vandrovec Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Imam izkušnje z uradnimi servisi pri Oplu - katastrofa. Prvi servis po preteku garancije, avto je imel okrog 40k km, so mi menjali zadaj ferode in stružili zavorne bobne. Sem se jezil, da ni potrebno, ko so me obvestili, pa ni pomagalo. Dobro, račun za servis je bil dvakrat dražji, kot bi bil sicer ampak potem je začelo potresavat pri zaviranju. Raje, kot se prerekat na servisu peljem ponovno postružit bobne k privat mehaniku. Naslednje leto peljem avto na drug pooblaščen servis. Kao, da morajo preverit zobati jermen mi rečejo, da bo več dela in res se je servis kar zavlekel. Spet je bila cena za servis visoka ampak, še preden sem prišel domov je začel avto čudno delovat. Kmalu ugotovim, da ne polni akumulatorja...prepričan sem bil, da so mi na servisu zamenjali alternator, dali v avto slabega. Ne verjamem, da se je takoj po servisu pokvaril. Ponovno obisk privat avtoelektričarja in plačat popravilo alternatorja. To je bil potem zadnji servis na pooblaščenem servisu, od takrat servisiral vse pri avtomehaniku in nikoli več problemov. Z uradnimi servisi pri BMW sicer nimam slabih izkušenj...(se opravičujem, če je off topic) GoBobi in Mavti 2
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 preden pri KTMju kdo izzumi toplo vodo, bom raje počakal, da lastniki drugih blagovnih znamk dokažejo, pokažejo ali kako drugače predstavijo, ko je bilo vozilo v garanciji servisirano pri "običajnem servisu", potem pa demonstrirajo, kako so odpravili ali uredili kako zadevo pod garancijo. točno vem kak problem sem imel z opletajočim verižnikom in uveljavljanju garancije pri DKS. So morali na Elisi poslikati in poslati, še potem so komplicirali... Kar se tiče splošnega okrog servisov, bi prosil, da tule zaključimo, mene in ostalih ne zanima kaj nam po "zakonu" pripada, ampak kako se zadeve v realnosti rešuje. torej, vse bom brisal, kar se tiče teorije, dovolim pa praktične primere okrog drugih blagovnih znamk. Moto znamk, da bo jasno Kmet2, Dark, sesir in 2 others 5
nejc74 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 20 hours ago, Snecer said: V Sloveniji to ne velja heh pol sem tud jaz malo butlja izpadel. Daj samo napisi kaj je narobe. Sem kopiral dele teksta Zveze potrošnikov Slovenije in AMZS-ja ter jih zlepil skupaj. Da ne bomo spet ostajali pri polresnicah.
franc Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Pa saj glede na naslov teme je to to. Premalo "uradnih" serviserjev pomeni monopol in nategovanje uporabnikov. Dejstvo je, da bi jih lahko "obšli" in prisilili v bolj "konkurenčno" ponudbo in predvsem v bolj normalno obnašanje, kar je po mojih izkušnjah glavni problem (poleg požrešnosti) . lp Luka66 in Mavti 2
Snečer Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 4 minutami, nejc74 pravi: heh pol sem tud jaz malo butlja izpadel. Daj samo napisi kaj je narobe. Sem kopiral dele teksta Zveze potrošnikov Slovenije in AMZS-ja ter jih zlepil skupaj. Da ne bomo spet ostajali pri polresnicah. v narekovajih sem mislil GoBobi in nejc74 2
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 49 minutami, franc pravi: Pa saj glede na naslov teme je to to. Premalo "uradnih" serviserjev pomeni monopol in nategovanje uporabnikov. Dejstvo je, da bi jih lahko "obšli" in prisilili v bolj "konkurenčno" ponudbo in predvsem v bolj normalno obnašanje, kar je po mojih izkušnjah glavni problem (poleg požrešnosti) . lp ja ni 4 servise imaš pri nas za KTM, sedaj, težko je opredelit kaj je monopol, niti dokazat oderuštvo. Sicer pa kot sem napisel, za odtenek dražje je KTM servis, vendar je tudi nekoliko več dela. Recimo pri kavi dvignem sam rezervoar, v 10minutah, za ktm je pol ure dela v dvoje. Sem bil zraven.
Popularna objava Dark Objavljeno Marec 27, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 (popravljeno) 2 hours ago, DAMI34 said: ja ni 4 servise imaš pri nas za KTM, sedaj, težko je opredelit kaj je monopol, niti dokazat oderuštvo. Sicer pa kot sem napisel, za odtenek dražje je KTM servis, vendar je tudi nekoliko več dela. Recimo pri kavi dvignem sam rezervoar, v 10minutah, za ktm je pol ure dela v dvoje. Sem bil zraven. Dragi KTM-ovci! Zanimivo, kako servisi KTM-a burijo duhove... V tem času, ko preživimo na forumu, bi lahko zaslužili za plačilo pooblaščenega servisa... V osnovi menim, da imajo vsi servisi previsoke cene svojih storitev. Tudi tisti serviser, ki kupi diagnoistiko neke firme in servisira motocikle različnih znamk... Kaj pa cene novih motociklov, ali tudi te niso absolutno previsoke? Vendar, tako pač je! Drag konjiček smo si izbrali...In pa nevaren: zato za svoj motocikel želim pač najboljši servis in prepričan sem, da ga imam... In tako mimogrede: v Ljubljani sem kupil nove gume, ker sem jih nujno potreboval in mi jih trgovec ni mogel nabaviti v tako kratkem času. In sem jih dal montirati pri renomiranem vulkanizerju. Za montažo je potreboval več kot tri ure, ker ni in ni znal ponovno namontirati zadnje kolo. Klical sem celo Simona Nerata, da je vulkanizerju dajal napotke... Ko mi gume zamenja moj serviser, pa je zadeva en, dva, tri. Verjetno je podobno tudi z ostalimi popravili (olje znam zamenjati celo sam), saj je nekdo težko specialist za prav vse mašine. Kar se pa tiče servisne mreže KTM-a: servisov je dovolj. Celo preveč, saj serviserja v Mb in Grosupljem nimata strank za redno zaposlitev. Cestni program in velike edndure so pri nas je eksotika, "kroserje" pa vozijo na servis v času garancije, nato pa jih "šraufajo" sami... In ker je delo sezonsko, je v pomladnih in poletnih mesecih pač gneča. Zato je servis potrebno ustrezno planirati (pa kaj pišem, saj ga je potrebno planirati tudi za avto...). In si natakniti dežni plašč, če na dogovorjeni dan dežuje... Kaj pa naj serviser počne, ko poleti dežuje... In ko nekdo piše: "gledal sem KTM-a, pa se zanj nisem odločil zaradi slabe reputacije". Hvala bogu, saj je izbira na tržišču velika, kaj velika, ogromna... Sam sem voznik te blagovne znamke že 15 let. In pred vsakim novim nakupom preiskusim vse primerljive evropske motocikle: in sem se do sedaj, z izjemomo enkrat, vedno odločil za nakup KTM-a. Kljub kakšnim pomankljivostim v poprodaji... Mi pač blagovna znamka ustreza... Če bi imel možnost, bi imel še kakšen njihov model... P.s.: Sicer pa so najbolji ocenjevalci KTM-ov tisti (se opravičujem drugih znamk na forumu ne spremljam, razen v času menjave motocikla), ki teh motociklov niso imeli in jih tudi niso nikoli vozili... Popravljeno Marec 27, 2017. Popravil Dark KilleRBee, Luka66, Nightmare in 8 others 11
Snečer Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Napajani iz proračuna služi tudi, ko piše po forumu, sploh če je sveta krava. No, saj pa je bil servis KTM v MB, motorjet, so znamko raje zavrnili in jo sedaj servisira garažni mojster, ki se je vsega tam naučil? Pa zapelji raje v Avstrijo, je blizu, tam te bodo ziher postregli na nivoju. Imaš pa prav, v drugih temah o takih težavah ne boš bral. Mimogrede: kaj pa je tako posebnega pri menjavi gume na tvojem motorju te ni nič strah, da ti kje pokne na izletu pa ti ne bi znali v vsaki vasi popraviti? siks 1
motolover Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 34 minutes ago, Dark said: Cestni program in velike edndure so pri nas je eksotika, "kroserje" pa vozijo na servis v času garancije, nato pa jih "šraufajo" sami... Kolikor vem racing program (hard enduro, kros,..) nima garancije. Vsaj tako mi je bilo razloženo pri KTM prodajalcu.
IZTOK Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 24 minutami, motolover pravi: Kolikor vem racing program (hard enduro, kros,..) nima garancije. Vsaj tako mi je bilo razloženo pri KTM prodajalcu. Itak da ne, tudi pri ostalih proizvajalcih ne. Sicer pa ce vozis tekmivalni motor pa nimas svoje delavnice bos bolj malo vozil
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 35 minutami, Snecer pravi: Napajani iz proračuna služi tudi, ko piše po forumu, sploh če je sveta krava. No, saj pa je bil servis KTM v MB, motorjet, so znamko raje zavrnili in jo sedaj servisira garažni mojster, ki se je vsega tam naučil? Pa zapelji raje v Avstrijo, je blizu, tam te bodo ziher postregli na nivoju. Imaš pa prav, v drugih temah o takih težavah ne boš bral. Mimogrede: kaj pa je tako posebnega pri menjavi gume na tvojem motorju te ni nič strah, da ti kje pokne na izletu pa ti ne bi znali v vsaki vasi popraviti? zato mamo asisatenco in da, tut vsaj jebivetar mi ne bo gume menjaval, ker ne vedo navorov, ker se je že zgodilo, da mi ni prve zavore napumpal, ker mi ni potisnil vilice...vse živo se je zgodilo, na yamaha servisu, so mi nalil 2,5dcl olja preveč v XJ6 Sploh pa menjava gume na superduku je kr smotana, ker rabiš ključ 60 pa 250Nm navora, vse ostalo je pis of kejk.
jskrablin Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 26 minutami, motolover pravi: Kolikor vem racing program (hard enduro, kros,..) nima garancije. Vsaj tako mi je bilo razloženo pri KTM prodajalcu. Hard enduro ima garancijo. En mesec, če ga pustiš v homologirani varianti. Sam kdo bo to počel? Moj EXC v homologirani varianti razvije 12 konjev, pa sprednje kolo se lahko zatakne v krivino resonance (one za homologacijo) pri polnem hodu vilic (recimo pri kakem skoku). Odprt pa sune kakih 35 konjev in nima težav z zatikanjem sprednjega kolesa. Seveda ga takoj odpreš. In s tem gre garancija. Lahko bi ga pa drajsal tistih par ur v homologirani varianti, da si ziher da ne bo blajerce skoz luknjo za svečko porinilo. Sam to je itak ne. Okoli utekanja je tudi uradno cela procedura. Neuradno pa (za 2T motor) - 2% mešanca, eno uro ga pelješ do cca 50% obratov, pol pa pali na hard. Še vedno dela. Vse kar je blo do sedaj za menjat, sem polomil sam. Kako je z nehomologiranimi izdelki, pa ne vem. V vsakem primeru pa so to tekmovalni stroji, ki s cestnimi (razen imena) nimajo dosti skupnega. pred eno uro, Dark pravi: V osnovi menim, da imajo vsi servisi previsoke cene svojih storitev. Tudi tisti serviser, ki kupi diagnoistiko neke firme in servisira motocikle različnih znamk.. V osnovi more človek od nečesa živeti. Če si mnenja da imajo previsoke cene svojih storitev, pol si mnenja da obilno profitirajo od cen svojih storitev. In v tem primeru je sklep simpl - odpreš servis in živiš ko kralj! V resnici ni lih tako... pred 3 minutami, DAMI34 pravi: Sploh pa menjava gume na superduku je kr smotana, ker rabiš ključ 60 pa 250Nm navora, vse ostalo je pis of kejk. Doma mam moment ključe od 5 - 250 Nm... ni to lih neka zlatarska roba Cartman in motolover 2
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 5 minutami, jskrablin pravi: Doma mam moment ključe od 5 - 250 Nm... ni to lih neka zlatarska roba ni ne, 150€ je minimalno, + natični 50€, ampak ponavad v vukojebinah ravno nimajo takega ključa ps. moment 250 kupim ugodno, če ga ne rabiš jskrablin 1
franc Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 pred 16 urami, DAMI34 pravi: ja ni 4 servise imaš pri nas za KTM, sedaj, težko je opredelit kaj je monopol, niti dokazat oderuštvo. Sicer pa kot sem napisel, za odtenek dražje je KTM servis, vendar je tudi nekoliko več dela. Recimo pri kavi dvignem sam rezervoar, v 10minutah, za ktm je pol ure dela v dvoje. Sem bil zraven. Vsi 4 skupaj so ravno za enega "normalnega" . Zaračunavajo po normah in ne po delu in malo težko me bo kdo prepričal da mehanik rabi 4 ure za nekaj kar jaz "amater" naredim v 2 urah. Nesprejemljivo mi je, da na servisu za dele plačam več kot jih lahko sam kupim v trgovini (+20%) in še kup "malenkosti" . Da mi za neizdajo računa da 10% popusta je za mene žaljivo (tak idiot pa že nisem) in je potem ves "surlast" ravno tako. Brez računa je 10€ na uro (tako kot vsi ostali "fušarji" ) ne pa 3x toliko. lp DAMI34, GoBobi, siks in 1 other 4
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 Govorim o normalnih servisih in ne servisih premium znamk. Kolega je pred leti odprl servis. Sam je šravfal, imel zaposlenega v trgovini in na sprejemu strank in še žena, ki je bila računovodja in še marsikaj je počela za firmo (ročna). Vzel je kredit za trgovino in servis. Zdaj pa računaj, na mesec je moral zagotoviti tri plače in odplačevati hipoteko in seveda še pred tem nabaviti večino orodja. Niti slučajno se ne da zadeva primerjati z nekim garažnim mojstrom, ki dela v svoji garaži sam, če je pa fušar pa itak ne. Delo je precej sezonsko. Velikokrat so zimo preživeli z najetjem kredita. Jaz ne bi bil rad v njihovi koži. Tisti, ki premore malo empatije bo videl, da večini ne gre tako dobro kot se misli. Scarabeo
Quest Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 Sam je šravfal, imel zaposlenega v trgovini in na sprejemu strank in še žena, ki je bila računovodja in še marsikaj je počela za firmo (ročna). Eden ne more tri v režiji nafilat z denarjem. Trije ki šravfajo enega v režiji pa že morda. Govorim iz izkušenj. Že 25 let obrtnik. Sent from my MotoG3 using Tapatalk siks, DAMI34 in Žan96 3
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 pred 1 minuto, Quest pravi: Sam je šravfal, imel zaposlenega v trgovini in na sprejemu strank in še žena, ki je bila računovodja in še marsikaj je počela za firmo (ročna). Eden ne more tri v režiji nafilat z denarjem. Trije ki šravfajo enega v režiji pa že morda. Govorim iz izkušenj. Že 25 let obrtnik. Sent from my MotoG3 using Tapatalk Prodaja moto opreme zame ni ravno režija. Kaj vse pa je ženska doprinesla k dohodkom, pa ne mislim razlagat, kaj je delala. Veliko stvari, ki so prinesle dohodek - zato sem napisal, da je ročna. Ti si pa želel videti stvar črno belo. Torej veš kako težko je zaslužiti denar in da večini ni z rožicami poslano, kot tu nekateri prikazujejo, s tem se pa boš verjetno strinjal.
Snečer Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 to je mogoče vse res, a vseeno ni potrebe, da pozlatiš ceno olju, ki ga vlivaš ta del me zmoti in sicer oderuške cene delov, materiala za ostalo pa itak vemo, kako je država pogoltna, poleg obratovalnih stroškov, ki jih narekujejo monopoli franc, bosa in siks 3
Quest Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 Kot sem napisal. Trije štirje šravfajo eden v režiji. To bi še mogoče šlo. Se pa strinjam s tabo povsem. Daleč od tega da je lahko. Presneto moraš imet ne samo znanje in voljo do dela ampak še srečo da samo preživiš. Kapo dol kdor dones odpre delavnico in se nekaj loti delat. Sent from my MotoG3 using Tapatalk Žan96 in Dark 2
DAMI34 Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 pred 2 urami, franc pravi: Vsi 4 skupaj so ravno za enega "normalnega" . Zaračunavajo po normah in ne po delu in malo težko me bo kdo prepričal da mehanik rabi 4 ure za nekaj kar jaz "amater" naredim v 2 urah. Nesprejemljivo mi je, da na servisu za dele plačam več kot jih lahko sam kupim v trgovini (+20%) in še kup "malenkosti" . Da mi za neizdajo računa da 10% popusta je za mene žaljivo (tak idiot pa že nisem) in je potem ves "surlast" ravno tako. Brez računa je 10€ na uro (tako kot vsi ostali "fušarji" ) ne pa 3x toliko. lp Se strinjam z zgornjim pisanjem, zato obstajajo vzvodi, bodisi da prijaviš izvajalca davčni, poimensko objaviš tule pa še kje kdo in kako ga serje. Tudi tule se da vršiti pritisk na izvajalce.
stuhec Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 (popravljeno) Ob 24. 3. 2017 ob 11:22, Nightmare pravi: Kje ga nabavljaš? Opazil kakšno razliko med oljema? Lp, Samo euroton na prejšnjem motorju sem ga uporabljal čez 800 h in blo brez problemov Popravljeno Marec 28, 2017. Popravil stuhec
Nightmare Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 7 hours ago, stuhec said: euroton na prejšnjem motorju sem ga uporabljal čez 800 h in blo brez problemov Katerega točno pa? Sam rabim 10w60 katerega na strani Eurotona ni. Kaj veš imajo na voljo vse produkte te znamke? Hvala Lp, Samo
NumLock Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 (popravljeno) pred 11 minutami, Nightmare pravi: Katerega točno pa? Sam rabim 10w60 katerega na strani Eurotona ni. Kaj veš imajo na voljo vse produkte te znamke? Hvala Lp, Samo Samo, slabo si gledal .... imajo Motul 7100 4T 10w60 sintetika za 19.73€ / liter . Imajo pa še Liqui Moly Street Race 10w60 4T Full Syntetic za 268€ / 20L Popravljeno Marec 28, 2017. Popravil DL650
Nightmare Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 Just now, DL650 said: Samo, slabo si gledal .... imajo Motul 7100 4T 10w60 sintetika za 19.73€ / liter . Za Motula vem stuhec pa uporablja olje Ipone za katerega se zanimam. Lp, Samo
Žan96 Objavljeno Marec 28, 2017 Opozori Objavljeno Marec 28, 2017 Iih kar pršu od Jamnika, spet zadovoljen sicer mi je rihtal samo ležaje (peste). Sicer pa motor je luksuz in ni osnovno sredstvo. Zakaj pol sploh kupite če se vam zdi vse drago? Če je delo kvalitetno narejeno se mi zdi pošteno, da se to delo pošteno plača... Glede na to da ste sami privatniki bi lahko vedeli.... Al je samo pri nas tako da se kvaliteta plača? Dark in DAMI34 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se