Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Potem pa me ne kličite več v to temo, simpl :)

Kaj so ti poslali mail, da te nujno potrebujemo?

Objavljeno

Kaj so ti poslali mail, da te nujno potrebujemo?

 

Če me boš rabil, al pa kateri drugi

snecer@gmail.com

Objavljeno

Če me boš rabil, al pa kateri drugi

snecer@gmail.com

 

geslo: smrt bmw-ja

:lol1:

Objavljeno

Aha, zagovorniki sedaj zastareli bokser in vibracije opevajo kot zaželjeno lastnost.

Kapo dol.

 

Čudak ja, en tule je iskal šipo da mu ne bi pihalo.

Zakaj bi kupoval tresoč polizdelek, ko ima konkurenca boljše, ceneje...

Čudaki bemflarji

 

So ljudje ki imajo Gs-a in jo,  ljudje ki si ga bodo vedno le želeli in pljuvali čez sosedovo kravo oziroma konje :D

Tudi meni se je trenutno treba sprijazniti, da še nimam Bavarca, pa tudi ko ga bom imel, mi nekako ni v interesu pljuvati čez Japonce, Makaronarje itd...

Mimogrede ena bogokletna GS vs. Varadero? Če se že gremo da dobimo "kao" nakaj boljšega za isto ceno.

Ali sta ta dva motocikla sploh primerljiva?

Objavljeno

Sem že dobil prvi mail, ni trajalo dolgo.

 

https://www.skuponi.si/?grouponid=1544

 

Zakaj bi bila Varadero bistveno slabša od GS? Honda, udoben potovalnik, večen, malo težek edino. To je edino, kar je moteče.

 

In za brzino 80-130 je ok ali? Varadero dobiš za pol cene GSa, če je še kje na lagerju

Objavljeno (popravljeno)

 Varadero dobiš za pol cene GSa, če je še kje na lagerju

Toliko je njena vrednost napram GSu, cena pove kar veliko, ...teža, poraba, vozne lastnosti in vse ostalo, čeprav tudi Varadero ni slab motor, žal pa nudi manj.

Morda je malo precenjen ampak to si lahko "privošči", dokler nima prave konkurence. Morda mu je še najbližji konkurent Super Tenere, KTM..., tam je pa tudi cena bližje.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

V razponu med 80-130 kmh je konkurenca izjemna.

Tudi npr. mt09 tracer, ki ima modernejši agregat, več moči na kg, je precej lažji, cenejši, lepši itd.

 

Drugače pa resno.

 

Le kaj bi Varadero nudil manj od GSke?... ne o nekih niansah opreme, ker oba nimata klime in strehe nad glavo.

Objavljeno

 

Le kaj bi Varadero nudil manj od GSke?... ne o nekih niansah opreme, ker oba nimata klime in strehe nad glavo.

Vsaj 2l višja poraba, veriga namesto kardana, marsikaj bi se našlo.

GS je nekako na vrhu evolucije, ko si imel že večino ostalih motorjev, si ga zaželiš.

Dokler me sklepi še v redu držijo, bom vozil športne motorje, potem pa najbrž kaj v stilu ADV ali RT, ni nujno od tega proizvajalca. Če bo Hyosung naredil super motor, bom nabavil njihovega.

Objavljeno

 

Drugače pa resno.

 

Le kaj bi Varadero nudil manj od GSke?... ne o nekih niansah opreme, ker oba nimata klime in strehe nad glavo.

Če je tako, potem vse to nudi vsak 500+ kubični sport tourer....ampak štejejo "nianse"...preberi si kakšen vzporedni test.

Pa tudi po bokserju se toliko razlikuje od konkurence, da je nekaj posebnega...značilne vibracije pravzaprav "razveseljujejo" pri vožnji.

Objavljeno

Vsaj 2l višja poraba, veriga namesto kardana, marsikaj bi se našlo.

GS je nekako na vrhu evolucije, ko si imel že večino ostalih motorjev, si ga zaželiš.

Dokler me sklepi še v redu držijo, bom vozil športne motorje, potem pa najbrž kaj v stilu ADV ali RT, ni nujno od tega proizvajalca. Če bo Hyosung naredil super motor, bom nabavil njihovega.

 

Poraba morda res višja, a tudi eni zagovarjate, da če se voziš, gledaš na benz.

 

Veriga pa ni slabost, prej prednost, ker je bolj simpl in bolj ziher ter bistveno cenejša.

Objavljeno

Vsaj 2l višja poraba, veriga namesto kardana, marsikaj bi se našlo.

Od kot ta miselnost o tako veliki porabi Varadere? Vozil sem jo 6 let (76Kkm) in vseh kilometrih je bila povprečna poraba 4,4 l/100km. In koliko kuri potem opevani GS 2,4 l/100? Gostilniško že mogoče, iz izkušenj pa pod 5 nisem prišel.

Veriga - kardan? Na 46Kkm sem zamenjal verigo, kolega na GSu pa pri približno enakih kilometrih ležaj na kotnem prenosu. Cenovno? Veriga je bila nekajkrat cenejša kot popravilo kotnega prenosa! Oba motorja sta bila letnik 2007. V vseh kilometrih Varadera ni imela niti ene resne okvare, dočim za BMWja ni bilo tako. BMW štrasenservis v garanciji sicer reši vse brezplačno (znaj garancije pač ne), grenkega priokusa in poklapanih obrazov in strtega ponosa pa ne.

Objavljeno

Če je tako, potem vse to nudi vsak 500+ kubični sport tourer....ampak štejejo "nianse"...preberi si kakšen vzporedni test.

Pa tudi po bokserju se toliko razlikuje od konkurence, da je nekaj posebnega...značilne vibracije pravzaprav "razveseljujejo" pri vožnji.

 

Tako je, v rangu 80-130 je tudi mala GS "ista"

Objavljeno

Tako je, v rangu 80-130 je tudi mala GS "ista"

Zakaj je pa ta rang tako pomemben? Gre tudi 200+ s tremi kovčki brez zanašanja, TDM s tremi kovčki je nad 150-170 že plesala.

...skratka, ni primerjave, kdor se vozi do 130 je pa dovolj, ne le mali GS, ampak še precej cenejši motor.

Objavljeno

Tu berem, da se najjaći farerji ne vozijo po ac.

Po običajnih torej terajo 130?

Objavljeno (popravljeno)

Tu berem, da se najjaći farerji ne vozijo po ac.

Po običajnih torej terajo 130?

.. :smoke:

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Tu berem, da se najjaći farerji ne vozijo po ac.

Po običajnih torej terajo 130?

Če pelješ 130 in se osredotočiš na vožnjo, si bolj varen voznik, kot tisti, ki se pri 90 ukvarja z navigacijo in snemanjem. Čisto razumem, da s tvojim benignim motociklom drugega užitka v vožnji nimaš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, če snemaš na kamero in navigiraš na kompas, iz časov, ko so gsko naredili...

Objavljeno

Brez kompasa in sekstanta, ti ne bi jedel koruze in krompirja.

Nazaj k temi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Od kot ta miselnost o tako veliki porabi Varadere? Vozil sem jo 6 let (76Kkm) in vseh kilometrih je bila povprečna poraba 4,4 l/100km. In koliko kuri potem opevani GS 2,4 l/100? Gostilniško že mogoče, iz izkušenj pa pod 5 nisem prišel.

Veriga - kardan? Na 46Kkm sem zamenjal verigo, kolega na GSu pa pri približno enakih kilometrih ležaj na kotnem prenosu. Cenovno? Veriga je bila nekajkrat cenejša kot popravilo kotnega prenosa! Oba motorja sta bila letnik 2007. V vseh kilometrih Varadera ni imela niti ene resne okvare, dočim za BMWja ni bilo tako. BMW štrasenservis v garanciji sicer reši vse brezplačno (znaj garancije pač ne), grenkega priokusa in poklapanih obrazov in strtega ponosa pa ne.

Lahko pritrdim vozil dve vari od 2003 do 2014 brez ene same napake, razen rednega vzdrževanja skupaj večina v dvoje preko170kkm...še danes delata obe brez vseh težav...malo of  topic ...meni preprosto pač Gs ne sede.

Objavljeno

Lahko pritrdim vozil dve vari od 2003 do 2014 brez ene same napake, razen rednega vzdrževanja skupaj večina v dvoje preko170kkm...še danes delata obe brez vseh težav...malo of  topic ...meni preprosto pač Gs ne sede.

če bi vozil 170kkm Bmw in bi te nazaj posedel na Varadero, me zanima, če bi ti sedel Varadero :grim

 

eni nabijate v tri PM, kot sm jaz včasih, zato vas razumem :kva2:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Od kot ta miselnost o tako veliki porabi Varadere? Vozil sem jo 6 let (76Kkm) in vseh kilometrih je bila povprečna poraba 4,4 l/100km. In koliko kuri potem opevani GS 2,4 l/100? Gostilniško že mogoče, iz izkušenj pa pod 5 nisem prišel.

Veriga - kardan? Na 46Kkm sem zamenjal verigo, kolega na GSu pa pri približno enakih kilometrih ležaj na kotnem prenosu. Cenovno? Veriga je bila nekajkrat cenejša kot popravilo kotnega prenosa! Oba motorja sta bila letnik 2007. V vseh kilometrih Varadera ni imela niti ene resne okvare, dočim za BMWja ni bilo tako. BMW štrasenservis v garanciji sicer reši vse brezplačno (znaj garancije pač ne), grenkega priokusa in poklapanih obrazov in strtega ponosa pa ne.

Vara je porabila pri normalni vožnji 7l, če si jo gonil 9l. 

GS porabi pri enaki vožnji med 5 in 6,.

Verigo moraš mazati (špricati) na 300km, kardana ni treba. Moj brat je imel na BMWju nekaj čez 100.000km, razen rednih servisov ni delal na njem nič. Mogoče je imel le srečo?

Objavljeno

Moje mnenje o GS-u:

z GS-om nimam veliko prevoženih kilometrov, ampak v teh prevoženih kilometrih mi je "zlezel pod kožo" kot še nobeden dosedaj. Je pa to moj četrti motor.

 

Včasih se mi pokolca po iskrivosti agregata, ki sem jo bil deležen ko sem si lastil KTM SM-T, ampak se odkupi drugje.

Tako dobrega občutka globoko v zavoju še nisem imel prilike občutiti na nobenem drugem motociklu kar sem jih preizkusil.

Ena bistvenih prednosti za moje pojme je tudi vzmetenje, saj mi je izredno všeč dejstvo, da ob nenadnem zaviranju skorajda ni posedanja prednjega konca motocikla.

Po drugi strani pa taisto vzmetenje ob razjahani cesti (beri: 80% sovenskih cest :blush: ) neravnine absorbira slabše kot klasične vilice.

Poraba goriva za to kubaturo in težo je nizka; osebno ob dolgotrajnem hudem priganjanju čez prelaze še nisem presegel 6l/100 km (glede na potovalni računalnik).

Zavore so odlične; vedno se nasmejim, ko je možakar na tehničnih pregledih znova in znova impresioniran nad rezultati, ki jih prečita na merilni napravi.

Vibracije: sam zagovarjam dvovaljnike zaradi karakteristik samih - posledično je nekoliko več vibracij v primerjavi s 4 valjniki, ampak mene te vibracije ne motijo.

Tisti, ki pa pravi da je na novem vodnem GSu preveč vibracij, je pa za moje pojme najboljše, da si omisli V6 agregat. :smoke:

Tudi meni ni bil všeč dolg hod ročice plina, ampak smo rešili - sedaj je za cca 1/4 krajši. Pri GS-LC je rešeno tudi to.

Izgled pač je tak kot je... tudi tega sem se z leti navadil. :music4:

 

Se pa popolnoma strinjam, da je čisto precenjen v smislu cene motocikla...   ampak mar niso vsi!? :smoke:

 

PS:

Če pa koga slučajno zanima: prodam popolnoma nov xenon komplet za GS-a (do modelnega leta 2012).

Ob vgradnji originalna inštalacija ostane enaka; v kompletu je vse: žarnica, balast...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Vara je porabila pri normalni vožnji 7l, če si jo gonil 9l. 

GS porabi pri enaki vožnji med 5 in 6,.

Verigo moraš mazati (špricati) na 300km, kardana ni treba. Moj brat je imel na BMWju nekaj čez 100.000km, razen rednih servisov ni delal na njem nič. Mogoče je imel le srečo?

Ketna se maže na 1500 ali po potrebi, pa saj ima centralno stojalo. Dok ti čik zviješ je namazana.

Sicer oa dobiš mazalce, če se že težko skloniš.

Ponavadi konkurenca hitro pobere dobre zadeve, težko rečem, da kaj od gske kopirajo.

Objavljeno

S suhim sprejem se maže na 300km. Jaz nočem imeti popackanega motorja z oljem ali mastjo, zato mažem s suhim.

Nimajo vsi motorji centralnega stojala, moji npr. nimajo. 

Objavljeno

ti še nisi očitno slišal za PDL... no zdaj veš. ma kaki suhi sprej...

vse je popolnoma čisto

moj tudi nima centralnega, a se da dokupiti, če bi mel težave s hrbtom

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!