Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Večinoma bremzam s prvo bremzo vem, da je integralno. Ampak za sem probal malo z zadnjo in je bil res dolg hod. Bom pri naslednjem servisu malo pojamral ?

Objavljeno
9 minutes ago, Vito23 said:

Večinoma bremzam s prvo bremzo vem, da je integralno. Ampak za sem probal malo z zadnjo in je bil res dolg hod. Bom pri naslednjem servisu malo pojamral ?

Ja, od nekje se zrak nabira v zadnji zavori, zato se hod daljša in morajo serviserji na vsakem servisu prezračit zadnjo zavoro. Nova navodila pa so, da morajo po odzračitvi obtežit zadnjo zavoro in pustit 24 ur obremenjeno, nato ponovno prezračit. Pri meni ne uspejo, ker nimam časa čakat 24 ur, da servis naredijo.

Objavljeno
1 hour ago, Vito23 said:

Večinoma bremzam s prvo bremzo vem, da je integralno. Ampak za sem probal malo z zadnjo in je bil res dolg hod. Bom pri naslednjem servisu malo pojamral ?

Poglej koliko je zavorne tekocine pri zadnji zavori, zna bit da jo je treba malo doliti,ne pusca pa ponavadi nikjer.

Objavljeno
pred 4 urami, ftp pravi:

Verjetno se tudi taki najdejo. Sicer pa LC ima integralno zaviranje, torej ko pritisneš prvo, zavira tudi zadnja. Tako da v vožnji načeloma ne zaviraš z zadnjo (razen na serpentinah, makadamu,..), če pa uporabljaš še zadnjo pa se hitro segreje, ker se več zavornega učinka preusmeri nazaj.
Ima pa že od 1200LC težavo s podaljševanjem hoda zadnje zavore. Težava naj bi bil ABS modulator. Rešitve še niso našli.

zato je SDGT pri posodobitvah softwerja dobil ukinitev CBSa. Meni osebno superca, problem pa pri agresivnejši vožnji stalna uporaba zadnje pred ovinkom, nad katero nimaš ravno vpliva, da preprečuje posedanje mopeda. Pa še sam jo običajno dodaš.

pred 9 urami, Vito23 pravi:

Čisto offtopic.

Lastniki 1250gsov ima tudi vaš motor "globoko" zadnjo zavoro? Mislim moraš zelo prtisniti, da začne grabit? 

Ker pri mojemu je tako. Sem mislil, da bom stopalko odtrgal tok moraš prtisnit. 

1. odzrači

če ne deluje

2. menjaj ploščice zadaj

ps. nekaj časa bo mir

Objavljeno
Ob 10. 4. 2020 ob 13:54, luxsa pravi:

Ce je bedak je pac bedak,a mislis da bi bilo s treserjem kaj bolje.?

Ne, in nima smisla Tracerja primerjat z GS. Tracer se ne oglašuje kot motor za vse terene...

Objavljeno
pred 8 urami, luxsa pravi:

Poglej koliko je zavorne tekocine pri zadnji zavori, zna bit da jo je treba malo doliti,ne pusca pa ponavadi nikjer.

Zavorne zadaj je dosti. Saj imam samo 4000km od zadnjega servisa. Pusca nič saj okrog motorj ali na njem ni nikjer madežev. 

Objavljeno

Pri 14000km sem dal zamenjat gume v Avtoval in so mi spotoma dolili se zavorno zadaj ker je bil predolg hod zadnje bremze.

Objavljeno
13 hours ago, HyperJack said:

Ne, in nima smisla Tracerja primerjat z GS. Tracer se ne oglašuje kot motor za vse tere

Na ms se primerja vse,kratki,dolgi, jajca, hruske,buce ,kumare,tko da se komot se treser pa gs mal primerjata,zajebancija.Ampak ce das na treserja enduro gume pol pa lahko primerjamo a ne. ?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 19 minutami, luxsa pravi:

Na ms se primerja vse,kratki,dolgi, jajca, hruske,buce ,kumare,tko da se komot se treser pa gs mal primerjata,zajebancija.Ampak ce das na treserja enduro gume pol pa lahko primerjamo a ne. ?

če primerjam z malim gs killerjem, absolutno nobenih težav z zavorami, tudi tracer ima odlične zavore

1250 gs ima neke ameriške zavore, firma ki dela zavore za mountain bike, očitno je bmw slabo izbral dobavitelja, ki dela zavore za kolesa

če dolivaš zavorno tekočino, pomeni, da sistem nekje pušča

pri teh integralnih bremzah in bmwju bi pričakoval, da preko appa nastaviš zavorni učinek spredaj, zadaj

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

1250 gs ima neke ameriške zavore, firma ki dela zavore za mountain bike, očitno je bmw slabo izbral dobavitelja, ki dela zavore za kolesa

Samo spredaj. Zadaj je Brembo.

 

Objavljeno
Citiraj

UPDATE:
Warranty case opened. Mine shows only seepage discoloration at the bottom mounting point of the caliper...both sides. Fluid level in spec. No brake warning light or code being thrown. Brake fluid did strip about 1/2 inch of clear coat off the lower caliper mount.

https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?96832-2019-R1250-GS-Hayes-Brake-Caliper-Failure

zgleda da kar resna napaka

napake tudi na najmanjši GSki

https://www.cnet.com/roadshow/news/bmw-motorcycles-g310gs-g310r-brake-recall/

Citiraj

I WORK AT A BMW MOTORRAD DEALERSHIP. R1250 bikes are leaking at the front caliper out of the crate! Initially a few came in with brake fluid covering wheel, tire, fork (requiring these parts replaced due to bleaching) after 3 we inspected ALL the R 1250 motorcycles for sale and 95% of the calipers leaked to varying degrees! Many were minor and a flashlight was needed to look at the caliper inside, but there would be a wet piston on almost EVERY SINGLE BIKE! BMW IS AWARE! No stop sale has been issued yet! CALIPERS ARE BACK ORDERED!
THIS IS A SAFETY CONCERN! Check your front calipers for leaking! If it is bad it will stain the lower part of the fork! If it is really bad it will get on the front wheel and tire causing discoloration! Black wheels most obvious in sunlight!

PLEASE CHECK YOUR BRAKES!!!

If you buy a 1250 GS/GSA R/RT please inspect the front calipers! If no leak is detected look inside with a flashlight to see if a leak is beginning. The pistons of the caliper should Not be visibly wet. If they are you have the start of a leak.

 

Objavljeno

No pri mojem je se vse suho in bremza tudi,vcasih se prevec,ce bo spustil bodo pac popravili,zato je garancija.

Objavljeno
pred 1 uro, luxsa pravi:

No pri mojem je se vse suho in bremza tudi,vcasih se prevec,ce bo spustil bodo pac popravili,zato je garancija.

Tudi pri mojem ni nič mokro. Za tisto spuščanje vem že nekaj časa ampak jaz nimam nič s tem problemov. Saj meni zavora dela samo velik hod ima to je pa tudi vse.

Ampak ja na tem forumu boh ne daj, da pri bmw kej crkne. Ostale znamke so neuničljive.

Objavljeno

Moj naslednji moped bo versace,tam nc ne crkne pa bremze ful primejo,pocas mam ze zadost da me cel cajt strasijo kaj bo slo u kurac.  

  • Haha 2
Objavljeno
On 4/12/2020 at 1:35 PM, ftp said:

Ja, od nekje se zrak nabira v zadnji zavori, zato se hod daljša in morajo serviserji na vsakem servisu prezračit zadnjo zavoro. Nova navodila pa so, da morajo po odzračitvi obtežit zadnjo zavoro in pustit 24 ur obremenjeno, nato ponovno prezračit. Pri meni ne uspejo, ker nimam časa čakat 24 ur, da servis naredijo.

Brembo na Guzziju in par let starih Dukatijih so imeli podobni problem.

Pomembna je kvalitetna zavorna tekočina. Kupi tako ki ima najvišje možno vrelišče (piše na škatli).

Kaj se zgodi: Abs zelo agresivno dela (pri meni Bosch) in speni (radenska) povprečno zavorno tekočino. Če boš odzračeval boš videl da je radenska (ni na začetku pri čeljustih) nekje na sredini pri abs modulu. :)

Objavljeno

Včeraj sem ga položil na makadamu. Motor zgleda cel edino crash bari so malo popraskani.

Edino neki mi je čudno pri prestavi lahko en slika svoj motor tam pri nozni stopalki pri quickshifterju? Jaz prej tega nisem porajtal no ne vem nisem čist 100%. Vse lepo prestavlja, ker tut ni nič podrajsano tam. 

Objavljeno

Imam slike samo ne znam dat na ms,lahko ti posljem na telefon.

Objavljeno

Tam imaš "povlecite datoteke sem za pritrditev, ali izberite datoteke"  ko pišeš odgovor. 

Objavljeno
17 hours ago, Bostjan L said:

Brembo na Guzziju in par let starih Dukatijih so imeli podobni problem.

Pomembna je kvalitetna zavorna tekočina. Kupi tako ki ima najvišje možno vrelišče (piše na škatli).

Kaj se zgodi: Abs zelo agresivno dela (pri meni Bosch) in speni (radenska) povprečno zavorno tekočino. Če boš odzračeval boš videl da je radenska (ni na začetku pri čeljustih) nekje na sredini pri abs modulu. :)

BMW isto uporablja Bosch ABS. Kakšno zavorno olje pa uporabljaš . kaj se dobro obnese?

Objavljeno

Mi lahko nekdo pove zakja zaboga bi si GSa nabavil za skakanje/skoke na terenu???

Za take stvari sem imel trial.

Objavljeno
pred 45 minutami, kasti pravi:

Mi lahko nekdo pove zakja zaboga bi si GSa nabavil za skakanje/skoke na terenu???

Za take stvari sem imel trial.

Reklama dela svoje, potem pa že na makadamu lahko pride do težav.

Objavljeno (popravljeno)

Nočem kogarkoli žalit ali podcenjevat ampak velik GS ni za vsakogar. Ne vem, zakaj si želijo GSa taki, ki mu niso dorasli...potem pa hodijo naokrog s polomljenimi kostmi, poznam primer. Na tem forumu je bil zapis, kako je nekdo peljal gsa kot lahek enduro, ok, tip je bil nad 2 metra. Ko bodo ljudje visoki po 3 metre bo še gs premajhen...:) Po moje je Gs ADV za tiste nad 190 cm, ok, par cm plus minus...zame bi bil preveč.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Mislim, da lastniki ne uporabljajo GSov za skoke in vsaj po mojem je itak nesmiselno debatirat o kakih skokih. Da pa zmore (in to zelo dobro) tudi nekaj "normalnega" terena, ob predpostavki da je primeren šofer, pa je jasno.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 urami, Bostjan L pravi:

Brembo na Guzziju in par let starih Dukatijih so imeli podobni problem.

Pomembna je kvalitetna zavorna tekočina. Kupi tako ki ima najvišje možno vrelišče (piše na škatli).

Kaj se zgodi: Abs zelo agresivno dela (pri meni Bosch) in speni (radenska) povprečno zavorno tekočino. Če boš odzračeval boš videl da je radenska (ni na začetku pri čeljustih) nekje na sredini pri abs modulu. :)

Pri nekaterih modelih Ducejev  je zadnji zavorni sistem ločen od prednjega (Hypemotard 821), količina zavornega olja pa za dober "pljunek",  je pa rezervoarček in sistem povsem zraven izpušnega sistema, ki ga neposredno segreva in se posledično pregreva na polno, tako, da ga je treba po izkušnjah (pri sinovi dinamiki vožnje), menjat vsaj na cca. 5000km in odzračit, ker se pedalka pogreza in se zavorna moč na zadnjem kolesu zmanjša. Pri odzračevanju je dodaten problem, ker je zavorna čeljust z odzračevalnim vijakom nižje kot rezervoarček za zavorno olje,  tako, da se ga na običajen "domač način" ne da odzračit, potrebno je uporabiti napravo za odzračevanje, sicer je nekaj več komplikacija z odzračevanjem (potrebno demontirati čeljust in jo dvigniti), ali servis. Je pa priporočljivo uporabiti zavorno olje z višjo temperaturo delovanja, kako racing varianto. Olje pri menjavi ni bilo spenjeno, temveč je X-kratnem  pregrevanju izgubilo potrebne lastnosti za normalno funkcioniranje zavornega sistema. Sicer je to tema za drugo znamko, je pa možno, da se tudi pri BMW pregreva zavorna tekočina, ker je sedaj vse tako stisnjeno na motorjih. Je pa prva opcija menjava zavornega olja.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, vandrovec pravi:

Nočem kogarkoli žalit ali podcenjevat ampak velik GS ni za vsakogar. Ne vem, zakaj si želijo GSa taki, ki mu niso dorasli...potem pa hodijo naokrog s polomljenimi kostmi, poznam primer. Na tem forumu je bil zapis, kako je nekdo peljal gsa kot lahek enduro, ok, tip je bil nad 2 metra. Ko bodo ljudje visoki po 3 metre bo še gs premajhen...:) Po moje je Gs ADV za tiste nad 190 cm, ok, par cm plus minus...zame bi bil preveč.

Zakaj bi rabil bit dorasel motorju? Motor se pelje čisto odlično je pa res, če si pa prekratek v nogah zna bit pa seveda problem. Saj Tenere, KTM, Ducati, ATAS so tudi visoki motorji in ni glih motor za "majhne" ljudi.

Sam imam blizu 190cm in pa 110kg. Včeraj sem ga sam dvignil... danes me malo križ boli :)

Popravljeno . Popravil Vito23

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!