Kaki Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Zdravo, mam "vprašanje", na katerega naj prosim odgovore bivši lastniki, lastniki in vsi tisti, ki ste se odločili, da ga v bljižnji prihodnosti priženete v svojo štalco...ZX10R namreč..., brez vseh ostalih, ki imajo kolega, ki ima bratranca...,...,... 1. kako se vam obnese 2. je l.2004 res tako neuporaben za civilno vožnjo (občasno) 3. morebitni problemi z njim (predvsem 2004 in 2006) 4. kaj pravi, če sploh kaj pravi sopotnik med, verjamem, zelo redko vožnjo z njim 5. in nenazadnje, zakaj prav ZX10R in ne kaj drugega Prosim za konkretne odgovore (da vidim, če prav ciljam) Lp
Dani Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Zdravo, mam "vprašanje", na katerega naj prosim odgovore bivši lastniki, lastniki in vsi tisti, ki ste se odločili, da ga v bljižnji prihodnosti priženete v svojo štalco...ZX10R namreč..., brez vseh ostalih, ki imajo kolega, ki ima bratranca...,...,... 1. kako se vam obnese 2. je l.2004 res tako neuporaben za civilno vožnjo (občasno) 3. morebitni problemi z njim (predvsem 2004 in 2006) 4. kaj pravi, če sploh kaj pravi sopotnik med, verjamem, zelo redko vožnjo z njim 5. in nenazadnje, zakaj prav ZX10R in ne kaj drugega Prosim za konkretne odgovore (da vidim, če prav ciljam) Lp 1. i love it -ko sem prvič peljal prijateljevega sem že isti dan gledal oglase :P moč in okretnost me vedno znova impresionira 2. mogoče neuporaben za civilno vožnjo, ker ti ne pusti vozit počasi :evilgrin: a še vedno me manj utrudi kot moja prejšnja Aprilia Falco, ki bi naj bil sport-touring. No to je bilo bolj zaradi razlike med mirnim tekom 4valjnega motorja in vibriranja V2. 3. moj ima preko 30.000 km pa nobenega problema, vse tiptop -sicer sem prevozil jaz z njim kake 4.000km, prejšnji lastnik pa tudi pravi da ni menjal nič razen potrošnega materiala 4. nevem, sedež za sopotnika je sicer po merah še največji med 1000ss motorji a ga ne uporabljam 5. zato, ker so imele R1 2004 prenapihnjene cene in mi zdaj ni nič žal :OK: LP D
Kaki Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 1. i love it -ko sem prvič peljal prijateljevega sem že isti dan gledal oglase :P moč in okretnost me vedno znova impresionira2. mogoče neuporaben za civilno vožnjo, ker ti ne pusti vozit počasi :evilgrin: a še vedno me manj utrudi kot moja prejšnja Aprilia Falco, ki bi naj bil sport-touring. No to je bilo bolj zaradi razlike med mirnim tekom 4valjnega motorja in vibriranja V2. 3. moj ima preko 30.000 km pa nobenega problema, vse tiptop -sicer sem prevozil jaz z njim kake 4.000km, prejšnji lastnik pa tudi pravi da ni menjal nič razen potrošnega materiala 4. nevem, sedež za sopotnika je sicer po merah še največji med 1000ss motorji a ga ne uporabljam 5. zato, ker so imele R1 2004 prenapihnjene cene in mi zdaj ni nič žal :OK: LP D Ga voziš po pisti, ali ga imaš tko za civil rabo?
Dani Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Ga voziš po pisti, ali ga imaš tko za civil rabo? 80% po pisti
Pervy Objavljeno December 2, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 2, 2007 10-ke nimam jo pa že vsa leta sanjam in spremljam in varčujem. vsi ki imajo 2004 pravijo da je OBVEZNO treba gor dat stabilizator krmila pa je zadeva rešena. za kake težave nisem slišal razen v ameriki so na enem forumu nekateri jamrali da jim pokajo okvirji ampak verjetno zaradi tega ker ti tipi ne vozijo ampak predvsem pozirajo z vožnjo po zadnji in sprednji in naj bi bilo to od sunkovitih spuščanj motorja. sicer pa so isto jamrali nekateri za gikserje.
Dani Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 10-ke nimam jo pa že vsa leta sanjam in spremljam in varčujem. vsi ki imajo 2004 pravijo da je OBVEZNO treba gor dat stabilizator krmila pa je zadeva rešena. za kake težave nisem slišal razen v ameriki so na enem forumu nekateri jamrali da jim pokajo okvirji ampak verjetno zaradi tega ker ti tipi ne vozijo ampak predvsem pozirajo z vožnjo po zadnji in sprednji in naj bi bilo to od sunkovitih spuščanj motorja. sicer pa so isto jamrali nekateri za gikserje. Montirat stabilizator in dobre gume pa je ;) Moj je doživel že nešteto sunkovitih spuščanj prvega kolesa pa nobenega pokanja!
Kaki Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Fantje, hvala za komentarje...vidim, da nisem mimo streljal in verjetno bo prihodja pomlad mojo 9-ko zamenjala 10-ka...
gregor46 Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Tudi meni 10-ka 06 najeda živce :wub: Me pa zanima zakaj imajo ene spodnji del oklepa zelen druge pa črn, oboje 06 letnik :hmm: Ali je to naknadno samo pihnjeno v zeleno :hmm: Lp, Gregor PS: še slikice
Čamac Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 original je spodnja plastika črna, na drugi sliki je kasneje pihnjen v zeleno (zdi pa se mi spodnja ninja kompletno špricana naknadno v zeleno, ker je malo drugačna zelena in to ne samo zaradi svetlobe pa tudi nalepke manjkajo, najbrž podrsan in kasneje komplet šprican v zeleno)
gregor46 Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Pa je drugače original črna, vizualno ista kod zelena (na sliki se pri črni nevidi razločno oblika). Lp, Gregor
fp4492 Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 ... za kake težave nisem slišal razen v ameriki so na enem forumu nekateri jamrali da jim pokajo okvirji ampak verjetno zaradi tega ker ti tipi ne vozijo ampak predvsem pozirajo z vožnjo po zadnji in sprednji in naj bi bilo to od sunkovitih spuščanj motorja... ...Moj je doživel že nešteto sunkovitih spuščanj prvega kolesa pa nobenega pokanja! Mogoče res Ameri nabijajo, ampak naj en uporabnik foruma napiše, kaj je on delal, da mu je počil okvir. Kolikor vem to ni nilo zaradi poziranja in tudi kakšne nesreče ne. :rolleyes:
frankie Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Ninje :krneki: :krneki: :krneki: 06 letnik z arrow je dooost lepsi kot dva lonca... Vmes se je nasla najlepsa ninja, mean green pure superbike machine
vuk76 Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 (popravljeno) Modelljahr 2008 Hubraum 998 cm³ Bohrung x Hub 76,0 x 55,0 mm Verdichtungsverhältnis 12,9:1 Ventil-/Einlasssystem DOHC, 16 Ventile Maximale Leistung 138,3 kW (188 PS) bei 12.500/min Maximale Leistung mit RAM Air 147,1 kW (200 PS) bei 12.500/min Maximales Drehmoment 113 Nm (11,5 mkp) bei 8.700/min Popravljeno December 6, 2007. Popravil vuk76
Dani Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Modelljahr 2008 Hubraum 998 cm³ Bohrung x Hub 76,0 x 55,0 mm Verdichtungsverhältnis 12,9:1 Ventil-/Einlasssystem DOHC, 16 Ventile Maximale Leistung 138,3 kW (188 PS) bei 12.500/min Maximale Leistung mit RAM Air 147,1 kW (200 PS) bei 12.500/min Maximales Drehmoment 113 Nm (11,5 mkp) bei 8.700/min Kawasaki je mejnik za 1000 ss spet potisnil precej višje, pa še traction control ima. Komaj čakam na prve vzporedne teste 2008 tisočakov :kva2:
LucifugeRofocale Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Kawasaki je mejnik za 1000 ss spet potisnil precej višje, pa še traction control ima. Komaj čakam na prve vzporedne teste 2008 tisočakov :kva2: Ja in? Naslednji tisočak ga bo pač spet. Ena & ista zgodba....
Kawl Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 (popravljeno) Špegle :headbang: obvezno stran + avzpuh je grd - potrebna menjava + Nosilc za tablico fuj - odstranitev + ko je vse to postorjeno oblimat luči in via pista :) Ne resnično teh par stvari me moti na tem motorju; s temi spremembami pa bo definitivno najlepši 1000 kubični korejc...aja pardon japonc :evilgrin: LP Rok Popravljeno December 13, 2007. Popravil Kawl
gregor46 Objavljeno December 13, 2007 Opozori Objavljeno December 13, 2007 Test na 1000ps.at Ej, slike ta nove desetke na tej strani so nevrjetne,......svetovno :wub: :wub: Tistih par stvari ki so me prej motle se mi že zdaj zdijo fenomenalne :grim O:-) Huda je ja 10-ka :OK:
Pervy Objavljeno December 13, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2007 v živo sploh ni napačna če si zamisliš na njej akrapota. maska ni tako lepa kot pri 2006, je pa rit toliko bolj. kompromis je da vzameš 2008 in namontiraš masko 2006 :whistle:
Jure Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Meni je pa čedalje manj všeč.. 10ka 04 mi pa še vedno ostaja najlepši motor med japonci.
Pervy Objavljeno December 14, 2007 Avtor Opozori Objavljeno December 14, 2007 Meni je pa čedalje manj všeč.. 10ka 04 mi pa še vedno ostaja najlepši motor med japonci. aha, al pa desetka 04 z 08 ritjo in akrapotom :naughty: sorry ampak 08 rit je ubersexy :blush:
gebre Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 (popravljeno) Vidva kombinirata 04/06/08 modele, medtem je pa MCN napisal za model 06... Slightly more user friendly than the psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05 mislim, da ni več dileme katero 10ko izbrati :grim Popravljeno December 14, 2007. Popravil gebre
Jure Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Nobene dileme! 04 it is! :evilgrin:
gregor46 Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 Meni pa od vseh treh najbol sede letnik 06 :evilgrin: :naughty: :naughty: Lp, Gregor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se