Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
solorider

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje

Recommended Posts

krucymucy
4 minutes ago, AK84 said:

No jest sem dal danes pri konkurenci več kot še enkrat toliko skupaj z materialom. Res da je bila zraven še montaža top case sam vseeno...😕

Se pravi 300€ za prvi servis? 

😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84
pred 2 urami, Wakasaki pravi:

maš račun oz. se ti ga prilimat?

 

Kot sem rekel. 300€ je bilo delo skupaj z montažo kovčkov in servisnim materialom (olja, filtri, drobni material)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, AK84 pravi:

Kot sem rekel. 300€ je bilo delo skupaj z montažo kovčkov in servisnim materialom (olja, filtri, drobni material)

brez računa, al zakaj ga ne pokažeš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Prvi servis 1000 km gratis

drugi servis po enem letu kilometrov malo menjava filtrov, olje, menjava zavornih tekočin 162€

po 10.000 km servis menjava olja, filtri, olje v kotnem prenosu 129 € (zimski popust dobil)

Vse na uradnem servisu zaradi garancije seveda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 18 minutami, Quest pravi:

Prvi servis 1000 km gratis

drugi servis po enem letu kilometrov malo menjava filtrov, olje, menjava zavornih tekočin 162€

po 10.000 km servis menjava olja, filtri, olje v kotnem prenosu 129 € (zimski popust dobil)

Vse na uradnem servisu zaradi garancije seveda.

dobre cene, ktm je dražji

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
5 minutes ago, DAMI34 said:

dobre cene, ktm je dražji

Ne sekiraj se, tudi veckrat je potrebno na oranzni servis. 

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Avtoval vse pohvale, sem bil zadovoljen z vsem...delom, sprejemom, nasveti, ceno. Če ne bi bil tako daleč bi ga večkrat tja peljal...mogoče pa še kdaj, če bo kaj, kar sam ne bi znal poservisirat. Sicer imam še bližje Tonija v Gorici, tudi zelo v redu. Slabše servise sem imel za japonske motorje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, krucymucy pravi:

Ne sekiraj se, tudi veckrat je potrebno na oranzni servis. 

nope, na 15kkm je servis, na 30 ventili

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Evo! Sveže!

1000km. Niti opral ga še nisem pa imam že novo zadnje platišče...

1556216525239136240063.thumb.jpg.971f1e8ac4d60af2f0bf5bbc6dcda348.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki
pred 15 urami, sam pravi:

Tip v Gameljnah racuna k zlatar, drazji k pri Avtovalu

Mislim da vemo koga misliš ja

pred 22 urami, AK84 pravi:

Kot sem rekel. 300€ je bilo delo skupaj z montažo kovčkov in servisnim materialom (olja, filtri, drobni material)

Potem predvidevam da je delo za montažo kovčkov 100eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AK84
pred 6 urami, Wakasaki pravi:

Mislim da vemo koga misliš ja

Potem predvidevam da je delo za montažo kovčkov 100eur.

Tako nekako. Res pa ne vem, koliko se zamudijo z montažo kovčkov. Motor je bil dejansko 5 ur v delavnici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KyoKon
10 hours ago, Wakasaki said:

Mislim da vemo koga misliš ja

Potem predvidevam da je delo za montažo kovčkov 100eur.

Ja glej kdor zna pa zna ane 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
3nity
Ob 23. 4. 2019 ob 22:05, AK84 pravi:

No jest sem dal danes pri konkurenci več kot še enkrat toliko skupaj z materialom. Res da je bila zraven še montaža top case sam vseeno...😕

Kovček in nosilec si kupil pri njih (BMW) ali sta aftermarket? Upam, da ti niso prodali originalne dodatke in računali montaže..

Spodaj imaš citat s foruma o Selmarju:

Ob 28. 2. 2019 ob 19:28, solorider pravi:

če ima servis dražji za več kot 100% smo toliko pametni, da še ko je garancija gremo konkurenci...

Selmar ima zelo doberga serviserja...samo daleč najdražje kasira storitve...

 

__

Ob 25. 4. 2019 ob 13:26, Quest pravi:

Prvi servis 1000 km gratis

Kako pa ti je to uspelo? :D Res me zanima :blush:

Edited by 3nity

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 37 minutami, 3nity pravi:

Kako pa ti je to uspelo? :D Res me zanima :blush:

Z jezikom se več zasluži kot z rokami.😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!