damjandugi Objavljeno April 7, 2020 Opozori Objavljeno April 7, 2020 Moj ima recimo 133g/km https://www.bmw-motorrad.co.uk/en/models/tour/k1600gtl/technicaldata.html#/section-technical-data
Vito23 Objavljeno April 7, 2020 Opozori Objavljeno April 7, 2020 @Snečer vidiš tok o mojem onesnaževanju planeta in širjenja corona virusa.? Kmet2 in TakeALookAround 1 1
Andrej P Objavljeno April 7, 2020 Opozori Objavljeno April 7, 2020 pred 1 uro, damjandugi pravi: Versys 1000 139g/km Versys 650 110g/km GS 1250 110g/km https://www.bmw-motorrad.si/sl/models/adventure/r1250gs/technicaldata.html http://www.dks.si/Teh_podatki/en/Versys_1000SE_19.html http://www.dks.si/Teh_podatki/en/Versys_650_17.html Versys je hujši pujs.?? shift cam je tudi zaradi izpustov, ne samo CO2, ampak tudi NOx Vito23 1
MdAzz Objavljeno April 8, 2020 Opozori Objavljeno April 8, 2020 Mogoče smo sfalili bistvo, ker dotični ni šimfal GSa v osnovi ampak samo upravičenost nadgradnje 1200->1250. Tu se pa tudi meni zatakne, čeprav sem bil hudo navdušen, ko sem se vozil s 1250, nikakor ne morem upravičiti doplačila, ki bi ga moral odkartat za identičen motor s par dodanimi bombončki in drugim agregatom. Po vsem tem kar lepo ostajam na 2017 R1200GS. DAMI34, Vito23 in Joker 3
Vito23 Objavljeno April 8, 2020 Opozori Objavljeno April 8, 2020 (popravljeno) pred 41 minutami, MdAzz pravi: Mogoče smo sfalili bistvo, ker dotični ni šimfal GSa v osnovi ampak samo upravičenost nadgradnje 1200->1250. Tu se pa tudi meni zatakne, čeprav sem bil hudo navdušen, ko sem se vozil s 1250, nikakor ne morem upravičiti doplačila, ki bi ga moral odkartat za identičen motor s par dodanimi bombončki in drugim agregatom. Po vsem tem kar lepo ostajam na 2017 R1200GS. Jaz npr. sem se pa odločal za rabljenega 2015 letnik naprej GS ADV ali pa novega 1250GS Adv. No odločil sem se za novega in imam sedaj mir za par let in mi ni čisto nič žal. Je pa res, da drugega motorja sploh nisem gledal, ker mi je bila to večna želja takoj za Versys. ? Popravljeno April 8, 2020. Popravil Vito23 TakeALookAround, Quest, solorider in 3 others 2 4
Andrej P Objavljeno April 8, 2020 Opozori Objavljeno April 8, 2020 pred 10 urami, Vito23 pravi: Jaz npr. sem se pa odločal za rabljenega 2015 letnik naprej GS ADV ali pa novega 1250GS Adv. No odločil sem se za novega in imam sedaj mir za par let in mi ni čisto nič žal. Je pa res, da drugega motorja sploh nisem gledal, ker mi je bila to večna želja takoj za Versys. ? Tudi meni je bil GS dolgo želja. Odločil sem se za 1200LC. Načeloma vožnja super, ampak enih par stvari jim pa hudo zamerim (hudo jeftina plastika na ročkah in še kje, menjalnik sramota). Kot paket precenjen v primerjavi s konkurenco, naslednji dvomim da bo GS. Kdo ve. Nudi vseen ovse kar rabim in še več :-). Bostjan L, Kugelschreiber in DAMI34 3
Vito23 Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 (popravljeno) Menjalnika se moraš navadit. Moj prejšnji je bil tudi stari boxer, kateri je še bolj... kako nej rečem "hostarsk" :). No 1250 menjalnik je proti njemu kot en zelo dober lubrikant. Res nobenega zatikanja. Če prej nisi vozil boxerja potem te razumem. Plastika me ne moti, ker se mi ne zdi jeftina. Popravljeno April 9, 2020. Popravil Vito23 Kmet2 1
Andrej P Objavljeno April 9, 2020 Opozori Objavljeno April 9, 2020 Pretikanje iz prve v drugo škrta tako, da dvomim, da se tega navadiš. Z vsako naslednjo prestavo gre lepše. Iz 5te v 6to zgledno :-). Nauk nimaš kaj počasi vozit :-). Sam gasss. :-). Sem pa gledal na youtubu je en tip objavil, da se po 100.000 tole škrtanje občutno popravi. Moram pohitet (manjka še sam 85.000). DAMI34 in Quest 2
HyperJack Objavljeno April 10, 2020 Opozori Objavljeno April 10, 2020 (popravljeno) No to sem hotel povedat... Popravljeno April 10, 2020. Popravil HyperJack Someone12 in Kmet2 1 1
HyperJack Objavljeno April 10, 2020 Opozori Objavljeno April 10, 2020 pred eno uro, luxsa pravi: In kaj je kle narobe? To vzmetenje je doseglo max. točko obremenitve (za katere ni narejeno)...narediš ene par takšnih obremenitev, pa moraš servisirat komplet vzmetenje. Tebi je to normalno? Pač možakar je gledal mal preveč youtube clipov. Sej njegov motor, naj dela kar hoče.. to je tud res Quest 1
Snečer Objavljeno April 10, 2020 Opozori Objavljeno April 10, 2020 pred 3 urami, HyperJack pravi: No to sem hotel povedat... sprednji diski original izgledajo tako?
Quest Objavljeno April 10, 2020 Opozori Objavljeno April 10, 2020 pred 4 minutami, Snečer pravi: sprednji diski original izgledajo tako? Ne.
luxsa Objavljeno April 10, 2020 Opozori Objavljeno April 10, 2020 2 hours ago, HyperJack said: To vzmetenje je doseglo max. točko obremenitve (za katere ni narejeno)...narediš ene par takšnih obremenitev, pa moraš servisirat komplet vzmetenje. Tebi je to normalno? Pač možakar je gledal mal preveč youtube clipov. Sej njegov motor, naj dela kar hoče.. to je tud res Ce je bedak je pac bedak,a mislis da bi bilo s treserjem kaj bolje.?
MiNa Objavljeno April 10, 2020 Opozori Objavljeno April 10, 2020 Vse kar je namenjeno nam "slehernikom" in je na kolesih, ni ravno namenjeno tem, kar je videt na zgornjih slikah. Upam, da se s tem strinjate vsi... Za takšne zlorabe, je potrebno kar precej dodatne globine v žepu , ali pa že v osnovi kupit "orodje", ki je temu namenjeno. Vito23, MitcH', gtgs in 3 others 6
Vito23 Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 Čisto offtopic. Lastniki 1250gsov ima tudi vaš motor "globoko" zadnjo zavoro? Mislim moraš zelo prtisniti, da začne grabit? Ker pri mojemu je tako. Sem mislil, da bom stopalko odtrgal tok moraš prtisnit.
MiNa Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 pred 1 uro, Vito23 pravi: Mislim moraš zelo prtisniti, da začne grabit? Na seriji 800 je bil vzrok za kar sparašuješ, kot sem zapisal tule, šlamparija brez primere... Rešitev je sicer enostavna ampak, ostane pa grenak priokus.
DAMI34 Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 pred 1 uro, Vito23 pravi: Čisto offtopic. Lastniki 1250gsov ima tudi vaš motor "globoko" zadnjo zavoro? Mislim moraš zelo prtisniti, da začne grabit? Ker pri mojemu je tako. Sem mislil, da bom stopalko odtrgal tok moraš prtisnit. to ni off topic, to je čisto pravi topic. A je tudi nova tako slabo grabila? Poznam eno drugo firmo, ki tudi rada malo speče ploščice in zavora vedno slabše prime, Ni nujno da je pri tebi isto.
ftp Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 (popravljeno) Že pri 1200 LC se zadnja zavora počasi spušča, tako da je potrebno vedno bolj nizko stiskat zadnjo zavoro. Zadeva je znana že od prihoda LC, pa še vedno ni rešena. Na vsakem servisu jo morajo prezračit in nekako zdrži 10kkm. Zadnja zavora ni trša, samo hod se zelo podaljša, pušča pa ne nikjer. Popravljeno April 12, 2020. Popravil ftp
Quest Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 pred 4 urami, Vito23 pravi: Lastniki 1250gsov ima tudi vaš motor "globoko" zadnjo zavoro? Iz servisa info. Sicer za 1200 LC ampak bremza je bremza. Videl LC 1200 z modrim zadnjim diskom. Vprašam zakaj mehanika. Nekateri vozniki imajo stalno nogo na stopalki zavore in jo malenkostno pritiskajo. Rezultat moder disk in zapaljene ploščice, ki ne zavirajo več dobro. Ne govorim, da je pri tebi taka situacija, ampak .... Snečer 1
Quest Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 Ob 10. 4. 2020 ob 9:22, HyperJack pravi: No to sem hotel povedat... Ni sam pri BMWju tako notranc 1
ftp Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 13 minutes ago, Quest said: Iz servisa info. Sicer za 1200 LC ampak bremza je bremza. Videl LC 1200 z modrim zadnjim diskom. Vprašam zakaj mehanika. Nekateri vozniki imajo stalno nogo na stopalki zavore in jo malenkostno pritiskajo. Rezultat moder disk in zapaljene ploščice, ki ne zavirajo več dobro. Ne govorim, da je pri tebi taka situacija, ampak .... Verjetno se tudi taki najdejo. Sicer pa LC ima integralno zaviranje, torej ko pritisneš prvo, zavira tudi zadnja. Tako da v vožnji načeloma ne zaviraš z zadnjo (razen na serpentinah, makadamu,..), če pa uporabljaš še zadnjo pa se hitro segreje, ker se več zavornega učinka preusmeri nazaj. Ima pa že od 1200LC težavo s podaljševanjem hoda zadnje zavore. Težava naj bi bil ABS modulator. Rešitve še niso našli.
Quest Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 pred 4 minutami, ftp pravi: Sicer pa LC ima integralno zaviranje, torej ko pritisneš prvo, zavira tudi zadnja. Takole sem slišal. Če z prvo pribremzaš malo-malenkost se prvo sproži zadnja potem pa še prva. Tudi, če si pozoren ob nežnem zaviranju je tačka zadnje zavore malo bolj dol-kasneje prime. Zato imajo vozniki, ki izključno, ali skoraj vedno uporabljajo samo prednjo zavoro obrabljene tudi zadnje ploščice. pred 7 minutami, ftp pravi: Verjetno se tudi taki najdejo Mišljeno je, da visijo z nogo stalno na tački zavore in je ne odmaknejo v stran.
ftp Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 8 minutes ago, Quest said: Takole sem slišal. Če z prvo pribremzaš malo-malenkost se prvo sproži zadnja potem pa še prva. Tudi, če si pozoren ob nežnem zaviranju je tačka zadnje zavore malo bolj dol-kasneje prime. Ne vem če začne prej zadnja, vsekakor pa hkrati s prednjo. Ko začneš s sprednji in nato poskusiš še z zadnjo, je tačka že "trda" - nima praznega hoda, ker zadnja že zavira. Če pa samo z zadnjo pa se s časom hod zelo podaljša, tudi toliko da že praktično ne zavira. 11 minutes ago, Quest said: Zato imajo vozniki, ki izključno, ali skoraj vedno uporabljajo samo prednjo zavoro obrabljene tudi zadnje ploščice. Če pa iz navade zaviraš tudi z zadnjo, pa ploščice zelo zelo hitro izrabiš. Vito23 in Quest 2
vandrovec Objavljeno April 12, 2020 Opozori Objavljeno April 12, 2020 To je tako, ker s tem nakladanjem elektronike, delajo motorje, da so uporabni analfabetom. Kdor ima vsaj malo prakse mu je to prej v nadlogo kot korist.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se