malar27 Objavljeno Oktober 30, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2017 Eno vprasanje mal mimo... Kakšne izpuhe imate gor....original...ali kej drugega... Kaj bi nataknili gor.....ce bi...kakorkoli...samo vprašam... akrapovič sc project leo vinchi austinracing predlogi...nasveti....
vuk76 Objavljeno Oktober 31, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2017 Jaz mam akrapota...mi ga je zena castla o nakupu XRa, tako,da nisem dosti razmisljal.. DAMI34 1
Danilo D Objavljeno Oktober 31, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2017 Na kolk so po planu vzdrževanja predvideni servisi, 10kkm ali več? ... no če ni leto prej. Slišal sem, da bi se nej ventili štelali ročno na 10kkm, to drži in kakšen je strošek?
luxsa Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Pa ni to japonc da se stela na 10kkm,obicajno na 30ali 40kkm,servis na deset,cena-mali cca150,veliki cca300+.
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred eno uro, luxsa pravi: Pa ni to japonc da se stela na 10kkm,obicajno na 30ali 40kkm,servis na deset,cena-mali cca150,veliki cca300+. japonci 4 cilindri imajo ventile povprečno na 40kkm enako kot verjetno XR.
Danilo D Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Jaz sem pac samo vprasal ker ne vem kako in kaj, pac kar sem slisal nekje usput. Ker si pa ze japonce omenil, ti pa lohk moje izkusnje povem, da je moja tdm-ka zdele stara 4 leta in dobre 4 mesce in ma 96kkm. Jo ze od novega vozim na enega in istega pooblascenca, pa mi se ni omenju da bi blo treba kake ventile stelat. bajkr88, luxsa in fazerčk 3
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 1 uro, Danilo D pravi: Jaz sem pac samo vprasal ker ne vem kako in kaj, pac kar sem slisal nekje usput. Ker si pa ze japonce omenil, ti pa lohk moje izkusnje povem, da je moja tdm-ka zdele stara 4 leta in dobre 4 mesce in ma 96kkm. Jo ze od novega vozim na enega in istega pooblascenca, pa mi se ni omenju da bi blo treba kake ventile stelat. ja, sam potemtakem je šaslabajzer kontrola ventilov se predvidoma vrši na 30-45kkm...saj je možno da je vse ok, pa da imaš srečo....baje je tudi nekaj mehanikov ki to na posluh opravijo...ampak jaz se na to ne bi zanašal.
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Jaz sem svojega mehanika vprašal glede vnetilov (sicer ma kar star emšo) pa je rekel, to se ne nastavlja Za njega je sicer motor samo BMW GS, stari.
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Pravkar, Snecer pravi: Jaz sem svojega mehanika vprašal glede vnetilov (sicer ma kar star emšo) pa je rekel, to se ne nastavlja Za njega je sicer motor samo BMW GS, stari. dober mojster. Naj ti povem da na mojem 2011 SX je bila potrebna nastavitev na 45kkm, na 90 pa ne. Na GTju tudi ni bila potrebna nastavitev, vendar je bila kontrola izvršena. Dokler bom imel motorje bom kontrolo izvajal.
jskrablin Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Nič ventilov štelat to je vse brezveze. Itak se ve, da je za strojelom kriv predvsem preklet šalabajzarski [vstavi proizvajalca po želji] kapitalist, ki se bogati na račun ubogega [vstavi lastnika strojelomnega izdelka]. Kot je tudi splošno znano dejstvo, da so desetletja nazaj ob slabši tehnologiji izdelavi, večjih tolerancam pri izdelavi, slabšem preverjanju kakovosti, slabše razvitih materialih in popolni odsotnosti štelanja česarkoli motorji delovali brez problemov, se nikol pokvarili in na blatnem makedamu b.p. šli do komolca zaradi vrhunskih gum iz kraja Obilićevo. igc1 1
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 2 minutami, jskrablin pravi: Nič ventilov štelat to je vse brezveze. Itak se ve, da je za strojelom kriv predvsem preklet šalabajzarski [vstavi proizvajalca po želji] kapitalist, ki se bogati na račun ubogega [vstavi lastnika strojelomnega izdelka]. Kot je tudi splošno znano dejstvo, da so desetletja nazaj ob slabši tehnologiji izdelavi, večjih tolerancam pri izdelavi, slabšem preverjanju kakovosti, slabše razvitih materialih in popolni odsotnosti štelanja česarkoli motorji delovali brez problemov, se nikol pokvarili in na blatnem makedamu b.p. šli do komolca zaradi vrhunskih gum iz kraja Obilićevo. Če gledam moj avto iz leta 1978, ki še ni videl kontrole ventilov in lepo prede, zna bit, da so včasih bili boljši materiali
TakeALookAround Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 2 urami, Danilo D pravi: Jaz sem pac samo vprasal ker ne vem kako in kaj, pac kar sem slisal nekje usput. Ker si pa ze japonce omenil, ti pa lohk moje izkusnje povem, da je moja tdm-ka zdele stara 4 leta in dobre 4 mesce in ma 96kkm. Jo ze od novega vozim na enega in istega pooblascenca, pa mi se ni omenju da bi blo treba kake ventile stelat. Ze 2x bi jih mogu pregledat. Pa se kr dela? Noro, hehe DAMI34 1
jskrablin Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 18 minutami, Snecer pravi: Če gledam moj avto iz leta 1978, ki še ni videl kontrole ventilov in lepo prede, zna bit, da so včasih bili boljši materiali Dokler ne pogledaš in zmeriš - ne veš. Lahko da v resnici ventili nabijajo v ležišča na polno... pa ti tega ne slišiš, ker pač ne veš kak je zvok ventila, ko enkrat začne mlatit naokoli izven predpisane tolerance. Lahko da ima hidravlične dročnike, pa ni kaj štelat sploh. Seveda je pa to tvoj avto. Delaj z njim kar češ. Ne pa naokoli prodajat 'strokovnih' mnenj, ki niso lih strokovna. Z delovanjem motorja se pojavljajo mehanske in toplotne obremenitve na sestavnih delih motorja. Materiali so dandanašnji resda zelo dobri, se pa sčasoma vseeno obrabijo in utrudijo. Posledično se tolerance med deli spremenijo. In vsake tolko jih je na res izpostavljenih delih (glava motorja to definitivno je, mehansko in toplotno) dobro kontrolirat. Če imaš relativno nežno roko in nekaj sreče, bo verjetno vse ok. Lahko pa da ne bo. In tam te redna kontrola reši pred nadaljnimi stroški. Če sam nimaš ustreznega znanja ali volje to znanje pridobit, plačaš nekomu ki to znanje ima in delo opravi namesto tebe. Precej dolgo branje na temo vsega tega v angleščini - https://en.wikipedia.org/wiki/Tappet
Snečer Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 razštelani ventili se obćutijo med vožnjo...
lukec Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 pred 1 uro, jskrablin pravi: Nič ventilov štelat to je vse brezveze. Itak se ve, da je za strojelom kriv predvsem preklet šalabajzarski [vstavi proizvajalca po želji] kapitalist, ki se bogati na račun ubogega [vstavi lastnika strojelomnega izdelka]. Kot je tudi splošno znano dejstvo, da so desetletja nazaj ob slabši tehnologiji izdelavi, večjih tolerancam pri izdelavi, slabšem preverjanju kakovosti, slabše razvitih materialih in popolni odsotnosti štelanja česarkoli motorji delovali brez problemov, se nikol pokvarili in na blatnem makedamu b.p. šli do komolca zaradi vrhunskih gum iz kraja Obilićevo. apn6+obilićevo zmagovita kombinacija za pošlifane komolce...........
DAMI34 Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 dost o ventilih, XR je tema, lahko se nabija naprej, kdaj ima predpisan pregled.
vuk76 Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 (popravljeno) V service manualu za XRa pise 30.000 km. Dodal sem se Maintenance schedule na 30.000km. Popravljeno November 1, 2017. Popravil vuk76 DAMI34 1
hajamoto Objavljeno November 1, 2017 Opozori Objavljeno November 1, 2017 Ob Monday, October 30, 2017 ob 22:41, malar27 pravi: Eno vprasanje mal mimo... Kakšne izpuhe imate gor....original...ali kej drugega... Kaj bi nataknili gor.....ce bi...kakorkoli...samo vprašam... akrapovič sc project leo vinchi austinracing predlogi...nasveti.... SC project.
poggy Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 14 urami, vuk76 pravi: V service manualu za XRa pise 30.000 km. Dodal sem se Maintenance schedule na 30.000km. Kateri program je to?
MiNa Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 (popravljeno) pred 3 urami, poggy pravi: Kateri program je to? BMW - Service manual na DVD (REPROM). Rabiš? Popravljeno November 2, 2017. Popravil MiNa vuk76 1
poggy Objavljeno November 2, 2017 Opozori Objavljeno November 2, 2017 pred 51 minutami, MiNa pravi: BMW - Service manual na DVD (REPROM). Rabiš? Ja prosim
malar27 Objavljeno November 5, 2017 Opozori Objavljeno November 5, 2017 Ob 1. 11. 2017 ob 18:07, hajamoto pravi: SC project. Je kakšna razlika v zvoku... Kje si ga nabavil?
hajamoto Objavljeno November 6, 2017 Opozori Objavljeno November 6, 2017 Manj bobni, ima lepsi glas, z dušilcem je malo tišji od originala, brez dušilca pa podobno glasen. Izgled mislim da je veliko lepši. Kupil direkt v fabriki, greš na njhovo spletno stran in naročiš. Še ena novejša. skalaprava, mladench, DAMI34 in 1 other 4
malar27 Objavljeno November 6, 2017 Opozori Objavljeno November 6, 2017 Izgled ...ja itak...original mi ni vsec... zato tudi iščem nekaj drugega...:)))
shark90 Objavljeno November 12, 2017 Opozori Objavljeno November 12, 2017 Jaz imam tole je pa več slik TUKAJ Rey, DAMI34 in vuk76 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se