Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

pred 1 uro, hajamoto pravi:

Se prodaja. Lahko menjava za RS. 

Zanimiva menjava...sem vozil oba, pa me zanima, zakaj bi menjal na RS-a? Ker položaj in vožnja sta bila iz moje perspektive na obeh precej različna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, mladench pravi:

in @hajamoto +- XR glede na SX?

No ta primerjava iz prve roke bi tudi mene zanimala.....enkrat bo potrebno tudi kaj menjati, pa puščam vedno vse opcije odprte :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, skalaprava pravi:

Zanimiva menjava...sem vozil oba, pa me zanima, zakaj bi menjal na RS-a? Ker položaj in vožnja sta bila iz moje perspektive na obeh precej različna. 

Sem vozil tudi jaz RS in ga tudi kupoval vendar me je premamil xr. Menjal bi izključno zaradi višine. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, skalaprava pravi:

No ta primerjava iz prve roke bi tudi mene zanimala.....enkrat bo potrebno tudi kaj menjati, pa puščam vedno vse opcije odprte :ninja:

Sem imel prej sx in je super motor. RS mu je zelo podoben vendar malo manj športen. Če ne dobim RS bom šel mogoče nazaj na sx-a. Xr ima super vozne lastnosti in položaj na motorju, vendar tudi par pomanjkljivosti ki motijo. 

Popravljeno . Popravil hajamoto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej imaš nekako enako težavo kot jaz...XR je precej visok za nižjeraslega. Kako da nisi vzel znižanega XR-a? Lani so imeli v A-Cosmosu enega testnega znižanega XR-a, tisti bi mi ustrezal, ko sem sedel na njemu. 

Kaj so še ostali minusi na XR iz tvoje perspektive?

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, skalaprava pravi:

Torej imaš nekako enako težavo kot jaz...XR je precej visok za nižjeraslega. Kako da nisi vzel znižanega XR-a? Lani so imeli v A-Cosmosu enega testnega znižanega XR-a, tisti bi mi ustrezal, ko sem sedel na njemu. 

Ni bilo izbire. Kupil sem nižji žic in ga dal ozat, vendar je še vedno previsok. Problem je v tem, da je motor presirok med nogami. Višina je sedaj 82 kot na sx-u vendar se vedno noge v luftu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, hajamoto pravi:

Ni bilo izbire. Kupil sem nižji žic in ga dal ozat, vendar je še vedno previsok. Problem je v tem, da je motor presirok med nogami. Višina je sedaj 82 kot na sx-u vendar se vedno noge v luftu. 

Zanimivo....sedaj namreč ponujajo 40mm znižano podvozje za doplačilo slabih 200€. To niso samo vilice potegnjene ven na križu, ampak so dejansko krajši kraki, zadaj pa druga vaga. Zagotavljajo enake vozne lastnosti. Ob nizkem sedežu je to potem tudi za mene ok. Je pa res RS bolj prijazen kar se tega tiče. Mene na RS moti malo preveč naprej nagnjeno telo (se da popraviti z adapterji oz. drugo balanco), veliko bolj piska okoli čelada kot na XR-u (ok, se da popraviti z drugim vizirjem) in armatura z analognim merilnikom hitrosti in digitalnim neberljivim obratomerjem mi je čisto mimo (to se pa žal ne da popraviti)

Z obema sem odpeljal okoli 150km, ker je ravno za dobiti osnovni vtis in nič več, zato sprašujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, skalaprava pravi:

Kaj so še ostali minusi na XR iz tvoje perspektive?

 

Vibracije sem delno rešil z utežmi in pa glasnost. Motor je za moje pojme preglasen med 5 in 7 obrati kjer se skoraj največ vozi. Turbulence sem rešil z novim vizirjem. Ostalo je super. Vozne lastnosti in polozaj na motorju mi zelo ustrezata. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, skalaprava said:

Zanimivo....sedaj namreč ponujajo 40mm znižano podvozje za doplačilo slabih 200€. To niso samo vilice potegnjene ven na križu, ampak so dejansko krajši kraki, zadaj pa druga vaga. Zagotavljajo enake vozne lastnosti. Ob nizkem sedežu je to potem tudi za mene ok. Je pa res RS bolj prijazen kar se tega tiče. Mene na RS moti malo preveč naprej nagnjeno telo (se da popraviti z adapterji oz. drugo balanco), veliko bolj piska okoli čelada kot na XR-u (ok, se da popraviti z drugim vizirjem) in armatura z analognim merilnikom hitrosti in digitalnim neberljivim obratomerjem mi je čisto mimo (to se pa žal ne da popraviti)

Z obema sem odpeljal okoli 150km, ker je ravno za dobiti osnovni vtis in nič več, zato sprašujem.

Jaz mam serijsko znizanega, ki vljucuje tudi nizji sedez. brez tega bi bil XR zame no go. Sedaj pa podvozje taksnih "mer" oz. hodov kot je na S1000R. Je pa res, da je sedez dokaj sirok in ti to vzame razkorak.

Sam sem resil vibracije isto kot hajamoto z utezmi in menjavo gumci na vpetju, glasnost pa z nizjim vizirjem. Drgac pa bolj kot izpuh se meni zdi glasen airbox.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@vuk76 @hajamoto  Koliko sta visoka? Za naslednjo sezono je v igri XR. Z Versysom nimam težav (sedež 84cm) pri mojih 178cm...bo pa treba sesti na XRja ker je tudi širina pomembna. Pa hlače tudi naredijo razliko...moto jeans je zakon ker je elastičen, v usnju pa se hitro "pomanjšam" za kak cm :dry:

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Rey pravi:

Za naslednjo sezono je v igri XR.

 

Citiraj

Prijavite se za testne vožnje in nas obiščite:
2.6.2018 - MARINA POROTOROŽ

PRIJAVAE
e-mail: info@dozivi-bmw.si
telefon: 031 586 649

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Rey said:

@vuk76 @hajamoto  Koliko sta visoka? Za naslednjo sezono je v igri XR. Z Versysom nimam težav (sedež 84cm) pri mojih 178cm...bo pa treba sesti na XRja ker je tudi širina pomembna. Pa hlače tudi naredijo razliko...moto jeans je zakon ker je elastičen, v usnju pa se hitro "pomanjšam" za kak cm :dry:

169cm

1 hour ago, maddog79 said:

Moja muca sedaj prede kot tiger :D (Full titanium Akrapovič)

32597034_10156207365163346_7888187796836319232_n.jpg

Zadnji lonec je od S1000R? Nosilec tablice je Evotech, R&G al kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, vuk76 pravi:

169cm

Zadnji lonec je od S1000R? Nosilec tablice je Evotech, R&G al kaj drugega?

Kompletni izpuh je od R-ja ampak paše tudi na XR-a in RR-ja. Meni je ta bil lepši in tudi pod malce drugačnim kotom pride montiran. Nosilec tablice je pa Rizomin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maddog79 to je avspuh kupljen na Bmw servisu, kot originalna dodatna oprema? KEr takega lonca na Akrapovicevi spletni strani ne najdem. Ima (odstranljiv) db killer? 

Kako je s homologacijo? Za krivine mi je jasno, kaj pa lonec? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 5. 2018 ob 19:22, compaq pravi:

@maddog79 to je avspuh kupljen na Bmw servisu, kot originalna dodatna oprema? KEr takega lonca na Akrapovicevi spletni strani ne najdem. Ima (odstranljiv) db killer? 

Kako je s homologacijo? Za krivine mi je jasno, kaj pa lonec? 

To je lonec, ki ga kupiš lahko samo od BMW prodajalca, kot orig. dod. oprema. Ta model nima odstranljiv DB killer. Za homologacijo pa še ne vem. Na servisu so mi rekl da ne rabim delat posebej vpisa, da je dovolj da imam kartonček s sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/15/2018 at 3:43 PM, Rey said:

@vuk76 @hajamoto  Koliko sta visoka? Za naslednjo sezono je v igri XR. Z Versysom nimam težav (sedež 84cm) pri mojih 178cm...bo pa treba sesti na XRja ker je tudi širina pomembna. Pa hlače tudi naredijo razliko...moto jeans je zakon ker je elastičen, v usnju pa se hitro "pomanjšam" za kak cm :dry:

Z 178cm, v usnju, ko sta dva na motorju in nastavitvijo 1+ kovcek bos imel na tleh polovico stopala, v jeansu pa celega. Ce bi mel moznost bi takrat kupil znizanega. Kako se sedi v znizanem sedezu ne vem, naj pove tisti ki ga ima. Z std sem prevozil 1000 v 1dnevu brez kaksnih posebnosti. Na Sx ni bilo tako udobno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, maddog79 said:

To je lonec, ki ga kupiš lahko samo od BMW prodajalca, kot orig. dod. oprema. Ta model nima odstranljiv DB killer. Za homologacijo pa še ne vem. Na servisu so mi rekl da ne rabim delat posebej vpisa, da je dovolj da imam kartonček s sabo.

Jaz imam Akrapovicev slip-on , kupljen kot originalna dodatna oprema in sem ga sel vseeno vpisat v kartoncek.Do zdaj sem imel vedno vse izpuhe vpisane v kartoncek in nikoli nobenih problemov. Pa tudi priporocilo z strani servisa je bilo,da se naj vpise. Raje sem riskiral teh 40€ kot pa da imam nepotrebne diskusije ob cesti.
Je pa res da pri tvojem je malce drugace ker je originalna oprema pri S1000R in verjetno nima homologacije za XRa. Kaj EC/ECE certigikat od Akrapovica si dobil zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je stopnjevanje slovenskega idiotskega unikuma: vpisovanje originalne dodatne opreme. Zakaj potem na avtu ne vpisujemo gretja sedežev? Ker gor ne piše Akrapovič? 

Btw, to ni osebni napad na nikogar, le na neumne zakonske oz. kar birokratske zahteve.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, dlicen pravi:

To je stopnjevanje slovenskega idiotskega unikuma: vpisovanje originalne dodatne opreme. Zakaj potem na avtu ne vpisujemo gretja sedežev? Ker gor ne piše Akrapovič? 

Btw, to ni osebni napad na nikogar, le na neumne zakonske oz. kar birokratske zahteve.

Ker je gretje nameščeno že v fabrki. Sej če bi prišel motor iz proizvodnje s tem izpuhom ga tudi ne bi bilo potrebno vpisat. Tako pač ga je potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, dlicen pravi:

To je stopnjevanje slovenskega idiotskega unikuma: vpisovanje originalne dodatne opreme. Zakaj potem na avtu ne vpisujemo gretja sedežev? Ker gor ne piše Akrapovič? 

Btw, to ni osebni napad na nikogar, le na neumne zakonske oz. kar birokratske zahteve.

Nehaj!Bi rad,da nam še to začnejo računat?

V Italiji pred leti testiral bmwje....vsi imel akrapota gor...v Italiji se pač lahko tako kupi in nikjer nič ne vpiše posebej...

P.s

V Italiji nikoli vidu,da kdo db killerja ne bi imel v izpuho...

Hyperjack ja bmw gre nov kupit iz fabrike z akrapovičem! In v slo ga vpišejo v homologacijo....

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, HyperJack pravi:

Ker je gretje nameščeno že v fabrki. Sej če bi prišel motor iz proizvodnje s tem izpuhom ga tudi ne bi bilo potrebno vpisat. Tako pač ga je potrebno.

Originalno dodatno opremo bi se moralo obravnavat, kot da je iz fabrike. In dostikrat tudi je, gotovo cel kup motorjev pride v trgovino z že montiranim Akrapovič dimnikom.

pred 4 minutami, sesir pravi:

v Italiji se pač lahko tako kupi in nikjer nič ne vpiše posebej...

 

V Italiji nikoli vidu,da kdo db killerja ne bi imel v izpuho...

 

V Italiji se oprema ne vpisuje, le certifikat mora imeti.

No, resnici na ljubo se jih precej vozi tudi brez dB killerja.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, dlicen pravi:

VItaliji se oprema ne vpisuje, le certifikat mora imeti.

No, resnici na ljubo se jih precej vozi tudi brez dB killerja.

Ne spomnim,da bi kdaj res glasen mopi sreču....velik prevozu Italijo...Ko sem testiral bmw sem slike objavu na MS...in neki se mi sanja,da sem iz H2 s katerim mi blo všeč vozit hotu odstranit db killer in ni šlo...pri zx6r,ki sem jo kupil z akrapom pa ga je šlo odstranit...vse v isti štacuni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!