smasher Objavljeno Februar 10, 2022 Opozori Objavljeno Februar 10, 2022 oooo neeee @DAMI34, bom poskusil popravit..... kolikor sem jaz videl imajo pipice 3 stopnje, PRI, RES, ON/OFF. OFF in ON je teoretično ista "funkcija", ker je to zaprt ročni dotok, samo tiste z vakum ventilom ki "bypassira" ročno izbiro je to ON pozicija, če vakum ventila ni je to OFF pozicija, (ker nima bencin kam )
DAMI34 Objavljeno Februar 10, 2022 Opozori Objavljeno Februar 10, 2022 pred 10 minutami, smasher pravi: oooo neeee @DAMI34, bom poskusil popravit..... kolikor sem jaz videl imajo pipice 3 stopnje, PRI, RES, ON/OFF. OFF in ON je teoretično ista "funkcija", ker je to zaprt ročni dotok, samo tiste z vakum ventilom ki "bypassira" ročno izbiro je to ON pozicija, če vakum ventila ni je to OFF pozicija, (ker nima bencin kam ) da nauš doktoriral...jaz nkol nisem mel problemov s pipco. Vedno sem tak obrnu, da je dobro teklo iz soda. Običajno je to belo (Rebula) al pa rdeče (mešano 1/3 merlota in...bemti pozabu) pipca ni bla ista ps. glej sliko..kamor je nastavljena pipca neki piše...sicer me pa gladko BK smasher 1
Zok Objavljeno Februar 10, 2022 Opozori Objavljeno Februar 10, 2022 On 2/9/2022 at 2:12 PM, Buschi said: G. Profesor, pa tisto čistilo dejansko kaj pomaga? Liqui moly dodajam pol deci na 80 literski tank 33% mešanice? Hvala. G. Stars (zdejle bi me lahko mirno klical G. Pacient, ali pa vsaj dolgotrajno bolnisko odsoten zaposleni ), ce je stanje slabo oz. so injektorji stari nekaj sto tisoc kilometrov, pa nikoli delezni kakega negovalnega tretmaja, tiste zavbe pomagajo do meje verjetnega - cisto zares. Ce je stanje OK, oz. je vbrizgalni sistem vsakih par mesecev delezen kakega ciscenja z aditivi (bodisi z masino, ali pa direktno v tank), pa vsaj jaz ne opazim neke razlike - ne po zvoku, ne po stanju korekcije injektorjev na diagnostiki. Kot da bi se umival vsak dan dvakrat, ali pa enkrat na 14 dni - v prvem primeru ni nekega vidnega ucinka - ampak nek ucinek vseeno je. Govorim za kvaliteto zgorevanja oz. spray pattern, ki ima konkreten vpliv na porabo, hrupnost, dimnost, lahkotnost hladnega starta, tudi na vonj (in sestavo) izpusnih plinov. Kako ti aditivi vplivajo na zivljenjsko dobo vbrizgalnega sistema (zaribanje VT crpalke in unicenje injektorjev z opilki), pa ne bi vedel. Nekateri pravijo da pomaga, drugi da ne, jaz pa teh izkusenj k sreci nimam. Vem da izrabljenega motornega olja ne prenasajo najbolje.
Buschi Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 pred 10 urami, Zok pravi: Vem da izrabljenega motornega olja ne prenasajo najbolje. 66% dinozavra, 33% sončnice. In, g. Profesor, glede na vaše znanje v šoli in po pisanju tukile, ste za vse nas internet motoriste PROFESOR !
joc987 Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 Ob 9. 2. 2022 ob 23:55, smasher pravi: Ne se hecet vidite da očitno človek res ne ve... Torej pomembno je da se vidijo vsi napisi, kaj je tam pod ročko ON al OFF. Če je tam pod pipico napis OFF je tisto pozicija za zaprti dotok goriva in je potem na eni strani PRI "glavni rezervar" oziroma višji nivo pipice za odjem, in drugi ki je RES pa rezerva. In če daš umes med PRI in RES kor je sedaj lahko zamaka. Če imaš pod pipico napis ON, je pipica z vakum ventilom, torej na ON vakum motorja odpre dovod goriva, in potem imaš pa še ročno odpiranje rezervarja na PRI ali REZERVO. Jaz sem imel na prejšnjem kawasakiju naj prej ta drugo opcijo torej "avtomatsko pipico" zpozicijami ON, PRI, RES, samo potem mi je šla 1x neka smet pod oring pri membranici in pipica ni zaprla tudi če motor ni laufau in je zlivalo bencin ko je stal. Potem sem dal pipico kot je v drugem opisu OFF, PRI, RES, in sem večkrat pozabil dat pipico na PRI in mi je motor crknil 300m potem ko sem speljal, verjetno ravno sredi krožišča , ampak sem bolj zaupal pipici ko je motor stal dlje časa. In kot že zgoraj napisano očisti uplinjače ker tudi plovček ali ventil slabo delata če je bilo toliko bencina. Preveri (ali menjaj) pipico in očisti uplinjače. Hvala Je dejansko res, da nisem vedel, kaj pomeni oznaka PRI na pipci. In ker smo mi je dosti ljudi reklo, da ima pipca 3 stanja, ON, OFF in REZ, sem predvideval, da je PRI zaprto. Moja pipca ima oznake PRI, ON in REZ. Tako sem bedak imel 2 dni na PRI in mi je ves bencin stekel iz rezervoarja v vplinjače in naprej v mašino. Kakor koli že, sedaj smo to uredili in očistili vse. Imam pa še eno vprašanje in sicer včeraj sem kupil novo olje zanj Motul 5100 10W-40. Prvo vprašanje je, da sem na kanticah od olja opazil datum izdelave 11.4.2019, neka stara zaloga. Je to kaj pomembno, če je olje dlje stalo v trgovini? Drugo vprašanje pa je, v navodilih za uporabo piše, motorno olje 10W-40. Ko sem kupoval olje, pa sem opazil, da so olja 10W-40 nekatera sintetična, pol sintetična...? Katero izbrat, je to pomembno? Jas se kar najdražje vzel, kar je imel na razpolago. Hvala Lp Jože
smasher Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 Torej pri tebi je na ON bencin zaprt ko motor ne laufa. To lahko preveriš, potegni cevko dol iz pipice ko je na ON in je motor ugasnjen in poglej da bencin ne teče. Če nič ne teče je potem res krivo to da si pozabil na PRI. Baje dokler je olje original zaprto "nima roka trajanja", jaz bi rekel na uč da kakšnih 5 let ni nevarnosti da bi se kaj kemisko spremenilo. joc987 1
DAMI34 Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 letnik olja nima veze. olje ni iztrošeno. Torej bp ga uporabiš. Kar se tiče standarda in kvalitete olja, torej raznih oznak, ki jih mora imeti, bo potrebno poiskati kaj na netu. ali kak forum , ali dobiti vsaj navodila za uporabnika, kjer je specifikacija olja. ni vse ista pašta. No je sintetika in polsintetika je lahko ista pašta če je istega standarda. ps. pa ne verjem meni, ene 10 strokovnjakov bo popravilo moj post. Večina takih, ki odvozijo 10% letne kvote mojih kmjev XTR in joc987 1 1
joc987 Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 Aha, super, o.k, hvala Lp Jože
XTR Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 2 hours ago, DAMI34 said: ps. pa ne verjem meni, ene 10 strokovnjakov bo popravilo moj post. Večina takih, ki odvozijo 10% letne kvote mojih kmjev Število objav na motosvetu tudi kaj pripomore k izboljšanju tehničnega znanja? Poznam enega zdravnika, ki veliko prevozi...on bo že vedel. Bodi koristen in ga malo usmeri...
DAMI34 Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 pred 1 uro, XTR pravi: Število objav na motosvetu tudi kaj pripomore k izboljšanju tehničnega znanja? Poznam enega zdravnika, ki veliko prevozi...on bo že vedel. Bodi koristen in ga malo usmeri... usmeri ga ti, jaz sem moje mnenje podal. Kar se tiče števila objav, vsekakor je vsako popravljanje drugega več vredno. Jaz sem usmerjen kot sem, ti mu povej svoje mnenje. Manj kot pozna človek zdravnikov, manj ma problemov
Erikcslo Objavljeno Februar 11, 2022 Opozori Objavljeno Februar 11, 2022 Je tu kaj resnice???? Zivnorc in smasher 1 1
IF7 Objavljeno Marec 22, 2022 Opozori Objavljeno Marec 22, 2022 Porabljen dan za zamenjavo termostata, hladilne tekočine in zračnega filtra... večino časa je šlo za odstranjevanje in montažo zaščit in plastik... pik1, Mavti, MiNa in 6 others 9
joc987 Objavljeno Marec 23, 2022 Opozori Objavljeno Marec 23, 2022 pred 16 urami, IF7 pravi: Porabljen dan za zamenjavo termostata, hladilne tekočine in zračnega filtra... večino časa je šlo za odstranjevanje in montažo zaščit in plastik... Izgleda, kot kakšna spucana "kura", brez vseh teh plastik. he, he Koliko časa vam je vzelo, da ste vse dol pobrali? Drugače pa lepi motorček, imam občutek, da tudi nekaj brezpotja sreča tale konjiček in ne samo asvalt. Lp Jože IF7 1
IF7 Objavljeno Marec 23, 2022 Opozori Objavljeno Marec 23, 2022 38 minutes ago, joc987 said: Izgleda, kot kakšna spucana "kura", brez vseh teh plastik. he, he Koliko časa vam je vzelo, da ste vse dol pobrali? Drugače pa lepi motorček, imam občutek, da tudi nekaj brezpotja sreča tale konjiček in ne samo asvalt. Lp Jože Ker sem to počel s tem motorjem prvič, sem si vzel čas za natančno spoznavanje in počasno razstavljanje. Cevna zaščita in šusplata sta šla hitro dol... za ostalo sem porabil nekaj časa, da sem našel in odvil vse vijake, odstranil zatiče ter odklopil konektorje, malce sen se moral potruditi z odklopom vseh štirih cevi z rezervoarja.... za razstavljanje in spoznavanje sem porabil dve uri in pol, sestavil pa sem ga v dobri uri. Če bi moral sedaj ponoviti bi porabil dobro uro za razstavljanje. Ta Honda je namenjena vožnjam izven asfaltnih cest, ki so v uporabi le za dostop do makadamov in gozdnih potk... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Marec 23, 2022 Opozori Objavljeno Marec 23, 2022 pred 2 urami, IF7 pravi: Ker sem to počel s tem motorjem prvič, sem si vzel čas za natančno spoznavanje in počasno razstavljanje. Cevna zaščita in šusplata sta šla hitro dol... za ostalo sem porabil nekaj časa, da sem našel in odvil vse vijake, odstranil zatiče ter odklopil konektorje, malce sen se moral potruditi z odklopom vseh štirih cevi z rezervoarja.... za razstavljanje in spoznavanje sem porabil dve uri in pol, sestavil pa sem ga v dobri uri. Če bi moral sedaj ponoviti bi porabil dobro uro za razstavljanje. Ta Honda je namenjena vožnjam izven asfaltnih cest, ki so v uporabi le za dostop do makadamov in gozdnih potk... ko ga 1x utopiš v vodi, si vzameš veliko časa za podrobno spoznavanje. in ko spet zalaufa je...en mičken orgazemček joc987 in IF7 2
IF7 Objavljeno Marec 23, 2022 Opozori Objavljeno Marec 23, 2022 2 hours ago, DAMI34 said: ko ga 1x utopiš v vodi, si vzameš veliko časa za podrobno spoznavanje. in ko spet zalaufa je...en mičken orgazemček bi rekel, v takem primeru je treba postoriti še veliko več... in potem je veselje še večje 😃 DAMI34 1
Buschi Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 (popravljeno) Pri hiši imamo težavo, ki se kliče na ime BMW F650 CS...ja una grdobija od bavarcev. In nikakor ne uspemo pogruntat, klaj je narobe s ciklistiko: na začetku ovinka se prav matraš, da motor gre v ovinek, potem pa pod določenim naklonom kar sam pade not. V bistvu je precej zajebano vozit, ker moraš bit skos pripravljen v ovinku na to, da moped sam potegne v ovinek. Na začetku ovinika motor vlečeš v ovinek, ker noče noter, sredi ovinka ga vlečeš ven, ker je sam moped preveč potegnil noter...vožnja skozi ovinek je ''wobly'', cikcakasta, ker se skoz boriš z mopedom. NI neke konstante. Upam da sem prav razložil. Gume so 300km stare Mitas Sport Force, napumpane na 2.5. Nekih izkušenj z nakedi nimam, ker sem celo življenje na endurah. Edini naked, ki sem ga vozil je MT-ejka, sam to je poezija za vozit(pustmo to, da mi je bila 10x premala). Motor je v križu spuščen za 2cm? Je možno da to toliko vpliva na vožnjo? Hvala za konstruktivne odgovore in hitre odgovore. Popravljeno April 28, 2022. Popravil Buschi
smasher Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 Hitri odgovor če res kakšen vujak kje ne manjka na nihajki... Bi rekel gume samo so dokaj nove ampak "simptimi" so čisto enaki kot za "ploščate" gume ne vem kako rečete to v tehnomoškem jeziku. Ko so po sredini malo ravne. Če to ni to.. Potem pa srečno naprej. Si @Buschi si probal tudi ti čez ovinke če so občutki enaki? Zivnorc 1
franc Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 Nekaj je narobe s "špuro" . Tako se je peljal motor v avtošoli (samo tisto je bilo 1000x na tleh, v eno stran je bilo bolj očitno kot v drugo) . Torej, če se je motor kaj "valjal" , je lahko kaj pokrivljeno. "Spuščanje" motorja ima lahko posledice. Menda je potrebno spustiti še zadnji konec. lp Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 (popravljeno) ... s spuščanjem motorja v križu pomeni mnogo agresivnejšo ciklistiko.... in 2 cm je ogromno. ... tudi sem že velikokrat pisal o "dvoslednih" motornih kolesih, ko folk samo gleda, kako našpona verigo... na "istoslednost" obeh koles pa preprosto pozabi.... Lahko tudi vpliva oblika gume... ampak, kot praviš je nova.... Ampak tudi oblika novih gum je različna od proizvajalca do proizvajalca...in lahko da Mitas ne paše na ta motor.... ..ampak najbolj sumim na prvi del zapisa... Če je ciklistika v redu, so to drugače čisti simptomi prednje gume obrabljene na "strehico" in /ali premalo napumpana prednja guma... Popravljeno April 28, 2022. Popravil Zivnorc C eagle in Kawasaki_rider 2
XTR Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 pred 3 urami, Zivnorc pravi: ... tudi sem že velikokrat pisal o "dvoslednih" motornih kolesih, ko folk samo gleda, kako našpona verigo... na "istoslednost" obeh koles pa preprosto pozabi.... Pri F650CS verjetno zadaj težko nastavlja špuro. Ima namreč jermen in enostransko nihajko. Te enostranske nihajke so super, "trotl zihr" glede nastavljanja špure,..... dokler ne odpovejo ležaji, gred, pesto. F800 S in ST so imeli kar težave. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 pred 23 minutami, XTR pravi: Pri F650CS verjetno zadaj težko nastavlja špuro. Ima namreč jermen in enostransko nihajko. Te enostranske nihajke so super, "trotl zihr" glede nastavljanja špure,..... dokler ne odpovejo ležaji, gred, pesto. F800 S in ST so imeli kar težave. ...pol pa odšravfaš kolo...pa daš pod dva vijaka med pestom in feltno dve podložki, da ujameš špuro... 😜 ...ja...nisem pomislil, da ima "enoročno nihajko" XTR 1
Buschi Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 Ta bmw ima na zadnjem kolesu samo en vijak...ko formula. In, sem vas poslušal, in napumpal obe na 3 bare. Pa to je čist drug motor . Niti v sanjah si nisem predstavljal, da je na cestakih taka razlika. Tenerejka požre vse med 1.8 do 3.2, pa se isto pele...pač japonc. Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno April 28, 2022 Opozori Objavljeno April 28, 2022 ...full si nas poslušal, ja.. Sprednja guma na cestaku je premalo napumpana, če ima manj, kot recimo 2,3bar... Optimalno je za vse znane proizvajalce za prednjo gumo za cestake 2,5bar +/- 0,1 bar glede na maso motocikla. ..in kaj si naredil, če si dvignil tlak na 3 bare? naredil si višji sprednji konec, kot je bil prej, pred spuščanjem v križih, ker se guma ne "podaja" ker je bolj napumpana.... ...s tem ima guma precej manjši footprint, bolj je točkovno obremenjena... in ne bo dosegala optimalnega oprijema... poleg tega ne bo absorbirala manjših neravnin, ki jih prednji amortizerji ne morejo absorbirati tako hitro, kot optimalno napumpana pnevmatika... in bo motor spredaj letel praktično po luftu. ... če bo gospa zapeljala v zavoju /nagibu na neravnine (reberca)... ji bo v hipu "odsekalo" prvi konec, ker bo kolo poskakovalo in ne absorbiralo neravnin... + dodatno precej zmanjšan oprijem gume Če imaš rad svojo gospo, ji privošči še znižanje zadnjega konca za 2 cm...in pumpaj gume po priporočilu proizvajalca gume.. ..al pa ji kupi moto škornje s 3cm podplati.... al pa jo malo poširi v bokih .ali pa malo nategni noge... smasher, C eagle in Kaldu 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se