Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

http://www.bmwgsemotion.com/

 

Zelo korekten tale Lorenzo. In vsi njegovi artikli (kar sem jih pač videl) so lepo izdelani. Dostava pa je tudi ekspresna.

Našel pa sem ga, ko sem iskal škatlo za orodje v Evropi.

Potem pa sem poklikal še nekaj stvari...

Kakšen je pa postopek naročila, ker na tej povezavi ne opazim spletne prodaje?

Objavljeno

Kakšen je pa postopek naročila, ker na tej povezavi ne opazim spletne prodaje?

 

Pošlješ povpraševanje po elektronski pošti!

Objavljeno (popravljeno)

Sem našel tudi na ebayu to zadevo, ni svoh ideja. vedno imaš  zraven pa nič prostora v kufrih ne požre :)

Popravljeno . Popravil u-r-o-s
Objavljeno

http://www.bmwgsemotion.com/

 

Zelo korekten tale Lorenzo. In vsi njegovi artikli (kar sem jih pač videl) so lepo izdelani. Dostava pa je tudi ekspresna.

Našel pa sem ga, ko sem iskal škatlo za orodje v Evropi.

Potem pa sem poklikal še nekaj stvari...

Kul zadeve ima, so pa notranje torbe za kovcke kar drage....recimo ze Touratech niso poceni pa so cca. 5-8€/kos ceneje. So pa od Touratecha res super narejene in iz super materiala in po slikah sodec so debelejse. 

Objavljeno

Mam težavo 

 

Pripeljem z motorjem do hiše, ugasnem in v istem hipu...glasen pok( kot bi ustrelil s pištolo). Ponovno prižgem motor in motor leti samo po enem cilindru (ropota in trese)... 

 

V čem je težava?

Objavljeno (popravljeno)

Motor vžge brez problema...samo laufa po enem cilindru! Je možno da svečke crknejo kar naenkrat?...

Popravljeno . Popravil robinhood
Objavljeno

Motor vžge brez problema...samo laufa po enem cilindru! Je možno da svečke crknejo kar naenkrat?...

Možno.

Objavljeno (popravljeno)

Mam težavo 

 

Pripeljem z motorjem do hiše, ugasnem in v istem hipu...glasen pok( kot bi ustrelil s pištolo). Ponovno prižgem motor in motor leti samo po enem cilindru (ropota in trese)... 

 

V čem je težava?

 

Če govorimo o GS1200 potem ti dela motor sicer še vedno na dva cilindra, vendar na eni strani samo na eno svečko. Prevriš zelo enostavno. Pri prižganem motorju potegni dol eno vžigalno tuljavo (recimo na desni strani) in boš videl, če je kaka razlika. Če bo deloval še slabše, potem je ta tuljava (ali svečka) ok. Ponovi na drugi strani. če motor teče popoplnoma enako, veš, da ta svečka nimam iskre. Info - originalna vžigalna tuljava pride cca 120€. Lahko pa je problem v kakem konektorju. Jaz sem imel recimo enega zlomljenega in je bil slab stik do tuljave in svečka ni imela iskre. Ampak to je že manj verjetno, kakor tudi defektna svečka. Zelo verjetno bo ena od vžigalnih tuljav.

 

P.S.

Upam da imaš kak pameten nastavek za izvleči tuljavo iz luknje ohišja ventilov, ker če boš to počel s kakimi izvijači, si jo boš zelo hitro okrušil po robu - govorim iz lastne izkušnje!  

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno

Ok hvala.

 

Najprej bom preveril svečke...če ne je tuljava... ker ne vem, kaj bi še drugega lahko bilo. Vem da ni ok, ampak je zelo narobe, če se peljem z motorjem v takem stanju do servisa ? 

 

:)

Objavljeno

Mam težavo 

 

Pripeljem z motorjem do hiše, ugasnem in v istem hipu...glasen pok( kot bi ustrelil s pištolo). Ponovno prižgem motor in motor leti samo po enem cilindru (ropota in trese)... 

 

V čem je težava?

Saj ne vem če bi povedal :blush: ...

 

difuzor je dol vrglo....in to sem opazil po treh urah beljenja glave...in preverjanja svečk in kablov in isker in.... :blush:

Objavljeno

Preveri ventile. To se zgodi, če pride do vžiga zmesi v sesalni komori.

Objavljeno

V torek gre itak na redni servis...bom opozoril serviserja.

Objavljeno

Je kdo na 1200 GS že odstranil katalizator in koliko, predvsem pa kje se to pozna, je sploh smiselno?

Objavljeno

Je kdo na 1200 GS že odstranil katalizator in koliko, predvsem pa kje se to pozna, je sploh smiselno?

 

Boš videl preko meje na severu, da ni smiselno.

Objavljeno

In kako ve da nimas kata not ?

Objavljeno

In kako ve da nimas kata not ?

Nea veš dokler te ne odpeljejo na tehnični .... :kva1:

Objavljeno

Katere alu kovcke priporocate za GS-a?...a original od GSA mogoce grejo nosilci gor?

Objavljeno

zdravo

Imam BMW R 1200 GS L:2007 (STAR MODEL).Šli smo na turo po Albaniji in ostali jugi.V Tirani je bila grozna gužva,tako da smo se po polžje premikali-skoraj stali pri temp. 30 st.celzija.Motor je na števcu temperature po pol ure pokazal obarvane do zadnje zgornje črtice (potem so možne le še dve).Motor je bil res zagret in se mi je zdelo,da se že slišijo ventili.Kaj bi bilo,če bi pod takšnim režimom deloval še pol ure?Je to v mejah normale?-če ni kaj storiti.Med vožnjo sicer nikoli ne zraste temp.preko normale...

lp CENE

Objavljeno

zdravo

Imam BMW R 1200 GS L:2007 (STAR MODEL).Šli smo na turo po Albaniji in ostali jugi.V Tirani je bila grozna gužva,tako da smo se po polžje premikali-skoraj stali pri temp. 30 st.celzija.Motor je na števcu temperature po pol ure pokazal obarvane do zadnje zgornje črtice (potem so možne le še dve).Motor je bil res zagret in se mi je zdelo,da se že slišijo ventili.Kaj bi bilo,če bi pod takšnim režimom deloval še pol ure?Je to v mejah normale?-če ni kaj storiti.Med vožnjo sicer nikoli ne zraste temp.preko normale...

lp CENE

ne sekiri se, če bi mu bilo preveč vroče, bi ga termostikalo ugasnlo, ima namreč tako zaščito, ki zaščiti motor pred pregrevanjem :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Katere alu kovcke priporocate za GS-a?...a original od GSA mogoce grejo nosilci gor?

Če želiš biti znotraj enega metra(predpis) pridejo v poštev edino original,pa še za vse imaš samo en ključ.Nosilci  grejo  na gs-a vsaj na starem modelu preverjeno.

Objavljeno

zdravo

Imam BMW R 1200 GS L:2007 (STAR MODEL).Šli smo na turo po Albaniji in ostali jugi.V Tirani je bila grozna gužva,tako da smo se po polžje premikali-skoraj stali pri temp. 30 st.celzija.Motor je na števcu temperature po pol ure pokazal obarvane do zadnje zgornje črtice (potem so možne le še dve).Motor je bil res zagret in se mi je zdelo,da se že slišijo ventili.Kaj bi bilo,če bi pod takšnim režimom deloval še pol ure?Je to v mejah normale?-če ni kaj storiti.Med vožnjo sicer nikoli ne zraste temp.preko normale...

lp CENE

Sicer v angleščini, mogoče ti pa pomaga....

 

For oil temperature LCD readout, there are 10 BARS, with no bars showing to be taken as zero bars:

0 33.5° C ..... 92° F

1 40° C..... 104° F

2 65° C..... 149° F

3 80° C..... 176° F

4 90° C..... 194° F

5 105° C..... 221° F

6 130° C..... 266° F

7 150° C..... 302° F

8 160° C..... 320° F

9 170° C..... 338° F

10 175° C..... 347° F

Modern oils are designed to work best in the range of 110° C...130° C (230° F-266° F).

This means about 5 or 6 BARS. Above 150° C (302° F), oil breakdown increases exponentially,

and by about 160° C (320° F), degradation is quite rapid. Petroleum oils will cease to lubricate

with any effect, at about 170° C (338° F)...synthetics at about 190 C (374° F).

A reading of 8 BARS would be the absolute maximum normal operating temperature.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Je kdo na 1200 GS že odstranil katalizator in koliko, predvsem pa kje se to pozna, je sploh smiselno?

že sedem let se vozim brez in tudi čez tehničnega je šel. Sem rekel, da je pol leta stal v garaži, ko je meril in pol vzel meritve od enga normalnega. :)

Objavljeno

kdo ve za kakšnega električarja na dolenjskem da bi mi priključil meglenke na motor

Objavljeno

kdo ve za kakšnega električarja na dolenjskem da bi mi priključil meglenke na motor

Priklopi jih sam ,veži jih direkt na aku ,seveda z varnostnim členom . Če bi pa mel vezane preko ključavnice ali kako drugače pa rabiš mehanika z testerjem da ti seznani porabnik z instalacijo.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!