Skoči na vsebino

BMW R 1250 GS 2019


Kugelschreiber
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

242907037_4843773842318511_2194841928048114322_n.jpg.6bf821188d22aa0b6e3fc25c6fb53ad5.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Problem MS, je potreba po samopotrjevanju večine članov. Vsaka tema postane merjenje kurca. 

Filmček, ki sem ga prilepil je s testa, ne reklame, poglej njihove ostale teste. Očitno si nisi vzel časa in volje, da bi celega pogledal. So kar realno povedali glede razlik med prejšnjim 1200 in novim 1250 modelom. 

Objavljeno
Pravkar, motolover pravi:

Problem MS, je potreba po samopotrjevanju večine članov. Vsaka tema postane merjenje kurca. 

Filmček, ki sem ga prilepil je s testa, ne reklame, poglej njihove ostale teste. Očitno si nisi vzel časa in volje, da bi celega pogledal. So kar realno povedali glede razlik med prejšnjim 1200 in novim 1250 modelom. 

pogledal, lah se vozi na portugalskem po lepem terenu in hvali 100 na uro :), ni blata, vode, brega itd.

dokaj nezanimiv video

jaz sem pač vprašal za tvoje prispevke, ker id drugih je poln net, pa ne bom not limal spet... 

Objavljeno
pred 18 minutami, vandrovec pravi:

Še enkrat...ni hard enduro, je potovalni enduro. Je to tako težko razumet? V istem rangu je kot XTZ 660. :?

ne mešaj stalno frulice s pozavno :jezik:

Objavljeno
pred 20 minutami, Snecer pravi:

ta sleng mi je tuj, daj kak video vožnje, da vidimo

Sam ne snemam filmčkov, bi pa včasih rad videl versysa 650 zadaj....:naughty:

Objavljeno
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Sam ne snemam filmčkov, bi pa včasih rad videl versysa 650 zadaj....:naughty:

zakaj? 

Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

zakaj? 

...ker bi bil spredaj zelo težko..ali celo nemogoče..

Objavljeno
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

...ker bi bil spredaj zelo težko..ali celo nemogoče..

s pravim šoferjem na ovinkasti cesti gska vozi zadaj oz zakleni jo na 64ps pa je ne bo niti v špeglu

Objavljeno

...ne razumem....a se da to z grafi prikazat?

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

...ne razumem....a se da to z grafi prikazat?

se da, lahko greva pa z vandorvcem tudi na AC, zdaj ko imam urejeno elektroniko, mi gre po GPSu 238kmh, okoli 245kmh po števcu...

(dokazani z grafi :) 

me zanima, kdo bi bil v špeglu :) 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 6 minutami, Snecer pravi:

s pravim šoferjem na ovinkasti cesti gska vozi zadaj oz zakleni jo na 64ps pa je ne bo niti v špeglu

rad bi enkrat vozil z pravim voznikom versysa, ker ponavadi so le ovira na cesti B)

Objavljeno
Pravkar, vandrovec pravi:

rad bi enkrat vozil z pravim voznikom versysa, ker ponavadi so le ovira na cesti B)

no, jaz nisem pravi naslov :) 

Objavljeno
pred 3 urami, Tedybear pravi:

SLO.  Ampak ne me jemat povsem resno, ker sem bil dokaj povrsen.

Kul, šeraš link? Jaz v SLO konfiguratorju ne najdem 1250GS-a.

Objavljeno
pred 8 minutami, farang pravi:

Kul, šeraš link? Jaz v SLO konfiguratorju ne najdem 1250GS-a.

R1250GS KONFIGURATOR

Objavljeno
pred 25 minutami, Snecer pravi:

se da, lahko greva pa z vandorvcem tudi na AC, zdaj ko imam urejeno elektroniko, mi gre po GPSu 238kmh, okoli 245kmh po števcu...

(dokazani z grafi :) 

me zanima, kdo bi bil v špeglu :) 

...hja...samo tukaj si Versysa odlkenil na 100kW..

Objavljeno
Pravkar, Zivnorc pravi:

...hja...samo tukaj si Versysa odlkenil na 100kW..

potem bi šel preko 300

Objavljeno

Bistvo preizkušanja in učenja vožnje adventure motorja po terenu je, da ne zmrzneš na potovanju, če stvar postane bolj zahtevna. Motor ti manjkrat pade, laže ga pobereš in za vse skupaj porabiš manj energije in doživljaš manj stresa in bolj uživaš v svojem početju. Ne gre za iskanje meja, kot to nekateri razumejo. 

Tema je šla v franže, zato se umikam iz nje, bodo Snecer & Co. več povedali o modelu, vsaj izgleda, da so najbolje poučeni o njem. 

Objavljeno
pred 1 minuto, motolover pravi:

Bistvo preizkušanja in učenja vožnje adventure motorja po terenu je, da ne zmrzneš na potovanju, če stvar postane bolj zahtevna. Motor ti manjkrat pade, laže ga pobereš in za vse skupaj porabiš manj energije in doživljaš manj stresa in bolj uživaš v svojem početju. Ne gre za iskanje meja, kot to nekateri razumejo. 

Tema je šla v franže, zato se umikam iz nje, bodo Snecer & Co. več povedali o modelu, vsaj izgleda, da so najbolje poučeni o njem. 

se jaz umaknem in opravičujem, ti kar nadaljuj, lepo je brati to veselje ob novem modelu, ki mu povrtajo cilindre in ga obtežijo

Objavljeno
32 minutes ago, luxsa said:

Boli me kurc,vazn da pride cim prej.:OK:

Odlicen motor si kupil ... btk kaj snecer pise tule.

evo mojo "enduro" :D

 

Objavljeno
pred 39 minutami, krucymucy pravi:

Odlicen motor si kupil ... btk kaj snecer pise tule.

evo mojo "enduro" :D

 

skor ista brzina v ovinek kot panda s prikolico, na oko :) 

Objavljeno (popravljeno)
3 minutes ago, Snecer said:

skor ista brzina v ovinek kot panda s prikolico, na oko :) 

Jp. To je to. 40km/h, 2.000 rpm in po svoji strani.

Solski primer varne voznje.

Ne pa ti, prehitevanje po desni, voznja cez polno crto, 238km/h po AC ...

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Jp. To je to. 40km/h, 2.000 rpm in po svoji strani.

Solski primer varne voznje.

v bistvu nepotrebna drža za tako brzino in naklon in celo drsanje po asfaltu, lahko bi ga zagrabilo

če bi se normalno peljal, z isto brzino, bi imel več možnosti za reševanje kot sedaj, ko je skoraj padel z motorja

Objavljeno

Koleno je na asfaltu za obcutek, da cilinder ne zagrabi. Presedanja ni tlele oz. mogoce malenkost ...

Objavljeno

..u bistvu...jest glih nisem neki za tele bavarce...

....ampak komi čakam, da ga peljem.

 

...bom mogu zgleda baso narezat, da ga bom lohka peljal...:D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!