Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 urami, 3nity pravi:

Kovček in nosilec si kupil pri njih (BMW) ali sta aftermarket? Upam, da ti niso prodali originalne dodatke in računali montaže..

Spodaj imaš citat s foruma o Selmarju:

Vse sem kupil njih.

Objavljeno (popravljeno)

Aftermarker ali "original" v čem bi morala bit razlika pri montaži?

Čas je čas in vedno se plača...

Sicer sem za vse servise do sedaj, (10Kkm) kjer je predpisano kaj se menja in kaj kontrolira plačal 130€. Pri kontroli ventilov pa 320€. (800ccm Rotax) Nikoli ni bilo urne postavke, ampak točkovano delo. V primeru dodatnih zaščit na motorju je točkovano z več točkami.

Ja čas se plača.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Tole je prava cena za prvi servis ??

Screenshot_20190502-223307.png

Objavljeno

To je cena v "okolju" kjer je delo CENJENO, pri nas bi moral pa vsi delat za minimalno plačo.

Iz računa je razbrati, da je delo cenjeno 2,6krat več kot deli, kaj pa pri nas?

 

Objavljeno

Ko sem peljal v NJ k1300s na prvi servis na 1000km me je na rit vrglo, 400 plus drobiz dolarjev, vse kar z rokami nardijo je drago za popizdt in to bilo kaj.

Objavljeno

Zato bi si pri nas,  pri takih cenah večinoma sami šraufali.   Konkurenca znižuje cene - a ni to kapitalistično načelo.  :ras:

Objavljeno

Na mojem GS-ju imam vgrajen quickshister. Zadeva se mi zdi zelo uporabna pri prehitevanju, pri bolj lagani vožnji se mi zdi pa dokaj neuporabna stvar. Imam pa težavo, da mi pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. prestavo nekje med 2500 in 4000 obrati kljub uporabi sklopke večkrat (ne vedno) menjalnik zaškrta. Se je komu to že kdaj dogajalo in ali je za to lahko  vzrok QS? V navodilih sicer piše, da se QS ob uporabi sklopke izklopi, vendar v to nisem povsem prepričan, saj se mi je že večkrat zgodilo, da je motor pri prestavljanju na dol kljub stisnjeni sklopki sam dajal vmesni gas?

Objavljeno
pred 9 urami, AK84 pravi:

Na mojem GS-ju imam vgrajen quickshister. Zadeva se mi zdi zelo uporabna pri prehitevanju, pri bolj lagani vožnji se mi zdi pa dokaj neuporabna stvar. Imam pa težavo, da mi pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. prestavo nekje med 2500 in 4000 obrati kljub uporabi sklopke večkrat (ne vedno) menjalnik zaškrta. Se je komu to že kdaj dogajalo in ali je za to lahko  vzrok QS? V navodilih sicer piše, da se QS ob uporabi sklopke izklopi, vendar v to nisem povsem prepričan, saj se mi je že večkrat zgodilo, da je motor pri prestavljanju na dol kljub stisnjeni sklopki sam dajal vmesni gas?

med gas ostane, izklopi pa se "izklop vžiga"...za gor šaltat.

Za škrtnje pa je največkrat bil/je vzrok prenežna nogica, spoh 2. 3. prestava, zaradi nizkih vrtljajev.

Ker vemo s kje izvira QS , nam je jasno da deluje idealno pri polnem plinu in visokih vrtljajih.

Lahko pa da se motim in je potebna t.i. osnovna nastavitev..servis

Objavljeno

Kolega kupuje Navigacijo V če slučajno kdo prodaja??

Objavljeno

Spet jaz ?. Kake tanke torbe imate zmontirane. Original ali se kaj drugega uporabnega dobi pa seveda kolikor toliko praktično za odstranit, kadar je potrebno naliti bencin?

 

Hvala! 

Objavljeno (popravljeno)

Moram tole frustracijo delit - ravnokar sem šel gume pumpat - pa ker idiot si je zmislu raven ventil dat na špriklaste feltne??? Pa to si prste polomiš, ko hočeš napumpat. Prec h kitajcu po kotni nastavek za pumpat!

Popravljeno . Popravil MdAzz
  • Haha 1
Objavljeno

No to so rešil pri 1250 :) Je kotni nastavek...

Objavljeno

Vem ja. Saj bi menjal ventile, pa je vse v kosu kolikor vem, senzorjev pa ne mislim menjat. Bo adapter pomagal.

Objavljeno (popravljeno)

Če kdo rabi zaščito žarometa, imam viška. Novo, nerabljeno, zapakirano. Ostalo na ZS.

Popravljeno . Popravil Joker
  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 21. 5. 2019 ob 20:35, Joker pravi:

Če kdo rabi zaščito žarometa, imam viška. Novo, nerabljeno, zapakirano. Ostalo na ZS.

Koliko ojrov?

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pravkar iz servisa, prevoženih 13200 km. Prodam.

Brez ene praske, kdor najde prasko mu spustim ceno še za 200 € :D

Dodatno nameščena oprema:
Podblatnik PUIG
Zaščita sprednjega pokrova mašine SW-MOTECH
Podaljšek sprednjega blatnika MACHINEART
Zaščita cilindrov MACHINEART
Zaščita hladilnika EVOTECH
Zaščita sprednjih vilic
Zaščita nihajke
Stabilizator vizirja SW-MOTECH
Širše podnožje tačke SW-MOTECH

dsc9162.jpg

img20190208170908.jpg

img20190208170919.jpg

img20190208170932.jpg

img20190208171015.jpg

img20190208171042.jpg

Objavljeno

A je ta vozil samo po tepihu? Ker moj še nov ni bil tako čist. :)

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 urami, ftp pravi:

A je ta vozil samo po tepihu? Ker moj še nov ni bil tako čist. :)

Malo ljubezni pa redno čiščenje, pa je lepo ohranjen.

Objavljeno
22 minutes ago, HyperJack said:

Malo ljubezni pa redno čiščenje

Jaz pa to malo obrnem...

...malo čiščenja in redno vozit  ?

Objavljeno

Katere bi bile najbolj "športne" gume za GSa. Vzdržljivost me ne zanima. Samo da res dobro držijo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prva vgradnja Pirelli Batllax...do 49st nagiba zdržijo preizkušeno ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!