Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


franc

Priporočene objave

Sem poplni laik o teh Ebajkih me ja pa Navdušil tale ki sem ga izrobal v Lj v četrtek,kolega gleda za kupit.Osnovni model stane 5370EU + dokup fasta charger 90Eu ta na sliki spodaj bi ga imel ampak skoraj 10k evrčkov :hmm:

E BIKE.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

Navor ima, baterijo tudi.....če prav razumem je slovenski proizvod, torej bi načeloma servis tudi bil....

Kako pa deluje pa izveš samo z nakupom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Spasku pravi:

Sem poplni laik o teh Ebajkih me ja pa Navdušil tale ki sem ga izrobal v Lj v četrtek,kolega gleda za kupit.Osnovni model stane 5370EU + dokup fasta charger 90Eu ta na sliki spodaj bi ga imel ampak skoraj 10k evrčkov :hmm:

E BIKE.jpg

Uf...to so že profi verzije. Gotovo fajn zadeva...razočaran ne boš. Ampak tole je že za ornk MTB trail riderje. Vprašat se moraš samo kje voziš in če to potrebuješ. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, BIF pravi:

Navor ima, baterijo tudi.....če prav razumem je slovenski proizvod, torej bi načeloma servis tudi bil....

Kako pa deluje pa izveš samo z nakupom.

Ko sem še enkrat prebral piše slovenska blagovna znamka.. pol vem, od kod je :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajde ne bit pikolovski, za božič bo še 20% dol pa bo počasi že sprejemljivo, se ne bo treba jebat s kitajcen z gugltranzlejt angleščino da poveš kaj bi rad. 

(https://www.akcija.si/bikes/sredinski-motor-vlcd7-baterija-105ah-378wh-p-127890.aspxl

Bolj sumljivo mi je to, kaj jim pomaga velikost obročev? Podatek ki bi jih moral zanimat je dolžina (ali širina kakor merite) osi v gonilki. 

Pa sej se vidi lepo na videu v prejšnji strani, če maš mal vampa pa bi hotu kolesarit kot v študentskih časih je treba e-kolo kupit ?

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/ture-avanture/ce-sedis-kolo-pelje-tebe-ce-stojis-ti-peljes-kolo/535951

@BIF lej ta prispevek :)

oz komentar

Citiraj

"Če že na začetku kupiš vzmeteno kolo, ti bo to dalo potuho, saj telo ne bo razumelo, kaj mora početi, ker kolo počne stvari namesto tebe. A ko pride do kritične situacije, odpoveš, ker nimaš v malih možganih te motorike. Za učenje je idealno trše kolo brez vzmetenja, kajti če boš znal tam, boš znal tudi drugje,"

pa tale cvetka

Citiraj

Njun postanek se bliža koncu, počasi si nadeneta čeladi in sedeta na kolesi ‒ opazimo, da Armentano na električnega. "Baterija ni vklopljena in to ni moje kolo, ampak tokrat nastopam v vlogi vodnika in vzel sem ga za vsak primer, če bi šlo kje kaj narobe, saj je danes moja edina naloga, da poskrbim za Staneta," se posmeji v odgovor, preden oba pomahata v slovo in se poženeta k bliskovitemu spustu smaragdni Soči naproti. V stoje, seveda.

Čisto slučajno ma e bike poleg, ni njegov, baterija off... sigurno ga je prijatelj prosil :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

Bolj sumljivo mi je to, kaj jim pomaga velikost obročev?

Da nastavijo omejevalec (če se zlažeš da imaš 26 col, pomaga do ene 30 km/h) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Snečer pravi:

https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/ture-avanture/ce-sedis-kolo-pelje-tebe-ce-stojis-ti-peljes-kolo/535951

@BIF lej ta prispevek :)

oz komentar

pa tale cvetka

Čisto slučajno ma e bike poleg, ni njegov, baterija off... sigurno ga je prijatelj prosil :)

 

...Atilo poznam že vsaj 20+ let. Sodelujeva poslovno, ker dela pri Kemofarmaciji. In v vseh teh letih se je ukvarjal z X zadevami. Ni slab človek...recimo da je poseben. Včasih te preseneti s širino znanja...v naslednjem stavku pa ne zna odgovorit na neka čisto osnovna vprašanja. Tako da se bi jaz vzdržal komentarja o članku. Ko sem kupil e-kolo je rekel, da on tega ne bo vozil nikoli....s podobnimi argumenti, kot sem jih prebral v tej temi. Ampak kot sem napisal nekje v začetku...čas bo pokazal svoje. Dodajam pa še tole: ....ubogi tisti, ki ga principi vodijo skozi življenje...

Je pa tako...jaz SKPT ne bom verjetno prevozil nikoli....z e-kolesom pa gotovo nekaj etap....ker imam mal vampa in bi rad kolesaril kot v študentskih časih, kot pravi @smasher....ki bo za vedno mlad, s flach trebuhom in zdrav....

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Snečer said:

Ko sem še enkrat prebral piše slovenska blagovna znamka.. pol vem, od kod je :) 

 

4 hours ago, BIF said:

Navor ima, baterijo tudi.....če prav razumem je slovenski proizvod, torej bi načeloma servis tudi bil....

Kako pa deluje pa izveš samo z nakupom.

ECONO je (vsaj je bla) blagovna znamka bivšega ComShopa, torej Comtrona.

Pred goro leti se je roba vozila od vsepovsod in prodajala pod znamko Econo. Zelo dvomim, da je sedaj kaj drugače oziroma da je to slovenski proizvod ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če je od tam od koder mislim, da je....potem je debelo precenjena roba. Če se bi jaz osebno odločal za nadgradnjo klasičnega kolesa v e bike bi gledal verjetno Bafang...sicer tudi Kitajc...ampak si je ustvaril neko ime vredno nekega zaupanja.

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 9. 2020 ob 20:48, vandrovec pravi:

Kakšen pomen je, da npr., za rekreacijo prevoziš trikrat več kilometrov? Ker več vidiš, ker imaš boljši občutek...zase si naredil enako kot z manj km in večjim naporom?

Razlika je da z e-kolesom pridem do Areha in se normalno pogovarjam (20 km), z navadnim komaj do Kopivnika (5 km) in ne morem dihat. Psihološko zelo velika razlika, tudi telesno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo za debato!

Ko sem kupil Ekolo mi je trgovec zatrjeval avtonomijo baterije 120 do 160 km. 
Niti slučajno.  60 km in nič več. Bravo jaz!  
Danes, po dveh letih, ko ima baterija že kar nekaj ciklov polnjenja naredim tudi po 140 km z enim polnjenjem. ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Lost Name pravi:

Še malo za debato!

Ko sem kupil Ekolo mi je trgovec zatrjeval avtonomijo baterije 120 do 160 km. 
Niti slučajno.  60 km in nič več. Bravo jaz!  
Danes, po dveh letih, ko ima baterija že kar nekaj ciklov polnjenja naredim tudi po 140 km z enim polnjenjem. ???

reklamiraj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V enem prejsnjih postov v tej temi, sem dal konkretne podatke o avtonomiji baterije... 

PS: Nima veze s to temo, na TDF so v enem dnevu naredil vec kot 4500km visincev.... :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki o avtonomiji baterije so zgolj informativni. Na to vpliva toliko dejavnikov, da je nemogoče določit neke natančne podatke. In še tretjič v tej temi povdarjam...da me od vseh silnih podatkov, ki jih ponujajo razni števci in blooth povezave na e kolesih zanima samo podatek o stanju baterije, porabi in okvirnem dometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, a79 pravi:

V enem prejsnjih postov v tej temi, sem dal konkretne podatke o avtonomiji baterije... 

PS: Nima veze s to temo, na TDF so v enem dnevu naredil vec kot 4500km visincev.... :huh:

Avtonomija baterije se ne da kar tako določiti in napovedati. Brez kondicije in zaležan sem na začetku komaj spravil iz baterije 60 ravninskih kilometrov. Danes je baterija le za premagovanje vetra v prsi in na vzponih.  Zato se tudi podaljša avtonomija, ko imajo noge več kondicije ter moči. Na moj breg sem potreboval 75 minut ter skoraj celo baterijo, danes 40 minut in četrt baterije. 
Več je kondicije, manj je el. vložka ter daljša je avtonomija baterije.

Popravljeno . Popravil Lost Name
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede avtonomije baterij, treba si je malo pogledat kako in kaj se baterije polnijo in vzdžujejo .. tipov baterij je kar nekaj in prav tako režimov polnenja in "vzdrževanja" (stand by načina, ko pač čakaš na prvo naslednjo furo) .. od tega je zelo odvisno, kolko boš od "baterije odnesel" ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 14 urami, maus pravi:

Jaz sem bil res prepričan, da so ta e-kolesa kot so bili včasih solexi ... tak kolo bi jaz meu ... sam da bi bil prijazen okolju in da bi mel domet cca 80 km 

Ashampoo_Snap_2020_09.14_23h05m45s_001_.png.015234a403c741b054f022dd50162841.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Tex pravi:

Glede avtonomije baterij, treba si je malo pogledat kako in kaj se baterije polnijo in vzdžujejo .. tipov baterij je kar nekaj in prav tako režimov polnenja in "vzdrževanja" (stand by načina, ko pač čakaš na prvo naslednjo furo) .. od tega je zelo odvisno, kolko boš od "baterije odnesel" ..

Absolutno drži. Ljudje kupijo avto pa jih 90% ne vzame knjižico z navodili in jo prebere....ker mi slovenci smo rojeni pametni....in ko nas ob porodu po riti tresnejo, zajamemo zrak kjer zajamemo še vso modrost za naslednjih 100 let in je to to. Potem še samo poučujemo...vsi o vsem.  Izobraževanje je puka formalnost...tolko, da dobiš papir....itak te ne naučijo nič kar ne bi že vedeli.
Ob nakupu e-kolesa kot pri ostalih stvareh je priložena knjižica z navodili....celo poglavje je tudi o bateriji...podrobno. 
Ampak....za modreca rojeni, za modreca vzgojeni....polnilec je, baterija ima tu luknjo za filat, pedala so tu, bremze so tu, šalthebli so....vse jasno...pa smo že osvojili e-bike tehnologijo....pa saj to ni nobena raketna znanost.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, BIF pravi:

Absolutno drži. Ljudje kupijo avto pa jih 90% ne vzame knjižico z navodili in jo prebere....ker mi slovenci smo rojeni pametni....in ko nas ob porodu po riti tresnejo, zajamemo zrak kjer zajamemo še vso modrost za naslednjih 100 let in je to to. Potem še samo poučujemo...vsi o vsem.  Izobraževanje je puka formalnost...tolko, da dobiš papir....itak te ne naučijo nič kar ne bi že vedeli.
Ob nakupu e-kolesa kot pri ostalih stvareh je priložena knjižica z navodili....celo poglavje je tudi o bateriji...podrobno. 
Ampak....za modreca rojeni, za modreca vzgojeni....polnilec je, baterija ima tu luknjo za filat, pedala so tu, bremze so tu, šalthebli so....vse jasno...pa smo že osvojili e-bike tehnologijo....pa saj to ni nobena raketna znanost.....

zdaj je moderno, ti bi lahko bil e bike influencer :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

zdaj je moderno, ti bi lahko bil e bike influencer :)

k te bom poknu skozi ovinke z e-baykom, boš pa joku :ras: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!