Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 7 urami, Nightmare pravi:

Res, da nisem vozil SDa in težko primerjam, sem pa zadnjič vozil R1250R in je agregat vse prej kot len.

Priznam, da bi me tvoj GT zanimal, če bi mi bil vsaj malo vizualno lepši tako se ga pa kar ne morm navadit. Mi je moj za v dvoje ratal kar premajhen. Oz. ne toliko meni kot moji.

 

Lp, Samo

prideš nardiš probno vožnjo, pa boš videl kak ti je vizuelno, mislim da ga ima celo Seles enega 2019 model in ga prodaja, pa ga da za poskusit.

Kar pa se agregata tiče, nisem rekel, da so bmw boxerji šwoh, samo ko 1290ko pritisneš naredi še vedno temo :P sploh ker ima ves navor in vse konje že med 6-7 jurji. Od 4 ga pa voziš. Sneci bi reku da sune :P

Sem vozil tudi 1100 tuono v4 pa ni tega hudobnega občutka.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    584

  • Kmet2

    109

  • Lipstick

    66

  • UnionJack

    65

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tako.... Dami je enmal žalosten ampak mislm, da bo hmal najdu nadomestilo, da se potolaži, men se pa smeje kot majhnemu otroku. 😁 Po 5ih letih na 690 malčku je prišel čas za stopničko višje in ta

takole, letos sem božično jelko že okrasil  

Še mal pa bova na 50.000km

Posted Images

Sem ga vozil, prav Selesevega. Kot nadomestno vozilo sicer samo od Grosuplja do Domzal in ja, motor je stroj. Sicr veterna zascita pri meni na tem motorju je porazna na katerikoli poziciji drugace pa konkreten stroj. 

Zal pa mi vizualno res ne potegne. 

 

Lp, Samo

Link to post
Share on other sites

Kar se tiče vetrne (verjetno si visok), ja ni to potovalnik tipa LT al pa kak drugi moped z veliko šipo, ki vse odrine stran, je pa veliko veliko boljša kot pri nejkedu.

Jaz osebno itak poleti vozim šipco na najnižji poziciji, da mi zrači čelado.

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, DAMI34 said:

Kar se tiče vetrne (verjetno si visok), ja ni to potovalnik tipa LT al pa kak drugi moped z veliko šipo, ki vse odrine stran, je pa veliko veliko boljša kot pri nejkedu.

Jaz osebno itak poleti vozim šipco na najnižji poziciji, da mi zrači čelado.

Zanimivo je to, da pri mojem nimam toliko problemov z vetrom pa Dukec nima nobene zaščite. Al je povezan s tem, da mi šipca usmerja vs veter ravno v čelado ali pa to, da moj niti ne gre dovol hitro, da bi sploh imel problem gled tega. 🤣

 

Lp, Samo

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, Nightmare pravi:

Zanimivo je to, da pri mojem nimam toliko problemov z vetrom pa Dukec nima nobene zaščite. Al je povezan s tem, da mi šipca usmerja vs veter ravno v čelado ali pa to, da moj niti ne gre dovol hitro, da bi sploh imel problem gled tega. 🤣

 

Lp, Samo

to pa ja, sploh če si mal večji. Oziroma kot pri večini motorjev ti lahko v najvišji ali najnižji poziciji, odvisno od drže povzroča bobnenje, turbulence in podobno.

Meni je najbolj ustrezala najnižja stopnja, tja do 130-140km/h, kar je več je po dolgotrajni vožnji moteče. Nekateri lastniki pa stavijo prav grde aftermarket poštarske šajbe.

Ista zgodba so bili sxi, do letošnjega in to turer verzije, kjer je problem enostavno rešen, 5cm daljša od originala in zavihana navzgor in lepo odrine zrak. Za zimo, za daljše poti. Vendar za zračenje in za poletje, pa gladko dam "ta malo šipco)

Ker me na GT toliko ne moti se nisem niti ubadal z iskanjem aftermarketa, zihr pa obstaja kaka, ki bi primerna.

Link to post
Share on other sites
pred 25 minutami, Nightmare pravi:

A vzameš Dukca v račun? 😁

790 adv z mojim doplačilom :P

 

Link to post
Share on other sites
Pravkar, Nightmare pravi:

Tud mene mika. Sam pri vožnji v dvoje s tem nakupom nič ne naredim. 😕

 

Lp, Samo

za dvoje imam Sxa. in GTja. Če enega prodam, še vedno ostane en.

Link to post
Share on other sites
Pravkar, mladench pravi:

Kr neki. A multi? 🇮🇹

zgleda da so pozabil nanjo, al pa samo 2020 gledajo

Link to post
Share on other sites

Draga moja beštja, pogrešu te bom. (pa solzico utrnu) Hvala ti za vse šowe po cesti, hvali ti ker si pazila name in na mojo, bodi pridna še naprej. (emoji jokam )

13043276_1047321222004096_8751793547780975463_n.jpg.b74c223dfdefd2917c706231db32f5a3.jpg

13221092_1063719420364276_6922834816637974513_n.thumb.jpg.5ad50fc60556d2b2876e956d010753cb.jpg

13227134_1083575561711995_332623062407082382_n.jpg.56b9e01f347bc61b4842fd3711f118eb.jpg

13240767_1062557807147104_7733388768527245254_n.jpg.f965d3aff988861e5d82dd71a7111111.jpg

14925746_1193059904096893_3398042044929181414_n.jpg.60183828a8264ecaeed66689457099ab.jpg

45040044_2016301935106015_5991369821894213632_n.jpg.81d57a4b146c9d0ee288b6f90f0d6ebe.jpg

12717997_1029931900409695_44934523573647499_n.jpg.d72865c196f8fd6906fc64f6217fd1df.jpg

Link to post
Share on other sites
pred 5 minutami, mladench pravi:

A si pogledu pod nalepke? Dami vse z razlogom polep :P sm vidu na sxu :D 

Naj ti služi in srečno vožnjo! :) 

 

sem mu povedal, oziroma je kr vprašal :P

ps. ma ne pod vse nalepke, nekatere so samo za lepoto

Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, mladench said:

A si pogledu pod nalepke? Dami vse z razlogom polep :P sm vidu na sxu :D 

Naj ti služi in srečno vožnjo! :) 

 

Men je reku, da so vse za lepoto. 😱 😋

 

Hvala 

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, Nightmare pravi:

Men je reku, da so vse za lepoto. 😱 😋

 

Hvala 

ja a ni?

Nalepka čez prasko je vedno lepša kot praska :D

 

Link to post
Share on other sites
Pravkar, LunaticFringe pravi:

Z bojnimi ranami ni nič narobe. 

Vsaj veš, da ni bil vožen ljubiteljsko (kakorkoli že to zgleda) 🤦‍♂️

skoz ljubiteljsko, kogar ljubiš ga goniš do konca :P

Bojne rane so posledica nerodnosti, ne čustev :(

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Ob 17. 9. 2020 ob 8:29, Nightmare pravi:

Res, da nisem vozil SDa in težko primerjam, sem pa zadnjič vozil R1250R in je agregat vse prej kot len.

Priznam, da bi me tvoj GT zanimal, če bi mi bil vsaj malo vizualno lepši tako se ga pa kar ne morm navadit. Mi je moj za v dvoje ratal kar premajhen. Oz. ne toliko meni kot moji.

 

Lp, Samo

zarečenga kruha se največ poje (sm ti fouš, tiste sreče ob novem mopedu, najbrž H2SX (black navaden) ubodem)

Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Nightmare said:

Tako.... Dami je enmal žalosten ampak mislm, da bo hmal najdu nadomestilo, da se potolaži, men se pa smeje kot majhnemu otroku. 😁

Po 5ih letih na 690 malčku je prišel čas za stopničko višje in tako sem Damija odrešil muk in prevzel skrb v hlevu njegovega GTja.  Pridn jst, sej vem. 😇

Ker prav dosti drugega nisem vozil, vsaj ne dovol, da bi si lahko ustvaril neko boljše mnenje in zadržal kakšno izkušnjo več zelo težko primerjam s čemrkoli ampak če na hitro potegnem vzporednice z mojim malim Dukcem se takoj vidi, da prihajata iz iste tovarne tako oblikovno(kako pak) kot ciklistično. Res zanimivo kako podobna in lahkotna je sama vožnja v primerjavi z 690. Kot bi nanj samo nataknil večji rezervoar. 

Agregat in vzmetenje.... Tu primerjave sploh ne moram delat ker so razlike prevelike, kar je logično saj je tudi sama namembnost motorja popolnoma druga. Se pa tudi pri GTju skriva tisti otroški karakter, ki ti daje vedeti, da kljub temu, da je popolnoma odrasel in motor z veliko začetnico je še vedno tisti pravi KTM, na katerem se v trenutku lahko spet preleviš v otroka in zganjaš norčije kot na enem malem SMu.

Moč je nora, vzmetenje je na tej kratki vožnji delovalo vrhunsko, gretje ročk pomaga, luč kljub temu, da je le H4 pa svojo vlogo opravlja bistven bolje kot jo je na malem Duku sploh pa v kombinaciji s stranskimi LED lučmi.

Žal bo za kaj več potrebno počakati na pomlad saj mu letos tablic ne bom privoščil, do takrat ga čaka večji servis, menjava prednjih zavor, prednje gume in pa kak lepotni popravek, da bom imel vsaj občutek, da sem tudi sam nekaj dodal h samemu motorju nasplošno se pa vidi, da sta Dami in njegova izbranka izredno lepo skrbela za zverino v teh 4ih letih in resnično upam, da bom ta trend lahko nadaljeval tudi sam.

 

V soboto smo opravili prvo bližnje srečanje iz oči v oči in kljub predhodnim pomislekom predvesm glede izgleda motorja je bila ljubezen na prvi pogled. Ker je bil glavni razlog po nakupu drugega motorja vožnja v dvoje je seveda šefica mogla it zraven in strokovno ocenit zverino. Dami nama je privoščil relativno dolg testni krog kjer se je dalo že kar lepo spoznat s samim motorjem in mislim, da se da oceno rabrat že skozi čelado.

 

120338122_10224025502000903_551139359051344420_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_sid=730e14&_nc_aid=0&_nc_ohc=wKK_C4j2XVMAX9BWim4&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=0acb35afd5cdbd389f8515eed0cf9471&oe=5F98434C

 

Takole pa si bosta garažo delila do pomladi.

 

Opis ni na voljo

 

 

Lp, Samo

Čestitam! 👍 Uživaj  🤪

Link to post
Share on other sites

Se pa včasih vprašam, če se mladi sploh zavedajo kako dobri so vsi ti novi "moderni" motorji. Elektronika in vzmetenje recimo na tem GT-ju je znanstvena fantastika napram 20 let nazaj. Je pa dejstvo, da imajo zdaj posel razni inštruktorji varne vožnje, nas pa je moralo parkrat zabrisat s ceste, da nam je bilo jasno kaj delamo narobe. Glavno pa je, da zdaj vsi uživamo in da so sodobni motorji bolj varni kljub večji moči kot včasih. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!