vandrovec Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 pred 12 minutami, Wakasaki pravi: jp to je to In kje popravijo to za 100 in nekaj €, ker nimam želje tega sam popravljat? ...prav mi je, če bi kupil Yamaho vseh teh sitnosti verjetno ne bi imel....pa to niso prve, malo časa traja veselje pri BMWju... Wakasaki 1
DAMI34 Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 pred 1 uro, vandrovec pravi: In kje popravijo to za 100 in nekaj €, ker nimam želje tega sam popravljat? ...prav mi je, če bi kupil Yamaho vseh teh sitnosti verjetno ne bi imel....pa to niso prve, malo časa traja veselje pri BMWju... Pik1 je saniral, pa še en kolega na K1200r, dokaj pogosta napaka. Preberi par strani nazaj ali pa ga vprašaj na zs. Ni pa to neki problem, da boš ostal na cesti, se da komot vozit z upoštevanjem, da abs in cbs pač ne deluje. Wakasaki in vandrovec 2
dulinr Objavljeno Maj 3, 2017 Opozori Objavljeno Maj 3, 2017 Pozdravljeni, Z GS-om sem naredi prvih 2500km, z motorjem zelo zadovoljen. Sedaj me pa zanima kateri pooblaščeni servis priporočate, kmalu bom imel 30,000km. Pa še nekaj slikc, dodal sem mu nosilec (home made) z 12V vtičnico, priklopljeno na original konektor. Morda kdo rabi, pa naredimo še kakega Lp Andrej Snečer, Wakasaki, MiNa in 5 others 7 1
Wakasaki Objavljeno Maj 4, 2017 Opozori Objavljeno Maj 4, 2017 pred 12 urami, dulinr pravi: Pozdravljeni, Z GS-om sem naredi prvih 2500km, z motorjem zelo zadovoljen. Sedaj me pa zanima kateri pooblaščeni servis priporočate, kmalu bom imel 30,000km. Pa še nekaj slikc, dodal sem mu nosilec (home made) z 12V vtičnico, priklopljeno na original konektor. Morda kdo rabi, pa naredimo še kakega Lp Andrej Zelo lično....brava vandrovec 1
vandrovec Objavljeno Maj 5, 2017 Opozori Objavljeno Maj 5, 2017 Ob 3. 5. 2017 ob 21:43, dulinr pravi: Pa še nekaj slikc, dodal sem mu nosilec (home made) z 12V vtičnico, priklopljeno na original konektor. Jaz imam podobno, bolj po kavbojsko (domače) narejeno ...kje je pa original konektor? Jaz sem kar direkt na akumulator priklopil bosa 1
dulinr Objavljeno Maj 7, 2017 Opozori Objavljeno Maj 7, 2017 Ob 5. 5. 2017 ob 17:09, vandrovec pravi: Jaz imam podobno, bolj po kavbojsko (domače) narejeno ...kje je pa original konektor? Jaz sem kar direkt na akumulator priklopil Konektor je tam nekje zataknjen med rezervoarjem in križem krmila, sedaj imaš samo en pokrovček čez nataknjen. Drugo polovico konektorja da paša imam pa jaz, sem jih 5 komadov naročil, če rabiš ni problem. Direkt na akomulator pol imaš tok vedno prisoten, meni pa se po izklopu kontakta čez 60 sekund prekine. Če imaš stalen tok, ti lahko kdo kratek stik naredi na vtiču. Lp vandrovec 1
u-r-o-s Objavljeno Maj 9, 2017 Opozori Objavljeno Maj 9, 2017 Tudi jaz sem si naredil podobno, s tem da imam zgoraj "navadno" 12v vtičnico, spodaj pa BMWjevo, vezano direkt preko varovalke na aku. Če bi vedel za ta konektor bi eno vezal na to eno pa direkt Tukaj se malo vidi dulinr, MiNa in vandrovec 3
Wakasaki Objavljeno Maj 14, 2017 Opozori Objavljeno Maj 14, 2017 Kaj za ene izpuhe vozite na svojih. Morda kdo kakega prodaja?ima viška? Verjmem, da večina akrapo, kaj pa še kaj drugega? Hvala
dulinr Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Na svojem imam MASS. Kar lepo špila. Lp Andrej Wakasaki 1
builder Objavljeno Maj 22, 2017 Opozori Objavljeno Maj 22, 2017 Ce koga zanima :-). Janezs, Joker, Sorty in 6 others 9
vandrovec Objavljeno Julij 29, 2017 Opozori Objavljeno Julij 29, 2017 Je že kdo odstranil na izpušnem loncu zadnji pokrov z odprtinama za izpušne pline? Trije vijaki so, samo sem enega poškodoval ob poskusu odvitja. Kot zgleda na skici pa ni posameznih delov za zadnji lonec, je v celoti? Nekaj mi je začelo v loncu, nekje na zadnjem delu, rožljati, pa ne vem, če gre narazen? Vijake bi že povrtal, če ne bi šlo drugače, samo ne bi rad ravno na silo razdiral ali rezal...
Wakasaki Objavljeno Julij 30, 2017 Opozori Objavljeno Julij 30, 2017 (popravljeno) pred 11 urami, vandrovec pravi: Je že kdo odstranil na izpušnem loncu zadnji pokrov z odprtinama za izpušne pline? Trije vijaki so, samo sem enega poškodoval ob poskusu odvitja. Kot zgleda na skici pa ni posameznih delov za zadnji lonec, je v celoti? Nekaj mi je začelo v loncu, nekje na zadnjem delu, rožljati, pa ne vem, če gre narazen? Vijake bi že povrtal, če ne bi šlo drugače, samo ne bi rad ravno na silo razdiral ali rezal... http://www.ukgser.com/forums/showthread.php/192492-A-few-mods-to-my-R1200GS upam da ti bo v pomoč kar koli boš hotel odpirat brez rezanja ne bo šlo, vijaki so le za demontažo obleke in pokrova Popravljeno Julij 30, 2017. Popravil Wakasaki vandrovec 1
sazu Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 (popravljeno) Pozdravljeni! Imam težavo z cukanjem motorja. Po opavljenem velikem servisu na 60.000km se občasno zgodi da motor zaćne "cukati". Zadevo rešim s tem da stisnem sklopko in odvijem gas do konca, spustim in peljem naprej. Potem je nekaj časa OK. Ni pa nikakršnega pravila kako pogosto n kdaj to naredi. Včasih na vsakih nekaj kilometrov, potem pa na nekaj sto km nič. Poskusili smo že zamenjati "špule", svečke dvakrat, spraznili rezerovar za gorivo in ga očistili. Menda je možno, da je računalnik. Problem je v tem če poskusiš z novim, ga moraš tudi kupiti. Ali ima kdo kaj izkušenj s tem problemom? Popravljeno Julij 31, 2017. Popravil sazu
jure1963 Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Pozdravljeni, Bliža se dopust kufrov za 1200 GS letnik 2008 pa še nimam. Če kdo prodaja ali če kdo ve za koga, ki prodaja stranska vario kovčka se priporočam. Hvala. Jure
Wakasaki Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 Ob 31. 07. 2017 ob 6:58, sazu pravi: Pozdravljeni! Imam težavo z cukanjem motorja. Po opavljenem velikem servisu na 60.000km se občasno zgodi da motor zaćne "cukati". Zadevo rešim s tem da stisnem sklopko in odvijem gas do konca, spustim in peljem naprej. Potem je nekaj časa OK. Ni pa nikakršnega pravila kako pogosto n kdaj to naredi. Včasih na vsakih nekaj kilometrov, potem pa na nekaj sto km nič. Poskusili smo že zamenjati "špule", svečke dvakrat, spraznili rezerovar za gorivo in ga očistili. Menda je možno, da je računalnik. Problem je v tem če poskusiš z novim, ga moraš tudi kupiti. Ali ima kdo kaj izkušenj s tem problemom? pa cuka ko močno pospešuješ z nizkih vrtlajev ali tudi pri visokih vrtljajih?
ufo plast Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 kaj pa bencinska pumpa? očitno je elektrika ok, ali dobi dovolj goriva?
sazu Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 pred 4 urami, Wakasaki pravi: pa cuka ko močno pospešuješ z nizkih vrtlajev ali tudi pri visokih vrtljajih? Predvsem pri niskih vrtljajih. Ni pravila. Dali na bMW tester ne pokaže nobene napake. pred 4 urami, ufo plast pravi: kaj pa bencinska pumpa? očitno je elektrika ok, ali dobi dovolj goriva? Poizkusili vse. Tetsre ne pokaže nobene napake.
tomash Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 Ob 31. 7. 2017 ob 6:58, sazu pravi: Pozdravljeni! Imam težavo z cukanjem motorja. Po opavljenem velikem servisu na 60.000km se občasno zgodi da motor zaćne "cukati". Zadevo rešim s tem da stisnem sklopko in odvijem gas do konca, spustim in peljem naprej. Potem je nekaj časa OK. Ni pa nikakršnega pravila kako pogosto n kdaj to naredi. Včasih na vsakih nekaj kilometrov, potem pa na nekaj sto km nič. Poskusili smo že zamenjati "špule", svečke dvakrat, spraznili rezerovar za gorivo in ga očistili. Menda je možno, da je računalnik. Problem je v tem če poskusiš z novim, ga moraš tudi kupiti. Ali ima kdo kaj izkušenj s tem problemom? Ne vem kako je z GS-om. Pri mojem(K1200R)je reset motorja že izboljšal zadevo. Pri kontaktu (motor ne laufa) trikrat počasi gas do konca in nazaj, nato izklopiš kontakt. To je potrebno po vsakem odklopu akumulatorja. Če to ne špila potem si poglej Booster Plug. Direkt na njihovi spletni strani je nekaj napisanega o tem.
sazu Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 pred 11 minutami, tomash pravi: Ne vem kako je z GS-om. Pri mojem(K1200R)je reset motorja že izboljšal zadevo. Pri kontaktu (motor ne laufa) trikrat počasi gas do konca in nazaj, nato izklopiš kontakt. To je potrebno po vsakem odklopu akumulatorja. Če to ne špila potem si poglej Booster Plug. Direkt na njihovi spletni strani je nekaj napisanega o tem. Hval za nasvet! Smo poizkusili na poblaščenem BMW servisu resetirat, zbrisat kompleten program in ponovno naložit. Žal še vedno isto. je na pooblađčenem servisu že dva dni in nič ne najdejo. Tester še zmeraj nič ne pokaže. Če kaj ugotovijo, napišem!
Wakasaki Objavljeno Avgust 1, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2017 pred 4 urami, sazu pravi: Predvsem pri niskih vrtljajih. Ni pravila. Dali na bMW tester ne pokaže nobene napake. Poizkusili vse. Tetsre ne pokaže nobene napake. kaj pa če nežno pospešuješ,je potem ok? Je važno mrzu topel motor?
MiNa Objavljeno Avgust 2, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2017 pred 19 urami, sazu pravi: Tester še zmeraj nič ne pokaže. Klasika. Tester večino napak ne pokaže, ker se ne shranijo v "log". Pri odpovedi bencinske črpalke (prenizek tlak bencina za vbrizgalni sistem) zaradi zamašenega bencinskega filtra na mojen F650 (800) tudi ni bilo v "log-u" nobenih napak. GS911 ima možnost shranjevanja podatkov realnem času na "host device" (PC, tablica ali mobilc). Le tako lahko vidiš odstopanje posameznih parametrov v času, ko motor ne deluje pravilno. Joker 1
vandrovec Objavljeno Avgust 3, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2017 Je zacelo cukat sele po servisu, prej ni? ...sinhronizacija vplinjacev je ok? Ce na tistem servisu ne najdejo napake potem je bolje obiskati boljsega strokovnjaka. Wakasaki in DAMI34 2
Kawl Objavljeno Avgust 4, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2017 Ob 22. 5. 2017 ob 17:51, builder pravi: Ce koga zanima :-). To da je treba na 100.000 kardan menjat se meni ne zdi glih vzdržjivost.... Pri goldwingi še to zdrži 500.000km, verjetno pri vseh hondah s kardanskim prenosom...+
royal Objavljeno Avgust 5, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2017 Ob 31. 7. 2017 ob 6:58, sazu pravi: Pozdravljeni! Imam težavo z cukanjem motorja. Po opavljenem velikem servisu na 60.000km se občasno zgodi da motor zaćne "cukati". Zadevo rešim s tem da stisnem sklopko in odvijem gas do konca, spustim in peljem naprej. Potem je nekaj časa OK. Ni pa nikakršnega pravila kako pogosto n kdaj to naredi. Včasih na vsakih nekaj kilometrov, potem pa na nekaj sto km nič. Poskusili smo že zamenjati "špule", svečke dvakrat, spraznili rezerovar za gorivo in ga očistili. Menda je možno, da je računalnik. Problem je v tem če poskusiš z novim, ga moraš tudi kupiti. Ali ima kdo kaj izkušenj s tem problemom? TPS senzor
DAMI34 Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 debata o pozdravljanju, in podobno, ker ni ravno za v temo o GSu premaknjena tule: http://motosvet.com/tabla/topic/13369-bmw-razno/
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se