Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 10 urami, DenisEnduro pravi:

Zdravo, sem nov tukaj, na forum sem naletel čisto po naključju ko sem nekaj brskal v zvezi z hard endurom. :)Moram rečt da so mi zelo všeč takšne objave kot so tu, reportaže s terenov, dirk, ali nasveti tehnik vožnje. (Da ne berem samo po nekih tujih straneh :)).

Dobrodošel na forumu :) 

pred 9 urami, DenisEnduro pravi:

No nekaj mojih ugotovitev, napak in nasvetov (Popravite me če se motim kje):
- V planu imam nabavit 18 colsko felgo, dat gor 140mm enduro gumo in noter tubliss. Da bom lahk fural nižje tlake brezskrbi.
- Manj voziti stoje kjer ni potrebno, sploh v ovinkih, ter delat več na tehniki razporeditve teže nazaj pri bremzanju in naprej pri pospeševanju.
- Pri počasnih dirkah (kot na Vranskem), z koreninami, vzmetenje na soft.
- Več dihanja na motorju, sploh čez nos - zdaj delam na tem in pomaga pri armpumpu!
- Radiator guarde si morm zrihtat ker mi je v SG lepo zvilo levi kiler pri (verjetno) padcu na koreninah. Dobro da ne pušča.
- Padci ful vzamejo na času, kot tudi moč.

- 18 col felga itak. 18 col guma ima višji bok kar pomeni da se lažje prilagaja terenu in je manj 'groba' do vzmetenja. Tubliss še nisem vozil tako da težko kaj komentiram. Ga bom pa v kratekem sprobal... zadaj Tubliss, spredaj ostane mousse.

- Stoji se preko raznih jeb, kjer je vožnja nemogoča v sede - lahko da je tehnično toliko zahteven teren, lahko se leti preko razritega terena in podobno. Če je le mogoče pri pospeševanju sedet... in sedet kjerkoli se da to varno narest. Glej kdaj vožnje višjih kategorij, se veliko sedi. Ene pol 'skrivnosti' uspeha pri enduru je varčevanje z energijo... kot si že sam pogruntal.

- Vzmetenje je lahko večino časa na soft. Ti bo motor sam začel nakazovati ko boš ratal prehiter za soft.

- Dihati je treba :D Druga stvar, ki zelo pomaga pri armpumpu je držanje motorja z nogami in pravilen prenos teže pri pospeševanju in zaviranju. V grobem - težo naprej pri pospeševanju in težo nazaj pri zaviranju.

- Zaščita hladilnikov itak. Meni je pri zadnji enduro neumnosti (motor dobesedno obesil na vejo, ki je nisem dovolj povozil) rešila hladilnik. Daj še kako zaščito za resonanco/krivino gor, ker tele 2T klobase se drugače hitro potolčejo.

- Padci so dragi. Boljše je nekoliko znižati hitrost in ne pasti... s tem avtomatsko prehitiš one, ki se spredaj preganjajo in mečejo po tleh. Je pa tudi res da jaz okoli prehitevanja nisem kaka avtoriteta, se ponavadi bolj proti repu vozim ?

- Na cross country treninge se splača hodit. Preštudiraš teren in predvsem v miru nabiraš ure z motorjem :)

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno

Vroča novica:Jan Plestenjak-Dal bom besedo...glavna zvezda hard enduraš...:OK: 

Objavljeno
Ob 7. 1. 2019 ob 9:32, jskrablin pravi:

- Zaščita hladilnikov itak. Meni je pri zadnji enduro neumnosti (motor dobesedno obesil na vejo, ki je nisem dovolj povozil) rešila hladilnik. Daj še kako zaščito za resonanco/krivino gor, ker tele 2T klobase se drugače hitro potolčejo.

 

Zaščita krivine je kr nujna ja, sem že ob nakupu motorja imel malo spigano vse skupaj pr tistih ovinkih pr cilindru. Potem pa ko sem začel z temi hlodi, kdaj nasedel na krivino, pa enkrat sem skozi neko volko kamenje ril, kakšen padec, pa mi je poknala na tistem "ovinku" pr cilindru. Tak da je bil motor že veliko glasnejši :D . Sn mogu pošvasat. Tak da sn nabavo pred kratkim orng zadevo za zaščito: :)
20181110_181905.thumb.jpg.d90a3c622e2b21b6889b27fcb2eebdd3.jpg

  • 4 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Današji enourni test voznika,ter dodatne opreme.Zaenkrat vse na svojem mestu,tako da ni bojazni za TET.Nekaj je blo tudi off road a in vsi vijaki z gumicami so odlično opravili svojo nalogo....se nadaljuje...

Resized_20190305_170112.jpeg

Resized_20190305_170104.jpeg

Popravljeno . Popravil lukec
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 12 urami, Ni3ous pravi:

Jaz tudi vstopam v vaš klub lighty enduro.  :)

Si pol vzel FE350, lepo :)

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem šel pa včeraj malo razmigat ktma na Brnik. Nove nastavitve vzmetenja so se kar izkazale, moram pa še zamenjati zadnjo vzmet ter še enkrat naštimati posed motorja. Potem pa sam trenirat!
Gre kdo za vikend v Buzet na cross country?

lp

IMG_20190318_141502_402.jpg

Popravljeno . Popravil bzk
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, bzk pravi:

Gre kdo za vikend v Buzet na cross country?

Grem ja. Kr komplet vikend bom dol. Pa letos sem na 4T motorju tako da mi menda ne bo uspelo na treningu avspuha (resonance) zbit, tako kot sem ga lani na 2T :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 18. 3. 2019 ob 15:57, jskrablin pravi:

Grem ja. Kr komplet vikend bom dol. Pa letos sem na 4T motorju tako da mi menda ne bo uspelo na treningu avspuha (resonance) zbit, tako kot sem ga lani na 2T :D

Jožko a ga bomo tiščal ?

Objavljeno
pred 14 urami, GULI pravi:

Jožko a ga bomo tiščal ?

Kolker bo kondicija dala ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vtisi spodaj. Zlomilo mi je amortizer skoraj na ravnini. Šel sem samo čez en mostiček. A je to normalno, da se tako zlomi amortizer?

To je nevarno. Še dobro da se mi ni pri kakšnem skoku. Gledam ceno novega 724 € je original. Za to ceno se to ne sme zgoditi.

Kako to da je šlo lahko to toliko narobe? Spodnji del amortizerja je ostal vodoravno zgornji pa navpično. Pač prelomil se je. 

20190331_190351.thumb.jpg.d12edab6fa2c6cbbb48980e1575718d6.jpg

20190331_190342.thumb.jpg.a0c94be9d5e421d6a984de9b09a9ccef.jpg

20190331_190413.thumb.jpg.7667706709a60a90635000da943948da.jpg

20190331_190250.thumb.jpg.63343acf4603934da6ad240961846955.jpg

20190331_190252.thumb.jpg.3f2f7e4dec80933007e12d79279ed1fd.jpg

20190331_190329.thumb.jpg.0d2ddac89284de7eb986c433bf62949d.jpg

 

 

Objavljeno
pred 12 urami, Janezs pravi:

Vtisi spodaj. Zlomilo mi je amortizer skoraj na ravnini. Šel sem samo čez en mostiček. A je to normalno, da se tako zlomi amortizer?

To se nima kaj zlomit. Ne na novem motorju, ne rečem na kakih 15 let starih in zmahanih MX jajcih. Če si kupil motor v štacuni, kliči tja in se probaj zmenit za menjavo. Tole bi moglo tudi tovarno zanimat...

Objavljeno
1 hour ago, jskrablin said:

To se nima kaj zlomit. Ne na novem motorju, ne rečem na kakih 15 let starih in zmahanih MX jajcih. Če si kupil motor v štacuni, kliči tja in se probaj zmenit za menjavo. Tole bi moglo tudi tovarno zanimat...

Podcenjuješ mx jajca. Moja polnoletna 125 yama skače z mojim 72kg korpusom v luknje za šalo. Bouncing back since 2001 :)

Drugače Janezsa poznam, ampak bi tudi jaz dodal, da je tole absolutno nujno, da se tovarniško prizna slab dizajn ali napako v materialu. Človeku je počilo na ravnem poljskem kolovozu. Je pa proizvajalec teh mortijev neka španska firma, ki uprablja comic sans..   http://www.olle-amortidors.com/products/rear-shocks.html

Objavljeno

...1. april...

Objavljeno

Če je 1. april, je post objavil ene 5 ur prehitro :huh:

 

pred 23 minutami, Hefic pravi:

Podcenjuješ mx jajca. Moja polnoletna 125 yama skače z mojim 72kg korpusom v luknje za šalo. Bouncing back since 2001 :)

Drugače Janezsa poznam, ampak bi tudi jaz dodal, da je tole absolutno nujno, da se tovarniško prizna slab dizajn ali napako v materialu. Človeku je počilo na ravnem poljskem kolovozu. Je pa proizvajalec teh mortijev neka španska firma, ki uprablja comic sans..   http://www.olle-amortidors.com/products/rear-shocks.html

No sej mišljeno je bilo bolj da bi tak lom materiala pričakoval pri motorju, kjer že leta nakazujejo da se lahko kaj zlomi. MX stroji so pa sploh narejeni na minimum da se prihrani teža. Je pa en dokaj 'objesten' kolega lani v Buzetu na dirki zlomil obroč/matico za nastavljenje prednapetosti zadnje vzmeti na dokaj novi Huski FC 250.

Olle je sicer dokaj znana firma, v trial vodah. Kolko resni so na enduro sceni, pa ne vem.

Objavljeno

Jaz tu vidim en drug problem. Četudi mu zastopnik zadevo uredi brezplačno (kar je tu edino sprejemljivo), bi jaz imel izjemno grenak priokus voziti naprej s tem jajcem od mortija oz. stalno slab občutek in zavoro, da se mu ne bo kaj spet zgodilo. 

Opcije so seveda aftermarket zadeve, ena možnost je npr fox, ampak za ceno ene ledvice..  spacer.png

Objavljeno

Itak da prvo stopit do prodajalca/zastopnika. Pol pa se odločit kaj s tem naredit... če malo poiščeš po Googlu za beta xtrainer rear shock failure ni kaj veliko zadetkov. Verjetno je res samo slab primerek. Po drugi strani pa stock xtrainer ni lih namenjen enduro/cross country ožemanju na polno, za tisto je RR.

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Hefic pravi:

Jaz tu vidim en drug problem. Četudi mu zastopnik zadevo uredi brezplačno (kar je tu edino sprejemljivo), bi jaz imel izjemno grenak priokus voziti naprej s tem jajcem od mortija oz. stalno slab občutek in zavoro, da se mu ne bo kaj spet zgodilo. 

Opcije so seveda aftermarket zadeve, ena možnost je npr fox, ampak za ceno ene ledvice.. 

 

Meni se je povsem isto zgodilo na aftermarket amortizerju. So povsem prebledeli, ko sem jim prinesel in zamenjali brez besed!

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

Da malo presekam tole debato o amortizerjih... preko vikenda sem se malo učil MX tehnike vožnje. MotoXgeneration so organizirali MX šolo, imeli pa smo dva inštruktorja, eden je Rok Rus, drugi pa 'malo' bolj znan Roman Jelen. TL;DR verzija? Če hočeš biti hiter na MX progi pozabi na sklopko in zadnjo zavoro ?

Seveda smo oni v enduro skupini imeli s tem nemalo težav, ker na terenu veliko uporabljamo (dostikrat tudi veliko 'goljufamo' s sklopko) predvsem sklopko. Pa ne glede na prvo oko precej nizko intenzivnost vaj sem bil na koncu dneva totalno 'ožet' ker je treba precej misliti. Ko enkrat malo dvigneš hitrost je ovinek res hitro na pol čez. Za njim pa 'po gasu' (precej nežno v mojem primeru) in še čez par metrov je tam tabla in skok. Pod črto... glede na to koliko denarja zmečemo v motorje, opremo, gume, transport naokoli je tistih švoh 100 € zelo dobra naložba. Znanje ostane, za razliko od materiala :D Osebno sem od vsega skupaj odnesel precej več suverenosti preko (sicer še vedno bolj žabjih kot ne) skokov - zdaj znam kontrolirano pristat na sprednje ali zadnje kolo, naučil se sem kako bremzat na polno samo na sprednjo (in si pri tem ne pretirano obremenjavati rok) in ovinki so postali nekoliko hitrejši in predvsem dosti bolj tekoči. In smo delali res samo na najbolj osnovnih osnovah. Priporočam vsakomur, ki ga zanima malo več od klasičnega preganjanja po gmajni.

Dve fotki s sekcije 'navij gas pod breg in pol bremzaj na polno samo s sprednjo'. Seveda na fotki to zgleda ravno, v resnici je pa ornk strmo. Pa tazadnjo bi lahko malo bolj dvignil... sam je bila lepo speglana proga in se je dalo malo 'lenarit'. Klik za komplet album.

56544558_2758531380853562_4655719547859369984_o.thumb.jpg.50cd3b1da16baeb76770aa359c1af52a.jpg

56290964_2758531807520186_1587977197493157888_o.thumb.jpg.88ad92cf5b05ce44c8fdaf2d0481ffe4.jpg

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!