motolover Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 Just now, krucymucy said: Vseeno, najdrazja je licenca za navi. V bistvu je vseeno, starega analognega števca na tem modelu več ne bo. Za nas starejše voznike bo TFT kar dobra pridobitev, bomo vsaj videli hitrost. Kar se tiče povezovalnosti je ne potrebujem, ne kličem po telefonu, za navigacijo uporabljam Garmina,.. Števec je kar napredek v primerjavi s prejšnjim, kaže nastavljeno hitrost za tempomat, čeprav trenutno ni v uporabi in podobne uporabne izboljšave glede na prejšnjo verzijo. Pred dvema tednoma sem vozil 850 s takim in me je navdušil. Quest in krucymucy 2
krucymucy Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 Kdo bo prvi vgradil radarski tempotat alias adaptive cruise control?
motolover Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 Pri novem modelu sem pozabil dodati še serijski led prednjo luč, ki je bila prej za doplačilo.
MitcH' Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 pred 35 minutami, farang pravi: Tud cene pr nas so khm, mal čudne. 1200-ka je 21700, v nemčiji pa ta nov pride cca 19600. Koji q**c? A jebi ga, če imaš denar ga voziš, drugače pa samo gledaš bosa 1
krucymucy Objavljeno Oktober 20, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2018 6 minutes ago, motolover said: Pri novem modelu sem pozabil dodati še serijski led prednjo luč, ki je bila prej za doplačilo. Vidis to na sintisajzerju dobis zraven. tomaz69 1
luxsa Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 Moj me pride 20600,vsi trije paketi opreme,dodatno feltne na spice in pet letna garancija,plus komplet crn motor. farang, alko1 in krucymucy 2 1
Tedybear Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 Ampak je verjetno nekje skrit kaksen popust. Vceraj sem se za hec malo igral z konfiguratorjem, pa pod 21,5 nisem segel. Garancijo tri leta in brez špic.
Zivnorc Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 ...al se moraš pa prow pisat... ...al pa koga poznat... farang in luxsa 2
farang Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 pred 14 minutami, Tedybear pravi: Ampak je verjetno nekje skrit kaksen popust. Vceraj sem se za hec malo igral z konfiguratorjem, pa pod 21,5 nisem segel. Garancijo tri leta in brez špic. SLO al DE konfigurator?
luxsa Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 Polna cena je bila cca21500,doplacal za dodatni dve leti garancije 200 eur,feltne 400eur,in crno bravo 400 eur minus popust,20600,ce bi vzel modrega ali sivega z litimi feltnami bi bil pod 20000. skalar36, Tedybear, farang in 1 other 4
perry Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 14 hours ago, krucymucy said: Kdo bo prvi vgradil radarski tempotat alias adaptive cruise control? Prenevarno, zaradi nepricakovanega zaviranja padeš
krucymucy Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 5 minutes ago, perry said: Prenevarno, zaradi nepricakovanega zaviranja padeš To bo slej ko prej. Samo me zanima kdo bo prvi. BMW zgleda da ne. Bo Ducati? KTM?
Tedybear Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 (popravljeno) pred 49 minutami, farang pravi: SLO al DE konfigurator? SLO. Ampak ne me jemat povsem resno, ker sem bil dokaj povrsen. pred eno uro, Snecer pravi: staro za novo A misliš, da bi mojo kiblo tak renomiran proizvajalec sploh vzel v ceno? Popravljeno Oktober 21, 2018. Popravil Tedybear
jskrablin Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 Ob 19. 10. 2018 ob 18:48, vandrovec pravi: Si ga že vozil dlje časa? Dovolj sem ga peljal da mi je jasno da mi telelever spredaj ne ustreza. Kurc pa mrtev občutek na balanci. Verjetno je bolj všeč onim, ki jim manjko feedbacka ustreza in onim, ki so to konfiguracijo sposobni res pritisnit do amena (na asfaltu). Jaz ne spadam v nobeno od naštetih skupin. Zelo pa cenim odziv motorja na podlago. Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne. MiNa, krucymucy, Bostjan L in 2 others 5
krucymucy Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 Cisto resno, K25 2010 DOHC mi je bil res odlicen motor. Tudi imel sem ga najdlje. Z wilbersi je bil samo se boljsi. Veliko bolje pa se obnese za po kolenih drgnit skozi ovinke, kot pa na kakrsnemkoli terenu.
motolover Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 1 hour ago, jskrablin said: Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne. Ne gre za priznanje ali ne. Potemtakem človek tudi ni narejen za teči maratone, če nekdo tega ne zmore. Nekdo se ne more odpovedati kajenju, drugi sploh ne začne, tretji kadi travo, četrti se drogira, ker nima karakterja reči ne. Dejstvo je, da si omejitve kaj zmoremo in česa ne, postavimo v glavi. Ker je on rekel, da to motor ni za teren, mora to držati? Ne vemo kam in kolikokrat ga je sploh zapeljal in kakšno znanje vožnje po terenu ima. Mogoče si tega sploh ni nikoli dovolj želel, da bi se poskusil s takim motorjem naučiti voziti po terenu? 1 hour ago, jskrablin said: Dovolj sem ga peljal da mi je jasno da mi telelever spredaj ne ustreza. Kurc pa mrtev občutek na balanci. Verjetno je bolj všeč onim, ki jim manjko feedbacka ustreza in onim, ki so to konfiguracijo sposobni res pritisnit do amena (na asfaltu). Jaz ne spadam v nobeno od naštetih skupin. Zelo pa cenim odziv motorja na podlago. Me zanima koliko km si naredil z njim, da je zate dovolj! 500, 1.000, 20.000? Mogoče si bil že vnaprej odločen, da zate to ni? Še enkrat, odločitve kaj zmoremo in česa ne, si naredimo v glavi. Tak odziv na podlago in tako odpuščanje napak, kot ponuja GS, težko najdeš v svetu motorjev. Zato je tako prodajan in popularen. Če ga boš kdaj imel, ti bo to hitro jasno, če ne boš bral na forumih objave tistih, ki ga nimajo, da imaš prav in bomo vsi zadovolji 1 hour ago, krucymucy said: Cisto resno, K25 2010 DOHC mi je bil res odlicen motor. Tudi imel sem ga najdlje. Z wilbersi je bil samo se boljsi. Veliko bolje pa se obnese za po kolenih drgnit skozi ovinke, kot pa na kakrsnemkoli terenu. Bi rekel, da je mnogo boljših motorjev za po asfaltu, kakor tudi mnogo boljših za po terenu. Štos je v tem, da je v vsem dober. Bi rekel, da si vožnjo po asfaltu izpilil, za kaj drugega se nisi dovolj ali sploh potrudil. Da ne bomo samo teoretizirali. solorider, vandrovec, Joker in 1 other 4
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 @motolover kje si se ti z gsko po terene vozil? torej izven cest
motolover Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 2 minutes ago, Snecer said: @motolover kje si se ti z gsko po terene vozil? torej izven cest Pissing contest?
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 ta sleng mi je tuj, daj kak video vožnje, da vidimo bosa 1
motolover Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 Just now, Snecer said: ta sleng mi je tuj, Merjenje kurca, po domače!
luxsa Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 2 hours ago, jskrablin said: Dovolj sem ga peljal da mi je jasno da mi telelever spredaj ne ustreza. Kurc pa mrtev občutek na balanci. Verjetno je bolj všeč onim, ki jim manjko feedbacka ustreza in onim, ki so to konfiguracijo sposobni res pritisnit do amena (na asfaltu). Jaz ne spadam v nobeno od naštetih skupin. Zelo pa cenim odziv motorja na podlago. Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne. Mene boli kurc za teren,za teren mam MTB,al bi pa krosko kupu. vandrovec, farang, krucymucy in 1 other 4
vandrovec Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 pred 2 urami, jskrablin pravi: Spisa na temo zakaj GS ni enduro motor pa tudi ne bom pisal, smo že dosti offtopic. Kdor hoče naj vrže tistih 19k drobiža, se spravi na teren s to kravo, pol pa pride povedat a se je kaj naučil al ne. Krucy prizna da to ni motor za teren, kdo drug pa pač ne. Še enkrat...ni hard enduro, je potovalni enduro. Je to tako težko razumet? V istem rangu je kot XTZ 660. luxsa in Joker 2
Snečer Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 pred 1 minuto, motolover pravi: Merjenje kurca, po domače! eh, da vidimo malo kak trga off road in da ni reklama z "gajserom" Gonca 1
vandrovec Objavljeno Oktober 21, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2018 (popravljeno) Ja, za po terenu je pa 50ccm kross ali pa 125, tja do max 400 ccm oz., še bolje trial... Popravljeno Oktober 21, 2018. Popravil vandrovec luxsa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se