Windsurf Objavljeno Julij 16, 2003 Opozori Objavljeno Julij 16, 2003 Tukaj je filmček od enega skandinavca, ki dobro obvalada svojo africo. Priporočam ogled: (13mega) http://www.otc-mc.org/lydogbilde/kompen-op....multimedia.mpg Starejši izkušen motorist prodam malo voževo Hondo XRV 750 Africa Twin, z minimalnimi sledmi uporabe, prodam zaradi zdravstvenih razlogov (padelprekolastnenogePRESS). LP Windsurf
Motorex Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 Lep pozdrav vsem, kot vidim, smo se vsi fejst vozili in bolj malo pisali v tale forum, pri meni je skoraj 10.000 km zraven. Večina tega je bila kot spremljevalec na kolesarskih dirkah in maratonih, sem pa tudi nekaj privat tur odpeljal. Javljam se, da še jaz napišem žalostno novico, da je moja bencinska puma mrknila. Sem bil prelen in se je od spomladi nisem nič preventivno lotil, kot sem obljubil. Riknila je pri cca 29.000 kilometrih, vsred avstrijske štajerske in to kar med zelo pomembno kolesarsko dirko, še dobro, da tik pred koncem. Sreča v nesreči, vse to se je zgodilo 600 metrov vstran od edinega servisa za honde, menda v polkrogu 30 kilometrov :) Sem jo kar peš odtišal tja. Čez dva dni je bila nova, originalna pumpa ( druga se ni dalo dogovorit z uradnim serviserjem) naročena, dobavljena in zmontirana. Za "prijateljsko" ceno 200 eurov za pumpo in 120 !!!! eurov za montažo, skupaj torej 325 eurov je mašinca bila spet nared. fantje pazite se tujih servisov, pr temle je bila mehanična ura 60 Evrov :( Vmes sem odpeljal eno dirko (tam jih imamo vsak dan po eno ali dve in to 9 dni skupaj) s sposojeno avstrijsko Hondo Dominator 500, predelano na 600 kubikov. Hehe, sedaj šele razumem, zakaj pravijo moji AT - "Queen" :) Res je daleč nad vsemi enocilindraši in ostalimi ajnšpric plastik mopedi, sploh, ko se je navadiš in ti zleze pod kožo. Aja, staro pumpo sem po balkansko zahteval nazaj in jo tudi dobil, en star slovenc, orodjar, že v penzjonu, ki gori tudi sodelujo pri organizaciji, se je pridušal, da bo zadevo modificiral tako, da bo večna. Kolk ga poznam, je dovolj trdoglav, da bo nardil vse novo ali iznašel kaj druga, če bo treba. Bo stara pač za rezervo, ker tejle novi pumpi nič ne zaupam, sicer me je serviser poskusil prepričat, da je nova pumpa že modificirana, pa mu ne verjamem preveč. Drugače pa gre mašinca, kot bi bila ravno utečena :)) Po petih letih in šesti sezoni, še vedno pogrešam centralno stojalo in crash bars, pa mogoče še stranske kovčke in mrežice pred žarometi, ampak ne bodimo malenkostni. Naslednjo sezono je moja Queen dobila povabilo na en grški otok, jo bo treba čez zimo malo uredit, čeprav je v Grčiji največ entuziastičnih članov ATIC (Africa Twin International Connnection) in se mahaničnih problemov ne bojim preveč. Dolgo, prijetno jesen vsem in dosti voženj. Saša/Motorex
ceco Objavljeno Avgust 29, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2003 Sem sinoči na DSF gledal (in bolj malo poslušal, ker sem jezikovno out) prispevek s srečanja ATjev nekje v D. Ne moreš verjet, orjaki so imeli solzne oči, ko so jih vprašali, kaj si mislijo glede ukinitve te legende. In niti en motor (bilo jih je več kot 100) ni bil "krmpotija". Tole pa je ena extra ljubezen.
Roman Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Javljam se, da še jaz napišem žalostno novico, da je moja bencinska puma mrknila. Sem bil prelen in se je od spomladi nisem nič preventivno lotil, kot sem obljubil. Riknila je pri cca 29.000 kilometrih, vsred avstrijske štajerske in to kar med zelo pomembno kolesarsko dirko, še dobro, da tik pred koncem. Sreča v nesreči, vse to se je zgodilo 600 metrov vstran od edinega servisa za honde, menda v polkrogu 30 kilometrov :) Sem jo kar peš odtišal tja. Čez dva dni je bila nova, originalna pumpa ( druga se ni dalo dogovorit z uradnim serviserjem) naročena, dobavljena in zmontirana. Za "prijateljsko" ceno 200 eurov za pumpo in 120 !!!! eurov za montažo, skupaj torej 325 eurov je mašinca bila spet nared. fantje pazite se tujih servisov, pr temle je bila mehanična ura 60 Evrov :( Vmes sem odpeljal eno dirko (tam jih imamo vsak dan po eno ali dve in to 9 dni skupaj) s sposojeno avstrijsko Hondo Dominator 500, predelano na 600 kubikov. Hehe, sedaj šele razumem, zakaj pravijo moji AT - "Queen" :) Aja, staro pumpo sem po balkansko zahteval nazaj in jo tudi dobil, en star slovenc, orodjar, že v penzjonu, ki gori tudi sodelujo pri organizaciji, se je pridušal, da bo zadevo modificiral tako, da bo večna. Kolk ga poznam, je dovolj trdoglav, da bo nardil vse novo ali iznašel kaj druga, če bo treba. Bo stara pač za rezervo, ker tejle novi pumpi nič ne zaupam, sicer me je serviser poskusil prepričat, da je nova pumpa že modificirana, pa mu ne verjamem preveč. Saša/Motorex Ne morem si kaj, da nebi natisal svojega mnenja o tem tem kar si napisal. Očitno imaš dovolj denarja, da ga lahko mečeš proč, saj sem pred kakšnima dvema mesecema (tri poste nazaj) napisal, kako se lahko voziš brez bencinske črpalke in je pri tem treba paziti samo na to, da nivo bencina v rezervarju ne pade pod nivo uplinjačev, kar je po moji oceni več kot pol tanka. Edino, kar je v tem primeru priporočljivo, je da pri ugasnjenem motorju zapiraš pipico za dovod goriva. Kaj so na servisu delali dve uri :blink: ? Sam sem imel črpalko sneto v dveh minutah, nameščeno pa v štirih (ker je konektor za elektriko precej globoko pod sedežem, ga je težko ujeti). Kolega, ki mi jo je potem popravil, je omenil, da je pri testiranju črpalke opazil, da zelo močno iskri in vleče zelo veliko elektrike, zato se tudi hitro obrabljajo kontakti. Ko sem o tem govoril z Gašperjem mi je povedal, da se dobi originalen del, ki se lahko vgradi pred pumpo in stane okrog 16k sit, vendar je pa čisto v redu tudi navaden kondenzator (najboljši je tisti od fička, ker ima kabelček) - ga je menda kolega že dobil in sedaj čaka na vgradnjo B) .
krca25 Objavljeno Avgust 30, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2003 Tudi jaz sem gledal reportazo na DSF-ju pa sem opazil da so bile vse AT temeljito predelane,me zanima zakaj,mogoce pa AT le ni tako dober kot se govori,ali pac?
Motorex Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Imaš popolnoma prav Roman, sem se tudi sam sekiral, ampak po toči je prepozno zvonit. Takrat je bila huda sila, ko sem pa enkrat pustil motor na servisu sem pač padel v kolesje. Sam sem popolnoma netalentiran za mehanske zadeve in preveč zaupam mehanikom, tisti tvoj prispevek sem prebral, priznam, da ga nisem popolnoma razumel.. meni so se zdele cevke, ki gredo v pumpo ožje, kot 10 milimetrov. Kakorkoli, tudi sam sem upal, da mi bodo na servisu pomagali na kak bolj inteligenten način, pa se očitno le tako da kaj zaslužit na lastnikih AT. Če servis ne bi bil uraden, bi mogoče še kako šlo, poleg tega sem z motorjem bil na neke vrste delu in sem ga nujno potreboval. Kasneje je tudi meni bilo zelo čudno, da so mi zaračunali kar dve uri dela. Sploh zato, ker je ravno ta zastopnik Honde bil sponzor dirk in je dal kar nekaj testnih avtomobilov na razpolago organizatorju, ki so jih potem razni vozniki kar krepko matrali med dirkami (vožnja s 5 km/h v dolge klance). Na začetku so kolegi iz organizacije tako pričakovali, da bo vso popravilo mojega motorja šlo na račun sponzorja, ampak avto in moto oddelek sta očitno ločena :( Bo dobra šola za naslednjič.., saj veš, najboljša je draga šola in najboje te izučijo lastne napake. Kar se pa denarja tiče, je vedno tako, da ga izmolzejo tistim, ki ga imajo najmanj. Celotna bilanca letošnje 9 dnevne udležbe na teh dirkah je tako ratala negativna. Zadnje štiri dni smo vozili 2. kolesarsko dirko po štajerski, ravno včeraj zjutraj je kolegu crknilo "kill" stikalo na tački njegove Yamahe XTZ 660. Mehanik, ki so ga nekako dobili v nedeljo zjutraj na telefon je predlagal temeljito čiščenje rezervoarja in vplinjačev, seveda komaj v ponedeljek, naš kolega motorist pa je le prišel, premostil tisto uničeno stikalo in mašinca veselo dela naprej. Hec je v tem, da je serviser že brkljal po tem stikalu in ga očitno ni hotel popravit ali zamenjat, ker se mu je isti problem pojavljal že prej. Je pa veselo kasiral vsa ostala opravila, kot so preverjanje vžiga in uplinjačev. Na žalost tega kolega z mehaničnimi talenti ni bilo gori v avstriji, ko je meni mrknil moj strojček. Hudo je ko izgubiš zaupanje v pooblaščene serviserje, sam pa ne znaš kaj dosti popravljat. Z novimi motorji, polnimi elektronike, vbrizgavanja, ABS, CBS, CDI in podobno kramo bo še hujše, tam se sploh ne bo dalo dosti popravljat. Vse skupaj me že spominja na serviserje gospodinjskih aparatov, ki pridejo gospodinji in ji zaračunajo vse živo, da ji popravijo kako malenkost, potem ji pa naložijo kup starih delov. Ali PC serviserje, ki resetirajo PC in in kasirajo tretjinsko vrednost novega. Pa je tisti, ki se na računalnike ne spozna na koncu še srečen, da mu niso šle vse datoteke vragu :) Jaz sem mislil, da so tudi moto mehaniki motoristi in da jih veže tisti stari kodeks, da se kolegu motoristu pomaga. Tisti ki so takšni, na žalost propadajo eden za drugim.. od uslug in prijateljskih zastonjkarskih nasvetov se ne da živet. Še sreča da imam motor, ki se ne kvari dosti, če bi imel kakega Guzzija ali Ducatija, bi se tako moral sam naučiti vseh mehaniških spretnosti. V tujini vlada hud boj za preživetje, pri nas še imamo malo čas, ampak kmalu bo isto. Se spomnim, ko so mi mehaniki nekje bogu za hrbtom v sredi Bosne, skorajda nardili generalko na malem Tomosu in to zastonj, da so meli dober občutek, da so enmu revnem mulcu pomagali prit do Dubrovnika s čebelco. Pa še nahranili in napojili so nas, kot najboljše prijatelje. Tistih par sto eurov bom že nekako prebolel, do sedaj nisem imel nikoli dosti, pa mi očitno ne bo ratalo niti v naprej. Očitno ima tudi tako zanesljiv motor, kot je AT, svoje programirane napake, ki služijo za vzdrževanje servisne mreže, saj bi drugače pristojni pri Hondi že zdavnaj modificirali to bedno črpalko. Mene to ne bo motilo, z mojo mašino sem vsaj za naslednjih 5 let tudi prisilno povezan (pač ni denarja za kaj druga), mi je pa vsako leto bolj všeč in ji tudi oprostim vse take male pomanjkljivosti. Septembra sledi še jesenski servis, sveže olje, preverka ventilov in morebitno brušenje prednjih diskov.. opazno cuka pri zaviranju (ploščice še niso obrabljene, so pa začele tudi grdo cvilit), ali je že kdo imel te probleme ?, diski se niso nikoli pregreli (fading), ni bilo mehanskega udarca, serviser je pa baje nameril 0.3 mm odstopanj pri debelini ?? Poleg tega sem zadnjo zimo bil 3 mesece odsoten in dobil "usedlino" na prednji gumi od stanja (mariborčani pravimo, da je jajčasta), motor nima centralenga stojala in stoji v garaži kar na gumah (bil pozabljiv in nisem gume napumpal na večji tlak) tako, da se sedaj pri počasni vožnji čuti tudi to :) Sicer pa kot pravijo bosanci: rdjavom kurcu i dlaka smeta... važno se je peljat, še tako perfekten motor v garaži ali pred kafičem ne nudi pravega užtka :) Lep pozdrav vsem afrikancem Saša/Motorex
bobokrajnc Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 Ena zadnjih reportaž legende :( : "Good bye Africa Twin-VIDEO" P.S. izbrati je potreben način prenosa ISDN ali ADSL LP Bobo B)
kawa Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 Sem nekaj bral (AvtoMagazin, al' pa kje drugje....) da naj bi Honda lansirala v letu 2004 novo Afriko Twin 1000 ??? Ali je to grafična greška, lapsus, al pa kr neki ??? :hmm: Kdo kaj ve o tem?
Treker Objavljeno September 22, 2003 Opozori Objavljeno September 22, 2003 Haynes manual Tule je v PDF obliki celoten Heynes manual za :notworthy: Afriko Twin :OK: uzivajte!!!
Treker Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Prvemu podarim... kako se napise po slovensko :unsure: zico za sklopko, kuplung zajlo :) original Honda parts, nerabljeno, se zapakirano! Lokacija Celje, Rimske Toplice zasebna posta!
Jason Objavljeno Oktober 13, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2003 Hej Climber! Je tole mogoče tvoja Africa? Se vidi, da si naredil nekaj koristnih homemade predelav. Na prvi pogled opazim sedež, ki ima dodan "kucelj" in izpuh, ki je nižje postavljen, da so lahko stranski kovčki bolj ob motorju. Fino.
Climber Objavljeno Oktober 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Hej Climber! Je tole mogoče tvoja Africa? Se vidi, da si naredil nekaj koristnih homemade predelav. Na prvi pogled opazim sedež, ki ima dodan "kucelj" in izpuh, ki je nižje postavljen, da so lahko stranski kovčki bolj ob motorju. Fino. Hvala, hvala, ravno zrihtal sem jo zdaj jo pa prodajam :lol1:
MOTOVILC Objavljeno December 1, 2003 Opozori Objavljeno December 1, 2003 No ja, pumpa od bencina :D Komu je uspelo zamenjati platine :? Včeraj se je namreč zgodil težko pričakovani dogodek :( razkopal pumpo ter opazil, da se je odlomil del kontakta na platinah :hmm: kaj storiti :? odlepil kontakte ter opazil da močno-preveč iskrijo B)
Roman Objavljeno December 1, 2003 Opozori Objavljeno December 1, 2003 No ja, pumpa od bencina :D Komu je uspelo zamenjati platine :? Včeraj se je namreč zgodil težko pričakovani dogodek :( razkopal pumpo ter opazil, da se je odlomil del kontakta na platinah :hmm: kaj storiti :? odlepil kontakte ter opazil da močno-preveč iskrijo B) Meni jih je zamenjal kolega - štromar. Saj kontakti normalno tako močno - preveč iskrijo, zato se pa tudi obrabljajo. Zoper to pomaga vgradnja kondenzatorja pred pumpo. P.S. A si bil ti včeraj na Grobniku, ker sem se dol včeraj pogovarjal z nekom, ki mu je na poti proti dirkališču crknila pumpa pri AT?
MOTOVILC Objavljeno December 1, 2003 Opozori Objavljeno December 1, 2003 :yea2: Sta pa tako letela proti domu kakor, da sta še zmeraj na pisti, pa tudi po pisti si ga preganjal max. se lahko lc8 skrije proti AT :lol1: Ma saj midva bi tudi hitrej vozila sam kaj k mam krampe gor :(
Climber Objavljeno December 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2003 No ja, pumpa od bencina Motovilc, jaz sem zamenjal original pumpo za pumpo od KTM 640 rally. Stala je nekih 11.000 sit, zamenjal pa sem jo sam, ker ni nič posebnega. Motor delal BP. Link z navodili je nekje na prvih straneh tega topica, če pa se boš tega lotil, ti lahko tudi sam bolj podrobno opišem, samo pokliči!
Leteči Objavljeno Maj 9, 2004 Opozori Objavljeno Maj 9, 2004 Lep pozdrav AT-jevci Sam se odločam za zamenjavo motorja enkrat proti jeseni (sedaj KLE500) in eden izmed motorjev ki mi je resnično všeč je tudi AT. Gledal sem tudi TDM 850 in Varaderota samo to so že bolj pomehkužene endure, če jim človek lahko sploh tako reče. Vse je bolj cestno naravnano. AT pa je tista izumirajoča vrsta endur ki meni najbolj sede. V glavnem od motorja bi rad da je primeren tudi za daljša potovanja in da mu ni problem požret makadama ali še kaj hujšega, da ga lahko na polno naložim se gor usedeva dva osebka in potuješ kot treba. Ker recimo ko naložim KLE-ja ga začne pri večji hitrosti v ovinku kar zvijat. Kako se pelje na polno obtežena AT(trije kufri), ima dovolj moči za daljše potovanje v dvoje ali malo prešvoh (prehitevanje brez zaleta??) Koliko kilometrov delajo te mašince kaj v povprečju, brez servisnih posegov. Gledam tam nekje za okoli 1.3mio SIT. Kaj bi lahko dobil za ta denar. Prosim čimveč info ker motorja nisem uspel probat vozit. Moderatorji, prebral sem vseh 8 strani in ni bilo nič od tega kar me zanima govora je večinoma le o slavni črpalki. HVALA LP Leteči
Jason Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 (popravljeno) Africa je motor, ki ful dobro izgleda in je postal legendaren, ampak zdaj ga je že malo čas povozil. Je zdaj veliko boljših motorjev. Ko sem jo jaz kupoval, sem imel zelo podobne želje in predstave kot ti. Na ful naložit, pa potovat v dvoje, včasih pa na kakšne makedam (ali kaj hujšega skočit). Pričakoval sem udobje, moč in vzdržljivost. Žal sem bil bolj ali manj razočaran na vseh področjih. Evo ti 10 dejtev, ki jih moraš vedeti, pred nakupom: 1. Najpej me je zmotil vetrobran, ki ni bil primerne za mojih 188cm. Veter mi je usmeril točno v čelado, bilo je zelo hrupno. Če bi bil vetroban nižji ali višji, bi bilo bolje. Zato sem kupil MRA-vario (po višini nastavljivo šipo). Ta problem je bil rešen. 2. Za potovanja v dvoje (in tudi solo) ima Africa neprimeren sedež. Le ta je prekratek in spredaj preozek. Sopotnica leze neprej in te pritiska na najožji del. Tudi če bi sedež predelal, da bi imel "kucelj", je še vedno problem, ker je tako kratek. 3. Ko hočes montirati stranska kovčka, pridejo rešitve, ki jih ponujaj razni izdelovalci precej široko (zaradi položaja izpušnega lonca). Najbolje je narediti custom nosilce in malo znižati izpušni lonec. 4. Africa je serijsko precej slabo opremljena. Nima centralnega stojala, števca ali lučke za bencin. 5. Motor naj bi bil vzdržljiv, ampak vtis takoj pokvari problematična bencin pumpa. Tudi plastika deluje precej krhko. Jaz sem imel občutek, da bi se takoj razletela, če bi jo položil. 6. Motor je premalo močan. Vsaj za 2 potnika + 3 kovčki na potovanju. Solo brez prtljage je OK. Še tole, če lahko uporabim Romanovo slikovito prispodobo: Če je africa polno naložena izgleda kot avion tik pred vzletom. (LOL) 7. Makedam ali kaj več? NO GO. OK, po makedamu, če je dovolj lep in naravnost še kar gre. Za ovinke pa je absolutno pretežka, za slabo podlago pa čisto premehka. Dober "teren" za africo je makedamska cesta, ki poteka ob oglaji brniškega letališča. Ko ga tam tiščiš, se počutiš kot da bi bil na kakšni hitri, ravni Dakar etapi. 8. LOL ko pomislim na wannabe tripmaster. Misliš koliko ponuja, ko ga vidiš z osmimi gumbi v samostojnem ohišju nas števci. V bistvu sta to je dva dnevna števca kilometrov in ura. A je res treba take look-like navigacija škatlje? 9. Še ena zmota, povzana z Africo. "to je ful dober motor, saj je bila na Dakarju" No, africa ni bila na Dakarju, če se ne šteje kakšnega entuziastičnega privatnika. Africi je samo zelo dobro uspelo vnovčiti Dakar-marketnig, to kar zdaj počen KTM (ampak malo bolj upravičeno). 10. Pa saj ni slab motor, ampak glede na lagendarnost in priljublenost obeta več, kot pa v resnici da. Če zdaj pomislim, bi bolje naredil, če bi kupil Transalp 650. Kojev ima samo 5 manj, je lažja in ima bolj udoben sedež, pa še cenejša je. Še slika moje bivše: (oprema: 3 kovčki, centralno stojalo, MRA vario šipa, zaščitne cevi, gretje rok...) Popravljeno Maj 18, 2004. Popravil Jason
lightning Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 To da nima lučke za benz :hmm: Tisto ki sem jo jaz vozil mislim da je imela in to celo dve če se ne motim.Ena se prižge ko imaš xx litrov goriva in druga ko imaš xy litrov goriva!Tako mi je razlagal njen lastnik in tudi pisale je FUEL zraven tako da nekaj bo že na tem.Glede sedeža imaš čisto prav.vozniik še nekako,sopotnik stalno leze naprej.Mislim da ima tavečji plus ravno pri vzdržljivosti če odmisliš tisto nesrečno pumpo ki jo je bolje prej zamenjati iz preventive in imaš mir.Climber je lepo napisal kako se je lotil zadeve(pumpa od KTM).
Motorex Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 Pozdravljeni, leto je okoli, po dolgem času sem srečal znanca, ki je imel preko zime v rokah mojo bivšo crknjeno bencin pumpo. Zadevo je razstavil, sedaj ga pa zanima ali lahko kontakte zalota, omenil sem mu, da baje pašejo celo od fička, za lotanje ali netanje pa nisem vedel. Spet sem prebral ves forum od začetka, našel nekje, da so kontakti zalotani na bakren trakec, ampak jaz sem res en anti-talent za tehniko. A mi lahko kateri od vas svetuje, kako naj tale moj upokojeni znanec zamenja kontakte, ni električar, je bil prej orodjar, pa ne upa si kar na svojo roko kaj dosti eksperimentirat. Črpalko bom tako imel le za rezervo, sedaj sem si končno omislil enostavno rešitev, ki sem jo zasledil na tej strani, kovinsko cev fi 10 mmm in par centimetrov dolgo, kot izhod v sili. Drugače sem tik pred menjavo zadnje gume, v nedeljo pa sem imel še nesrečni stik z eno kratko zaplato peska v desnem ovinku na sicer lepi pohorski asfaltni cesti, premalo pozornosti in predvidevanja, pa za tako peščeno drsalnico prehitro.. kot bi me nekdo z macolo po prednjem kolesu, šit, in je motor potiskal mene in sopotnico pred sabo kakih 10 metrov. Škode ni preveč, tudi kosti so vse cele, le nakaj odrgnin in modric. Na srečo sva bila komplet oblečena, celo oblačila se bo dalo poflikat. Pobrusilo mi je desno stran mopeda, odlomilo zadnjo desno stopalko za noge, zvilo zavorno ročico zadnje zavore in stopalko ter pobrusilo utež na krmilu. Na žalost sta večino drsne sile prevzela najina desna škornja in koleni. Motor jo je presenetljivo dobro odnesel. Potekla mi je tudi registracija, tako, da imam sedaj čas, da zberem denarce za vse skupaj, popravilo, gumo in registracijo :(. Če kdo ve za kake rabljene stopalke ali druge dele, se priporočam. Lp in varno vožnjo Saša/Motorex
MOTOVILC Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 kontakti zalotani na bakren trakec, ampak jaz sem res en anti-talent za tehniko. A mi lahko kateri od vas svetuje, kako naj tale moj upokojeni znanec zamenja kontakte Če poznaš koga v Eta - Cerkno tovarna termostatov ali kaj podobnega, ti zanetajo nov kontakt, pa je stvar rešena , v nasprotnem primeru se dolgoročno lahko kaj dogovorimo!
Motorex Objavljeno Junij 4, 2004 Opozori Objavljeno Junij 4, 2004 Ok, hvala za info, če sem prav razumel bi naj kontakte torej netal. Znanec je omenil možnost, da jih zalota, če bi pri tem zadostno odvajal toploto, meni se zdi netanje res bolje ...hm.. no ja, saj se nikamor ne mudi. Mašinca je pa že na servisu, najnujnejši deli naročeni, ostalo bo pač malo brazgotin in prask (naročil sem le najnujnejše, da bom lahko naredil tehničnega), saj potem gre vsak motor še bolje ;) S
Leteči Objavljeno Avgust 20, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2004 (popravljeno) Afriška kraljica Evo za vse tiste ki si želite Africo z mašino od Varadera. LP Leteči Popravljeno Avgust 20, 2004. Popravil Leteči
AREA Objavljeno Avgust 21, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2004 Evo za vse tiste ki si želite Africo z mašino od Varadera. Ubijalska kombinacija! :notworthy: To bi blo hudo prodajano!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se