Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
solorider

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje

Recommended Posts

DinDiin

Po utrjenem makedamu gre z vsakim, sam za nekatere je to ze offroad in opravicen nakup GSa  :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba
34 minutes ago, vandrovec said:

Na motorju niso prave gume za izven asfalta...s takimi gumami tudi hard enduro ne pride daleč po slabem terenu...kot bi bile na kros motorju gladke gume.

Mislim da sem imel Scorpionce gor in za to "trdo neasfaltirano" podlago so čisto dovolj. Na fotkah nisem želel prikazati kakšnega offroada, ker to sploh ni bil, pač neasfaltirana podlaga in   nekaj malega čez manjše skale in kamenje, na fotkah pač malo lepega vremena v teh deževnih dnevih. Hvala za pripombo, ampak na (cross) motorjih sem zamenjal dosti kramparc in vem, kdaj jih potrebujem, po trdi podlagi, še posebej če pustim vklopljenje vse asistence ki jih gs nudi, pa so to čisto primerne gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Normalno, da gre po utrjenem makadamu z vsakim motorjem in vsakimi gumami. Če so gor gume 90/10 je tudi motor toliko sposoben. Komentiral sem to izjavo...

Ob 20. 12. 2019 ob 8:25, ada pravi:

Velik GS(A) je 90% asfalt motor in 10% lep makadam. 

 

...če ima gor gume 70/30 zna biti tudi malo drugače.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Je kdo odstranil originalni BMW nosilec za Navigator navigacijo? Kupim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MdAzz
Ob ‎07‎.‎01‎.‎2020 ob 13:17, HyperJack pravi:

Je kdo odstranil originalni BMW nosilec za Navigator navigacijo? Kupim.

100€

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P
Ob 4. 5. 2019 ob 23:19, AK84 pravi:

Na mojem GS-ju imam vgrajen quickshister. Zadeva se mi zdi zelo uporabna pri prehitevanju, pri bolj lagani vožnji se mi zdi pa dokaj neuporabna stvar. Imam pa težavo, da mi pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. prestavo nekje med 2500 in 4000 obrati kljub uporabi sklopke večkrat (ne vedno) menjalnik zaškrta. Se je komu to že kdaj dogajalo in ali je za to lahko  vzrok QS? V navodilih sicer piše, da se QS ob uporabi sklopke izklopi, vendar v to nisem povsem prepričan, saj se mi je že večkrat zgodilo, da je motor pri prestavljanju na dol kljub stisnjeni sklopki sam dajal vmesni gas?

A se je že kaj izboljšalo tole škrtanje? Nimam QS, ampak predvsem med prvo in drugo škrta, da vedno misliš da je kaj narobe. V višjih prestavah nato z vsako prestavo boljše, torej najboljše iz 5. v 6. Ne vem, če se človek takega škrtanja lahk navadi. Malo je zadeva boljša če imaš odločno nogo. Prišel sem z japonca, kjer je vse delovalo zelo mehko in gladko.... Motor je super, sam ni tolk več vreden, kolk več stane od konkurence. Ne verjamem, da bo naslednji spet GS...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23

Jaz sem se tudi matral na začetku z QS ampak sem se ga hitro navadil. Samo odločno nogo moraš imeti to je pa to. Ko se zadeve navadis je top. Jaz redko še "normalno" prestavljam edino iz 1 v 2 vse ostalo gre QS.

Če te pa tisto škrtanje moti potem pa res ne vem... jaz nič ne slišim. Je pa mogoče, da so na 1250 zadevo zboljšali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlesD

Škrta škrta, nemc na boxerju nikoli ne bo naredil QS kot japonc. Žal

 

Meni se včasih celo zgodi da QS noče prestavit dol recimo med 3 in 4 prestavo. To pa je zoprna reč, sploh ko pelješ hitreje in pred ovinkom mečeš prestave dol. Moram zatežit na servisu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, MiNa pravi:

A to si ga mal personaliziru :whistle:?

personalizacija je potem, ko nalepko čez daš (vsaj pri meni) :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!