 Objavljeno December 12, 2016 Objavljeno December 12, 2016 Hmm..cilinder je lep...bat ima kar nekaj vzdolžnih prask,vendar nic posebnega, obročki pa so videti tudi dobro so še lepo prožni... Morda bi omenil da je svečka skoraj suha,kar bi glede na količin verglanja in porivanja pričakoval da je zalita...Je to tudi lahko posledica slabe kompresija da je premajhen vlek mesanice?? Ps: hvala za pomoč Ps: Če imaš fb probaj prodati dele in papirje za rs v skupini slovenski tuning koticek
Ciko86 Objavljeno December 12, 2016 Objavljeno December 12, 2016 probaj sam obrocek dat v cilinder in bos videl koliko ga zapre -stisne...
skategrizzly Objavljeno Februar 11, 2017 Objavljeno Februar 11, 2017 Kolega prodaja rave ventil z elektroniko in plastične zobnike za antivibracijsko gred, če koga zanima http://www.bolha.com/avto-moto/motociklizem/motorna-kolesa/sport/aprilia-rs-125-antivibracijski-zobniki-1313753376.html?aclct=1486799696&kw=aprilia rs 125 http://www.bolha.com/avto-moto/motociklizem/motorna-kolesa/sport/aprilia-rs-125-rave-ventil-elektronika-1313753028.html?aclct=1486799089&kw=aprilia rs 125
RS125 Objavljeno Februar 12, 2017 Objavljeno Februar 12, 2017 zdravo decki spet eno vprasanje... zanima me, kako mnenje imate o sportnih filtrih? malo gledam forume (tudi tuje) pa eni ja, spet drugi ne :/ stvar je pa taka, to zimo sem kupil 34 dellortota, in pa kao neko "full power" resonanco original aprilia za de-blokado novejsega modela (jes mam letnik 2001), pa sn se ta teden prvic probal peljati, pa je motor blo prek 8k obratov skoraj nemogoce spravit, je samo trokiral, do 8k pa je vleklo bolse ko prej z 28, pol sn se pa meno z enim ko mi je priporocal sportni filter...in ker me je firbec matral, sn vzel pokrov airboxa in peno ven in se probal peljati, in motor gre tako kot mora (pri 8k malo pocuka, isto ko prej z 28, pol pa... ), torej, zraka ma premalo z original filtrom? je pa se to, not je bla diza 140, kar se mi je zdelo premalo ker me je blo strah da bi blo vse skup presuho, in sn dal not 160 (v 28ki sn mel dizo 106 )... torej, sportni filter al probat z 140 dizo da priblizno vidim kje sem?
GoBobi Objavljeno Februar 12, 2017 Objavljeno Februar 12, 2017 Po mojem si si že odgovoril v tvojem vprašanju v zadnjem stavku. Presuho po mojem ne bo, dela pa imaš približno isto. Probaj najprej s 140-ko, ker jo že imaš doma. Po mojem sicer ne boš popolnoma zadovoljen, ker se (po mojem) problem ne bo rešil (z original filtrom), morda ga boš samo omilil. Športni filter pa po mojem sam tudi ne bo rešil zadeve (ker bo vseeno bolj dušil kot sedaj, ko imaš skoraj vse odprto). Boš moral kar probat najprej s 140-ko, pa brez pene, pa če bo O.K. kot s 160-ko, si omisliš športni filter pa si zmagal. Ajd!
RS125 Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 bom prvo res to probal glede na to da jo mam doma pa da vidimo...
RSTDRIVER Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 21 hours ago, RS125 said: zdravo decki spet eno vprasanje... al probat z 140 dizo da priblizno vidim kje sem? po mojem.... boš mogu najprej pogruntat kaj sploh pričakuješ od predelave. po mojih izkušnjah gre original; odprta; z dvignjeno iglo v frgazarju in giannellijem ter dodatnim štamperlam olja v kestlu; brez vpliva na vzdržljivost; tam nekje 170 po števcu. kok pa pričakuješ, da bo šla tvoja.... predvsem pa koliko časa....? GoBobi 1
sesir Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 pred eno uro, RSTDRIVER pravi: po mojem.... boš mogu najprej pogruntat kaj sploh pričakuješ od predelave. po mojih izkušnjah gre original; odprta; z dvignjeno iglo v frgazarju in giannellijem ter dodatnim štamperlam olja v kestlu; brez vpliva na vzdržljivost; tam nekje 170 po števcu. kok pa pričakuješ, da bo šla tvoja.... predvsem pa koliko časa....? Ja moja l.95 je takrat imela športni zračni filter in gianeli in šla 174 max
RS125 Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 hmmm, za koncno se mi (vrjetno enemu redkih z 125 ) niti ne gre tolko, rad bi samo da motor takrat ko rabis (prehitevanje) potegne kot se spodobi drugace je motor ze zdaj sal kr solidno, samo zakaj pa nebi se malo bol...za te nase ceste tu koncne tak nerabim nevem kake.... zaenkrat imam odblokiran cdi, drugo resonanco, gianneli dusilec ( da zgleda haha ), karbonske sesalne lamele, RAVE ventil, in pa 34 ferg.
sesir Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 pred 17 minutami, RS125 pravi: hmmm, za koncno se mi (vrjetno enemu redkih z 125 ) niti ne gre tolko, rad bi samo da motor takrat ko rabis (prehitevanje) potegne kot se spodobi drugace je motor ze zdaj sal kr solidno, samo zakaj pa nebi se malo bol...za te nase ceste tu koncne tak nerabim nevem kake.... zaenkrat imam odblokiran cdi, drugo resonanco, gianneli dusilec ( da zgleda haha ), karbonske sesalne lamele, RAVE ventil, in pa 34 ferg. Če tako daj zadaj plus dva zoba
RS125 Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 za tisto sn malo pozn ze ker sn ravno menjal zobnika pa ketno, pa sn dal isto ko je blo (17/40)
RSTDRIVER Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 23 minutes ago, RS125 said: ....rad bi samo da motor takrat ko rabis (prehitevanje) potegne kot se spodobi.... RS125 original odprta(~ 30KM) 0-100km/h = ~ 6,5s RS250 original(~ 60KM) ~ 4s .... za pospeševanje 125 BREZ tiščanja v obrate boš mogu met RAVE ventil. gre pa tud brez.... poanta je TIŠČANJE
RS125 Objavljeno Februar 13, 2017 Objavljeno Februar 13, 2017 mam rave sej se tisci brez skrbi, za to je naret motor haha samo sej ves kak je, nikoli ni dosti hah se pa do 8k pozna ferg 100% pol pa tudi, bol saltas bol hoce iti zaenkrat mi ni zal da sn kupo ferg, edino nastelati ga se fino pa je to to
RS125 Objavljeno Februar 16, 2017 Objavljeno Februar 16, 2017 pa se nekaj, motor ce stoji na mestu v leru negre gas prek 8k obratov, ce se peljem gre normalno, ma kaj za stelati to al pa kaj?
dreja_123 Objavljeno April 5, 2017 Objavljeno April 5, 2017 Pozdravljeni, mi lahko kdo poslika (ali natančno razloži), kam je speljan oddušnik (dihalna cev) od akumulatorja ? Hvala in LP Andrej
lukc22 Objavljeno Maj 9, 2017 Objavljeno Maj 9, 2017 Živjo Jaz pa ne vem kam bi dal komplet prve pomoči. skategrizzly 1
dreja_123 Objavljeno Maj 9, 2017 Objavljeno Maj 9, 2017 Jaz imam za to prostor pod sopotnikovim sedežem (RS Tuono 125, l.2003)...
skategrizzly Objavljeno Maj 9, 2017 Objavljeno Maj 9, 2017 pred 3 urami, lukc22 pravi: Živjo Jaz pa ne vem kam bi dal komplet prve pomoči. Tudi jaz enostavno ne najdem prostora pri tej novejši obliki (2006+). Vedno jo vozim v nahrbtniku, kar je bedno.
bechanirej Objavljeno Junij 9, 2017 Objavljeno Junij 9, 2017 Živjo, mene pa zanima kje bi se dalo narediti honing cilindra za aprilio rs 125? da je dobro narejeno in ne predrago. ne bi ravno pošiljal v nemčijo ali italijo. hvala za nasvete že vnaprej
sesir Objavljeno Junij 9, 2017 Objavljeno Junij 9, 2017 pred 2 minutami, bechanirej pravi: Živjo, mene pa zanima kje bi se dalo narediti honing cilindra za aprilio rs 125? da je dobro narejeno in ne predrago. ne bi ravno pošiljal v nemčijo ali italijo. hvala za nasvete že vnaprej Ko je moja zaribala 20let nazaj...so rekli,da naj dam novo pušo v cilinder ali kupim nov cilinder...da nimaš kaj tu drejat...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se