Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
solorider

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje

Recommended Posts

kasti

Saj obstaja originalna prečka.

image.png.d826291dd074700c7996fe9199997c6e.png

Edited by kasti

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
Ob 10. 4. 2019 ob 6:42, brabos pravi:

Pozdravljeni fantje

Evo tudi jaz si po novem lastim bavarca....pa rabim pomoč?

Potrbujem namreč nosilec za navigacijo in sicer lok ali tisti kovinski del ki pride pod šipo.

Zaenkrat sem našel samo od Turatecha.....sam mi ni preveč všeč.Zamima me kako imate vi 

to urejeno in kakšbe nosilce imate.....mogpče kakšba slikca...Aja gre za letnik 2015

Hvala

Poglej na ebay, jaz sem dobil za pol cene novega zelo malo rabljen nosilec navigacije...tko da novo se ne splača poglej ebay. Se dobi za cca 130 € lok in nosilec navigacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Someone12
Ob 8. 4. 2019 ob 22:06, Someone12 pravi:

nimam še fotke, naslednji teden, spredaj je šla zadeva narobe...... vdrževanje: selmar servisi... vožnja celoletna on in off road.. l. 2016, 80.000 km...

Evo danes videl kardan... Malo je bil rjav tam spredaj, površinsko, ne veliko. Verjetno je oksid (rja) prišla v ležaj notri in začela brusiti dokler ni zbrusila.. Verjetno je tako bilo, ni pa nujno. Baje tut brez rje kardan odpove... :huh:

Tako da fino je gledat pod manšete kaj se dogaja s kardanom, kakšno je stanje, sproti preverjati manšete da tesnijo ipd... še posebno tisti ki se več vozite v mokrem vremenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 urami, Someone12 pravi:

Evo danes videl kardan... Malo je bil rjav tam spredaj, površinsko, ne veliko. Verjetno je oksid (rja) prišla v ležaj notri in začela brusiti dokler ni zbrusila.. Verjetno je tako bilo, ni pa nujno. Baje tut brez rje kardan odpove... :huh:

Tako da fino je gledat pod manšete kaj se dogaja s kardanom, kakšno je stanje, sproti preverjati manšete da tesnijo ipd... še posebno tisti ki se več vozite v mokrem vremenu...

to je znan problem, ki pa je z rednim vzdrževanjem, mazanjem, rešljiv oz. se da preprečit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred eno uro, Snecer pravi:

to je znan problem, ki pa je z rednim vzdrževanjem, mazanjem, rešljiv oz. se da preprečit

Da se nisi izgubil , to ni tema o Versysu :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Da se nisi izgubil , to ni tema o Versysu :lol1:

nisem v napačni temi, videl sem kako je samuel to vzel dol in namastil pa pokazal, kako se sicer nabiral not vlaga in zadeva lahko gre v napačno smer

je rekel, da bo luknjico naredil v manšeto :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 3 urami, Snecer pravi:

Verjetno je oksid (rja) prišla v ležaj notri in začela brusiti dokler ni zbrusila..

Današnji kardani imajo zaprte ležaje in so podmazani, zato voda težko pride noter. Površinska rja ne vpliva na delovanje kardanskega zgloba. Vpliva na ripne, da se lahko zapečejo in s tem se kardan težje daljša-krajša in s tem v zvezi bolj obremenjuje križe. Če pride voda v ležaje je lahko vzrok slaba izdelava ali obrabljenost. Obrabljenost se pa da izmeriti.

Na vozilih so se včasih kardani mazali prek mazalic i s tem si preprečeval vdor nesnage in vode. Zaprti ležaji pa ?

Na kamionih, avtomobilih so kardani na fraj in rje ponavadi ni nikjer. Mogoče je pa to problem v cevi kjer se nabira svinjarija,voda in ne more odtečt in se posušit.

So pa kardani na motorjih bolj obremenjeni kot na vozilih, ker so koti pod katerimi prenašajo vrtilno gibanje večji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Someone12
pred 44 minutami, Quest pravi:

Današnji kardani imajo zaprte ležaje in so podmazani, zato voda težko pride noter. Površinska rja ne vpliva na delovanje kardanskega zgloba. Vpliva na ripne, da se lahko zapečejo in s tem se kardan težje daljša-krajša in s tem v zvezi bolj obremenjuje križe. Če pride voda v ležaje je lahko vzrok slaba izdelava ali obrabljenost. Obrabljenost se pa da izmeriti.

Tam kjer je ležaj odprlo je bilo popolnoma ok za videt (nič rje), ripne so bile čisto zdrave in mastne, na sploh je kardan vredu zgledal.

Verjetno je bilo povezano eno z drugim --- slabša kvaliteta oz. napakica v izdelavi, ki kasneje dopusti zadevo da gre svojo pot... 

Edited by Someone12

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 35 minutami, Someone12 pravi:

Tam kjer je ležaj odprlo je bilo popolnoma ok za videt (nič rje), ripne so bile čisto zdrave in mastne, na sploh je kardan vredu zgledal.

Verjetno je bilo povezano eno z drugim --- slabša kvaliteta oz. napakica v izdelavi, ki kasneje dopusti zadevo da gre svojo pot... 

Pa zadeva potegne še kakšno drugo stvar za sabo, razen kardana?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 28 minutami, HyperJack pravi:

Pa zadeva potegne še kakšno drugo stvar za sabo, razen kardana?

Če je dovolj zgodaj ugotovljeno nič drugega. Če pa ležaji na križih zaribajo pa je možno da opdpovejo se uničijo ležaj na mašini, ležaj na kotnem prenosu. Pri nadaljni uporabi kardana z zaribanimi ležaji pa je vse mogoče. Zlom kardanskega križa (posledice imaš na Yt zlom nihajke itd...) Najhujše pa je blokiranje zadnjega kolesa, polet v maline.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
Ob 12. 4. 2019 ob 14:28, Quest pravi:

Če je dovolj zgodaj ugotovljeno nič drugega. Če pa ležaji na križih zaribajo pa je možno da opdpovejo se uničijo ležaj na mašini, ležaj na kotnem prenosu. Pri nadaljni uporabi kardana z zaribanimi ležaji pa je vse mogoče. Zlom kardanskega križa (posledice imaš na Yt zlom nihajke itd...) Najhujše pa je blokiranje zadnjega kolesa, polet v maline.

 

Bolj me matra to, če se pranje motorja uvršča isto kot vožnja po dežju...ker če spada, pol me čudi, da mam sploh še cel kardan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred eno uro, HyperJack pravi:

Bolj me matra to, če se pranje motorja uvršča isto kot vožnja po dežju...ker če spada, pol me čudi, da mam sploh še cel kardan :D

Če samo pereš in se nič ne voziš, potem te nima kaj skrbeti... :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
Ob 13. 4. 2019 ob 19:32, Joker pravi:

Če samo pereš in se nič ne voziš, potem te nima kaj skrbeti... :lol1:

v treh sezonah 11 000 km :whistle:. Sej se situacija izboljšuje...sam glih zdej k bi se vozu rad, me pa skrbi kardan :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred eno uro, HyperJack pravi:

v treh sezonah 11 000 km :whistle:. Sej se situacija izboljšuje...sam glih zdej k bi se vozu rad, me pa skrbi kardan :blush:

Morda ga pa sploh več nimaš, ker ga je rja pohrustala........jaz bi na tvojem mestu vsekakor preveril, preden se odpelješ brez kardana na dolgo pot iz garaže na dvorišče in nazaj :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84

Pozdravljeni. Tudi jaz sem po novem lastnik 1200 gs. Imam pa sledeče vprašanje. Ali paše ZUMO 660 v nosilec, ki je originalno zmontiran na motorju. Na servisu so mi rekli, da bi moral nekaj predelati zatiče, s katerimi fiksiraš napravco v nosilec. Ali kdo kaj ve okrog tega iz prve roke? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 4 urami, AK84 pravi:

Pozdravljeni. Tudi jaz sem po novem lastnik 1200 gs. Imam pa sledeče vprašanje. Ali paše ZUMO 660 v nosilec, ki je originalno zmontiran na motorju. Na servisu so mi rekli, da bi moral nekaj predelati zatiče, s katerimi fiksiraš napravco v nosilec. Ali kdo kaj ve okrog tega iz prve roke? Hvala

Zumo 660 paše brez predelav in tudi zaklene se. IZ PRVE ROKE!

 

20190416_152746.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84
pred 48 minutami, Joker pravi:

Zumo 660 paše brez predelav in tudi zaklene se. IZ PRVE ROKE!

 

20190416_152746.jpg

Super. Hvala za informacijo. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84

No jest sem dal danes pri konkurenci več kot še enkrat toliko skupaj z materialom. Res da je bila zraven še montaža top case sam vseeno...😕

Edited by AK84

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa
39 minutes ago, snecer said:

Zlatarji. Dobro vam tole racunajo.

Ne jebi

4 minutes ago, AK84 said:

No jest sem dal danes pri konkurenci več kot še enkrat toliko.

Servis narejen 14 dni nazaj,pri prejsnjih treh bmw jih priblizno ista cena,vse Avtoval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!