Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

Imam izkušnje z uradnimi servisi pri Oplu - katastrofa. Prvi servis po preteku garancije, avto je imel okrog 40k km, so mi menjali zadaj ferode in stružili zavorne bobne. Sem se jezil, da ni potrebno, ko so me obvestili, pa ni pomagalo. Dobro, račun za servis je bil dvakrat dražji, kot bi bil sicer ampak potem je začelo potresavat pri zaviranju. Raje, kot se prerekat na servisu peljem ponovno postružit bobne k privat mehaniku. Naslednje leto peljem avto na drug pooblaščen servis. Kao, da morajo preverit zobati jermen mi rečejo, da bo več dela in res se je servis kar zavlekel. Spet je bila cena za servis visoka ampak, še preden sem prišel domov je začel avto čudno delovat. Kmalu ugotovim, da ne polni akumulatorja...prepričan sem bil, da so mi na servisu zamenjali alternator, dali v avto slabega. Ne verjamem, da se je takoj po servisu pokvaril. Ponovno obisk privat avtoelektričarja in plačat popravilo alternatorja. To je bil potem zadnji servis na pooblaščenem servisu, od takrat servisiral vse pri avtomehaniku in nikoli več problemov. Z uradnimi servisi pri BMW sicer nimam slabih izkušenj...(se opravičujem, če je off topic)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

preden pri KTMju kdo izzumi toplo vodo, bom raje počakal, da lastniki drugih blagovnih znamk dokažejo, pokažejo ali kako drugače predstavijo, ko je bilo vozilo v garanciji servisirano pri "običajnem servisu", potem pa demonstrirajo, kako so odpravili ali uredili kako zadevo pod garancijo.

točno vem kak problem sem imel z opletajočim verižnikom in uveljavljanju garancije pri DKS. So morali na Elisi poslikati in poslati, še potem so komplicirali...

Kar se tiče splošnega okrog servisov, bi prosil, da tule zaključimo, mene in ostalih ne zanima kaj nam po "zakonu" pripada, ampak kako se zadeve v realnosti rešuje.

torej, vse bom brisal, kar se tiče teorije, dovolim pa praktične primere okrog drugih blagovnih znamk. Moto znamk, da bo jasno :D

 

Objavljeno
20 hours ago, Snecer said:

V Sloveniji to ne velja :) 

heh pol sem tud jaz malo butlja izpadel. Daj samo napisi kaj je narobe. Sem kopiral dele teksta Zveze potrošnikov Slovenije in AMZS-ja ter jih zlepil skupaj. Da ne bomo spet ostajali pri polresnicah.

Objavljeno

Pa saj glede na naslov teme je to to. Premalo "uradnih" serviserjev pomeni monopol in nategovanje uporabnikov. Dejstvo je, da bi jih lahko "obšli" in prisilili v bolj "konkurenčno" ponudbo in predvsem v bolj normalno obnašanje, kar je po mojih izkušnjah glavni problem (poleg požrešnosti) .

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, nejc74 pravi:

heh pol sem tud jaz malo butlja izpadel. Daj samo napisi kaj je narobe. Sem kopiral dele teksta Zveze potrošnikov Slovenije in AMZS-ja ter jih zlepil skupaj. Da ne bomo spet ostajali pri polresnicah.

v narekovajih sem mislil :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 49 minutami, franc pravi:

Pa saj glede na naslov teme je to to. Premalo "uradnih" serviserjev pomeni monopol in nategovanje uporabnikov. Dejstvo je, da bi jih lahko "obšli" in prisilili v bolj "konkurenčno" ponudbo in predvsem v bolj normalno obnašanje, kar je po mojih izkušnjah glavni problem (poleg požrešnosti) .

lp

ja ni 4 servise imaš pri nas za KTM, sedaj, težko je opredelit kaj je monopol, niti dokazat oderuštvo. Sicer pa kot sem napisel, za odtenek dražje je KTM servis, vendar je tudi nekoliko več dela. Recimo pri kavi dvignem sam rezervoar, v 10minutah, za ktm je pol ure dela v dvoje. Sem bil zraven.

Objavljeno

Napajani iz proračuna služi tudi, ko piše po forumu, sploh če je sveta krava.

No, saj pa je bil servis KTM v MB, motorjet, so znamko raje zavrnili in jo sedaj servisira garažni mojster, ki se je vsega tam naučil?

Pa zapelji raje v Avstrijo, je blizu, tam te bodo ziher postregli na nivoju.

Imaš pa prav, v drugih temah o takih težavah ne boš bral.

Mimogrede: kaj pa je tako posebnega pri menjavi gume na tvojem motorju :) te ni nič strah, da ti kje pokne na izletu pa ti ne bi znali v vsaki vasi popraviti? :) 

 

 

 

Objavljeno
34 minutes ago, Dark said:

Cestni program in velike edndure so pri nas je eksotika, "kroserje" pa vozijo na servis v času garancije, nato pa jih "šraufajo" sami...

Kolikor vem racing program (hard enduro, kros,..) nima garancije. Vsaj tako mi je bilo razloženo pri KTM prodajalcu.

Objavljeno
pred 24 minutami, motolover pravi:

Kolikor vem racing program (hard enduro, kros,..) nima garancije. Vsaj tako mi je bilo razloženo pri KTM prodajalcu.

Itak da ne, tudi pri ostalih proizvajalcih ne. Sicer pa ce vozis tekmivalni motor pa nimas svoje delavnice bos bolj malo vozil:lol1:

Objavljeno
pred 35 minutami, Snecer pravi:

Napajani iz proračuna služi tudi, ko piše po forumu, sploh če je sveta krava.

No, saj pa je bil servis KTM v MB, motorjet, so znamko raje zavrnili in jo sedaj servisira garažni mojster, ki se je vsega tam naučil?

Pa zapelji raje v Avstrijo, je blizu, tam te bodo ziher postregli na nivoju.

Imaš pa prav, v drugih temah o takih težavah ne boš bral.

Mimogrede: kaj pa je tako posebnega pri menjavi gume na tvojem motorju :) te ni nič strah, da ti kje pokne na izletu pa ti ne bi znali v vsaki vasi popraviti? :) 

 

 

 

zato mamo asisatenco :P

in da, tut vsaj jebivetar mi ne bo gume menjaval, ker ne vedo navorov, ker se je že zgodilo, da mi ni prve zavore napumpal, ker mi ni potisnil vilice...vse živo se je zgodilo, na yamaha servisu, so mi nalil 2,5dcl olja preveč v XJ6 :D

Sploh pa menjava gume na superduku je kr smotana, ker rabiš ključ 60 pa 250Nm navora, vse ostalo je pis of kejk.

Objavljeno
pred 26 minutami, motolover pravi:

Kolikor vem racing program (hard enduro, kros,..) nima garancije. Vsaj tako mi je bilo razloženo pri KTM prodajalcu.

Hard enduro ima garancijo. En mesec, če ga pustiš v homologirani varianti. Sam kdo bo to počel? Moj EXC v homologirani varianti razvije 12 konjev, pa sprednje kolo se lahko zatakne v krivino resonance (one za homologacijo) pri polnem hodu vilic (recimo pri kakem skoku). Odprt pa sune kakih 35 konjev in nima težav z zatikanjem sprednjega kolesa. Seveda ga takoj odpreš. In s tem gre garancija. Lahko bi ga pa drajsal tistih par ur v homologirani varianti, da si ziher da ne bo blajerce skoz luknjo za svečko porinilo. Sam to je itak ne.

Okoli utekanja je tudi uradno cela procedura. Neuradno pa (za 2T motor) - 2% mešanca, eno uro ga pelješ do cca 50% obratov, pol pa pali na hard. Še vedno dela. Vse kar je blo do sedaj za menjat, sem polomil sam. Kako je z nehomologiranimi izdelki, pa ne vem. V vsakem primeru pa so to tekmovalni stroji, ki s cestnimi (razen imena) nimajo dosti skupnega.

 

pred eno uro, Dark pravi:

V osnovi menim, da imajo vsi servisi previsoke cene svojih storitev. Tudi tisti serviser, ki kupi diagnoistiko neke firme in servisira motocikle različnih znamk..

V osnovi more človek od nečesa živeti. Če si mnenja da imajo previsoke cene svojih storitev, pol si mnenja da obilno profitirajo od cen svojih storitev. In v tem primeru je sklep simpl - odpreš servis in živiš ko kralj! V resnici ni lih tako...

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Sploh pa menjava gume na superduku je kr smotana, ker rabiš ključ 60 pa 250Nm navora, vse ostalo je pis of kejk.

Doma mam moment ključe od 5 - 250 Nm... ni to lih neka zlatarska roba :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 minutami, jskrablin pravi:

 

Doma mam moment ključe od 5 - 250 Nm... ni to lih neka zlatarska roba :P 

ni ne, 150€ je minimalno, + natični 50€, ampak ponavad v vukojebinah ravno nimajo takega ključa :P

ps. moment 250 kupim ugodno, če ga ne rabiš :P

 

 

Objavljeno
pred 16 urami, DAMI34 pravi:

ja ni 4 servise imaš pri nas za KTM, sedaj, težko je opredelit kaj je monopol, niti dokazat oderuštvo. Sicer pa kot sem napisel, za odtenek dražje je KTM servis, vendar je tudi nekoliko več dela. Recimo pri kavi dvignem sam rezervoar, v 10minutah, za ktm je pol ure dela v dvoje. Sem bil zraven.

Vsi 4 skupaj so ravno za enega "normalnega" . Zaračunavajo po normah in ne po delu in malo težko me bo kdo prepričal da mehanik rabi 4 ure za nekaj kar jaz "amater" naredim v 2 urah. Nesprejemljivo mi je, da na servisu za dele plačam več kot jih lahko sam kupim v trgovini (+20%) in še kup "malenkosti" . Da mi za neizdajo računa da 10% popusta je za mene žaljivo (tak idiot pa že nisem) in je potem ves "surlast" ravno tako. Brez računa je 10€ na uro (tako kot vsi ostali "fušarji" ) ne pa 3x toliko.

lp

Objavljeno

Govorim o normalnih servisih in ne servisih premium znamk.

Kolega je pred leti odprl servis. Sam je šravfal, imel zaposlenega v trgovini in na sprejemu strank in še žena, ki je bila računovodja in še marsikaj je počela za firmo (ročna). Vzel je kredit za trgovino in servis. Zdaj pa računaj, na mesec je moral zagotoviti tri plače in odplačevati hipoteko in seveda še pred tem nabaviti večino orodja.

Niti slučajno se ne da zadeva primerjati z nekim garažnim mojstrom, ki dela v svoji garaži sam, če je pa fušar pa itak ne. Delo je precej sezonsko. Velikokrat so zimo preživeli z najetjem kredita.

Jaz ne bi bil rad v njihovi koži. Tisti, ki premore malo empatije bo videl, da večini ne gre tako dobro kot se misli.

Scarabeo

Objavljeno

Sam je šravfal, imel zaposlenega v trgovini in na sprejemu strank in še žena, ki je bila računovodja in še marsikaj je počela za firmo (ročna).
Eden ne more tri v režiji nafilat z denarjem. Trije ki šravfajo enega v režiji pa že morda. Govorim iz izkušenj. Že 25 let obrtnik.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Quest pravi:

Sam je šravfal, imel zaposlenega v trgovini in na sprejemu strank in še žena, ki je bila računovodja in še marsikaj je počela za firmo (ročna).
Eden ne more tri v režiji nafilat z denarjem. Trije ki šravfajo enega v režiji pa že morda. Govorim iz izkušenj. Že 25 let obrtnik.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
 

Prodaja moto opreme zame ni ravno režija. Kaj vse pa je ženska doprinesla k dohodkom, pa ne mislim razlagat, kaj je delala. Veliko stvari, ki so prinesle dohodek - zato sem napisal, da je ročna. Ti si pa želel videti stvar črno belo.

Torej veš kako težko je zaslužiti denar in da večini ni z rožicami poslano, kot tu nekateri prikazujejo, s tem se pa boš verjetno strinjal.

Objavljeno

to je mogoče vse res, a vseeno ni potrebe, da pozlatiš ceno olju, ki ga vlivaš

ta del me zmoti in sicer oderuške cene delov, materiala

za ostalo pa itak vemo, kako je država pogoltna, poleg obratovalnih stroškov, ki jih narekujejo monopoli

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kot sem napisal. Trije štirje šravfajo eden v režiji. To bi še mogoče šlo. Se pa strinjam s tabo povsem. Daleč od tega da je lahko. Presneto moraš imet ne samo znanje in voljo do dela ampak še srečo da samo preživiš. Kapo dol kdor dones odpre delavnico in se nekaj loti delat.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, franc pravi:

Vsi 4 skupaj so ravno za enega "normalnega" . Zaračunavajo po normah in ne po delu in malo težko me bo kdo prepričal da mehanik rabi 4 ure za nekaj kar jaz "amater" naredim v 2 urah. Nesprejemljivo mi je, da na servisu za dele plačam več kot jih lahko sam kupim v trgovini (+20%) in še kup "malenkosti" . Da mi za neizdajo računa da 10% popusta je za mene žaljivo (tak idiot pa že nisem) in je potem ves "surlast" ravno tako. Brez računa je 10€ na uro (tako kot vsi ostali "fušarji" ) ne pa 3x toliko.

lp

Se strinjam z zgornjim pisanjem, zato obstajajo vzvodi, bodisi da prijaviš izvajalca davčni, poimensko objaviš tule pa še kje kdo in kako ga serje. Tudi tule se da vršiti pritisk na izvajalce.

Objavljeno (popravljeno)
Ob 24. 3. 2017 ob 11:22, Nightmare pravi:

Kje ga nabavljaš? Opazil kakšno razliko med oljema?

 

 

Lp, Samo

euroton

na prejšnjem motorju sem ga uporabljal čez 800 h in blo brez problemov

Popravljeno . Popravil stuhec
Objavljeno
7 hours ago, stuhec said:

euroton

na prejšnjem motorju sem ga uporabljal čez 800 h in blo brez problemov

Katerega točno pa? Sam rabim 10w60 katerega na strani Eurotona ni. Kaj veš imajo na voljo vse produkte te znamke?

 

Hvala

 

 

Lp, Samo

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, Nightmare pravi:

Katerega točno pa? Sam rabim 10w60 katerega na strani Eurotona ni. Kaj veš imajo na voljo vse produkte te znamke?

Hvala

Lp, Samo

Samo, slabo si gledal .... imajo Motul 7100 4T 10w60 sintetika za 19.73€ / liter .

Imajo pa še Liqui Moly Street Race 10w60 4T Full Syntetic za 268€ / 20L

Popravljeno . Popravil DL650
Objavljeno
Just now, DL650 said:

Samo, slabo si gledal .... imajo Motul 7100 4T 10w60 sintetika za 19.73€ / liter .

Za Motula vem stuhec pa uporablja olje Ipone za katerega se zanimam.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Iih kar pršu od Jamnika, spet zadovoljen :?  sicer mi je rihtal samo ležaje (peste).

Sicer pa motor je luksuz in ni osnovno sredstvo. Zakaj pol sploh kupite če se vam zdi vse drago? 

Če je delo kvalitetno narejeno se mi zdi pošteno, da se to delo pošteno plača... Glede na to da ste sami privatniki bi lahko vedeli.... Al je samo pri nas tako da se kvaliteta plača? :huh:

 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!