Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

hay,

sem zamenjal GS 2009 za GS 2010 (silom prilike .) poslal letnik 2009 v večna lovišča).

Glede na to da sem GS 2009 vozil samo pol leta

zdaj pa GS 2010 šele kak mesec so opažene razlike

med modeloma sledeče:

- po občutku se motor v GS 2010 malce lažje vrti (bi rekel da ima več veselja do vrtenja)

- pri pospeševanju se GS 2010 malce bolj dviga (vpliv povečanja moči ?)

- zaradi DOHC je v mašini slišati malce več rožlanja ketne (ampak to se sliši samo iz zelo blizu)

- tisti metuljček na auspuhu pridela ker nekaj hrupa

- tam med 5000 in 5500 obrati GS 2010 malce izgubi veselja do poskočnosti

potem pa zopet oživi

Gum (prej metzeler sedaj bridgestone) še ne morem primerjat,

ker sem lansko leto sezono zacel sele maja (je bil asfalt toplejsi)

l.p.n.

Sam se odločam, ali sedaj vzeti rabljenega 2008 ali bolje počakati na rabljenega 2010, ker ima nekaj izboljšav v moči. Ali se splača?

Ali so spremembe tako občutne da se konkretno čuti?

Vozil sem letnik 2008 in nisem čutil luknje pri 5000 obratih, tako kot naj bi jo imel 2010.

Nisem našel nobenega primerjalnega testa r1200gs 2009 vs. 2010

Objavljeno

Sam se odločam, ali sedaj vzeti rabljenega 2008 ali bolje počakati na rabljenega 2010, ker ima nekaj izboljšav v moči. Ali se splača?

Ali so spremembe tako občutne da se konkretno čuti?

Vozil sem letnik 2008 in nisem čutil luknje pri 5000 obratih, tako kot naj bi jo imel 2010.

Nisem našel nobenega primerjalnega testa r1200gs 2009 vs. 2010

Baje ko noč pa dan, tako da jz bi čakal na tvojem mestu!

ajd

Objavljeno

Sam se odločam, ali sedaj vzeti rabljenega 2008 ali bolje počakati na rabljenega 2010, ker ima nekaj izboljšav v moči. Ali se splača?

Ali so spremembe tako občutne da se konkretno čuti?

Vozil sem letnik 2008 in nisem čutil luknje pri 5000 obratih, tako kot naj bi jo imel 2010.

Nisem našel nobenega primerjalnega testa r1200gs 2009 vs. 2010

Primerjalni test je delal motorrad--> http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/einzeltests/test-bmw-r-1200-gs/280355

Kar se elastičnosti tiče sta motorja tam-tam, v pospeševanju pa je letnik 2009 vcasih celo boljši: (vrednosti v oklepaju so za letnik 2009)

Beschleunigung:

0–100 km/h: 3,7 (3,6) sek

0–140 km/h: 6,1 (5,9) sek

0–200 km/h: 16,3 (16,8) sek

Durchzug:

60–100 km/h: 3,8 (4,0) sek

100–140 km/h: 4,0 (4,1) sek

140–180 km/h: 5,4 (4,8) sek

so pa zanimive njihove (motorrad-ove) meritve moči in navora:

letnik2009

110 konjev pri 7700 obratih uradno 105 pri 7500

117 Nm pri 5600 obratih uradno 115 pri 5750

letnik2010

112 konjev pri 7200 uradno 110 konjev pri 7750

117Nm pri 6200 uradno 120Nm pri 6000

tako da letnik 2009 sploh ni (po zmogljivosti) nic slabsi od 2010

Na zalost pa nisem nasel diagramov moci in navora, tako da ne vem koliko je razlike med

modeloma tam med 2000 in 3000 obrati (motorrad pravi da naj bi imel tu letnik 2010 16Nm več)

Mislim da se ne splača čakati na rabljen motor letnik 2010, ker drugo leto bo moral

GS kar nekaj spremeniti, da mu ne bost super tenere 1200 in multistrada 1200 hodili prevec v zelje,

potem pa zopet ne bos vedel ali vzeti letnik 2010 ali pocakati na letnik 2011 :D.

Tako da vzemi letnik 2009 in po 3-4 letih zamenjaj (ce bo želja) za letnik 2011 ali 2012.

Objavljeno

Baje ko noč pa dan, tako da jz bi čakal na tvojem mestu!

ajd

no ja, jaz nisem preprican v to :nono:

je pa res da je s serijskim izpuhom letnik 2010 opazno glasnejsi.

Objavljeno

Primerjalni test je delal motorrad--> http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/einzeltests/test-bmw-r-1200-gs/280355

Kar se elastičnosti tiče sta motorja tam-tam, v pospeševanju pa je letnik 2009 vcasih celo boljši: (vrednosti v oklepaju so za letnik 2009)

Beschleunigung:

0–100 km/h: 3,7 (3,6) sek

0–140 km/h: 6,1 (5,9) sek

0–200 km/h: 16,3 (16,8) sek

Durchzug:

60–100 km/h: 3,8 (4,0) sek

100–140 km/h: 4,0 (4,1) sek

140–180 km/h: 5,4 (4,8) sek

so pa zanimive njihove (motorrad-ove) meritve moči in navora:

letnik2009

110 konjev pri 7700 obratih uradno 105 pri 7500

117 Nm pri 5600 obratih uradno 115 pri 5750

letnik2010

112 konjev pri 7200 uradno 110 konjev pri 7750

117Nm pri 6200 uradno 120Nm pri 6000

tako da letnik 2009 sploh ni (po zmogljivosti) nic slabsi od 2010

Na zalost pa nisem nasel diagramov moci in navora, tako da ne vem koliko je razlike med

modeloma tam med 2000 in 3000 obrati (motorrad pravi da naj bi imel tu letnik 2010 16Nm več)

Mislim da se ne splača čakati na rabljen motor letnik 2010, ker drugo leto bo moral

GS kar nekaj spremeniti, da mu ne bost super tenere 1200 in multistrada 1200 hodili prevec v zelje,

potem pa zopet ne bos vedel ali vzeti letnik 2010 ali pocakati na letnik 2011 :D.

Tako da vzemi letnik 2009 in po 3-4 letih zamenjaj (ce bo želja) za letnik 2011 ali 2012.

Hvala, to se rabil vedet.

Najbrž bom res v 2011 poiskal rabljen 2009 letnik.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ali ima kdo od vas mogoče tudi ESA (elektronsko nastavljanje vzmetenja)na GS-u?

Ali se s tem uravnava sprednje in zadnje vzmetenje?

Koliko je to OK v praksi?

Naslednje leto bom iskat 2-3 leta starega GS-a; priporočate da si ga omislim z ESA sistemom ali je to samo nekaj, kar lahko odpove?

Danke.

Objavljeno

bmw, bravo,

odlična in poceni rešitev za bay-pas konektorja. To je potrebno imeti vedno s sabo. Ali lahko namigneš, kje si kupil konektorje.

Imam pa eno vprašanje. Na GS-a 1200 (2004) sem montiral dodatne lučke, ki pa imajo možnost samo H7 50W žarnice. Svetijo odlično. Bojim se le, da alternator (nekje sem pobral, da je sicer močan 600W), zaradi tega preslabo fila baterijo. Kolega je namreč imel na Vari ta problem in je moral vse skupaj predelati na manjšo moč

LpT

malo pozno, pa vendar....

konektorje sem kupil pri AVTO MOTIV-u v Ljubljani....potem pa samo spajkalnik in gasa.....

kar se tiče dodatnih luči se ne sekiraj....zaloge več kot dovolj....alternator je 60A....

BMW je to....

Objavljeno

Ali ima kdo od vas mogoče tudi ESA (elektronsko nastavljanje vzmetenja)na GS-u?

Ali se s tem uravnava sprednje in zadnje vzmetenje?

Koliko je to OK v praksi?

Naslednje leto bom iskat 2-3 leta starega GS-a; priporočate da si ga omislim z ESA sistemom ali je to samo nekaj, kar lahko odpove?

Danke.

ESA je po pričevanju kolegov, ki ta sistem imajo fenomenalen....je pa žal pri starejših različicah bilo nekaj napak vendar le na sensorjih tega sistema (senzorji na vzmetenju)....to sem zasledil na nekaj forumih, čeprav so fantje že "pogruntal" zamenjavo za tovarniške senzorje.....

Objavljeno

Ali ima kdo od vas mogoče tudi ESA (elektronsko nastavljanje vzmetenja)na GS-u?

Ali se s tem uravnava sprednje in zadnje vzmetenje?

Koliko je to OK v praksi?

Naslednje leto bom iskat 2-3 leta starega GS-a; priporočate da si ga omislim z ESA sistemom ali je to samo nekaj, kar lahko odpove?

Danke.

imam esa na motorju

ja uravnava se sprednje in zadnje vzmetenje

V praksi? ni potrebno vrteti vijakov za nasatavitev vzmetenja

osnovne nastavitve delas med voznjo (vzmetenje na sport, normal ali comfort)

za nastavitve glede obremenitve ali izbora terena pa se moras ustaviti in izbrati ustrezno nastavitev

priporocilo? nisem vozil gs brez esa tako da ne vem kaksna je razlika z ali brez esa

poglej ce bos tukaj nasel kaj vec http://www.advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=3

l.p.

Objavljeno (popravljeno)

ESA je po pričevanju kolegov, ki ta sistem imajo fenomenalen....je pa žal pri starejših različicah bilo nekaj napak vendar le na sensorjih tega sistema (senzorji na vzmetenju)....to sem zasledil na nekaj forumih, čeprav so fantje že "pogruntal" zamenjavo za tovarniške senzorje.....

Sicer ne vozim GS-a, ampak RT-ja z ESA, sistema-elektronika, je ista...nisem vozil brez ESA, tako, da ti lahko povem le o samem ESA. Sem eden tistih, ki mu je ta senzor odpovedal, na srečo, mi ga je bmw pod garancijo zamenjal..sicer bi bilo pa sledeče..malo za oceno...1.700 evrov..samo material brez dela...tako da je zadeva svinjsko draga. Res pa je, da ko to dela..je to luksus brez primere. V bistvu gre za aktivno elektronsko vzmetenje, nastavitev trdote vzmeti, dušenja..sopotnik solo, prtljaga..itd. Ena vrsta nastavitev je mogoča med vožnjo..druga - trdota vzmeti, pa samo ko motor miruje v prostem teku, ob zagnanem agregatu. Nastavitve med comfort in sport se zelo občutijo..medtem ko med normal in comfort ali sport...skoraj ne občutiš, je že tako fina prilagoditev. Zamenjani senzorji..delujejo "baje" brez problemov..no moj zdej deluje bp...če pa to crkne..zadevo vržem ven in dam noter..ohlinse-ročno. :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Gianni
Objavljeno

ESA je po pričevanju kolegov, ki ta sistem imajo fenomenalen....je pa žal pri starejših različicah bilo nekaj napak vendar le na sensorjih tega sistema (senzorji na vzmetenju)....to sem zasledil na nekaj forumih, čeprav so fantje že "pogruntal" zamenjavo za tovarniške senzorje.....

Kateri letniki so to "starejši modeli"?

Sam bom najbrž iskal letnik 2008.

lp, P

Objavljeno

Kateri letniki so to "starejši modeli"?

Sam bom najbrž iskal letnik 2008.

lp, P

saj mi vedno vozimo na trdo, ker nismo pussy-ji trance_43_wavetowel2.gif všeč mi je ker razmišlaš o GS-u trance_41_w00t2.gif

Objavljeno

saj mi vedno vozimo na trdo, ker nismo pussy-ji trance_43_wavetowel2.gif všeč mi je ker razmišlaš o GS-u trance_41_w00t2.gif

Se poznava?

Objavljeno

Se poznava?

Ziher, štajerska naveza trance_25_naughty.gif

Objavljeno

Kaj pa naj bi odpovedalo za 1700e brez dela (to je skoraj 15% novega motorja).

Ali zamenjajo samo senzor (!) ali cel sklop ESA?

Objavljeno

Kaj pa naj bi odpovedalo za 1700e brez dela (to je skoraj 15% novega motorja).

Ali zamenjajo samo senzor (!) ali cel sklop ESA?

Jaz imam ta sistem deluje brezhibno že 4-ri leta doplačilo takrat je bilo ca.1370 €,ko bom menjal motor sigurno spet z ESA .

Nevem pa o kakih senzorjih govorite saj je popolnoma mehanično nastavljivo z dvemi elektro motorji z enim se nastavi, ko motor deluje in ni v prestavi TRDOTA samo zadnje vzmeti (enpotnik,eden s prtljago in dva potnika) znaki pa se izpišejo na displeju: ena čelada,ena čelada+prtljaga in dve čeladi.

TRDOTA blažilcev OBEH prednjega in zadnjega (povezana z cevjo)se nastavljivo med vožnjo in sicer na: Confort,Normal in Sport.

Pri novih modelih, pa je to baje oboje nastavljivo med vožnjo!

1.) Potetiometer......... =Potenciometer povratnega poročila položaja vzmeti.

2.) Elektromotor......... =Elektromotor z prenosom

3.) Federbazis........... =Premik položaja vzmeti za max.10 mm

4.) Schrittmotor Druckstufe = stopenski motor pretoka pritiska

5.) Schrittmotor Zugstufe = stopenski motor pretoka potega

Še slikca pa poiščite senzorje!!! :eek:

post-26857-12740417365_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Nevem pa o kakih senzorjih govorite saj je popolnoma mehanično nastavljivo z dvemi elektro motorji z enim se nastavi, ko motor deluje in ni v prestavi TRDOTA samo zadnje vzmeti (enpotnik,eden s prtljago in dva potnika) znaki pa se izpišejo na displeju: ena čelada,ena čelada+prtljaga in dve čeladi.

nisem se poglabljal v te stvari, prenašam samo kar sem prebral na forumih....

Objavljeno

trance_25_naughty.gif Saj ravno zato sem vprašal glede senzorjev, ker prvič slišim zanje!

Objavljeno

trance_25_naughty.gif Saj ravno zato sem vprašal glede senzorjev, ker prvič slišim zanje!

S senzorji so najbrž mišljeni "potenciometri", ki dajejo podatek o tem kdaj doseže prednastavljena vrednost pravo točko. Podobno je tudi pri plinu "gazu" TPS.

Tako, da je najbrž cena zelo visoka, ker se menja kompleten sklop ne pa samo "potenciometer".

Objavljeno

tukaj imas razstavljen ESA s senzorjem vred http://www.bmwk1200s.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=12193

Jas še vedno NEVIDIM senzorjev vidim, samo par mikrostikal.Pa še to bi te prosil naslednjič pripni samo sliko in mi prevedi iz angleščine v slovenščino ali nemščino kot sem jaz na gornji sliki OK LP.

Ps: znam perfektno govorit in pisat v treh jezikih, četrtega pa se nemislim več učiti!!!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

.......Pa še to bi te prosil naslednjič pripni samo sliko in mi prevedi iz angleščine v slovenščino ali nemščino kot sem jaz na gornji sliki OK LP.

Ps: znam perfektno govorit in pisat v treh jezikih, četrtega pa se nemislim več učiti!!!

google translate dela cudeze http://translate.google.com/#

Objavljeno

Zamenjal sem Yamaho FJR, ki sem jo vozil 7 sezon za novega 1200 GS-a. Zadnjič sem se peljal z njim na testni vožnji in me je prepričal s svojo okretnostjo in nezahtevno vožnjo. Kot bi se vozil z igračo. Priznam, da sem že par let malce gledal ta motor, ki mi je bil vedno všeč na pogled, predvsem pa po uporabnosti, a je vedno nekaj prišlo vmes in denar za motor je šel drugam.

Ko so lani oktobra fantje od Motorrada padli mimo mene v avstrijskih Alpah, sem se pa malo zamislil. Nisem dirkač, ti časi so mimo, bolj bi rekel dinamičen motorist v srednjih letih s 25 letnim stažem, na FJRjki pa me prehitijo z enim navadnim bokserjem... Napaka! Moram poizkusit! Dosti manj močan motor kot v FJR-ju pa gre po ridah lepo, tekoče, mnogo manj utrujajoče in predvsem hitro - prvi vtis. O opremi in udobju ne bi, konkurence ni, skratka navdušen. Sedaj pa za vikend na furo in na servis 1000km, potem se spet oglasim.

Srečno na cesti!

Objavljeno (popravljeno)

imam esa na motorju

ja uravnava se sprednje in zadnje vzmetenje

V praksi? ni potrebno vrteti vijakov za nasatavitev vzmetenja

osnovne nastavitve delas med voznjo (vzmetenje na sport, normal ali comfort)

za nastavitve glede obremenitve ali izbora terena pa se moras ustaviti in izbrati ustrezno nastavitev

priporocilo? nisem vozil gs brez esa tako da ne vem kaksna je razlika z ali brez esa

poglej ce bos tukaj nasel kaj vec http://www.advrider....display.php?f=3

l.p.

Tukaj te moram popravit. Prednjega ESA ne uravnava prav nič!grrr.gif

elektronsko nastavljivo vzmetenje, elektronska prilagoditev vzmeti in vzmetnega števila (razmerje med delujočo silo in deformacijo vzmeti)

Popravljeno . Popravil dukemb
Objavljeno

Mešate hruške in jabolka.

Bom šenkrat objasnil: z ESA se nastavi v mirujočem stanju,ko motor laufa in je v nevtralu (N) SAMO zadnja vzmet(zadnji FEDER),ko pa se pelješ med vožnjo se nastavlja TRDOTO OBEH BLAŽILCEV (tako zadnjega kot tudi prednjega) saj sta oba medseboj povezana z cevjo. :hmm:

Ps: tako je pri K-ajih starejših pri novejših izvedbah je baje oboje TRDOTA vzmeti zadnje in TRDOTA blažilcev obeh nastavljiva med vožnjo!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!