ludiluka Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 Pri 800 gs sem bral da se je folku ven cedilo pri novem motorju vendar je bila stvar mastna to pa zato ker je vn iztekala mast ki je not ostala ob sestavljanju in podmazovanju delov. če je pa antifriz vn tekel je bla pumpa kriva
Borutt Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 pred 10 urami, HyperJack pravi: Ima še kdo podobno izkušnjo z odtekanjem hladilne tekočine? Mi smo na drugem nivoju . Kmet2 in Bmflar 2
UnionJack Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 men je tud po vsaki vožnji curila hladilna jeba pa je bil termostatski štoflc hladilnika za zamenat. ...je pa res, da moped ni ropotal germansko temveč anglosaxsonsko
HyperJack Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 pred 2 urami, ludiluka pravi: Nekateri motorji imajo med pumpo in motorjem prazen prostor v katerega vodi ta luknja. V primeru da gre vodno tesnilo ti začne iz luknje teči antifriz če gre pa oljno tesnilo ti teče ven olje. to je narejeno zato da se ti voda in olje ne pomešata in ti uniči motorja. F800gs ima na ta princip narejeno. za 1200 ne vem drugače pa piše v workshop manualu to če ga kje stakneš. Vidim da je dost bolj pestro če si lastnik bmw-ja kot če maš ducatija Ok, sem mislil, da je odprtina mišljena kot odušnik..tko kot imajo ostali motorji narejeno z cevkami speljanimi na spodnji del motorja...potem takem v vsakem primeru tesnilo spušča vodo in niti nima veze če bi bilo preveč vode v ekspnzijski posodi. Hvala
ludiluka Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 6 minutes ago, HyperJack said: Ok, sem mislil, da je odprtina mišljena kot odušnik..tko kot imajo ostali motorji narejeno z cevkami speljanimi na spodnji del motorja...potem takem v vsakem primeru tesnilo spušča vodo in niti nima veze če bi bilo preveč vode v ekspnzijski posodi. Hvala če je to luknja pri pumpi je spustil semering od pumpe. oddušnik more pa biti speljan iz ekspanzijske posode MiNa in HyperJack 2
HyperJack Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 Pravkar, ludiluka pravi: če je to luknja pri pumpi je spustil semering od pumpe. oddušnik more pa biti speljan iz ekspanzijske posode Luknja luknja, kakopak :). Ni mogel semering niti spustit, ker niti ni nikol držal, so kaplce iz odprtine že pri novem motorju šle vn. Mehanik je rekel, da je to normalno...nenormalno je le če ne neha, potem je treba v tem primeru menjat črpalko... pred 42 minutami, Borutt pravi: Mi smo na drugem nivoju . Res je, nimaš mopeda za katerega daš celoletno plačo, pol ti pa semering pušča ne moreš tega razumet ...za službenega se ti pa tak jebe...k ni tvoj..lahko s tujim kurcem po koprivah toučt.
Borutt Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 pred 5 minutami, HyperJack pravi: Res je, nimaš mopeda za katerega daš celoletno plačo, pol ti pa semering pušča ne moreš tega razumet ...za službenega se ti pa tak jebe...k ni tvoj..lahko s tujim kurcem po koprivah toučt. Fant se je zasekiral, ker imam poceni motor . Kmet2, Bmflar in ukica 3
MiNa Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 pred 29 minutami, HyperJack pravi: Luknja luknja, kakopak :). Ni mogel semering niti spustit, ker niti ni nikol držal, so kaplce iz odprtine že pri novem motorju šle vn. Mehanik je rekel, da je to normalno...nenormalno je le če ne neha, potem je treba v tem primeru menjat črpalko... Glej, bereš forume in se sekiraš, kdo se pa nebi, če "vrže" v motor toliko denarja. Kot je že zapisal @ludiluka na F800 seriji so na luknjo, kjer se je občasno "prikazala" sled hladilne tekočine, sedaj namestili cevko in uporabnik te "grdobije" ne opazi več. V primeru, da se pod motorjem pojavlja luža pa šraufajo. Ti sam vozi, občasno pa le vrzi oko na nivo tekočine.... DAMI34 1
motolover Objavljeno Junij 19, 2016 Opozori Objavljeno Junij 19, 2016 HJ, malo poglej po netu, kot vidim so dostim zamenjali vodno črpalko. To je bilo v letih 13 in 14, potem naj se to ne bi več dogajalo. Pobaraj jih na servisu, moped je itak v garanciji!
DAMI34 Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Ob 18. 6. 2016 at 14:12, HyperJack pravi: Ma js bi kr cel moped menjal Dokler je v garanciji, ga razteraj, nima kaj it narobe, lahko bo ponehalo puščat, v nasprotnem, boš pa vodno pumpo menjal. Aja pa ne verjet vsega kar po tujih forumih pišejo, tam ma folk res ogromno problemov... MiNa in Bmflar 2
HyperJack Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 pred 7 urami, motolover pravi: HJ, malo poglej po netu, kot vidim so dostim zamenjali vodno črpalko. To je bilo v letih 13 in 14, potem naj se to ne bi več dogajalo. Pobaraj jih na servisu, moped je itak v garanciji! Gledam tudi 15 letniki in 16 imajo probleme, tudi RT.ji, RS.i itd, vsi z boxer motorji. pred 51 minutami, DAMI34 pravi: Ma js bi kr cel moped menjal Dokler je v garanciji, ga razteraj, nima kaj it narobe, lahko bo ponehalo puščat, v nasprotnem, boš pa vodno pumpo menjal. Aja pa ne verjet vsega kar po tujih forumih pišejo, tam ma folk res ogromno problemov... Glede na to, da je pri zadnji furi izteklo manj, bom narediš še kakšno vožnjo če poneha...če pa ne pa menjava. DAMI34 1
sivi Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Poglej ob strani, pri zagreti mašini, ali imaš dovolj hladilne tekočine. Meni je na začetku tudi tekla, in kolegi, in še enem kolegi. Sčasoma se je stvar utekla in ne teče več. l.p. HyperJack 1
Bmflar Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Pa sej to ne puščajo tekočine BMWji pač označijo svoj teritorij Izgleda, da so se to naučili od HDjev ... igc1, BMWRIDER, ciciban in 1 other 4
motolover Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 2 hours ago, HyperJack said: Gledam tudi 15 letniki in 16 imajo probleme, tudi RT.ji, RS.i itd, vsi z boxer motorji. Govoriš o kapljanju iz oddušnika ali o menjavi črpalke? Kapljanje (ki se dogaja predvsem) ko je motor nov, se meni ne zdi problem.
HyperJack Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Pravkar, motolover pravi: Govoriš o kapljanju iz oddušnika ali o menjavi črpalke? Kapljanje (ki se dogaja predvsem) ko je motor nov, se meni ne zdi problem. Govorim o kapljanju in posledično menjavi črpalke. Kot smo zdej "pogruntali" tista luknja ni oddušnik ampak kanal za odvod tekočine v kolikor tesnilo na črpalki odpove...V kolikor iz tiste odprtine izteka hladilna tekočina menjajo vodno črpalko. Glede na to da na tem forumu še nobenemu ni spustilo solzice iz stranske luknje v bloku motorja, je pač očitno z mojim tesnilom nekaj narobe. Zdej a bo nehalo solzit ali pa sledi menjava..
Snečer Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Verjetno porodne težave vodnega GS, kjer so se lotili evolucije brez pravih izkušenj in testov. Smola, kaj češ.
HyperJack Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 pred 29 minutami, sivi pravi: Poglej ob strani, pri zagreti mašini, ali imaš dovolj hladilne tekočine. Meni je na začetku tudi tekla, in kolegi, in še enem kolegi. Sčasoma se je stvar utekla in ne teče več. l.p. Bom preveril, samo mislim, da je hladilne dovolj. Posolzi le kako kapljo na par sto kilometrov. Hvala za normalen odgovor. pred 3 minutami, Snecer pravi: Verjetno porodne težave vodnega GS, kjer so se lotili evolucije brez pravih izkušenj in testov. Smola, kaj češ. Živeli pa videli kaj se bo zgodilo..
motolover Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 Vsepovsod po GS forumih debaritajo o tem: http://www.r1200gs.info/forum/2-general-chatter/27201-water-pump-leak.html Mogoče sem jaz preveč malomaren in nisem opazil kapljic na mojem. Perem ga res bolj poredko. Po vožnji iz mašine smrdi, kot, da sem povozil kako žival in se je zagozdila pod šus plato, ampak tam ni nič
motolover Objavljeno Junij 20, 2016 Opozori Objavljeno Junij 20, 2016 On 6/2/2016 at 11:56 PM, motolover said: Po malo čez 8.000km z gumami TKC 70 na GSA LC lahko napišem nekaj o obrabi. Zadnja guma: nova 9 do 10mm profila po 4.000km 6mm po 8.400km 3mm Danes, po prevoženih 10.500km, sem izmeril in ima zadnja še 2mm profila (izmerjeno na najbolj sredinski točki profila). Vozim resda samo po ovinkastih cestah, AC minimalno in ne hitro. Gume so še vedno zelo lepo vozne, le pri hitrostih nad 150km/h spredaj malo plava (wobla). Po dežju še vedno super, le za zaviranje jim malo manj zaupam, 2mm se mi ne zdi dovolj za izrivanje vode pri močnem zaviranju. Za vožnje po suhem, kakršna je zdaj napoved, so še dobre. Počakal bom, da se vrnem z Jadranke, naredim servis na 20k in jih bom takrat zamenjal. Kaj bom dal gor še ne vem. Te gume so res dobre, takoj bi dal spet gor, obenem bi rad poskusil še kakšne druge. Pogledujem: Pirelli Scorpio Trail, Avon Trailrider in Conti Trail Attack 2. Vse so cca 220€ za par, isto kot TKC 70. Joker 1
Nearrain Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 On 20 June 2016 at 10:15 AM, HyperJack said: Bom preveril, samo mislim, da je hladilne dovolj. Posolzi le kako kapljo na par sto kilometrov. Hvala za normalen odgovor. Živeli pa videli kaj se bo zgodilo.. HJ mozakar je objavil svoj telefon, ce bi ga rad kaj vprasa o "tekoci" problematiksl. Glede na napisano je dobro poducen o problemih. Dimitrios Asvestas to 8 hrs · São Paulo, SP, Brazil · GS Adventure LC / 14 Unfortunately 21 months and many problems. Deflectors cracked the air. irregular consumption of gasoline. ignition engine failuresEngine off when changing gears faulty control handles. Necessary right and left return. Problems in heating gauntlets. Necessary exchange right and left Light flashes back right melted by heat leakage BIGGEST PROBLEM in Motor. Loose internal parts with GRAVE wear Crankshaft and head. Moto stop the agency forecasting more than 60 days. Necessary exchange of the two sides of the engine. UNFORTUNATELY DISAPPOINTED with BMW and Service in Brazil. See photos of the engine. Simply a Absurd. Moto with 67.000km Dimitrios +55 11 98100-9390 celphone + whatsapp
MiNa Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 pred 12 urami, motolover pravi: Danes, po prevoženih 10.500km, sem izmeril in ima zadnja še 2mm profila (izmerjeno na najbolj sredinski točki profila). Vozim resda samo po ovinkastih cestah, AC minimalno in ne hitro. Gume so še vedno zelo lepo vozne, le pri hitrostih nad 150km/h spredaj malo plava (wobla). Po dežju še vedno super, le za zaviranje jim malo manj zaupam, 2mm se mi ne zdi dovolj za izrivanje vode pri močnem zaviranju. Za vožnje po suhem, kakršna je zdaj napoved, so še dobre. Počakal bom, da se vrnem z Jadranke, naredim servis na 20k in jih bom takrat zamenjal. Kaj bom dal gor še ne vem. Te gume so res dobre, takoj bi dal spet gor, obenem bi rad poskusil še kakšne druge. Pogledujem: Pirelli Scorpio Trail, Avon Trailrider in Conti Trail Attack 2. Vse so cca 220€ za par, isto kot TKC 70. Kaj pa TWI ( Tread Wear indicator ) so že "poravnani", oziroma so pneumatike obrabljene do njih?
motolover Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 (popravljeno) 3 hours ago, MiNa said: Kaj pa TWI ( Tread Wear indicator ) so že "poravnani", oziroma so pneumatike obrabljene do njih? Jih nima, ali jih vsaj jaz ne vidim. Popravljeno Junij 21, 2016. Popravil motolover
motolover Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 3 hours ago, motolover said: Jih nima, ali jih vsaj jaz ne vidim. Po pregledu kako naj izgledajo, sem jih našel. Niso ravno opazni, na robu gume tudi nisem videl puščice. Mogoče bi se videlo, če bi bila guma čistejša Izmerjeno na indikatorju kaže skoraj 2mm. Joker in MiNa 2
u-r-o-s Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 Torej cena zadnje ni bistveno višja kot 150/70
motolover Objavljeno Junij 21, 2016 Opozori Objavljeno Junij 21, 2016 43 minutes ago, u-r-o-s said: Torej cena zadnje ni bistveno višja kot 150/70 150/70/17 112,10€ 170/6017 129,40€ Ta v tvoji dimenziji je poceni (59,90) samo je letnik 2012: https://www.fritzreifen.de/continental-contitrailattack-dot12-150-70r17m-c-69v-tl-1000276377
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se