Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

Jebes ti video pa neki na pamet govort,ob priliki bos probal pa bos pol povedal kje se cuti kaksna luknja v navoru,skratka eni so cist prevec pametni,kar se kokr ofrouda tice pa dejansko je na mopedu program enduro in enduro pro,kar je verjetno namenjeno temu da ga mogoce uporabis ce je ze gor, mozakar je mogoce strovnjak ampak cist prevec pameten,moped ima pet letno garancijo in ga bodo ze popravili ce bo kaj riknl in itak ga ne bom vozil ver kot stiri leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, luxsa pravi:

V tem videu je nasral kar nekah bedarij,naprimer,hilholder se da izklopit,motor ima tudi enduro mode in enduro pro za po makedamu vozt,ceprav nevem zakaj bi se z gs jebu offroad itd.....,mozakar deluje tko k da je z ms,ali da je Snecerjev sosed. ? 

Ryan Kluftinger, precej nemški priimek ima poznavalec.

Čisto soliden video, vse lepo razloži.

In tudi pelje se kot je treba, tu se lepo vidi, da GS ni za teren, jo je skoraj zlomilo. Nabilo do konca tisto obeso :) 

ga ni programa za to nabitje

zlom.thumb.png.ccb01c595bea0f3313df011d040d50c6.png

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo mene offload sploh  ne    zanima,sploh pa ne z GS,za to je cel kup bolj primernih motorjev,GS sem kupil zato ker je lepo vozen in udoben potovalni motor pa dobro se naprej proda,tako da mogoce cez dve sezone mogoce celo uber Kawasaki kupim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dečki, eni par dejstev: tip ima mnenje, kakršno pač ima. Dost je povezano z okusom. Vsake oči imajo svojga malarja. Tako preričanega kot je Snečer pač težko prepričaš da je GS stroj. Treba je različna mnenja spoštovat.

Gre pa za nekaj dejstev in sicer tisto o  časih odpiranja in zapiranja ventilov pa hitrostih lufta – bullshit tip bo moral mal naštudirat pa se pol ven metat, pa še kako drugo. Kvasi neumnosti. Pa tudi BMW ni nikoli napisal, da je izumil variabilno odpiranje ventilov. V tem primeru ga je naredil in to vzorno. Dejstvo je, da zadeva preklopi smooth kot pri nobenem drugem motorju. Torej v prirastu moči in navora ni nekih skokov, kar pripomore k drivabilityju. Kdo je vozil staro Hondo Crossrunner bo vedel o čem govorim. Torej shift cam in +50ccm v prvi vrsti zato, da motor izpolnjuje Euro 5 norme, mora pa nov model tut nekaj novega ponudit – več navora, pa moči. Konkurenca ponuja še več moči. Trend je pač tak. Pa še nekaj cool je treba ponudit da se zadeva prodaja - shift cam se dobro čuje ?.

Se pa kot voznik GSa in bivši lastnik V-stroma strinjam, da je cel paket precenjen… Vseeno cela zadeva dviga dovolj prahu da se pogovarjamo o njem in to je cilj. Prodajne številke pa govorijo same zase…

Popravljeno . Popravil Andrej P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že 4 leta nazaj k sem nabavil GS.a sem vam lepo povedal da je to cestni motor....pa še zdej ena in ista debata..Prou otročji ste.

GS je za na teren, kot vsak drug cestni motor. 

Zdej sm pač 1 % bolj pameten od kar vozim off road.

Na enduri stisne fedre pri "mini" skokcu do amena:

895601619013505536516199.jpg, pa ima motor 110 kg.

Z GS.om narediš dve "malo" bolj resni vožnji izven cest, je treba pol motorja menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS se zelo lepo pelje izven cest, ni pa za kozje stezice. Je tudi, samo to so že osebni pogledi ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, HyperJack pravi:

Že 4 leta nazaj k sem nabavil GS.a sem vam lepo povedal da je to cestni motor....

Saj so vsi motorji cestni, razen neregistriranih... Med hard enduri in pravimi cestaki je pa morje nians, že Tenere 700 in Afrca Twin se razlikujeta, prav tako je razlika med AT in GS...ni vse le črno belo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, HyperJack pravi:

 

895601619013505536516199.jpg

Jaz sem pa že pomislil, da si si motor znižal malček preveč  :lol1:

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kmet2 pravi:

GS se zelo lepo pelje izven cest, ni pa za kozje stezice. Je tudi, samo to so že osebni pogledi ? 

Se pelje lepo se strinjam..po utrjenem makedamu, in ostalem utrjenem terenu, nič lepše ko Versis in ostali podobni segmenti...

Objavljajo pa se testi izživljanja testnih motorjev. Rad bi, da smo realni...vsi glasni, a noben ni vozil GS.a dlje od makedama... (za tebe ne vem)

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Saj so vsi motorji cestni, razen neregistriranih... Med hard enduri in pravimi cestaki je pa morje nians, že Tenere 700 in Afrca Twin se razlikujeta, prav tako je razlika med AT in GS...ni vse le črno belo.

Ja lahko se greš odvetnika, pa me loviš za vsako piko in vejico...mislim, da vsi vemo o čem govorimo tukaj. 

Mogoče bi bilo lažje če bi rekel, da je GS 95% cestno naravnan 5 % pa izven cest, med tem ko GSA 90 / 10.

AT ni mogoče primerjat z GS, ker je že bolj izven cestno naravnana... Tenere 700, je še segment višje...da ne govorimo o 701 in 690.

 

p.s. moj FE350 je registriran, se pravi je cestni motor. OK

pred 2 urami, skalaprava pravi:

Jaz sem pa že pomislil, da si si motor znižal malček preveč  :lol1:

Kupio enduru dobio Trial :D

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa motor TOP. Tudi oblikovno. Če ne bi imel drugih prioritet,  kamor je odplaknilo razpolozljive finance, bi ga verjetno že imel.  Zaenkrat pa podaljšujem obdobje občudovanja na daljavo.

Ko (če) bo GS v garaži, Kawa ostaja. Da se bom lahko vsaj na enega zanesel.....??

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno, da motor ni TOP nihče niti pomisli NE.

Se pa strinjam, ko nekdo, ki ima neke reference zapiše:

Tokrat bom jaz analiziral moped, ne pa on mene. Da ne spada med povprečnega uporabnika, je pa najbrž vsem jasno.

In kar se tiče mene osebno, sem prepričan da bi na mopedu neskončno užival zakaj:

ker je naloudan, ker ima ogromno uporabniške vrednosti, ker je dovolj močan za dva in igriv.

Vendar to ne pomeni, da ko nekaj testiraš in to kar testiraš naj bi bilo oh in sploh najboljše (govorim o faking marketingu, najboljših se spomnim vsaj 5 mopedov različnih znamk) da ne boš šel v detajle in zakompliciral, ter dal minus tam, kjer ga povprečen uporabnik niti ne zazna.

Kot uporabnik nekega modela, pa tudi znam povedati kje in kaj me moti, kje in kaj mi nekaj ne sede 100%.

 

 

 

in preden se komu zmeša (Luksa) , nikjer nisem napisal klobasanja v stilu:

V the cajtih tu pravljice pridejo prav za brat,cakam na nadaljevanje basni o tanarbulsem GSu,a delajo ktrc,prc,mrc in kar se ma,a ste ze najdl mejo zdrsa ko zacnes drajsat z ritjo po asvaltu?Dejte kej napisat,pa se kaksen graf dejte zraven.     ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snečer pravi:

Po drugi strani pa, GS segment je odraz cest v civilizaciji. Pretežno asfaltirane in kje kakšen makadam.

Si kupiš endura in se nimaš kje za vozit.

Točno to, je med najbolj primernimi za večino voženj po Evropi. Tudi take odseke zmore, kjer z R1 ali že samo s cestnimi pnevmatikami in nižjim motorjem ne gre, pa glavno... lepo, udobno se pelje po asfaltu, kjer je večina voženj. Konkurenca, katera je malo bolj za teren je pa slabša na asfaltu...kaj je potem bolje izbrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, luxsa pravi:

Stari,svaka cast.  ?

upam da si potem osvojil lekcijo:

razlika med mnenjem in nabijanjem

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, včasih sicer ne, ampak tokrat si pa dobro in predvsem pošteno napisal. Strinjam se s tabo. Ga imam, vem o čem govorim, ni perfekten, je pa za tisto, kar in kjer ga jaz vozim izpolnil vsa pričakovanja z odliko. Sem pa šel malo s ceste - čist tko, ker pač je (tudi) temu namenjen, pa sem se hitr zataknu, ga položu in potem klel njegove kilograme. Tam (zame) ni perfekten - pretežak, prevelik, preštorast. Ampak ta del me ne boli - nikoli nisem pretirano maral brezpotij in tudi zdaj jih ne. Me pa makadam ne moti, pa tudi mopeda hvala bogu ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, MdAzz pravi:

Dami, včasih sicer ne, ampak tokrat si pa dobro in predvsem pošteno napisal. Strinjam se s tabo. Ga imam, vem o čem govorim, ni perfekten, je pa za tisto, kar in kjer ga jaz vozim izpolnil vsa pričakovanja z odliko. Sem pa šel malo s ceste - čist tko, ker pač je (tudi) temu namenjen, pa sem se hitr zataknu, ga položu in potem klel njegove kilograme. Tam (zame) ni perfekten - pretežak, prevelik, preštorast. Ampak ta del me ne boli - nikoli nisem pretirano maral brezpotij in tudi zdaj jih ne. Me pa makadam ne moti, pa tudi mopeda hvala bogu ne...

da se razumeva, moped je perfekten kot vsi mopedi (v tem razredu), ma nekaj napak, kot vsi mopedi, oziroma motečih elementov. Če se obesim na sam video, je tip lovoriko obesil GS1200.

Moje teženje je bolj letelo na določene osebke, ki šalabajzerko klobasajo po določenih temah.

Pri vsako blagovni znamki me pa moti "poveličevanje" le te z miselnostjo, to je moj moped in je 10 plačilnih razredov nad ostalimi. Ti časi so mimo, mopedi so več al manj zelo dobri, ko odkartaš zanj več kot za povprečen avto.

Več al manj je vse ista ali podobna pašta, bistvo je, da je uporabnik srečen zadovoljen in varen na mopedu.

Nadalje, če sem dal za moped 8 jurjev, bom od njega zahteval toliko in toliko in tut kak detajl požrl, če sem odkartal 20 kek bom pizdil za vsako malenkost.

V garaži mam dva "precenjena modela" v nabavni vrednosti preko 36 jurjev (z vsem dokupljenim šitom) tako, da prekleto vem o čem govorim.

Na nekem "budget" mopedu je kretenizem omenjat, da nima 12V vtičnice, pa da navigacija pri stoječi vožnji prekriva armaturko, pri premium modelu pa je še kako upravičena.

In da ne bo izpadlo pristransko, vse kar je tip omenil v videoposnetku, razen "občutka" mam nartabulše, meni en figo pomeni, če bi mel 1250GS. Zakaj takega ali podobnega mopeda nimam je bolj vzrok v moji velikosti in neželji po pokončni drži. 

Sem pa prepričan, da v kolikor to ne bi bil problem, bi na najdražjih premium SUV neskončno užival in naklepal velik kmjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posnetek je dober ampak veliko tut zgrešenih zadev. Po 15.000km na 1250 moram rečt, da ni nobene luknje v navoru. Hillclimb se, da izklopit ampak pustimo to.

Seveda vsak bik ve, da GS, GSA, KTM, AT, DUCATI niso za hude offroad scene za povprečnega uporabnika. Sam hodim tudi malo po makadamu ampak se dobro zavedam, da na kakšne kozje stezice 270kg glih ni fajn peljat.

Motor je odličen saj tudi številke o prodaji povejo dosti.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MdAzz pravi:

Dami, včasih sicer ne, ampak tokrat si pa dobro in predvsem pošteno napisal. Strinjam se s tabo. Ga imam, vem o čem govorim, ni perfekten, je pa za tisto, kar in kjer ga jaz vozim izpolnil vsa pričakovanja z odliko. Sem pa šel malo s ceste - čist tko, ker pač je (tudi) temu namenjen, pa sem se hitr zataknu, ga položu in potem klel njegove kilograme. Tam (zame) ni perfekten - pretežak, prevelik, preštorast. Ampak ta del me ne boli - nikoli nisem pretirano maral brezpotij in tudi zdaj jih ne. Me pa makadam ne moti, pa tudi mopeda hvala bogu ne...

Tukaj si vse povedal. Nočem podcenjevat, toda dal bi ti lahko tudi huso 701 pa bi bilo isto, samo lažje ga bi dvignil, ko bi ga položil. 

Motor je top za vozit po hudih razdrapanih makedamih a moraš prej malo potreniratB)

Pa prav moraš biti tudi visok, ne da si na prstkih že na asvaltu. 

Pa tudi kako kilo moraš imeti v bicepsih:)

Z Damijem sem nekaj prevozil, pa sem LT od 400kg vozil veliko bolje po vseh makedamih kot on pol lažji motor in njegov kompanjon na GSA od 270kg, ki bi ga jaz tam peljal kot da sem na AC.

Skratka ni vse črno in belo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami jaz se še zmeram sekiram, ker mi je Snečer rekel, da jaz bolj onesnažujem okolje kot on z 600ccm. In, da sem jaz kriv za corona virus... Škoda, da nisem shranil tega komentarja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Vito23 pravi:

Dami jaz se še zmeram sekiram, ker mi je Snečer rekel, da jaz bolj onesnažujem okolje kot on z 600ccm. In, da sem jaz kriv za corona virus... Škoda, da nisem shranil tega komentarja ?

jaz se nebi :P Ti maš EURO4 al celo 5. našim mopedom sam vijolice iz rorov letijo :P

Tudi trditev da GS 1250 bolj onesnažuje okolje kot Versis 650 2010 al 2011 je najbrž iz trte izvita. Se pa da podatke poiskat tudi na netu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Vito23 pravi:

Dami jaz se še zmeram sekiram, ker mi je Snečer rekel, da jaz bolj onesnažujem okolje kot on z 600ccm. In, da sem jaz kriv za corona virus... Škoda, da nisem shranil tega komentarja ?

mal sem pogledal nazaj in ja, skril sem kup prepucavanja, ker ko se 1x začne je lahko 10 postov na isto sranje in 5 članov, potem pa gre vse v maline.

V glavnem nič uporabnega :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

jaz se nebi :P Ti maš EURO4 al celo 5. našim mopedom sam vijolice iz rorov letijo :P

Tudi trditev da GS 1250 bolj onesnažuje okolje kot Versis 650 2010 al 2011 je najbrž iz trte izvita. Se pa da podatke poiskat tudi na netu.

 

Zgleda je  Versys EURO10? ?

Se pa strinjam, da 15 let star boxer ni nekaj okolju prijazen, ker sem zmeram smrdel po "motorju". Danes pa sam po švic ?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!