Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, Snečer said:

Pa še kako je to na mestu. Zato pa ti pravim, da ne reklamiraj vožnje do roba, še v motogp padaju, pa so profiji.

Ce lahko moderator reklamira voznjo po nasprotnem pasu (kako je to oh in sploh kul, pa nenevarno, itd), potem ne vidim zakaj bi ti lahko prepovedoval omenjanje voznje do roba. Meni je jasno kaj od teh dveh reci je bolj nevarno. Se posebej ker 1.- nihce nikogar ne sili, in 2.- se da malo bolj nagniti v zavoju precej varno, na preglednem zavoju in brez zaviranja na mrtvo v zavoj in odpiranje do fula iz zavoja in ostati 1m od crte ali roba vozisca... Tebi je pa vsak dotik roba gume (ki se lahko naredi pri dokaj blagem nagibu ce ima guma nizko/siroko parabolo in motor nizko skupno tezisce) divjanje in ne vem kaj. Tiho pa si pri vintalanju na nasprotni pas, sekanju ovinkov, ukvarjanje s aparati in kamerami ipd...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
pred 3 urami, Snečer pravi:

Pa še kako je to na mestu. Zato pa ti pravim, da ne reklamiraj vožnje do roba, še v motogp padaju, pa so profiji.

sam oni gredo čez rob :P čeb mel mitaske?

No dejmo se vrniti na temo, nekdo je objavil svoja opažanja in žal ne bodo nič drugačna če se pametuje okrog tehnik vožnje.

 

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sam oni gredo čez rob :P

 

dober feedback ... ko ti pnevmatike povedo, kje le limit :huh: 

Morda je slika naslednjega: riding a motorcycle, motorno kolo in cesta

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 urami, DustOff pravi:

Glede gum, racunam na cca 10k, nic vec, to je bila poanta vsega kar sem mislil, na tem motorju. Osebno se mi ne gre, da bi naredil xx kilometeov. Rajsi 1k manj. Vem, da so ze zrele za menjavo. Glede tega drajsanja mejnikov na tackah nevem, jest vozim po mojih zmoznostij, po mojem obcutku, ne obsojam nobenga in ne pametujem nobenmu. Vsak ve, koliko je zmozen. Tacko lahko tudi v kroznem kroziscu vsak podrajsa, ni nobena umetnost. Meni osebno drsanje pove, kje sem z nagibom in mi je dokaj kljucni faktor. 

Po zje*** cesti pa mislim da ze zdrav razum da vozniku vedit, da ni pametn do meje. Sploh na nasih zaflikanih cestah. 

Vse ostalo je osebni strah in podzavest. 

Kaksne imate izkusnje z Road smart3? Kolebam med spet TF in med temi..? 

Jp, vsak po svoje je pametn. Kar je cudovito. ?

RS3 je druga tema (dunlop pnevmatike). Mogoče za primerjavo lahko kdo napiše, če je vozil ToF in RS3. Maš pa še nekaj pnevmatik v tem rangu, ki združujejo športnost s turingom. Angel GT2 recimo.

Jaz sem o ToFu marsikaj napisal in preslikal ter objavil, vozim že 4. zadnjo (prej sem vozil SF+, brdgestone od S20-22, neko sranje od Dunlopa, Angel gt...), prva bo vedno SF+.

Pristal sem na tej kombinaciji, kot jo vozim sedaj (Superduke GT in Kawsaki SX) torej ToF zadaj, SF+ spredaj, cca 8 jurčkov naredim z obema. Je pa kar nekaj vožnje v dvoje in potovanj, ker če bi se vozil solo, bi ostal na SF+. Pa tudi cene niso slabe.

Ker si pisal o Tracerju 700 in lahki teži, bi ti skoraj predlagal da poskusiš za odtenek bolj športno gumo, mehkejše konstrukcije (ToF je dokaj trda in odlična za dva, za solo se mi pa veliko manj dopade kot SF+)

Recimo SF+ al pa konkurenco.

Mogoče boš presenečen, da ne bo take blazne razlike v kilometrini.

 

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, maus said:

Večina jih misli, da je zmožna več ... v tem je poanta ;) 

Al pa se ustejes.... Se vsi smo se kdaj, verjetno. In sam se parkrat in vis ga, vec ali manj vedno na kakem potovanju ko nisem bil tolko skoncentriran, ipd, ne pa ko me zgrabi da bi malo pognal...

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 43 minutami, jvalant pravi:

Ce lahko moderator reklamira voznjo po nasprotnem pasu (kako je to oh in sploh kul, pa nenevarno, itd), potem ne vidim zakaj bi ti lahko prepovedoval omenjanje voznje do roba. Meni je jasno kaj od teh dveh reci je bolj nevarno. Se posebej ker 1.- nihce nikogar ne sili, in 2.- se da malo bolj nagniti v zavoju precej varno, na preglednem zavoju in brez zaviranja na mrtvo v zavoj in odpiranje do fula iz zavoja in ostati 1m od crte ali roba vozisca... Tebi je pa vsak dotik roba gume (ki se lahko naredi pri dokaj blagem nagibu ce ima guma nizko/siroko parabolo in motor nizko skupno tezisce) divjanje in ne vem kaj. Tiho pa si pri vintalanju na nasprotni pas, sekanju ovinkov, ukvarjanje s aparati in kamerami ipd...

praviloma tisti,ki vozijo do roba, ne uporabljajo smerokaza, vozijo čez črto itd.

trenutno smo pri vožnji do roba gume, nevarno početje in nepotrebno

vedno se oglasim, ko je kaj nevarnega

snemanje s kamero ni nevarno...

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
8 minutes ago, Snečer said:

praviloma tisti,ki vozijo do roba, ne uporabljajo smerokaza, vozijo čez črto itd.

trenutno smo pri vožnji do roba gume, nevarno početje in nepotrebno

vedno se oglasim, ko je kaj nevarnega

snemanje s kamero ni nevarno...

 Zdej pa ze malo bluzis...  Do roba se, kot sem ze povedal, pozene na dolocenih cestah ipd. To nima veliko veze z crto (vecinoma pocasnejsi, pa nalozeni motorji ipd sekajo) ne pa po mestih (razen tapravih divjakov), kriziscih in tam kjer se daje smerokaze. Zelo posplosujes zadevo in z narobne strani. Snemenje s kamero JE nevarno, poglej kako skokovito narascajo smrti zaradi selfijev. Ali atraktivnih posnetkov voznje. To je dejstvo, ampak jaz ne bom napadel vsakega ki snema z kamero, ker jih veliko ne dela teh napak. Ti pa VSAK rob gume obsojas in zdaj si ze razsiril to na smerokaze in voznjo cez crto.

 

 Tole sem pridelal vceraj, povej koliko crt sem prevozil in kje ni bilo smerokaza?

IMG_20191022_180629.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

RS3 je druga tema (dunlop pnevmatike). Mogoče za primerjavo lahko kdo napiše, če je vozil ToF in RS3. Maš pa še nekaj pnevmatik v tem rangu, ki združujejo športnost s turingom. Angel GT2 recimo.

Jaz sem o ToFu marsikaj napisal in preslikal ter objavil, vozim že 4. zadnjo (prej sem vozil SF+, brdgestone od S20-22, neko sranje od Dunlopa, Angel gt...), prva bo vedno SF+.

Pristal sem na tej kombinaciji, kot jo vozim sedaj (Superduke GT in Kawsaki SX) torej ToF zadaj, SF+ spredaj, cca 8 jurčkov naredim z obema. Je pa kar nekaj vožnje v dvoje in potovanj, ker če bi se vozil solo, bi ostal na SF+. Pa tudi cene niso slabe.

Ker si pisal o Tracerju 700 in lahki teži, bi ti skoraj predlagal da poskusiš za odtenek bolj športno gumo, mehkejše konstrukcije (ToF je dokaj trda in odlična za dva, za solo se mi pa veliko manj dopade kot SF+)

Recimo SF+ al pa konkurenco.

Mogoče boš presenečen, da ne bo take blazne razlike v kilometrini.

 

Uf, tole res zna bit zanimiva kombinacija, bo potrebno sprobat. 

Hvala z imput. ?

Objavljeno (popravljeno)
32 minutes ago, DAMI34 said:

RS3 je druga tema (dunlop pnevmatike). Mogoče za primerjavo lahko kdo napiše, če je vozil ToF in RS3. Maš pa še nekaj pnevmatik v tem rangu, ki združujejo športnost s turingom. Angel GT2 recimo.

Jaz sem o ToFu marsikaj napisal in preslikal ter objavil, vozim že 4. zadnjo (prej sem vozil SF+, brdgestone od S20-22, neko sranje od Dunlopa, Angel gt...), prva bo vedno SF+.

Pristal sem na tej kombinaciji, kot jo vozim sedaj (Superduke GT in Kawsaki SX) torej ToF zadaj, SF+ spredaj, cca 8 jurčkov naredim z obema. Je pa kar nekaj vožnje v dvoje in potovanj, ker če bi se vozil solo, bi ostal na SF+. Pa tudi cene niso slabe.

Ker si pisal o Tracerju 700 in lahki teži, bi ti skoraj predlagal da poskusiš za odtenek bolj športno gumo, mehkejše konstrukcije (ToF je dokaj trda in odlična za dva, za solo se mi pa veliko manj dopade kot SF+)

Recimo SF+ al pa konkurenco.

Mogoče boš presenečen, da ne bo take blazne razlike v kilometrini.

 

 

  Meni pa sprednja SF+  ne ustreza...(no ne vec  ;)) Vedno posane zelo spicasta. Nobene zamere oprijemu, zame je dovolj, kje je limit se nisem izvedel, ocitno je bolj oddaljen od tega kar jaz zmorem, ampak poroti koncu zaradi "uspicenosti" postane neprijetna...

 

 Ne bi toliko opazil, sem menil da tako pac je, ker skoraj ne zaviram s prednjo, ampak ker sem sedajle vozil GP racer, ki pa ni postala spicasta, sedaj mal kolebam kako in kaj.... Sama zmogljivost ali vodljivost pa zame ni vprasljiva.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 7 minutami, jvalant pravi:

 

  Meni pa sprednja SF+  ne ustreza... Vedno posane zelo spicasta. Nobene zamere oprijemu, zame je dovolj, kje je limit se nisem izvedel, ocitno je bolj oddaljen od tega kar jaz zmorem, ampak pori koncu zaradi "uspicenosti" postane neprijetna...

 

 Ne bo toliko opazil, ampak ker sem sedajle vozil GP racer, ki pa ni postala spicasta, sedaj mal kolebam kako in kaj....

to imaš absolutno prav, zato se mi pa fino ujame kilometrina, pa prvo menjam običajno prej ko je končana. S22 in S20 prve so imele nižjo parabolo, prav tako Angel gt in ni bila nikol špičasta oz trikotna v prerezu če gledaš. Vendar kaj mi pomaga, če sem z vsemi tremi naredil tja 3-5 jurjev max, medtem ko SF+ zlahka stegnem na 8 jurjev. (okej zadnje jurčka je že smotana)

pred 9 minutami, DustOff pravi:

Uf, tole res zna bit zanimiva kombinacija, bo potrebno sprobat. 

Hvala z imput. ?

to je kombinacija (ToF zadaj SF+ spredaj), da naredim veliko kmjev, običajno še 3-5 jurjev pride s prtljago, ženo, AC in tam rabim tršo sredino (zadaj), pri sprednji se pa ne pozna. Zdej če maš take zahteve, je smiselna, drgač pa ne.

Objavljeno
pred 10 minutami, jvalant pravi:

 Zdej pa ze malo bluzis...  Do roba se, kot sem ze povedal, pozene na dolocenih cestah ipd. To nima veliko veze z crto (vecinoma pocasnejsi, pa nalozeni motorji ipd sekajo) ne pa po mestih (razen tapravih divjakov), kriziscih in tam kjer se daje smerokaze. Zelo posplosujes zadevo in z narobne strani. Snemenje s kamero JE nevarno, poglej kako skokovito narascajo smrti zaradi selfijev. Ali atraktivnih posnetkov voznje. To je dejstvo, ampak jaz ne bom napadel vsakega ki snema z kamero, ker jih veliko ne dela teh napak. Ti pa VSAK rob gume obsojas in zdaj si ze razsiril to na smerokaze in voznjo cez crto.

 

 Tole sem pridelal vceraj, povej koliko crt sem prevozil in kje ni bilo smerokaza?

IMG_20191022_180629.jpg

vidim povsem zlizano gumo, verjetno si uničeval infrastrukturo,potem se pa čudimo,ko so kolene

selfie med voznjo z motorjem? ja to je nevarno

Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

to imaš absolutno prav, zato se mi pa fino ujame kilometrina, pa prvo menjam običajno prej ko je končana. S22 in S20 prve so imele nižjo parabolo, prav tako Angel gt in ni bila nikol špičasta oz trikotna v prerezu če gledaš. Vendar kaj mi pomaga, če sem z vemi tremi naredil tja 3-5 jurjev max, medtem ko SF+ zlahka stegnem na 8 jurjev. (okej zadnje jurčka je že smotana)

 Jaz naredim tudi tam nekje, se celo kak km vec (dve zadnji)... Predcasna menjava je resitev, se posebej zaradi razlike v  ceni, sam kaj k zmeraj pogruntam da je cas za menjavo, ko se zacne cudno obnasati... Ponavadi v petek popoldne pred kako daljso turo za vikend....

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

to imaš absolutno prav, zato se mi pa fino ujame kilometrina, pa prvo menjam običajno prej ko je končana. S22 in S20 prve so imele nižjo parabolo, prav tako Angel gt in ni bila nikol špičasta oz trikotna v prerezu če gledaš. Vendar kaj mi pomaga, če sem z vemi tremi naredil tja 3-5 jurjev max, medtem ko SF+ zlahka stegnem na 8 jurjev. (okej zadnje jurčka je že smotana)

to je kombinacija, da naredim veliko kmjev, običajno še 3-5 jurjev pride s prtljago, ženo, AC in tam rabim tršo sredino (zadaj), pri sprednji se pa ne pozna. Zdej če maš take zahteve, je smiselna, drgač pa ne.

Tud v dvoje se vozi ja, prtljaga je vedno na minimumu kolikor se da. 

Objavljeno
pred 4 minutami, DustOff pravi:

Tud v dvoje se vozi ja, prtljaga je vedno na minimumu kolikor se da. 

no potem je za poskusit. Sicer pa, če si s tem zadovoljen? Zakaj bi sploh spreminjal. Če maš filing, da bi spredaj dala guma kaj več, mal več športnosti al pa drugačen filing, da je sedanja mogoče pretoga, potem pa ja. Zadaj ni tok bistveno če mal popleše :P

ps. nisem edini ki vozi to kombinacijo, ma boš moral ene 50 strani nazaj prebrat, je kar nekaj zapisov.

Objavljeno
10 minutes ago, DustOff said:

Uf, tole res zna bit zanimiva kombinacija, bo potrebno sprobat. 

Hvala z imput. ?

  Tole sploh ni slaba kombinacija. Tudi problem z ospicenostjo bo mogoce manj izrazit, ali komaj kaj, ce zaviras pred zavoji. Jaz zelo redko ali skoraj nikoli, zato sredina nima velike obrabe... Boki jo imajo ker so obremenjeni z sredobezno silo. Definitivno za poskusit. Sem vozil tako kombinacijo in ji ni nic manjkalo.

Objavljeno
7 minutes ago, Snečer said:

vidim povsem zlizano gumo, verjetno si uničeval infrastrukturo,potem se pa čudimo,ko so kolene

selfie med voznjo z motorjem? ja to je nevarno

 Tudi takole se da do roba. Ni vedno vse brez smernikov in cez crte... (slike sicer ni od vceraj, ker pac ne slikarim vsake kratke fure) In po mestu ipd, dajem smernike, ustavljam pred prehodi za pesce ipd...

IMG_20201025_103048.jpg

8 minutes ago, DustOff said:

Tud v dvoje se vozi ja, prtljaga je vedno na minimumu kolikor se da. 

Kot je reku Dami, ce ti guma pase, zakaj bi menjal? Jaz poskusim kako gumo zaradi firbca, ali po sili, ampak nacelome ce neka kombinacija dela lepo,  se je drzim.

Objavljeno
pred 6 minutami, jvalant pravi:

 Tudi takole se da do roba. Ni vedno vse brez smernikov in cez crte... (slike sicer ni od vceraj, ker pac ne slikarim vsake kratke fure) In po mestu ipd, dajem smernike, ustavljam pred prehodi za pesce ipd...

IMG_20201025_103048.jpg

Kot je reku Dami, ce ti guma pase, zakaj bi menjal? Jaz poskusim kako gumo zaradi firbca, ali po sili, ampak nacelome ce neka kombinacija dela lepo,  se je drzim.

No, pol sva ze dva, k rada firbcava.. ?

Trejserja mam na wilbersu spredaj in zadaj. K dan pa noc proti orig. vzmetenju. 

Kranjcan, prav vidim? 

 

 

Objavljeno
2 hours ago, DustOff said:

Kaksne imate izkusnje z Road smart3? Kolebam med spet TF in med temi..? 

 

- davno je bilo ali se se dunlopa ne sjecam po dobrome na kisi i hladnom. tu mi je TF bio puno bolji.

 

Objavljeno
Just now, DustOff said:

No, pol sva ze dva, k rada firbcava.. ?

Trejserja mam na wilbersu spredaj in zadaj. K dan pa noc proti orig. vzmetenju. 

Kranjcan, prav vidim? 

 

 

Dzesenajs

 

Objavljeno
pred 2 minutami, jvalant pravi:

Dzesenajs

 

Ql, zdej Trojancan, prej Kranjcan ??

Objavljeno
pred eno uro, jvalant pravi:

 Tudi takole se da do roba. Ni vedno vse brez smernikov in cez crte... (slike sicer ni od vceraj, ker pac ne slikarim vsake kratke fure) In po mestu ipd, dajem smernike, ustavljam pred prehodi za pesce ipd...

IMG_20201025_103048.jpg

Kot je reku Dami, ce ti guma pase, zakaj bi menjal? Jaz poskusim kako gumo zaradi firbca, ali po sili, ampak nacelome ce neka kombinacija dela lepo,  se je drzim.

Nelegalen nosilec brez odsevnika, nevarno

 

Objavljeno
17 hours ago, Snečer said:

Nelegalen nosilec brez odsevnika, nevarno

 

Majstr a maš ti kakšen šnelkurs za polcaja

Objavljeno

Zdravo,

imam Yamaho mt-07, katera je ob nakupu imela Mitas TF gume gor. Z njimi sem bil zadovoljen. Vseeno pa ni sedaj poskusil še kakšne druge. Kaj menite glede Avon Spirit St v primerjavi z Mitasom TF?

Objavljeno

Sem imel SF+ moji MT-07 pa so mi ble kr všeč.

Kaj hočeš od gume. Kilometre al oprijem. Vsaj jaz bi pobal SF+EV če hočeš bolj limasto gumo. Drugače ostani na TF.

Objavljeno

Je kdo že zvozil zadnjo SF+EV? Izkušnje? Ima mehkejše robove kot SF+ ali tršo sredino?

 

Lp, Samo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!