jskrablin Objavljeno Januar 7, 2019 Opozori Objavljeno Januar 7, 2019 pred 10 urami, DenisEnduro pravi: Zdravo, sem nov tukaj, na forum sem naletel čisto po naključju ko sem nekaj brskal v zvezi z hard endurom. Moram rečt da so mi zelo všeč takšne objave kot so tu, reportaže s terenov, dirk, ali nasveti tehnik vožnje. (Da ne berem samo po nekih tujih straneh ). Dobrodošel na forumu pred 9 urami, DenisEnduro pravi: No nekaj mojih ugotovitev, napak in nasvetov (Popravite me če se motim kje): - V planu imam nabavit 18 colsko felgo, dat gor 140mm enduro gumo in noter tubliss. Da bom lahk fural nižje tlake brezskrbi. - Manj voziti stoje kjer ni potrebno, sploh v ovinkih, ter delat več na tehniki razporeditve teže nazaj pri bremzanju in naprej pri pospeševanju. - Pri počasnih dirkah (kot na Vranskem), z koreninami, vzmetenje na soft. - Več dihanja na motorju, sploh čez nos - zdaj delam na tem in pomaga pri armpumpu! - Radiator guarde si morm zrihtat ker mi je v SG lepo zvilo levi kiler pri (verjetno) padcu na koreninah. Dobro da ne pušča.- Padci ful vzamejo na času, kot tudi moč. - 18 col felga itak. 18 col guma ima višji bok kar pomeni da se lažje prilagaja terenu in je manj 'groba' do vzmetenja. Tubliss še nisem vozil tako da težko kaj komentiram. Ga bom pa v kratekem sprobal... zadaj Tubliss, spredaj ostane mousse. - Stoji se preko raznih jeb, kjer je vožnja nemogoča v sede - lahko da je tehnično toliko zahteven teren, lahko se leti preko razritega terena in podobno. Če je le mogoče pri pospeševanju sedet... in sedet kjerkoli se da to varno narest. Glej kdaj vožnje višjih kategorij, se veliko sedi. Ene pol 'skrivnosti' uspeha pri enduru je varčevanje z energijo... kot si že sam pogruntal. - Vzmetenje je lahko večino časa na soft. Ti bo motor sam začel nakazovati ko boš ratal prehiter za soft. - Dihati je treba Druga stvar, ki zelo pomaga pri armpumpu je držanje motorja z nogami in pravilen prenos teže pri pospeševanju in zaviranju. V grobem - težo naprej pri pospeševanju in težo nazaj pri zaviranju. - Zaščita hladilnikov itak. Meni je pri zadnji enduro neumnosti (motor dobesedno obesil na vejo, ki je nisem dovolj povozil) rešila hladilnik. Daj še kako zaščito za resonanco/krivino gor, ker tele 2T klobase se drugače hitro potolčejo. - Padci so dragi. Boljše je nekoliko znižati hitrost in ne pasti... s tem avtomatsko prehitiš one, ki se spredaj preganjajo in mečejo po tleh. Je pa tudi res da jaz okoli prehitevanja nisem kaka avtoriteta, se ponavadi bolj proti repu vozim ? - Na cross country treninge se splača hodit. Preštudiraš teren in predvsem v miru nabiraš ure z motorjem DenisEnduro, lukec in Ni3ous 2 1
lukec Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Vroča novica:Jan Plestenjak-Dal bom besedo...glavna zvezda hard enduraš... DenisEnduro in Janezs 1 1
DenisEnduro Objavljeno Januar 12, 2019 Opozori Objavljeno Januar 12, 2019 Ob 7. 1. 2019 ob 9:32, jskrablin pravi: - Zaščita hladilnikov itak. Meni je pri zadnji enduro neumnosti (motor dobesedno obesil na vejo, ki je nisem dovolj povozil) rešila hladilnik. Daj še kako zaščito za resonanco/krivino gor, ker tele 2T klobase se drugače hitro potolčejo. Zaščita krivine je kr nujna ja, sem že ob nakupu motorja imel malo spigano vse skupaj pr tistih ovinkih pr cilindru. Potem pa ko sem začel z temi hlodi, kdaj nasedel na krivino, pa enkrat sem skozi neko volko kamenje ril, kakšen padec, pa mi je poknala na tistem "ovinku" pr cilindru. Tak da je bil motor že veliko glasnejši . Sn mogu pošvasat. Tak da sn nabavo pred kratkim orng zadevo za zaščito: Ni3ous, Janezs, jskrablin in 2 others 5
lukec Objavljeno Februar 8, 2019 Opozori Objavljeno Februar 8, 2019 Otvoritev sezone 2019........ VS800, RobiRoberto, jskrablin in 5 others 8
lukec Objavljeno Marec 5, 2019 Opozori Objavljeno Marec 5, 2019 (popravljeno) Današji enourni test voznika,ter dodatne opreme.Zaenkrat vse na svojem mestu,tako da ni bojazni za TET.Nekaj je blo tudi off road a in vsi vijaki z gumicami so odlično opravili svojo nalogo....se nadaljuje... Popravljeno Marec 5, 2019. Popravil lukec Joker, BIF, GULI in 6 others 9
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Marec 17, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 17, 2019 Jaz tudi vstopam v vaš klub lighty enduro. Janezs, Joker, igc1 in 14 others 15 1 1
jskrablin Objavljeno Marec 18, 2019 Opozori Objavljeno Marec 18, 2019 pred 12 urami, Ni3ous pravi: Jaz tudi vstopam v vaš klub lighty enduro. Si pol vzel FE350, lepo Ni3ous 1
bzk Objavljeno Marec 18, 2019 Opozori Objavljeno Marec 18, 2019 (popravljeno) Jaz sem šel pa včeraj malo razmigat ktma na Brnik. Nove nastavitve vzmetenja so se kar izkazale, moram pa še zamenjati zadnjo vzmet ter še enkrat naštimati posed motorja. Potem pa sam trenirat! Gre kdo za vikend v Buzet na cross country? lp Popravljeno Marec 18, 2019. Popravil bzk svobodnaptica01 1
jskrablin Objavljeno Marec 18, 2019 Opozori Objavljeno Marec 18, 2019 pred 1 uro, bzk pravi: Gre kdo za vikend v Buzet na cross country? Grem ja. Kr komplet vikend bom dol. Pa letos sem na 4T motorju tako da mi menda ne bo uspelo na treningu avspuha (resonance) zbit, tako kot sem ga lani na 2T svobodnaptica01 in GULI 2
GULI Objavljeno Marec 20, 2019 Opozori Objavljeno Marec 20, 2019 Ob 18. 3. 2019 ob 15:57, jskrablin pravi: Grem ja. Kr komplet vikend bom dol. Pa letos sem na 4T motorju tako da mi menda ne bo uspelo na treningu avspuha (resonance) zbit, tako kot sem ga lani na 2T Jožko a ga bomo tiščal ?✊✊ jskrablin 1
bzk Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 Evo, mi bomo tudi komplet vikend dol. Se vidimo! lp jskrablin 1
jskrablin Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 pred 14 urami, GULI pravi: Jožko a ga bomo tiščal ?✊✊ Kolker bo kondicija dala ? GULI in lukec 2
GULI Objavljeno Marec 24, 2019 Opozori Objavljeno Marec 24, 2019 Jožko ga je tiščal??? @jskrablin Janezs, svobodnaptica01, Joker in 3 others 5 1
Popularna objava GULI Objavljeno Marec 25, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2019 Pa še ene 3 moje??? ?Mia Ž. NX650, igc1, jskrablin in 8 others 11
Popularna objava jskrablin Objavljeno Marec 25, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2019 Fino je blo. Malo naporno proti koncu, sam hej. Dejansko sem prehiteval ljudi na progi Lahko bi se reklo da je blo kr vroče in se je en malo prašilo. Škoda samo da sem v predzadnjem krogu sfalil ovinek pred koncem spusta iz hoste in zgubil en kup mest na progi... do konca sem dobil dva nazaj, več pa ni šlo. Koncentracija padla za par sekund in lejga kolega grm ? Ni lahko uro in par minut skupaj vozit na ene 80 - 85% zmogljivosti ? Še ena akcijska fotka za malo ideje o prašnih razmerah, vir FB igc1, Quest, RobiRoberto in 9 others 12
Janezs Objavljeno Marec 31, 2019 Opozori Objavljeno Marec 31, 2019 Vtisi spodaj. Zlomilo mi je amortizer skoraj na ravnini. Šel sem samo čez en mostiček. A je to normalno, da se tako zlomi amortizer? To je nevarno. Še dobro da se mi ni pri kakšnem skoku. Gledam ceno novega 724 € je original. Za to ceno se to ne sme zgoditi. Kako to da je šlo lahko to toliko narobe? Spodnji del amortizerja je ostal vodoravno zgornji pa navpično. Pač prelomil se je. Hefic, MiNa, bajkr88 in 1 other 1 3
jskrablin Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 pred 12 urami, Janezs pravi: Vtisi spodaj. Zlomilo mi je amortizer skoraj na ravnini. Šel sem samo čez en mostiček. A je to normalno, da se tako zlomi amortizer? To se nima kaj zlomit. Ne na novem motorju, ne rečem na kakih 15 let starih in zmahanih MX jajcih. Če si kupil motor v štacuni, kliči tja in se probaj zmenit za menjavo. Tole bi moglo tudi tovarno zanimat...
Hefic Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 1 hour ago, jskrablin said: To se nima kaj zlomit. Ne na novem motorju, ne rečem na kakih 15 let starih in zmahanih MX jajcih. Če si kupil motor v štacuni, kliči tja in se probaj zmenit za menjavo. Tole bi moglo tudi tovarno zanimat... Podcenjuješ mx jajca. Moja polnoletna 125 yama skače z mojim 72kg korpusom v luknje za šalo. Bouncing back since 2001 Drugače Janezsa poznam, ampak bi tudi jaz dodal, da je tole absolutno nujno, da se tovarniško prizna slab dizajn ali napako v materialu. Človeku je počilo na ravnem poljskem kolovozu. Je pa proizvajalec teh mortijev neka španska firma, ki uprablja comic sans.. http://www.olle-amortidors.com/products/rear-shocks.html
jskrablin Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 Če je 1. april, je post objavil ene 5 ur prehitro pred 23 minutami, Hefic pravi: Podcenjuješ mx jajca. Moja polnoletna 125 yama skače z mojim 72kg korpusom v luknje za šalo. Bouncing back since 2001 Drugače Janezsa poznam, ampak bi tudi jaz dodal, da je tole absolutno nujno, da se tovarniško prizna slab dizajn ali napako v materialu. Človeku je počilo na ravnem poljskem kolovozu. Je pa proizvajalec teh mortijev neka španska firma, ki uprablja comic sans.. http://www.olle-amortidors.com/products/rear-shocks.html No sej mišljeno je bilo bolj da bi tak lom materiala pričakoval pri motorju, kjer že leta nakazujejo da se lahko kaj zlomi. MX stroji so pa sploh narejeni na minimum da se prihrani teža. Je pa en dokaj 'objesten' kolega lani v Buzetu na dirki zlomil obroč/matico za nastavljenje prednapetosti zadnje vzmeti na dokaj novi Huski FC 250. Olle je sicer dokaj znana firma, v trial vodah. Kolko resni so na enduro sceni, pa ne vem.
Hefic Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 Jaz tu vidim en drug problem. Četudi mu zastopnik zadevo uredi brezplačno (kar je tu edino sprejemljivo), bi jaz imel izjemno grenak priokus voziti naprej s tem jajcem od mortija oz. stalno slab občutek in zavoro, da se mu ne bo kaj spet zgodilo. Opcije so seveda aftermarket zadeve, ena možnost je npr fox, ampak za ceno ene ledvice..
jskrablin Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 Itak da prvo stopit do prodajalca/zastopnika. Pol pa se odločit kaj s tem naredit... če malo poiščeš po Googlu za beta xtrainer rear shock failure ni kaj veliko zadetkov. Verjetno je res samo slab primerek. Po drugi strani pa stock xtrainer ni lih namenjen enduro/cross country ožemanju na polno, za tisto je RR.
Joker Objavljeno April 1, 2019 Opozori Objavljeno April 1, 2019 (popravljeno) pred 8 urami, Hefic pravi: Jaz tu vidim en drug problem. Četudi mu zastopnik zadevo uredi brezplačno (kar je tu edino sprejemljivo), bi jaz imel izjemno grenak priokus voziti naprej s tem jajcem od mortija oz. stalno slab občutek in zavoro, da se mu ne bo kaj spet zgodilo. Opcije so seveda aftermarket zadeve, ena možnost je npr fox, ampak za ceno ene ledvice.. Meni se je povsem isto zgodilo na aftermarket amortizerju. So povsem prebledeli, ko sem jim prinesel in zamenjali brez besed! Popravljeno April 1, 2019. Popravil Joker Hefic 1
bzk Objavljeno April 2, 2019 Opozori Objavljeno April 2, 2019 Jao, smola da se ti to zgodi...Ali ima beta garancijo? Janezs 1
jskrablin Objavljeno April 2, 2019 Opozori Objavljeno April 2, 2019 Da malo presekam tole debato o amortizerjih... preko vikenda sem se malo učil MX tehnike vožnje. MotoXgeneration so organizirali MX šolo, imeli pa smo dva inštruktorja, eden je Rok Rus, drugi pa 'malo' bolj znan Roman Jelen. TL;DR verzija? Če hočeš biti hiter na MX progi pozabi na sklopko in zadnjo zavoro ? Seveda smo oni v enduro skupini imeli s tem nemalo težav, ker na terenu veliko uporabljamo (dostikrat tudi veliko 'goljufamo' s sklopko) predvsem sklopko. Pa ne glede na prvo oko precej nizko intenzivnost vaj sem bil na koncu dneva totalno 'ožet' ker je treba precej misliti. Ko enkrat malo dvigneš hitrost je ovinek res hitro na pol čez. Za njim pa 'po gasu' (precej nežno v mojem primeru) in še čez par metrov je tam tabla in skok. Pod črto... glede na to koliko denarja zmečemo v motorje, opremo, gume, transport naokoli je tistih švoh 100 € zelo dobra naložba. Znanje ostane, za razliko od materiala Osebno sem od vsega skupaj odnesel precej več suverenosti preko (sicer še vedno bolj žabjih kot ne) skokov - zdaj znam kontrolirano pristat na sprednje ali zadnje kolo, naučil se sem kako bremzat na polno samo na sprednjo (in si pri tem ne pretirano obremenjavati rok) in ovinki so postali nekoliko hitrejši in predvsem dosti bolj tekoči. In smo delali res samo na najbolj osnovnih osnovah. Priporočam vsakomur, ki ga zanima malo več od klasičnega preganjanja po gmajni. Dve fotki s sekcije 'navij gas pod breg in pol bremzaj na polno samo s sprednjo'. Seveda na fotki to zgleda ravno, v resnici je pa ornk strmo. Pa tazadnjo bi lahko malo bolj dvignil... sam je bila lepo speglana proga in se je dalo malo 'lenarit'. Klik za komplet album. Ni3ous, igc1, svobodnaptica01 in 5 others 8
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se