Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Priporočene objave

Objavljeno

videti so res kot Alposovi :yes:

Me pa nekaj zanima glede Africe ali imate vsi original sedeže gor in kako se obnese na dolge fure :?

Zadnjič sem se vozil z eno in se mi je zdel sedež manj udoben, kot ga imam sedaj na F 650 :krneki:

Letos sva bila s kolegom, ki ima AT v Dolomitih; pjeb jih ma nekaj čez 100 (kgjev seveda), pa niti omenil ni da bi mu manjkalo udobja.

Objavljeno

videti so res kot Alposovi :yes:

Me pa nekaj zanima glede Africe ali imate vsi original sedeže gor in kako se obnese na dolge fure :?

Zadnjič sem se vozil z eno in se mi je zdel sedež manj udoben, kot ga imam sedaj na F 650 :krneki:

Jaz ga imam original, splošno je znano da je sedež od Africe neudoben. Mene ne moti. Mogoče imam udelano rit.

A mogoče kdo ve koliko olja gre v sprednje vilice? Pravkar menjavam vzmeti. V WP priročniku piše da mora biti nivo olja od vrha 160mm, v Haynes manualu pa 106mm. Razlika je kar velika.

Objavljeno

[attachmentid=80481]

Nekaj sem dobil v original katalogu shop manual poglej če si boš kaj pomagal

lp:Anton

Objavljeno

Hvala za odgovor.

Tile podatki so za tastari model ki je imel še zračne ventile za regulirat trdoto vilic. Sam je pa razvidno da gre olja 635cc in da je 118mm nivo od vrha dol.

Pri moji je količina olja 648cc, se pravi če primerjam po tem kar si mi poslal, bi to bolj ustrezalo Hynes manualu 106mm, kot WP 160. Če merilm 160, potem dobim količino olja nekje okrog 500cc.

Sem pisal na WP, tam mi trdijo da je 160mm OK. Če bi mi odpisali da je za njihove vzmeti nevemzakaj boljše da je v vilici manj olja se ne bi sekiral, sam oni trdijo da je to original Hondina mera???

Verjetno bom poskusil kot pravijo na WP, čeprav ni logično.

Objavljeno (popravljeno)

:OK:

pa še en odfukan Poljak

Meni se pa zdi, da ni odfukan :grrr in ne verjamem, da dela po osem ali več ur dnevno :hmm: za 120.000 sit/mesec. :hmm: :hmm:

Verjetno mu je kapnilo z neba, :yes: ali ga zalaga ata! :o :o :o :o :o

No ja... Obstaja pa seveda še kakšna druga varianta... :yes: :yes:

Popravljeno . Popravil fičo
Objavljeno

Pozdravljeni ARIKAŠI

Mene zanima pa sledeče: prejšnji teden sem menjal skurjen regler štromar mi je izmeril da deluje vse OK

a meni se vseeno zdi malo čudno da se mi segreje tako močno da ga nemorem držat z roko. :devil:

Mi lahko kdo pove koliko se vam segreje regler??

lp:anton

Objavljeno

Pozdravljeni ARIKAŠI

Mene zanima pa sledeče: prejšnji teden sem menjal skurjen regler štromar mi je izmeril da deluje vse OK

a meni se vseeno zdi malo čudno da se mi segreje tako močno da ga nemorem držat z roko. :devil:

Mi lahko kdo pove koliko se vam segreje regler??

lp:anton

Najprej izmeri napetost na akumulatorju in to ko motor laufa s približno 2500 o/min-napetost naj bi bila konstantna (vendar pri merjenju naj bi bil akumulator poln),če napetost narašča na več kot 14,5 V(regler pa je nov kot praviš)je defekten akumulator-zamenjaj akumulator in ponovno izmeri. Če je napetost prenizka (pod 14 V)pri 2500 o/min,potem je verjetno stik v statorskem navitju-lahko je mednavojni stik ali na maso to je potrebno izmerit z ohm metrom.Da se pri motorju, ki ima navitje v olju magnet pa je obenem vztrajnik ven pridejo tri faze izmeničnega toka-regler pri tej izvedbi je obenem regulator napetosti in usmernik zato je normalno, da se malo greje. Koliko naj bi se grel pa lahko edino primerjaš pri drugem enakem motorju.

Ps.najverjetneje boš moral zamenjati elektrikarja!!!!!!!!! :OK:

Objavljeno

Ne ne elektrikarja pa nedam :nono:

z osciloskopom mi je zmeril da prihaja iz alternatorja ~70V trifazne izmenične napetosti brez regulatorja ko smo priključli regulator je bila napetost kot piše v knjigi med 14 in 15 volti odvisno od luči če so prižgane.

Za baterijo mi je reku da ima preveč voltov mogoče pa je baterija vzrok ker ko sem zamenjal baterijo neke leve znamke ala taivan so se težave začele pojavljati, prvo mi je stopilo sponko od reglerja kamor je priključena na alternator in posledica je bil skurjen regler.

Bom poskusil zamenjat akumulator da vidim če bo temperatura reglerja enaka.

lp:Anton

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ne ne elektrikarja pa nedam :nono:

z osciloskopom mi je zmeril da prihaja iz alternatorja ~70V trifazne izmenične napetosti brez regulatorja ko smo priključli regulator je bila napetost kot piše v knjigi med 14 in 15 volti odvisno od luči če so prižgane.

Za baterijo mi je reku da ima preveč voltov mogoče pa je baterija vzrok ker ko sem zamenjal baterijo neke leve znamke ala taivan so se težave začele pojavljati, prvo mi je stopilo sponko od reglerja kamor je priključena na alternator in posledica je bil skurjen regler.

Bom poskusil zamenjat akumulator da vidim če bo temperatura reglerja enaka.

lp:Anton

jes sm mel podobne tezave na pegasotu, mi je skurlo regler in akumulator

po mal srfanja sm komi najdu eno serijsko napako pri ducatijih

masa je bila slaba, ni regler ni vedu tocno kok napetosti daje od sebe

in ker je slaba masa povisala napetost se je vse skurlo

in res sm pod sedezem najdu vijak z maso ki je bil odtegnjen

pa za te alternatorje z magneti je pri reglerjih normalno da se grejejo

ker so narejeni tako da gre vsa odvecna elektricna energija v reglerju pretvori v toploto

alternator dela zmeri na full in zato ma tudi 70V pri visjih obratih

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Nekaj slikic iz zadnjega offroada:

DIVJEEEEEE!!!!! :OK: Dobr jo boš navadu :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hello klapa!

Sklopka mi je šla k hudiču,pa rabim novo.A kdo ve zanjo??Imam AT xrv 750 v letnik 1997

L.P. :angry: :angry: :angry:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hello klapa!

Sklopka mi je šla k hudiču,pa rabim novo.A kdo ve zanjo??Imam AT xrv 750 v letnik 1997

L.P. :angry: :angry: :angry:

Če rabiš ugodno lahko kupiš kakšno od lucasa u Louisu (lahko tut v evrotonu sam cena??), drugače pa orig.

Rabljeno bi pa dobil na ebay-u samo jest sklopke nebi dajal rabljene sploh pa ne na AT

LP

Objavljeno

Hello klapa!

Sklopka mi je šla k hudiču,pa rabim novo.A kdo ve zanjo??Imam AT xrv 750 v letnik 1997

L.P. :angry: :angry: :angry:

Živjo Sočo

Predvidevam da ko spiš imaš noge v Italiji in sigurno se ne motim da znaš kaj govort po Italjansko.

Poskusi v SanLorencu naprej od lučinika zaviješ levo in pred policijo je en mehanik,prijatelj od Simčiča,

ima kar nekaj Afric mogoče ti zna on pomagat. Jaz sem mojo tam dobil.

lp:

Objavljeno

A ma kdo v okolici Ljubljane na AT alposove kovčke, ki bi se jih dalo v živo videti preden začnem odkrivat toplo vodo in sam ekserimentiram.

Rad bi pa še našel nekoga ki bi mi pustil da prerišem orig. nalepke od AT, ker bo mojo potrebno čez zimo malce polepšat, jest mam pa že neorig. nalepke in niso ravno najbolje narejene.

Plačam v tekoči valuti. :OK:

Objavljeno

Plačam v tekoči valuti. :OK:

škoda, da nimam Africe :cry:

Objavljeno

A ma kdo v okolici Ljubljane na AT alposove kovčke, ki bi se jih dalo v živo videti preden začnem odkrivat toplo vodo in sam ekserimentiram.

Rad bi pa še našel nekoga ki bi mi pustil da prerišem orig. nalepke od AT, ker bo mojo potrebno čez zimo malce polepšat, jest mam pa že neorig. nalepke in niso ravno najbolje narejene.

Plačam v tekoči valuti. :OK:

Kateri letnik in barvo imaš? Moja je 98, črna, trenutno je na remontu in ima vse plastike snete.

Objavljeno

Kateri letnik in barvo imaš? Moja je 98, črna, trenutno je na remontu in ima vse plastike snete.

Men ni tok važn za barvo ker bolj rabim samo grafiko. Mam pa drugač 98 in pa modre barve sam je ba že barvana.

Če maš motor v remontu še tok boljše mal laži kopirat.

Iz kerga konca pa si, jest sem iz Vrhnike sam ni problem pridt za pijačo plačat.

Pošl mi PM tel. pa se slišmo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

videti so res kot Alposovi :yes:

Me pa nekaj zanima glede Africe ali imate vsi original sedeže gor in kako se obnese na dolge fure :?

Zadnjič sem se vozil z eno in se mi je zdel sedež manj udoben, kot ga imam sedaj na F 650 :krneki:

Prodam turatechov sedež za africo twin, malo rabljen kot nov. Je neprimerno udobnejši od originalnega.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tako predelane Africe Twin pa nisem še videl. Med drugim je prevrtana na 850ccm. Cena pa baje 10.000Eu.

[attachmentid=92099][attachmentid=92098]

post-746-1171798029_thumb.jpg

post-746-1171798048_thumb.jpg

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno
Tako predelane Africe Twin pa nisem še videl. Med drugim je prevrtana na 850ccm. Cena pa baje 10.000Eu.

A je to sploh še AT?! :eek:

Objavljeno
Fuelpump_XRV750.pdf

Nekaj poučnega gradiva o delovanju in popravilu bencinske črpalke na africi .)

lp D

Poučno je, dela pa ne glih najboljše.

Objavljeno
A je to sploh še AT?! :eek:

No ja, nekaj malenkosti je še ostalo. Kar se vidi iz slik je to mašina, okvir in nihajka.

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!