FrigoFrops Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Pozdravljeni, po dveh japonski motorjih sem si sedaj zamislil da poizkusim še nekaj Nemškega. Tako sem kupil Gs 1200 Triple black serijo. Sedaj potrebujem set kovčkov gledal sem že touratech, givi treker in trax zanimajo me aluminjasti. Nisem pa nikjer zasledil kakšna je kvaliteta naštetih trax in touratech kovčkov. Torej zanimajo me vaše izkušnje in priporočila za kovčke, pa če kdo ve okvirne cene z nosilci. LP
Alesh Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 Pozdravljeni, po dveh japonski motorjih sem si sedaj zamislil da poizkusim še nekaj Nemškega. Tako sem kupil Gs 1200 Triple black serijo. Sedaj potrebujem set kovčkov gledal sem že touratech, givi treker in trax zanimajo me aluminjasti. Nisem pa nikjer zasledil kakšna je kvaliteta naštetih trax in touratech kovčkov. Torej zanimajo me vaše izkušnje in priporočila za kovčke, pa če kdo ve okvirne cene z nosilci. LP Kaj pa originalni?
dromomaniac Objavljeno September 4, 2011 Opozori Objavljeno September 4, 2011 (popravljeno) Jaz bi na triple blacka dal kar original plastične. Sicer imam raje alu ampak plastični resnično dobro stojijo na TB. Pa zožaš jih lahko, kar je IMO zelo priročno. Pa nosilcev ne potrebuješ, zelo enostavno jih natakneš. http://doc-riverz.smugmug.com/Motorcycles/Current-Ride/R1200GS-2011/IMG2059/1210433967_kSGMd-L.jpg ..brez top seveda! če pa že alu pa tele.. http://www.bmwbikersthailand.com/index.php?action=dlattach;topic=775.0;attach=10180;image Popravljeno September 4, 2011. Popravil jan999
boych Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Pozdravljeni, po dveh japonski motorjih sem si sedaj zamislil da poizkusim še nekaj Nemškega. Tako sem kupil Gs 1200 Triple black serijo. Sedaj potrebujem set kovčkov gledal sem že touratech, givi treker in trax zanimajo me aluminjasti. Nisem pa nikjer zasledil kakšna je kvaliteta naštetih trax in touratech kovčkov. Torej zanimajo me vaše izkušnje in priporočila za kovčke, pa če kdo ve okvirne cene z nosilci. LP Jaz sem na mojega namontiral Trax-e in lahko samo rečem, da se super obnesejo, na njih se da sedeti, pivo v njih ostane hladno 5-6 ur, nosilce mam quick lock in se dajo sneti s kovancom v par minutah ... slabosti, hmm skupna širina 107 cm, pa za ključavnice rabiš kar nekaj vaje, da jih zakleneš in odkleneš ... jaz sem celi komplet naročil na ebay-u in sem dal za njih s poštnino vred 618 EUR ...
zoranv12 Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 Jaz sem na mojega namontiral Trax-e in lahko samo rečem, da se super obnesejo, na njih se da sedeti, pivo v njih ostane hladno 5-6 ur, nosilce mam quick lock in se dajo sneti s kovancom v par minutah ... slabosti, hmm skupna širina 107 cm, pa za ključavnice rabiš kar nekaj vaje, da jih zakleneš in odkleneš ... jaz sem celi komplet naročil na ebay-u in sem dal za njih s poštnino vred 618 EUR ... ...lahko potrdim, res se dobro sedi na njih Sploh v primerjavi z ribiškim mini stolom. Ampak pivo je pa bilo drugi dan iz hladilnika, tako da za teperaturo 2 dni pozneje, ne garantiram. Je pa dober argument pri nakupovanju, vsekakor!
Fireman Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni, po dveh japonski motorjih sem si sedaj zamislil da poizkusim še nekaj Nemškega. Tako sem kupil Gs 1200 Triple black serijo. Sedaj potrebujem set kovčkov gledal sem že touratech, givi treker in trax zanimajo me aluminjasti. Nisem pa nikjer zasledil kakšna je kvaliteta naštetih trax in touratech kovčkov. Torej zanimajo me vaše izkušnje in priporočila za kovčke, pa če kdo ve okvirne cene z nosilci. LP original in touratech Popravljeno September 5, 2011. Popravil Fireman
jami65 Objavljeno September 5, 2011 Opozori Objavljeno September 5, 2011 (popravljeno) Ni ga čez original kufre . Sam imam stranske original zadnji je pa traxov.Kar se odpirenja tiče in montaže je original zakon.Dober naslov za trax je ready to race Kozina,možakar zelo prijazen se ,da vse zmenit. Popravljeno September 5, 2011. Popravil jami65
RSM Objavljeno September 6, 2011 Opozori Objavljeno September 6, 2011 V spodnji povezavi imaš kar precej na temo ALU kovčkov, tudi za BMW ALU kovčki
corser Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 V spodnji povezavi imaš kar precej na temo ALU kovčkov, tudi za BMW ALU kovčki Ne vem točno kdo a nek Slovenec dela kovčke za Bmw (mislim, da je s Štajerske)...
Pips Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Ne vem točno kdo a nek Slovenec dela kovčke za Bmw (mislim, da je s Štajerske)... Če zveš prosim obelodani tukaj na forumu!!!
Bambi61 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Če zveš prosim obelodani tukaj na forumu!!! Pips ,kaj ti si še živ :naughty: ? To s štajerske pa verjetno misli Alpos? Glede odgovora da je bolje počakati na vodno hlajene..........mislim da potem lahko čakaš še električne, pa fotonske pa ... kaj vem kake ....in nikoli ne dočakaš svojega :evilgrin:
Bremzer Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Glede odgovora da je bolje počakati na vodno hlajene..........mislim da potem lahko čakaš še električne, pa fotonske pa ... kaj vem kake ....in nikoli ne dočakaš svojega :evilgrin: Govoriš tako kot kaki mlad pobec,ki je do ušes zaljubljen v svojega 2-taktnega skuterja in sploh neve,da z 2012 je že prepoved uvoza in prodaje vseh 2-taktnih mašin v EU ! ! tako je tudi zračno hlajenim 4-taktnim ODKLENKALO predvsem zaradi EU norm izgorevanja itd.Namreč tudi avta ni več zračno hlajenega, najdlje je vstrajal Porše,danes pa so vsi vodno hlajeni pa nereči,da je to slabše ! krucymucy, Pips, Ice in 5 others 4 4
Bambi61 Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Govoriš tako kot kaki mlad pobec,ki je do ušes zaljubljen v svojega 2-taktnega skuterja in sploh neve,da z 2012 je že prepoved uvoza in prodaje vseh 2-taktnih mašin v EU ! ! tako je tudi zračno hlajenim 4-taktnim ODKLENKALO predvsem zaradi EU norm izgorevanja itd.Namreč tudi avta ni več zračno hlajenega, najdlje je vstrajal Porše,danes pa so vsi vodno hlajeni pa nereči,da je to slabše ! Saj sem mlad pubec :naughty: ! Nisem pa zaljubljen v svojega cvajtakterja.In ne trdim da so vodno hlajeni slabši!Pravim samo to kar sem napisal: ne čakaj na razvoj ampak kupi to kar je danes!Ker drugače lahko čakaš v nedogled.Lahko pa počakaš , da bodo leta 20?? sploh prepovedali motorje( pa avte,pa govejo juho ,pa......)In boš doma s televizijo vgrajeno v glavo gledal" Izirajdera" :notworthy: malakai, Bremzer, nejcgs in 1 other 3 1
MariborBMW Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Jaz sem na mojega namontiral Trax-e in lahko samo rečem, da se super obnesejo, na njih se da sedeti, pivo v njih ostane hladno 5-6 ur, Meni še ni uspelo pripeljat celega 6 packa v kovčkih Vedno mi kakšno piksno raznese
boych Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Meni še ni uspelo pripeljat celega 6 packa v kovčkih Vedno mi kakšno piksno raznese Pri meni so še vedno vse preživele do prvega odpiranja kovčka ... potem so hitro spustle dušo gsx750f 1
Pips Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Prodajam svoj motor,več v oglasih.lp
u-r-o-s Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Prodajam svoj motor,več v oglasih.lp Dejansko 1. lastnik? Zadeva zgleda obetavna
biker77 Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 sej bo kmal en več k bo mel cel kup vprašanj..aja..ma kdo service manual za letnik 2007?
FrigoFrops Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Pozdravljeni, prevozil sem 4000km in z motorjem sem zelo zadovoljen. Me pa skbi ker se je v zadnji 700 kilometrih nivo olja na okenčku znižal iz polnega pod polovico. Pred odhodom na zadnjo furo sem pogledal olje in okenček je bil poln sedaj pa gledam in olja ni več toliko. Sem pa pri čiščenju opazil malo olja okoli pokrovčka za dolivanje olja. Motor je nov in pri servis je bil opravljen na 1000km.
biker77 Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Pozdravljeni, prevozil sem 4000km in z motorjem sem zelo zadovoljen. Me pa skbi ker se je v zadnji 700 kilometrih nivo olja na okenčku znižal iz polnega pod polovico. Pred odhodom na zadnjo furo sem pogledal olje in okenček je bil poln sedaj pa gledam in olja ni več toliko. Sem pa pri čiščenju opazil malo olja okoli pokrovčka za dolivanje olja. Motor je nov in pri servis je bil opravljen na 1000km. informacija ki sem jo jaz dobil..pije olje..ko drugi mažejo ketno ti doliješ malo olja..meni se to ne zdi nič posebnega.. Fritz 1
FrigoFrops Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Ja nič čudnega sam ta nivo olja je padel v zadnjih 700 km prej je bil skozi enak sedaj pa velik padec nivoja. Če bi konstantno padal bi mi bilo vse normalno, bi pa naj te nove hp mašine pile zelo malo olja po zagotovilu serviserja.
biker77 Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Ja nič čudnega sam ta nivo olja je padel v zadnjih 700 km prej je bil skozi enak sedaj pa velik padec nivoja. Če bi konstantno padal bi mi bilo vse normalno, bi pa naj te nove hp mašine pile zelo malo olja po zagotovilu serviserja. nov motor..nimaš drugega kot peljat na servis in bit malo tečen..če se ti zdi da je res kaj narobe..predvidevam da si olje čekiral vedno na isti način..na pravi način.. Fritz 1
FrigoFrops Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Olje sem vedno gledal na pravi in isti način, drugače pa tudi na števcu ne pokže če je olja zadosti so kar črtice drugače je pisalo oil ok, kakšna kontrolka da bi opozrjala na karkoli pa ne gori. Kot sem že omenil pokrov kjer se doliva olje je masten od olja.
schani_ Objavljeno Oktober 5, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2011 Kolkokrat si kontroliral po tem ko si prvič ugotovil da ti manjka olje ? Ker meni na mojem kaže v popolnoma istih pogojih včasih tako, spet drugič drugače !..torej včasih manjka olja kakšne pol cm od vrha ( ob hladni mašini in na centralnem stojalu )..ko se peljem in pridem iz fure nazaj, motor postavim na centralno stojalo..in naslednji dan preverim in je olja dovoj..kljub temu, da je tudi pri prvi kontroli stal na istem mestu in isto hladen motor.. res pa da mi na armaturki vedno prikaže kljukico , torej da je olja dovolj..ampak kljukica se nariše ko je mašina segreta..torej ko med vožnjo nekje obstojim..ob samem zagonu pa so seveda samo črtice, kot praviš.. Če bi ti ga skoz pokrovček zmetalo toliko, da bi se videlo na šipi, bi se olje moralo videt tud kje po okvirju motorja in ne samo okrog pokrovčka...
boych Objavljeno Oktober 5, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2011 Pozdravljeni, prevozil sem 4000km in z motorjem sem zelo zadovoljen. Me pa skbi ker se je v zadnji 700 kilometrih nivo olja na okenčku znižal iz polnega pod polovico. Pred odhodom na zadnjo furo sem pogledal olje in okenček je bil poln sedaj pa gledam in olja ni več toliko. Sem pa pri čiščenju opazil malo olja okoli pokrovčka za dolivanje olja. Motor je nov in pri servis je bil opravljen na 1000km. Iz tvojega posta sklepam, da ti je v cca 3000 km požrl za malo več kot polovico okenčka olja. To je v količini cca 5 do 6 deci, kar je za boxerja čist normalno. Poraba olja z kilometri počasi upada ... ti samo vozi, uživaj in po potrebi dolivaj nejcgs in mamkabozja 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se