motolover Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Potem pa me ne kličite več v to temo, simpl Kaj so ti poslali mail, da te nujno potrebujemo?
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Kaj so ti poslali mail, da te nujno potrebujemo? Če me boš rabil, al pa kateri drugi snecer@gmail.com
solorider Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Če me boš rabil, al pa kateri drugi snecer@gmail.com geslo: smrt bmw-ja Robson 1
Gušter Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Aha, zagovorniki sedaj zastareli bokser in vibracije opevajo kot zaželjeno lastnost. Kapo dol. Čudak ja, en tule je iskal šipo da mu ne bi pihalo. Zakaj bi kupoval tresoč polizdelek, ko ima konkurenca boljše, ceneje... Čudaki bemflarji So ljudje ki imajo Gs-a in jo, ljudje ki si ga bodo vedno le želeli in pljuvali čez sosedovo kravo oziroma konje Tudi meni se je trenutno treba sprijazniti, da še nimam Bavarca, pa tudi ko ga bom imel, mi nekako ni v interesu pljuvati čez Japonce, Makaronarje itd... Mimogrede ena bogokletna GS vs. Varadero? Če se že gremo da dobimo "kao" nakaj boljšega za isto ceno. Ali sta ta dva motocikla sploh primerljiva?
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Sem že dobil prvi mail, ni trajalo dolgo. https://www.skuponi.si/?grouponid=1544 Zakaj bi bila Varadero bistveno slabša od GS? Honda, udoben potovalnik, večen, malo težek edino. To je edino, kar je moteče. In za brzino 80-130 je ok ali? Varadero dobiš za pol cene GSa, če je še kje na lagerju
vandrovec Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 (popravljeno) Varadero dobiš za pol cene GSa, če je še kje na lagerju Toliko je njena vrednost napram GSu, cena pove kar veliko, ...teža, poraba, vozne lastnosti in vse ostalo, čeprav tudi Varadero ni slab motor, žal pa nudi manj. Morda je malo precenjen ampak to si lahko "privošči", dokler nima prave konkurence. Morda mu je še najbližji konkurent Super Tenere, KTM..., tam je pa tudi cena bližje. Popravljeno Marec 13, 2015. Popravil vandrovec
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 V razponu med 80-130 kmh je konkurenca izjemna. Tudi npr. mt09 tracer, ki ima modernejši agregat, več moči na kg, je precej lažji, cenejši, lepši itd. Drugače pa resno. Le kaj bi Varadero nudil manj od GSke?... ne o nekih niansah opreme, ker oba nimata klime in strehe nad glavo.
motolover Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Le kaj bi Varadero nudil manj od GSke?... ne o nekih niansah opreme, ker oba nimata klime in strehe nad glavo. Vsaj 2l višja poraba, veriga namesto kardana, marsikaj bi se našlo. GS je nekako na vrhu evolucije, ko si imel že večino ostalih motorjev, si ga zaželiš. Dokler me sklepi še v redu držijo, bom vozil športne motorje, potem pa najbrž kaj v stilu ADV ali RT, ni nujno od tega proizvajalca. Če bo Hyosung naredil super motor, bom nabavil njihovega.
vandrovec Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Drugače pa resno. Le kaj bi Varadero nudil manj od GSke?... ne o nekih niansah opreme, ker oba nimata klime in strehe nad glavo. Če je tako, potem vse to nudi vsak 500+ kubični sport tourer....ampak štejejo "nianse"...preberi si kakšen vzporedni test. Pa tudi po bokserju se toliko razlikuje od konkurence, da je nekaj posebnega...značilne vibracije pravzaprav "razveseljujejo" pri vožnji.
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Vsaj 2l višja poraba, veriga namesto kardana, marsikaj bi se našlo. GS je nekako na vrhu evolucije, ko si imel že večino ostalih motorjev, si ga zaželiš. Dokler me sklepi še v redu držijo, bom vozil športne motorje, potem pa najbrž kaj v stilu ADV ali RT, ni nujno od tega proizvajalca. Če bo Hyosung naredil super motor, bom nabavil njihovega. Poraba morda res višja, a tudi eni zagovarjate, da če se voziš, gledaš na benz. Veriga pa ni slabost, prej prednost, ker je bolj simpl in bolj ziher ter bistveno cenejša.
raza Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Vsaj 2l višja poraba, veriga namesto kardana, marsikaj bi se našlo.Od kot ta miselnost o tako veliki porabi Varadere? Vozil sem jo 6 let (76Kkm) in vseh kilometrih je bila povprečna poraba 4,4 l/100km. In koliko kuri potem opevani GS 2,4 l/100? Gostilniško že mogoče, iz izkušenj pa pod 5 nisem prišel.Veriga - kardan? Na 46Kkm sem zamenjal verigo, kolega na GSu pa pri približno enakih kilometrih ležaj na kotnem prenosu. Cenovno? Veriga je bila nekajkrat cenejša kot popravilo kotnega prenosa! Oba motorja sta bila letnik 2007. V vseh kilometrih Varadera ni imela niti ene resne okvare, dočim za BMWja ni bilo tako. BMW štrasenservis v garanciji sicer reši vse brezplačno (znaj garancije pač ne), grenkega priokusa in poklapanih obrazov in strtega ponosa pa ne.
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Če je tako, potem vse to nudi vsak 500+ kubični sport tourer....ampak štejejo "nianse"...preberi si kakšen vzporedni test. Pa tudi po bokserju se toliko razlikuje od konkurence, da je nekaj posebnega...značilne vibracije pravzaprav "razveseljujejo" pri vožnji. Tako je, v rangu 80-130 je tudi mala GS "ista"
vandrovec Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Tako je, v rangu 80-130 je tudi mala GS "ista" Zakaj je pa ta rang tako pomemben? Gre tudi 200+ s tremi kovčki brez zanašanja, TDM s tremi kovčki je nad 150-170 že plesala. ...skratka, ni primerjave, kdor se vozi do 130 je pa dovolj, ne le mali GS, ampak še precej cenejši motor.
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Tu berem, da se najjaći farerji ne vozijo po ac. Po običajnih torej terajo 130?
vandrovec Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 (popravljeno) Tu berem, da se najjaći farerji ne vozijo po ac. Po običajnih torej terajo 130? .. Popravljeno Marec 13, 2015. Popravil vandrovec
motolover Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Tu berem, da se najjaći farerji ne vozijo po ac. Po običajnih torej terajo 130? Če pelješ 130 in se osredotočiš na vožnjo, si bolj varen voznik, kot tisti, ki se pri 90 ukvarja z navigacijo in snemanjem. Čisto razumem, da s tvojim benignim motociklom drugega užitka v vožnji nimaš. Kmet2 in Robson 2
Snečer Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Ja, če snemaš na kamero in navigiraš na kompas, iz časov, ko so gsko naredili...
motolover Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Brez kompasa in sekstanta, ti ne bi jedel koruze in krompirja. Nazaj k temi. Gušter in Kmet2 2
royal Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Od kot ta miselnost o tako veliki porabi Varadere? Vozil sem jo 6 let (76Kkm) in vseh kilometrih je bila povprečna poraba 4,4 l/100km. In koliko kuri potem opevani GS 2,4 l/100? Gostilniško že mogoče, iz izkušenj pa pod 5 nisem prišel. Veriga - kardan? Na 46Kkm sem zamenjal verigo, kolega na GSu pa pri približno enakih kilometrih ležaj na kotnem prenosu. Cenovno? Veriga je bila nekajkrat cenejša kot popravilo kotnega prenosa! Oba motorja sta bila letnik 2007. V vseh kilometrih Varadera ni imela niti ene resne okvare, dočim za BMWja ni bilo tako. BMW štrasenservis v garanciji sicer reši vse brezplačno (znaj garancije pač ne), grenkega priokusa in poklapanih obrazov in strtega ponosa pa ne. Lahko pritrdim vozil dve vari od 2003 do 2014 brez ene same napake, razen rednega vzdrževanja skupaj večina v dvoje preko170kkm...še danes delata obe brez vseh težav...malo of topic ...meni preprosto pač Gs ne sede.
builder Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Lahko pritrdim vozil dve vari od 2003 do 2014 brez ene same napake, razen rednega vzdrževanja skupaj večina v dvoje preko170kkm...še danes delata obe brez vseh težav...malo of topic ...meni preprosto pač Gs ne sede. če bi vozil 170kkm Bmw in bi te nazaj posedel na Varadero, me zanima, če bi ti sedel Varadero :grim eni nabijate v tri PM, kot sm jaz včasih, zato vas razumem solorider, Kmet2 in luxsa 3
motolover Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Od kot ta miselnost o tako veliki porabi Varadere? Vozil sem jo 6 let (76Kkm) in vseh kilometrih je bila povprečna poraba 4,4 l/100km. In koliko kuri potem opevani GS 2,4 l/100? Gostilniško že mogoče, iz izkušenj pa pod 5 nisem prišel. Veriga - kardan? Na 46Kkm sem zamenjal verigo, kolega na GSu pa pri približno enakih kilometrih ležaj na kotnem prenosu. Cenovno? Veriga je bila nekajkrat cenejša kot popravilo kotnega prenosa! Oba motorja sta bila letnik 2007. V vseh kilometrih Varadera ni imela niti ene resne okvare, dočim za BMWja ni bilo tako. BMW štrasenservis v garanciji sicer reši vse brezplačno (znaj garancije pač ne), grenkega priokusa in poklapanih obrazov in strtega ponosa pa ne. Vara je porabila pri normalni vožnji 7l, če si jo gonil 9l. GS porabi pri enaki vožnji med 5 in 6,. Verigo moraš mazati (špricati) na 300km, kardana ni treba. Moj brat je imel na BMWju nekaj čez 100.000km, razen rednih servisov ni delal na njem nič. Mogoče je imel le srečo?
kasti Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Moje mnenje o GS-u: z GS-om nimam veliko prevoženih kilometrov, ampak v teh prevoženih kilometrih mi je "zlezel pod kožo" kot še nobeden dosedaj. Je pa to moj četrti motor. Včasih se mi pokolca po iskrivosti agregata, ki sem jo bil deležen ko sem si lastil KTM SM-T, ampak se odkupi drugje. Tako dobrega občutka globoko v zavoju še nisem imel prilike občutiti na nobenem drugem motociklu kar sem jih preizkusil. Ena bistvenih prednosti za moje pojme je tudi vzmetenje, saj mi je izredno všeč dejstvo, da ob nenadnem zaviranju skorajda ni posedanja prednjega konca motocikla. Po drugi strani pa taisto vzmetenje ob razjahani cesti (beri: 80% sovenskih cest ) neravnine absorbira slabše kot klasične vilice. Poraba goriva za to kubaturo in težo je nizka; osebno ob dolgotrajnem hudem priganjanju čez prelaze še nisem presegel 6l/100 km (glede na potovalni računalnik). Zavore so odlične; vedno se nasmejim, ko je možakar na tehničnih pregledih znova in znova impresioniran nad rezultati, ki jih prečita na merilni napravi. Vibracije: sam zagovarjam dvovaljnike zaradi karakteristik samih - posledično je nekoliko več vibracij v primerjavi s 4 valjniki, ampak mene te vibracije ne motijo. Tisti, ki pa pravi da je na novem vodnem GSu preveč vibracij, je pa za moje pojme najboljše, da si omisli V6 agregat. Tudi meni ni bil všeč dolg hod ročice plina, ampak smo rešili - sedaj je za cca 1/4 krajši. Pri GS-LC je rešeno tudi to. Izgled pač je tak kot je... tudi tega sem se z leti navadil. Se pa popolnoma strinjam, da je čisto precenjen v smislu cene motocikla... ampak mar niso vsi!? PS: Če pa koga slučajno zanima: prodam popolnoma nov xenon komplet za GS-a (do modelnega leta 2012). Ob vgradnji originalna inštalacija ostane enaka; v kompletu je vse: žarnica, balast... DAMI34, CeneR in Kmet2 3
Snečer Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 Vara je porabila pri normalni vožnji 7l, če si jo gonil 9l. GS porabi pri enaki vožnji med 5 in 6,. Verigo moraš mazati (špricati) na 300km, kardana ni treba. Moj brat je imel na BMWju nekaj čez 100.000km, razen rednih servisov ni delal na njem nič. Mogoče je imel le srečo? Ketna se maže na 1500 ali po potrebi, pa saj ima centralno stojalo. Dok ti čik zviješ je namazana. Sicer oa dobiš mazalce, če se že težko skloniš. Ponavadi konkurenca hitro pobere dobre zadeve, težko rečem, da kaj od gske kopirajo.
motolover Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 S suhim sprejem se maže na 300km. Jaz nočem imeti popackanega motorja z oljem ali mastjo, zato mažem s suhim. Nimajo vsi motorji centralnega stojala, moji npr. nimajo.
Snečer Objavljeno Marec 14, 2015 Opozori Objavljeno Marec 14, 2015 ti še nisi očitno slišal za PDL... no zdaj veš. ma kaki suhi sprej... vse je popolnoma čisto moj tudi nima centralnega, a se da dokupiti, če bi mel težave s hrbtom
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se