Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno
Jaz pa bi rabil en nasvet, kako, s čim očistiti utor, na batku zavorne čeljusti, tam kjer pride gor zaščitna (proti prašna) gumica, saj je po obodu poln rje oz. umazanije (točno niti ne vem kaj je) predvidevam pa, da zaradi tega ne tesni 100%.

Da ne bo kdo čudno gledal, gre za avto.

Hvala.

lp

Purol, polirna pasta za kovine.

Objavljeno
Jaz pa bi rabil en nasvet, kako, s čim očistiti utor, na batku zavorne čeljusti, tam kjer pride gor zaščitna (proti prašna) gumica, saj je po obodu poln rje oz. umazanije (točno niti ne vem kaj je) predvidevam pa, da zaradi tega ne tesni 100%.

Da ne bo kdo čudno gledal, gre za avto.

Hvala.

lp

Lahko pa najprej na grobo očistiš utor s kakšnim manjšim izvijačem, vendar moraš paziti, da ne drgneš po obodu batka. Nato pa še s smirkovim papirjem.

LP Robert

Objavljeno

Lep pozdrav. Imam problem. Tako kot vsi ki pišejo sem gor. Imam Bandita, 600ccm, tank za bencin je velik za 18l. Ko naredim cca 250 km, to je nekje 13l, mi med vonjo kar ugasne motor, enostavno ko hočem dati po gasu, se sploh ne doziva. Kaj bi lahko bilo narobe. Sam sem šel kupit pipco za bencin, jo danes montiral, in šel en krog, in lej ga zlomka, zopet isti problem...ko pride na "rezervo, ko je v kestlu še 5 litrov bencina", mi enostavno crkne. Ga probam prižgat, nič. Dam na RES, oziroma na PRI, mi vžge, in čez 5 km spet isto. PROSIM za pomoč, kaj bi lahko bilo narobe.

Objavljeno

Pa si ziher, da imaš na začetku 18l notri? Če tankaš postrani pa še to ne do vrha, potem definitivno ni tank zapolnjen do vrha...

Objavljeno (popravljeno)
Lep pozdrav. Imam problem. Tako kot vsi ki pišejo sem gor. Imam Bandita, 600ccm, tank za bencin je velik za 18l. Ko naredim cca 250 km, to je nekje 13l, mi med vonjo kar ugasne motor, enostavno ko hočem dati po gasu, se sploh ne doziva. Kaj bi lahko bilo narobe. Sam sem šel kupit pipco za bencin, jo danes montiral, in šel en krog, in lej ga zlomka, zopet isti problem...ko pride na "rezervo, ko je v kestlu še 5 litrov bencina", mi enostavno crkne. Ga probam prižgat, nič. Dam na RES, oziroma na PRI, mi vžge, in čez 5 km spet isto. PROSIM za pomoč, kaj bi lahko bilo narobe.

prej tankej

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
Lep pozdrav. Imam problem. Tako kot vsi ki pišejo sem gor. Imam Bandita, 600ccm, tank za bencin je velik za 18l. Ko naredim cca 250 km, to je nekje 13l, mi med vonjo kar ugasne motor, enostavno ko hočem dati po gasu, se sploh ne doziva. Kaj bi lahko bilo narobe. Sam sem šel kupit pipco za bencin, jo danes montiral, in šel en krog, in lej ga zlomka, zopet isti problem...ko pride na "rezervo, ko je v kestlu še 5 litrov bencina", mi enostavno crkne. Ga probam prižgat, nič. Dam na RES, oziroma na PRI, mi vžge, in čez 5 km spet isto. PROSIM za pomoč, kaj bi lahko bilo narobe.

filter oz. mrezica na pipci v tanku je cista ? se zgodi, ce plava kasna smet v bencinu, da na rezervi bencin noce skozi.

Objavljeno
Lep pozdrav. Imam problem. Tako kot vsi ki pišejo sem gor. Imam Bandita, 600ccm, tank za bencin je velik za 18l. Ko naredim cca 250 km, to je nekje 13l, mi med vonjo kar ugasne motor, enostavno ko hočem dati po gasu, se sploh ne doziva. Kaj bi lahko bilo narobe. Sam sem šel kupit pipco za bencin, jo danes montiral, in šel en krog, in lej ga zlomka, zopet isti problem...ko pride na "rezervo, ko je v kestlu še 5 litrov bencina", mi enostavno crkne. Ga probam prižgat, nič. Dam na RES, oziroma na PRI, mi vžge, in čez 5 km spet isto. PROSIM za pomoč, kaj bi lahko bilo narobe.

Jaz osebno se s tem nebi preveč obremenjeval, ampak pač kot je rekel biker, prej tankal :)

Objavljeno

Jaz bi rekel da je filter v kestlu zabasan. Tko da menjava pipce tega ne reši, sam spucat je treba.

Objavljeno

Js bi pa vprašu kako nej rešm problem, ker je na kapci za svečko slab kontakt s samo svečko. Čudno se mi zdi da če vstavm svečko not jo lahko premikam sem in tja in se čuti zračnost. Se pa na motorju čuti v tem da mi pri nizkih vrtljajih trokira.

@sharky_dc sem na enem tujem forumi bral o tem problemu pa mislim da je nekaj s senzorjem za količino goriva v zvezi. Nism sigurn lahko pa v tej smeri mal pogledaš.

Objavljeno

filter v kstlu ne more bit zabasan, ker ga notri ni. Pipca za bencin je pa nova in ima filter že gor. Senzorja za bencin pa ta serija Bandita nima. aja, pa včasih, lansko leto sem brez problema naredil okoli 330km z enim tankom, brez da bi me kaj zafrkavalo. tko da ima 18l velik tank.

Objavljeno

Dej a lahko slikaš pipco od tega bandita?

Objavljeno

@nk84

Zamenjaj kapco pa je, to pa res ni noben strošek in dela ni veliko :) Bo najbolj ziher. Kapco lahko nabaviš na tvojem servisu, imajo jih pa tudi v Louisu.

Objavljeno

post-1190-1238958855_thumb.jpg

Od NGK stanejo v Louisu 3,95 ali 4,95, odvisno od tipa :)

Bi mogli pa to imet verjetno tudi v vsaki avto trgovini..

Objavljeno

Ma mogoce kdo odvec zadnje nosilce(une dva sraufka) za stojalo??

Objavljeno

Hvala Jure sm mislu da je to kej dražje.

Objavljeno

a ce sam pobarvam motor bi blo dobro da se barva zapece al kako....

Objavljeno (popravljeno)

Ni potrebno nekaj posebno zapečt, zdaj na pomlad in poleti je itak že močno sonce, pobarvaš, pustiš da se posuši, da se ne morejo kakšne smeti prijet, potem pa lepo postaviš nekam na dvorišče na sonce za en dan in bo to dovolj :)

Drugače pa če nimaš kvalitetne opreme za barvanje, primernega prostora in seveda znanja kako pa kaj, potem odsvetujem, če želiš brezhiben izdelek.

Če bi se pa rad vseeno lotil, ker imaš posebno željo to naredit sam ti lahko pa mogoče pomagam s kakšnim nasvetom.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Purol, polirna pasta za kovine.

Purol in kos vrvice (ter veliko drgnjenja) dela čudeže.

Hvala za info.

Pa še eno dodatno vprašanje, veliko mojstrov na internetu omenja ATE mast, vendar je v nobeni štacuni ne dobim, prav tako nihče od vprašanih mehanikov ne ve zanjo (vsi me čudno gledajo).

Kje se da to dobiti oz. kakšen je točen naziv?

Hvala.

lp

Objavljeno
Ni potrebno nekaj posebno zapečt, zdaj na pomlad in poleti je itak že močno sonce, pobarvaš, pustiš da se posuši, da se ne morejo kakšne smeti prijet, potem pa lepo postaviš nekam na dvorišče na sonce za en dan in bo to dovolj :)

Drugače pa če nimaš kvalitetne opreme za barvanje, primernega prostora in seveda znanja kako pa kaj, potem odsvetujem, če želiš brezhiben izdelek.

Če bi se pa rad vseeno lotil, ker imaš posebno željo to naredit sam ti lahko pa mogoče pomagam s kakšnim nasvetom.

predvsem zarad tega :) drugac pa pistola je, kompresor je, paint booth....je provizorish (garaza pa polivinil :) )

pa recimo da ves kako se stvarem streze, pobrusim dol barvo, pokitam lukne, sprickit, pobrusim, bela primer barva, rdeca barva....parX...prelakiram.. :)

Objavljeno
filter v kstlu ne more bit zabasan, ker ga notri ni.

ce se ne motim prevec bi moral biti. za ziher poglej kaksno ekplozijsko risbo tega dela.

Objavljeno (popravljeno)
Purol in kos vrvice (ter veliko drgnjenja) dela čudeže.

Hvala za info.

Pa še eno dodatno vprašanje, veliko mojstrov na internetu omenja ATE mast, vendar je v nobeni štacuni ne dobim, prav tako nihče od vprašanih mehanikov ne ve zanjo (vsi me čudno gledajo).

Kje se da to dobiti oz. kakšen je točen naziv?

ATE Bremszylinder Paste

Dobi se pa (vsaj) tukaj...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Pa še eno dodatno vprašanje, veliko mojstrov na internetu omenja ATE mast, v

Lahko tudi z običajno bakreno namažeš, poleg tega je pa uporabna še za dosti drugih stvari.

prelakiram.. :)

Najprej si moraš pištolo prav naštelat, da ti kondez ne hodi v cev in pa da imaš nekje konstanten pritisk. Jaz bi samo finiš pripravil plastike pa ličarju nesel poštrihat.

Pa če imaš avtomobilsko barvo, je malo bolj butl ziher.

Objavljeno
Pa če imaš avtomobilsko barvo, je malo bolj butl ziher.

Zakaj?

Objavljeno

Ker so "temnejše" pa se ne vidi takoj vsake napake ali pa če debelino sloja malo fališ. Ponavadi imaš samo barvo pa lak čez in lepo zgleda.

Moto barve imajo pa ponavadi podlago, ki je zelo pomembna, ker delno da odtenek barvi in potem še barva, ki ima slabšo prekrivnost in z debelino sloja reguliraš. Briljant pa sploh ni za amaterje.

Objavljeno (popravljeno)

Pa še eno dodatno vprašanje, veliko mojstrov na internetu omenja ATE mast, vendar je v nobeni štacuni ne dobim, prav tako nihče od vprašanih mehanikov ne ve zanjo (vsi me čudno gledajo).

Kje se da to dobiti oz. kakšen je točen naziv?

Glej,da nebi SLUČAJNO s kako drugo mastjo mazal,pri zavornih gumicah in v ležišču batka se uporablja SAMO ATE mast ali silikonska mast,če nobene od teh nimaš namaži batek samo z zavorno tekočino z bakreno mastjo pa se namaže SAMO po železnem delu ploščice tam kjer naleže ploščica na batek in to je proti cviljenju zavor!!! :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!