Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


Priporočene objave

Objavljeno

Eno vprašanje za poznavalce!!

Kolega je lani kupil BMW R1200Gs Adventure. Po cca 20k km ima probleme s prednjo zavoro. Kot bi mu nekaj pokalo v prednji čeljusti in občasno ob pritisku na ročico prednje zavore le ta popusti. Na servisu so zadevo pregledali in pravijo, da je vse ok. Kje je problem?

 

Objavljeno
pred 7 urami, tomash pravi:

Eno vprašanje za poznavalce!!

Kolega je lani kupil BMW R1200Gs Adventure. Po cca 20k km ima probleme s prednjo zavoro. Kot bi mu nekaj pokalo v prednji čeljusti in občasno ob pritisku na ročico prednje zavore le ta popusti. Na servisu so zadevo pregledali in pravijo, da je vse ok. Kje je problem?

 

Se morda proži abs....umazan senzor?

Objavljeno
On 8/12/2018 at 8:33 PM, Quest said:

No moj ima čist drugač stikala pa vse... imam na levi abs in armotizer narisan in ko prtiskam samo kaže kater settings je iz mode nastavljen in da je auto mode. Bom mogu še mal navodila preštudirat :)

 

Objavljeno
Ob 12. 8. 2018 ob 19:52, Tepko pravi:

Letošn letnik. 

Če na levi strani tapkam po gumbu za bs in vzmetenje samo pokaže kaj imam nastavljeno, nastavlja pa ne vem kak, tak da samo 4 programi trenutno. Bi si naredu en program trdo vzmetenje, normal odzivnost mašine in isto abs in TC kot je na road. 

Z TFT ekranom ali brez? Bo treba navodila prebrat. Na novih modelih je malo drugače, ker imajo aktivno ESA vzmetenje, ki se samo prilagaja obremenitvi.

Na modelih z navadnim ESA je nekako takole takole :

Vzmetenje se nastavlja na mestu in ob prižganem motorju. Pritisneš gumb vzmetenje in ga dalj časa držiš, da se zamenja ena čelada, čelada + tovor, dve čeladi. Lo spustiš gumb se shrani nastavitev. Obenem se zadnji konec motocikla dviguje ali spušča. 

Na aktivnem ESA pa imaš min, auto, max

Blaženje se lahko nastavlja med vožnjo po podobnem postopku.

ABS, DTC ter ASC sistemi se vklapljajo ali izklapljajo z gumbom ABS. Preber v navodilih. Kar pa v začetku in privajanju na motor ne priporočam. Izklopi itd so namenjeni vožnji po terenu, ali driftanju na asfaltu. Če tega nisi vajen ne izklapljaj. Obstaja tudi Enduro in Enduro pro program, ki delno izklopi ABS, DTC. Namenjeno je Enduro vožnji po terenu z terenskimi pnevmatiki in znanju enduro vožnje.

Skratka preberi navodila stestiraj. Če si začetnik ne izklapljaj pripomočkov ABS, DTC, ASR. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
11 hours ago, Quest said:

Z TFT ekranom ali brez? Bo treba navodila prebrat. Na novih modelih je malo drugače, ker imajo aktivno ESA vzmetenje, ki se samo prilagaja obremenitvi.

Na modelih z navadnim ESA je nekako takole takole :

Vzmetenje se nastavlja na mestu in ob prižganem motorju. Pritisneš gumb vzmetenje in ga dalj časa držiš, da se zamenja ena čelada, čelada + tovor, dve čeladi. Lo spustiš gumb se shrani nastavitev. Obenem se zadnji konec motocikla dviguje ali spušča. 

Na aktivnem ESA pa imaš min, auto, max

Blaženje se lahko nastavlja med vožnjo po podobnem postopku.

ABS, DTC ter ASC sistemi se vklapljajo ali izklapljajo z gumbom ABS. Preber v navodilih. Kar pa v začetku in privajanju na motor ne priporočam. Izklopi itd so namenjeni vožnji po terenu, ali driftanju na asfaltu. Če tega nisi vajen ne izklapljaj. Obstaja tudi Enduro in Enduro pro program, ki delno izklopi ABS, DTC. Namenjeno je Enduro vožnji po terenu z terenskimi pnevmatiki in znanju enduro vožnje.

Skratka preberi navodila stestiraj. Če si začetnik ne izklapljaj pripomočkov ABS, DTC, ASR. 

S TFT ekranom je. 

Zdaj kolikor sem zasledil, je pri tej ESA hec, da lahko nastavljaš trdoto blažilca kot tudi damping (saj tako naj bi bilo). Jaz bi samo skombiniral rad Road in Dynamic mode: 

  • ABS in DSC bi obdržal rad od Road načina, torej več ABS-a in TC-ja - to je fajn, še posebej če si kdaj z zadnjo zavoro pomagaš upočasnit ali na zelo ostrih ovinkih (serpentine) ali če slučajno prletiš kje na kak pesek sredi ovinka, prav tako bi rad, da mi TC omeji moč, če bi slučajno dal preveč gasa v ovinku. 
  • Prav tako bi rad obdržal nastavitev gasa od načina Road. Dynamic je včasih prav scary v kakih ovinkih, ker samo za milimeter premakneš gas pa motor že vleče ko zmešan, prav pazit moraš.
  • Nastavitev vzmetenja bi vzel od Dynamic mode - trše vzmetenje vsaj spredaj mi veliko bolj odgovarja kot na Road. Idealno bi bilo, da bi se dalo nastaviti sprednje in zadnje vzmetenje posebej, torej spredaj trše, zadaj normal kot na road, da bo rit dlje zdržala :P 

Drgač road je fajn, samo če je cesta mal luknjasta ali pa ruka, je premehko vzmetenje problem, ker ima človek občutek, da se motor ne drži dovolj dobro, pri tršem vzmetenju sicer malo bolj trpijo roke (in rit), ampak se da čez ovinke iti veliko bolje, feeling pri nagibu je tudi veliko boljši. Če povzamem, na dynamic mode mi je uspelo nagniti že do 37 stopinj, medtem ko na road nimam takega "confidence". Pa tudi zdi se mi, da zaradi premehkega vzmetenja spredaj pride do večje obrabe prednje gume, ker trenutno je prednja nekje na 30-40% profila še, zadnja ima več kot pol še profila. 

Objavljeno

Popravljam, danes prišel že na 38 stopinj :D Joooj kaj je igračka tale motor, kar sam leti čez ovinke! 

Objavljeno

Crknu motorček za loputo v auspuhu...

Zanima me, če ima še kakšno drugo funkcijo ta loputa razen tega da duši zvok... verjetno ne bo narobe če imam motorček zdaj samo za okras gor... ? Ali bolje da motorček zrihtam?

Objavljeno
pred 6 minutami, Someone12 pravi:

Crknu motorček za loputo v auspuhu...

Zanima me, če ima še kakšno drugo funkcijo ta loputa razen tega da duši zvok... verjetno ne bo narobe če imam motorček zdaj samo za okras gor... ? Ali bolje da motorček zrihtam?

Ti javlja napako  na armaturi (displeju) ? Če ti , kupi dongl , ki se ga priklopi tam , kot je zdaj priklopljen ta servo motorček, tako prevara pamet motorja in še vedno misli, da je vse BP. 

Ta motorček je gor zaradi norm takih in drugačnih , skratka komot ga odstraniš.

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Ti javlja napako  na armaturi (displeju) ? Če ti , kupi dongl , ki se ga priklopi tam , kot je zdaj priklopljen ta servo motorček, tako prevara pamet motorja in še vedno misli, da je vse BP. 

Ta motorček je gor zaradi norm takih in drugačnih , skratka komot ga odstraniš.

ne, zdaj ne javlja napake ker je motorček priključen, bi pa verjetno javljalo če ga snamem.. tko da, ga pustim za okras gor... :)

Objavljeno
pred 2 minutami, Someone12 pravi:

ne, zdaj ne javlja napake ker je motorček priključen, bi pa verjetno javljalo če ga snamem.. tko da, ga pustim za okras gor... :)

Samo vozi!

Objavljeno
pred 36 minutami, Someone12 pravi:

Crknu motorček za loputo v auspuhu...

Zanima me, če ima še kakšno drugo funkcijo ta loputa razen tega da duši zvok... verjetno ne bo narobe če imam motorček zdaj samo za okras gor... ? Ali bolje da motorček zrihtam?

Napake ti ne javi, kako si ugotovi,l da ne deluje? Na delovanju agregata, zvoku?

Primarna funkcija lopute je korekcija krivulje navora, sekundarna zvok.

Iz tega sledi če ne opaziš spremembe, če ne javi napake, vozi...

Objavljeno
pred 29 minutami, Someone12 pravi:

ne, zdaj ne javlja napake ker je motorček priključen, bi pa verjetno javljalo če ga snamem.. tko da, ga pustim za okras gor... :)

POZOR!!!

loputo zablokiraj na odprt položaj, da se slučajno ne zgodi, da bi se kdaj zaprla, ni zdravo za agregat.

Pravkar, RSa pravi:

Napake ti ne javi, kako si ugotovi,l da ne deluje? Na delovanju agregata, zvoku?

Primarna funkcija lopute je korekcija krivulje navora, sekundarna zvok.

Iz tega sledi če ne opaziš spremembe, če ne javi napake, vozi...

Ne vem kako je pri GSu, ampak moj moped z donglom deluje bolje in lepše spodaj, in kar pišejo po forumih je bila loputa samo za izpolnitev EURO4 norm, to je zvoka.

Za kontrolo če deluje, je pa dovolj, da posveti v ror (če pa lopute ne vidi, pa naj ga sname), že ko bo dal kontakt se izvrši primarna kontrola, ko jo rahlo obrne, in ko ga bo vžgal se na določenih obratih premika.

Objavljeno
Pravkar, RSa pravi:

Napake ti ne javi, kako si ugotovi,l da ne deluje? Na delovanju agregata, zvoku?

Primarna funkcija lopute je korekcija krivulje navora, sekundarna zvok.

Iz tega sledi če ne opaziš spremembe, če ne javi napake, vozi...

Ko vključiš kontakt se testno loputa odpre in zapre, in jo slišiš.. Ker jo ni bilo slišati smo odprli in res ni delovala...

Malce se mi res zdi da motor drugače vleče, ko odprem plin do konca ga pri določenih obratih malo zaduši, malo... zdaj ne vem, ali se mi samo zdi ker sem bolj pozoren ali pa možno da zaradi lopute ne vleče tako zvezno... mislim da je vseeno malo drugače zdaj...

Pa malce bolj glasen je pri nizkih obratih, kar me tut malce moti... mam rajši tišji motor...

Bi ga zrihtal, če bi bil siguren da bo delal nekaj cajta... skuril se je pa zato ker je bilo blato tam pri loputi pri zajlah in je vse skup zaštekalo... mislm, bi lahko inženirji to mal drugač nardil, saj vsi ne peremo motorja vsakič ko prideš z malo bolj off road vožnje...

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

POZOR!!!

loputo zablokiraj na odprt položaj, da se slučajno ne zgodi, da bi se kdaj zaprla, ni zdravo za agregat. 

Ne vem kako je pri GSu, ampak moj moped z donglom deluje bolje in lepše spodaj, in kar pišejo po forumih je bila loputa samo za izpolnitev EURO4 norm, to je zvoka.

Za kontrolo če deluje, je pa dovolj, da posveti v ror (če pa lopute ne vidi, pa naj ga sname), že ko bo dal kontakt se izvrši primarna kontrola, ko jo rahlo obrne, in ko ga bo vžgal se na določenih obratih premika.

Ja, to smo preverili da je loputa zdaj odprta.

Pri gs-u se sliši test lopute ko daš kontakt..

Objavljeno (popravljeno)
26 minutes ago, RSa said:

Napake ti ne javi, kako si ugotovi,l da ne deluje? Na delovanju agregata, zvoku?

Primarna funkcija lopute je korekcija krivulje navora, sekundarna zvok.

Iz tega sledi če ne opaziš spremembe, če ne javi napake, vozi...

Tako. Meni je stari GS lepse delal z normalno delujoco loputo. S stalno odprto ni tako zvezno pospeseval.

Z zaprto, bi ga pa tako ali tako dusilo v visjih vrtljajih.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
pred 10 minutami, krucymucy pravi:

Tako. Meni je stari GS lepse delal z normalno delujoco loputo. S stalno odprto ni tako zvezno pospeseval.

Z zaprto, bi ga pa tako ali tako dusilo v visjih vrtljajih.

No, potem očitno je tako in ne da se mi samo zdi... lepše zvezno pospešuje z delujočo loputo..

Objavljeno
On 8/19/2018 at 11:42 AM, Quest said:

Tole berem, pa moja navodila, pa gledam motor, pa nikakor ne uspem naštimat. Ugotovu, sem, da brez pro ključka ne bom mogu nastavit na custom setting. Zdaj moram tale ključek nekak vklopit not, hec je, da tole jemanje zicev gor pa dol je cel podvig. Sopotnikov zic sem će dal dol, in se potem 15min matral, da sem ga spravil nazaj gor, voznikov sedež me je pa že strah zagrabu. :) Kaka plava navodila kak to enostavno izpeljat? 

Objavljeno

Bom jutr vrgu uč na motor. Na videjih je vedno vse tak enostavno. Passanger zic je pa cel znanost, da ga spraviš nazaj. Še zdaj nisem čist 100% da je ok gor na motorju, se mi zdi, da ima "mal lufta". 

Objavljeno

Ah uspel mi je ključek not dat, voznikov sedež je 2x bolj enostavn kot sopotnikov. Probu sm na hitr po meniju nastavljat, ostalo bo pa treba vreme počakat :P

Objavljeno

Še parkrat snameš in montiraš sedež in bo šlo. Si kolesi že poskusil premontirati? Dobro je znati in poznati navore, tudi če ti kje kdo drug dela, da mu lahko pogledaš pod prste. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

V FB skupini BMW GS Slovenija (najbrž že poznaš) sem prilepil slikce in podatke o navorih, da ne bom tu ponavljal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!