Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zdravo, zanima me če se bi dalo aprilio mx 125, predelati na električni vžig (štarter), tako kot ga ima aprilia rs 125, glede na to da imata enaka tipa mašine (rotax 122), in če da, kaj bi moral zamenjati

lp

Objavljeno

Živjo 

Sem nov na forumu, imam pa sledeč problem. Gre se za aprilio RS 125 2008 letnik brez blokad, na armaturki mi sveti rdeča opozorilna lučka in EFI in težko razvije obrate nad 6k, nekaj dni nazaj ko sem bil z njo na nekem hribčku manj kot 100m višinske razlike pa v leru sploh ni hotela razviti višjih obratov od 6k. Zanima me kej je lahko narobe, že v naprej hvala zavaše odgovore.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Na prodaj je Aprilia RS 125


Ima športni izpuh Gianelli komplet z dušilcem iz kevlarja (najdrajža verzija)

RAVE ventil

Motor je generalno obnovljen. Zamenjan je ves potrošni material! DOBESEDNO VSE!

Nov cilinder, bat, obročki, ojnica, ležaji na gredi, obe gumi, komplet verižni set, disk ploščice spredaj in zadaj. Vse je menjano preventivno, stari kosi se priložijo, ravno tako se priloži račun iz servisa, kjer so zamenjali vse našteto.

Plastike so original in brez praskice, motor NIKOLI ni bil na tleh, za razliko od vseh ostalih, ki se prodajajo (nekateri imajo 4 različne barve na sebi, kar veliko pove o ohranjenosti)

Genarlna je narejena ravnokar, motor ni niti vtečen, torej od sedaj naprej ima novi lastnik 15.000km mir!
Možen nakup brez RAVE in športnega izpuha(zraven priložim original). Prodaja se zaradi nakupa drugega motorja (možna menjava za SUPERMOTO)


Pa še silkica:

 

20171001145807.jpg

 

Popravljeno . Popravil budacki
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo, sem nov na forumu, imam pa naslednji problem. Zadnjič sem se z RS 125 (letnik 99) peljal po rahlo neravni cesti ko pa mi je med pospeševanjem v tretji prestavi motor ugasnil in mašina zabremzala in motor ni hotel več vžgati. Zamenjal se svečko, olje v menjalniku, spucal sem fergazer, pa vseeno noče vžgati. Bil bi hvaležen za kakršnokoli pomoč.

Objavljeno
pred 6 urami, bibara1 pravi:

Živjo, sem nov na forumu, imam pa naslednji problem. Zadnjič sem se z RS 125 (letnik 99) peljal po rahlo neravni cesti ko pa mi je med pospeševanjem v tretji prestavi motor ugasnil in mašina zabremzala in motor ni hotel več vžgati. Zamenjal se svečko, olje v menjalniku, spucal sem fergazer, pa vseeno noče vžgati. Bil bi hvaležen za kakršnokoli pomoč.

Bat gre dol gor?

Objavljeno
pred 2 urami, sesir pravi:

Bat gre dol gor?

Kompresija je v redu...bat se premika gor dol

Objavljeno
pred 2 urami, bibara1 pravi:

Kompresija je v redu...bat se premika gor dol

Pride bencin do svečke?Ker če je kompresija in nova svečka je možno le,da ne dobi bencina...

Objavljeno
pred 9 urami, sesir pravi:

Pride bencin do svečke?Ker če je kompresija in nova svečka je možno le,da ne dobi bencina...

Bencin do svečke tudi pride...

 

Objavljeno

Če je mašina zabremzala je edino logično, da je zaribal. (bremzala tako, da je recimo kolo blokiiralo)

Namreč, da kolo bremza se mora nekaj nekje zatakniti (ustaviti) in to je najpogostoje bat, ki je zapel v cilinder.

Motor daj v prvo brzino in ga rini in če ga enostavno rineš (ne stisni sklopke, temveč ga rini s sklopko sproščeno) je zarezal bat po cilindru.

Sicer pa upam, da se jaz motim, saj sem daleč od zmotljivega.

Objavljeno

Lep pozdrav!
1.Sem novi lastnik Aprilie 125 mx in me zanima kaj bi lahko bilo ko grem v klanec motor preprosto noce tudi v 1 do konca obratov kar trokira , ko sem na bolj položem terenu se pa lepo zavrti v višave. Je pa brez blokade pa nekega mosta nima da nima neke luknje?.

2. Števec ne deleuje a ima mogoče kako baterijo , ki se jo mora zamenjati? lučke gorijo vendar števec ne deluje, če je pokvarjen bi se dalo dobiti kje drugega lp. 
Že vnaprej se vam zahvaljujem za odgovor lp.

Objavljeno

3 . kateri bencin priporočate 100 ali 95? in pa seveda če je kaka mesalna razlika olja med oktani? ker 100 je cistejsi vendar vas vprasam če sploh lahko tankam 100 lp.

Objavljeno (popravljeno)

100 ni nic cistejsi, ampak ima samo visje oktansko stevilo, kar pa mislim, da za tvoj motor prakticno nima veze - vsaj dokler ti ne prihaja do klenkanja pri vrocem motorju ob vecji obremenitvi.

Sam delas mesanico? Ti kaj kadi?

Imas kaj predelan zracni filter? Kaksna svecka po tem, ko ko je motor deloval na delovni temperaturi (mokra/crna/kavno rjava/svetlo rjava)? Katero svecko uporabljas?

Stevcev sem ze nekaj popravljal, vecinoma je bil problem v volku in oksidaciji zaradi prisotnosti vlage (pranje z visokotlacnimi cistilci).

 

Zakaj ne poisces teme o MX 125? Ta tema je o RS 125.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
Ob 6. 11. 2017 ob 17:01, Zok pravi:

100 ni nic cistejsi, ampak ima samo visje oktansko stevilo, kar pa mislim, da za tvoj motor prakticno nima veze - vsaj dokler ti ne prihaja do klenkanja pri vrocem motorju ob vecji obremenitvi.

Sam delas mesanico? Ti kaj kadi?

Imas kaj predelan zracni filter? Kaksna svecka po tem, ko ko je motor deloval na delovni temperaturi (mokra/crna/kavno rjava/svetlo rjava)? Katero svecko uporabljas?

Stevcev sem ze nekaj popravljal, vecinoma je bil problem v volku in oksidaciji zaradi prisotnosti vlage (pranje z visokotlacnimi cistilci).

 

Zakaj ne poisces teme o MX 125? Ta tema je o RS 125.

Hvala vam za odgovor je malo predelan na elektronki ima nek most prevrtan to je most ki preprecuje najvec 6,7 k obratov zdaj gre veliko vec vendar je problem ko das gas cel motor trokira in nikamor ne gre kar na mestu, to resim tako da presaltam iz 2 v prvo in potem obratno 1,2,3 samo pod visokimi obrati res visokimi :/ misliš da bi morala biti večja diza? ali lahko prevec zraka dobi. LP

Objavljeno

No pa imam še jaz Aprilio RS 125..in nove probleme haha:yawn:. Ma približno 30kw, sepravi imam delorto 34 ferg, športni filter in 145 dizo, resonančni del od leovincija, odstranjene blokade na elektriki.

No problem je pa sledeč: Motor pride v 5 prestavi kumi do 130 in se tam ustavi na prbl. 9k, če prestavim v 6 prestavo bo hitrost in obrati pocasi padali. 

No to je od hitrost. Je se nekaj drugega: Če sem sam na motorju v hrib komaj speljem ker ga pač mori kukr dam več gasa ga bo zamorilo, če sva dva na motorju v klanec ne speljem nikoli... tudi ce zgubim zalet v prvi nebom prisel v klanec z dvema na motorju :angryrant2:.

Je že imel kdo podobne težave? Prosim, če se malo razpišete :yea2:... LP

Objavljeno
Ob 11. 11. 2017 ob 10:59, Nej Kralj pravi:

No pa imam še jaz Aprilio RS 125..in nove probleme haha:yawn:. Ma približno 30kw, sepravi imam delorto 34 ferg, športni filter in 145 dizo, resonančni del od leovincija, odstranjene blokade na elektriki.

No problem je pa sledeč: Motor pride v 5 prestavi kumi do 130 in se tam ustavi na prbl. 9k, če prestavim v 6 prestavo bo hitrost in obrati pocasi padali. 

No to je od hitrost. Je se nekaj drugega: Če sem sam na motorju v hrib komaj speljem ker ga pač mori kukr dam več gasa ga bo zamorilo, če sva dva na motorju v klanec ne speljem nikoli... tudi ce zgubim zalet v prvi nebom prisel v klanec z dvema na motorju :angryrant2:.

Je že imel kdo podobne težave? Prosim, če se malo razpišete :yea2:... LP

 

Gorivo dobi? Kompresija? Manj informacij res nisi mogel podati, samo na 5 različnih načinov si opisal, da motor nima moči.  Za začetek daj nazaj original filter. Vplinjač tudi ne vem no...daj ti lepo nazaj original pa boš potem lažje eliminiral možnosti. Svečka katera je? In kakšne barve je po vožnji? Sicer pa možno, da je mogoče še giljotina original v cilindru in ne spusti na obrate? Ima RAVE in se je mogoče giljotina zataknila?


Tehle 30kW motor nima nikoli. Mogoče 20kW, ampak sodeč po opisanem,  je verjetno samo še kakšnih 4-5 živih. :)

Objavljeno

Gorivo dobi. Kompresija je. Z org. filtrom je isto. Svečka je ja...ngk br10eg rjave barve. Ima popolnoma delujoc RAVE ventil.

:hmm::hmm:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, če lahko samo prevrtam cdi, brez katerih drugih menjav npr. RAVE ali izpušnega sistema.

Hvala za odgovor

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Fantje, komu dat za servisirat 2T Aprilio z Rotax 122 mašino.

Tle v dolini ne zaupam nobenemu več.

 

Torej, da podre motor, pogleda ležaje, zamenja sklopko, ter PREMERI cilinder in vstavi PRIMEREN bat.

In da se mu vsaj malo sanja o Aprilijini elektroniki.

 

Lahko je hišni majster, samo da delo naredi OK.

 

Hvala.

Objavljeno

Pa nebi jaz obnavljal cilindra. Kolikor vem hočejo 250€ za nov nikasil.

Nekdo ki ve kaj počne, ima merilnik kompresije in uro, da mi premeri cilinder.

Objavljeno
pred 17 urami, Buschi pravi:

Pa nebi jaz obnavljal cilindra. Kolikor vem hočejo 250€ za nov nikasil.

Nekdo ki ve kaj počne, ima merilnik kompresije in uro, da mi premeri cilinder.

A tebi se zdi da človek, ki obnavlja cilindre nima opreme za premerit cilinder in bat, merilnika kompresije in ne ve kaj dela? A si vsaj poklical, razložil kaj rabiš in dobil odgovor a se mu s tem da ukvarjati ali ne? 

Al si rajši pogledal v kristalno kroglo pri lokalni vedeževalki in se odločil da to ni to :doze: ?

Objavljeno

Sem klical, vendar oni samo obnavljajo cilindre. NE delajo nobenih servisov.

Še cilinder, da ga premeri, moram dol vzet.

 

Torej, iskanje dobrega serviserja se nadaljuje.

 

Hvala vsem za odgovore.

Objavljeno

Mam Aprilio 125 2005 in ko je hladen noce vzgat tudi ce povlecem cok,ko je zagret pa prizge iz prve in potem ce nekaj ur stoji spet noce prizgat iz prve ter zakaj mi noce presaltat v ler ko je motor prizgan in ko se vozim,ce je ugasnjen pa presalta normalno v ler.

Objavljeno
Ob 13. 3. 2018 ob 12:02, Buschi pravi:

 

Torej, iskanje dobrega serviserja se nadaljuje.

 

Hvala vsem za odgovore.

Men je 4krat zaribala...za 2t so še vedno najboljši in najcenejši vaški mehankarji kosilnic,motork...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!