vandrovec Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 http://www.bmwgsemotion.com/ Zelo korekten tale Lorenzo. In vsi njegovi artikli (kar sem jih pač videl) so lepo izdelani. Dostava pa je tudi ekspresna. Našel pa sem ga, ko sem iskal škatlo za orodje v Evropi. Potem pa sem poklikal še nekaj stvari... Kakšen je pa postopek naročila, ker na tej povezavi ne opazim spletne prodaje?
Joker Objavljeno Maj 6, 2015 Opozori Objavljeno Maj 6, 2015 Kakšen je pa postopek naročila, ker na tej povezavi ne opazim spletne prodaje? Pošlješ povpraševanje po elektronski pošti! vandrovec 1
u-r-o-s Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 (popravljeno) Sem našel tudi na ebayu to zadevo, ni svoh ideja. vedno imaš zraven pa nič prostora v kufrih ne požre Popravljeno Maj 7, 2015. Popravil u-r-o-s
PrimozC Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 http://www.bmwgsemotion.com/ Zelo korekten tale Lorenzo. In vsi njegovi artikli (kar sem jih pač videl) so lepo izdelani. Dostava pa je tudi ekspresna. Našel pa sem ga, ko sem iskal škatlo za orodje v Evropi. Potem pa sem poklikal še nekaj stvari... Kul zadeve ima, so pa notranje torbe za kovcke kar drage....recimo ze Touratech niso poceni pa so cca. 5-8€/kos ceneje. So pa od Touratecha res super narejene in iz super materiala in po slikah sodec so debelejse.
robinhood Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Mam težavo Pripeljem z motorjem do hiše, ugasnem in v istem hipu...glasen pok( kot bi ustrelil s pištolo). Ponovno prižgem motor in motor leti samo po enem cilindru (ropota in trese)... V čem je težava?
robinhood Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 (popravljeno) Motor vžge brez problema...samo laufa po enem cilindru! Je možno da svečke crknejo kar naenkrat?... Popravljeno Maj 7, 2015. Popravil robinhood
Kmet2 Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Motor vžge brez problema...samo laufa po enem cilindru! Je možno da svečke crknejo kar naenkrat?... Možno.
skalaprava Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 (popravljeno) Mam težavo Pripeljem z motorjem do hiše, ugasnem in v istem hipu...glasen pok( kot bi ustrelil s pištolo). Ponovno prižgem motor in motor leti samo po enem cilindru (ropota in trese)... V čem je težava? Če govorimo o GS1200 potem ti dela motor sicer še vedno na dva cilindra, vendar na eni strani samo na eno svečko. Prevriš zelo enostavno. Pri prižganem motorju potegni dol eno vžigalno tuljavo (recimo na desni strani) in boš videl, če je kaka razlika. Če bo deloval še slabše, potem je ta tuljava (ali svečka) ok. Ponovi na drugi strani. če motor teče popoplnoma enako, veš, da ta svečka nimam iskre. Info - originalna vžigalna tuljava pride cca 120€. Lahko pa je problem v kakem konektorju. Jaz sem imel recimo enega zlomljenega in je bil slab stik do tuljave in svečka ni imela iskre. Ampak to je že manj verjetno, kakor tudi defektna svečka. Zelo verjetno bo ena od vžigalnih tuljav. P.S. Upam da imaš kak pameten nastavek za izvleči tuljavo iz luknje ohišja ventilov, ker če boš to počel s kakimi izvijači, si jo boš zelo hitro okrušil po robu - govorim iz lastne izkušnje! Popravljeno Maj 7, 2015. Popravil skalaprava Kmet2 1
robinhood Objavljeno Maj 7, 2015 Opozori Objavljeno Maj 7, 2015 Ok hvala. Najprej bom preveril svečke...če ne je tuljava... ker ne vem, kaj bi še drugega lahko bilo. Vem da ni ok, ampak je zelo narobe, če se peljem z motorjem v takem stanju do servisa ?
robinhood Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 Mam težavo Pripeljem z motorjem do hiše, ugasnem in v istem hipu...glasen pok( kot bi ustrelil s pištolo). Ponovno prižgem motor in motor leti samo po enem cilindru (ropota in trese)... V čem je težava? Saj ne vem če bi povedal ... difuzor je dol vrglo....in to sem opazil po treh urah beljenja glave...in preverjanja svečk in kablov in isker in.... MiNa 1
MiNa Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 Preveri ventile. To se zgodi, če pride do vžiga zmesi v sesalni komori.
robinhood Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 V torek gre itak na redni servis...bom opozoril serviserja.
kasti Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Je kdo na 1200 GS že odstranil katalizator in koliko, predvsem pa kje se to pozna, je sploh smiselno?
bikez Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 Je kdo na 1200 GS že odstranil katalizator in koliko, predvsem pa kje se to pozna, je sploh smiselno? Boš videl preko meje na severu, da ni smiselno.
Kmet2 Objavljeno Maj 11, 2015 Opozori Objavljeno Maj 11, 2015 In kako ve da nimas kata not ? Nea veš dokler te ne odpeljejo na tehnični ....
PrimozC Objavljeno Maj 12, 2015 Opozori Objavljeno Maj 12, 2015 Katere alu kovcke priporocate za GS-a?...a original od GSA mogoce grejo nosilci gor?
VINKO-CENE Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 zdravo Imam BMW R 1200 GS L:2007 (STAR MODEL).Šli smo na turo po Albaniji in ostali jugi.V Tirani je bila grozna gužva,tako da smo se po polžje premikali-skoraj stali pri temp. 30 st.celzija.Motor je na števcu temperature po pol ure pokazal obarvane do zadnje zgornje črtice (potem so možne le še dve).Motor je bil res zagret in se mi je zdelo,da se že slišijo ventili.Kaj bi bilo,če bi pod takšnim režimom deloval še pol ure?Je to v mejah normale?-če ni kaj storiti.Med vožnjo sicer nikoli ne zraste temp.preko normale... lp CENE
builder Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 zdravo Imam BMW R 1200 GS L:2007 (STAR MODEL).Šli smo na turo po Albaniji in ostali jugi.V Tirani je bila grozna gužva,tako da smo se po polžje premikali-skoraj stali pri temp. 30 st.celzija.Motor je na števcu temperature po pol ure pokazal obarvane do zadnje zgornje črtice (potem so možne le še dve).Motor je bil res zagret in se mi je zdelo,da se že slišijo ventili.Kaj bi bilo,če bi pod takšnim režimom deloval še pol ure?Je to v mejah normale?-če ni kaj storiti.Med vožnjo sicer nikoli ne zraste temp.preko normale... lp CENE ne sekiri se, če bi mu bilo preveč vroče, bi ga termostikalo ugasnlo, ima namreč tako zaščito, ki zaščiti motor pred pregrevanjem :grim skalaprava in DAMI34 2
jami65 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Katere alu kovcke priporocate za GS-a?...a original od GSA mogoce grejo nosilci gor? Če želiš biti znotraj enega metra(predpis) pridejo v poštev edino original,pa še za vse imaš samo en ključ.Nosilci grejo na gs-a vsaj na starem modelu preverjeno.
MiNa Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 zdravo Imam BMW R 1200 GS L:2007 (STAR MODEL).Šli smo na turo po Albaniji in ostali jugi.V Tirani je bila grozna gužva,tako da smo se po polžje premikali-skoraj stali pri temp. 30 st.celzija.Motor je na števcu temperature po pol ure pokazal obarvane do zadnje zgornje črtice (potem so možne le še dve).Motor je bil res zagret in se mi je zdelo,da se že slišijo ventili.Kaj bi bilo,če bi pod takšnim režimom deloval še pol ure?Je to v mejah normale?-če ni kaj storiti.Med vožnjo sicer nikoli ne zraste temp.preko normale... lp CENE Sicer v angleščini, mogoče ti pa pomaga.... For oil temperature LCD readout, there are 10 BARS, with no bars showing to be taken as zero bars: 0 33.5° C ..... 92° F 1 40° C..... 104° F 2 65° C..... 149° F 3 80° C..... 176° F 4 90° C..... 194° F 5 105° C..... 221° F 6 130° C..... 266° F 7 150° C..... 302° F 8 160° C..... 320° F 9 170° C..... 338° F 10 175° C..... 347° F Modern oils are designed to work best in the range of 110° C...130° C (230° F-266° F). This means about 5 or 6 BARS. Above 150° C (302° F), oil breakdown increases exponentially, and by about 160° C (320° F), degradation is quite rapid. Petroleum oils will cease to lubricate with any effect, at about 170° C (338° F)...synthetics at about 190 C (374° F). A reading of 8 BARS would be the absolute maximum normal operating temperature. builder, skalaprava in ciciban 3
solorider Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Je kdo na 1200 GS že odstranil katalizator in koliko, predvsem pa kje se to pozna, je sploh smiselno? že sedem let se vozim brez in tudi čez tehničnega je šel. Sem rekel, da je pol leta stal v garaži, ko je meril in pol vzel meritve od enga normalnega. gsxf750 1
pepo44 Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 kdo ve za kakšnega električarja na dolenjskem da bi mi priključil meglenke na motor
Kmet2 Objavljeno Maj 18, 2015 Opozori Objavljeno Maj 18, 2015 kdo ve za kakšnega električarja na dolenjskem da bi mi priključil meglenke na motor Priklopi jih sam ,veži jih direkt na aku ,seveda z varnostnim členom . Če bi pa mel vezane preko ključavnice ali kako drugače pa rabiš mehanika z testerjem da ti seznani porabnik z instalacijo. DAMI34 in builder 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se