Skoči na vsebino

Honda XL 750 Transalp 2023


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, Kugelschreiber said:

Pravzaprav imajo dva. Nc750x in crossrunnerja 800. Zakaj se pri nas ne prodajata? En ma premalo kojnou drugi zastarel, drag, pa ni dost agresivn in folk kupuje tracerja. 
nc bom testiral februarja, x-runnerja pa as ni imel nikoli za test na pikniku. 

 Sem se spravil gledat podatke o Peterhanselovem dirkalniku za Dakar (super Tenere 750): Danes tule ne prodje tudi za cez plocnik ne (premalo konjev, pretezak, nic kratic)...  Tale Hondica ima vec konjev, tezo tam tam, veliko vec elektronike in pomagal. 25 let razvoja...  In je se vseeno slaba, brez da bi se kdo usedel nanjo...  ;)

 

PS:  Nisem Birch, offroad izkusenj nimam veliko, nisem tudi sedel na Super Tenere ali TA....  Ampak mi je dosti samo pogledati kako se vozijo, in mi je takoj kristalno jasno, da ni motor slab. Da je pravzaprav odlicen. Jaz sem tisto, kar ga ne spravi cez trato, ali makadam.   Seveda bo pa slabo zgledal v mojem opisu na forumu in na facebooku, pred kafici, na ridah, itd...  :P

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 3 urami, XTR pravi:

Kaj meniš, da bo boljši od malega Versys-a? Težek boj bo to. Še Snečer se je vrnil, ko se je začelo razpravljati o tem modelu. :)   

ma od GSa bo bolljši..ti pa tut ne razumeš :P

 

pred 3 urami, luxsa pravi:

Tezko da bo boljsi od versaceta,ampak ce mu bos dal gor bilbersove fedre pa doma skakalnico naredu bos lahko se skaku.  😂

kaj mu morš dat gor? kaj???

To bo hongda..skor kot peggi. kar smo že zdavnaj ugotovili, da je najboljši moped na MS. Takoj za tem je GS in Versač...prosim, da se držite znanih dejstev :D

 

Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, Luka66 said:

Ej, da hodiš ti z L.K. Bogataj na kavico 😜 napreden, pohvalno, že zmanjšuješ ogljični odtis :)

O ja. MiNa ima res majhn oglicn odtis.  Tapravga si najdu.  Namest de bi se k ludje vozili v dvoje, z enim orenk bajkom, se godpoda vozi vsak s svojim. Poraba x2!!! Gume x2!!! CO2 x2!!! De o kilometrinah sploh ne zgublamo besed...več na cesti ko najhujš kombi špediterji...u glaunem, nism fouš, prvoščim! Al učasih.... kr na ignore listo bi ga dal 🤣

3 hours ago, skalar36 said:

NC 750 X je pa en tak "skiro", da je za popolnega začetnika, al pa nekega penzionerja.

Pol ne smem probat? Bom mogu u penzjon?!

 

in sm prav pogooglal.  Vfr je umrl.  
 

the VFR 800F, VFR 800X Crossrunner and VFR 1200X Crosstourer were all dropped from Honda's range with the introduction of Euro5 in 2021

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Pol ne smem probat? Bom mogu u penzjon?!

 

in sm prav pogooglal.  Vfr je umrl.  
 

the VFR 800F, VFR 800X Crossrunner and VFR 1200X Crosstourer were all dropped from Honda's range with the introduction of Euro5 in 2021

Kwa? Itaq probi. Probi čim več. Te spodbujam. Kamot greš v penzion, ti prvoščim. V mislih sem imel, da je nekdo, ki je v penzionu zrel, miren in odgovoren voznik z veliko izkušnjami ,ki spoštuje CPP. Krizo srednjih led že dal čez. Ker NC 750X je res en  tak umirjen motor, ki res ne omogoča objestne vožnje.

Jp, Honda nima več srednje kategorije. Tale agregat jo bo obudil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
48 minutes ago, skalar36 said:

Kwa? Itaq probi. Probi čim več. Te spodbujam. Kamot greš v penzion, ti prvoščim. V mislih sem imel, da je nekdo, ki je v penzionu zrel, miren in odgovoren voznik z veliko izkušnjami ,ki spoštuje CPP. Krizo srednjih led že dal čez. Ker NC 750X je res en  tak umirjen motor, ki res ne omogoča objestne vožnje.

Jp, Honda nima več srednje kategorije. Tale agregat jo bo obudil.

zanimivo, ja. Eko norme so veliki H prisilile upokojit 30 let stare VFRjeve mašine. Suzuki je ugasnil SV. Samo še Kawi štanca  mašino iz prejšnjega tisočletja. amaha je to nardila par let prej, posodobla floto in pokasirala dinčke.   

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, skalar36 pravi:

Jp, Honda nima več srednje kategorije. Tale agregat jo bo obudil.

Citiraj

Transalp je oživljen, tokrat s 755-kubičnim vzporednim dvojčkom Unicam s štirimi ventili na valj, ki je pred nekaj tedni debitiral v CB750 Hornet .

Motor se nahaja v okvirju, ki je v bistvu izposojen od Horneta, vendar s spremenjeno geometrijo, da ustreza njegovemu terenskemu namenu...žaromet pa je standardna enota, ki se uporablja tudi pri Hornetu, CB500F in CB500X . 

Malo bolj udoben Hornet, ...z novim motorjem, to je vsa umetnost 🙂

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tako k VFR 1200 in crossturer 1200 enak okvir le kot glave vilic drugačen, enak motor le druga mape......AT 1100 in NT 1100 ista zgodba.......samo, da je ceneje....... žalostno, za tako znamko s takimi resursi, vemo kaj so sposobni narediti, raketo za na Mars in tudi raketo na dveh kolesih, da bi pri Dučeju iz redeče pobledeli v belo.........razočaran, nad njimi, pa mi je Honda pri srcu, pet sem jih imel, prevozil z njimi XXXk km, brez okvar in problemov, zalo zadovoljen z njimi v vseh pogledi..... tudi sedaj bi se za "na konec sveta" še vedno odločil za AT, ker jim zaupam.....vendar, kje so časi, ko so vrgli ven tehnološke  in bajkerske bisere, modele AT XRV, 1100XX Blackbird ali vfr800 Interceptor, ki so naredili pretres na moto trgu in so se nam cedile sline po njih......svet gre naprej, razvoj in miselnost gre naprej, danes so očitno, drugi časi, eni so se odločili, da je za določene agregate ekologija je pre-draga, na srečo ima vsaj kakšen proizvajalec drugačno vizijo, ki pa je draga in neprimerna za širše množice ......bodo pa vsi novi instant bajki taki in drugačni našli svoje kupce, oboževalce in kritike......menda motorje itak kupujemo s srcem, tudi po tem, ko preanaliziramo vse tehnične podatke in testiramo vse živo, no v bistvu ne povsem s srcem, na koncu z denarnico   :)

SREČNO

Objavljeno
15 minutes ago, Luka66 said:

Tako k VFR 1200 in crossturer 1200 enak okvir le kot glave vilic drugačen, enak motor le druga mape......AT 1100 in NT 1100 ista zgodba.......samo, da je ceneje......

Ma ne vem. Zelo strog si do njih. Bmw in ducati sta vedno delala 4-5 motorjev na eni osnovi. 1098, 1098sf, monster r multistrudel s, pa  R1xxx r, R1xxx st, R1xxx rt in R1xxx gs. Ista pašta, drug paket.  Tudi Ktm ima enak v2 v precej hard enduri, enduri z litmi kolesi, supernakedu in sport turistu. Mal mi je cudno de so se odrekli tako ss kot  premium klasi, in z GS oziroma panigale dejansko ne tekmujejo. Vse ostalo…Honda. Ticks all the boxes. Na papirju nič dramatičnega. Na cesti enako, ker drame tam nočemo. Ful mi je v spominu ostal en intevju z Julianom Ryderjem, ex novinarjem tud komentatorjem za motogp. Vcasih je bil mehanik, in so v 70ih dobili prvo cb v delavnico, pa so jo podrli, “expecting to find magic. There was nothing exceptional. Just precision processing and big bearings.” 
 

je pa res da sem en mal drugacn, nikoli se nisem kupil tistga motorja k sm ga res hotel, ampak tistga ki je v okviru budgeta zadovolil trenutne potrebe po motoriranju. Nikoli nism nek u znak padal nad preformansami in stroji. Al ko berem kje se potepate…..kurja polt. 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

cifre/cene so daleć od "ugodno". Sploh če dodaš rally pack +1200€

 

Objavljeno

10700 je v italiji.  Men se zdi dokaj solidna cena za nov motor. Nov. Modern.  

Objavljeno
pred 18 minutami, Kugelschreiber pravi:

10700 je v italiji.  Men se zdi dokaj solidna cena za nov motor. Nov. Modern.  

to je solidna cena ja, pa četudi še 1200 nabaciš gor za zaščito in ostalo. Videoposnetek govori o drugih cenah.

Objavljeno

 

Objavljeno

Kolko pa je cena KTM 790? Ker v vsem, razen v zanesljivosti verjetno, premaga Hondo.

Pa ko vidim da lahko dajo Transalp za 11k, se spomnim kako so zasrali z CRF450L za 10 jurjev.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 18 urami, Ragezor pravi:

Kolko pa je cena KTM 790? Ker v vsem, razen v zanesljivosti verjetno, premaga Hondo.

Pa ko vidim da lahko dajo Transalp za 11k, se spomnim kako so zasrali z CRF450L za 10 jurjev.

Tisto o zanesljivosti je "relativen " pojem. 22kek se vrti...med drugim sem ga tudi utopil. Zlorabljan, po mojih merilih kar precej. Teren, blato, prah..če bo honda to zmogla (ma sem prepričan, da pri podobnem načinu zlorabe neglede na znamko vozila vse trpi) ala ji vera.

V detajle drobnarij, kar sem popravil ne grem. Agregat še vedno špila u nulo. Drgač je pa vse objavljeno v temi 790.

Zanj sem v akciji odkartal 10.500 pred 2mi leti, redna je bila 12kek in čez. Sedaj..pojma nimam, dodaj še jurja.

KTM nima problemov s katastrofalnimi problemi ampak drobnarijami (ki ti parajo žive lahko). Moj bivši SDGT tolče 70kek. 

 

Če se vrnem na hondo, za ta denar in s temi specifikacijami žal ne moreš pričakovat čudeža. Potem grem raje na manj močnega kitajca z boljšimi specifikacijami.  Žal, pa m ibo  marsikdo kontriral, vseeno pa je honda prav tako masovna proizvodnja, če dodam še budget varianto smo tam tam z večino sranja na trgu, začenjši z BMW. Kar nekaj problemov poznam tudi na hondah.

XL 750 mi je lepa (ugodno nizek sedež in defolt elektronika), sem pa prepričan da po ciklistiki in določenih komponentah zaostaja za 790ADV od KTMja in to vstopnega modela. Ker osebno iščem nekaj več, ne bo v igri, ampak za nekoga, ki bo začel kot jaz, zna biti zanimiva.

Z vsem kar rabiš za lajt ofroud bo cca 12 kek. To bo zihr kakega jurčka manj od KTM.

Vse ostalo...pa bomo videli.

 

 

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede na konkurenco, res ugodna cena.

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
32 minutes ago, pik1 said:

.

.... stari, 500tka je pač za samske :eek: ... in tehtajo lahko samo do 80 kil :kva2:

... vsi ostali, ki ne izpolnjujejo teh dveh postavk, bodo šli na 800+ :dry:

 

 

Kako je blo z rento? Ti je bla transa ful presvoh? U zivo se mi zdi dokaj ozek in majhen bajk. 

Objavljeno
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Kako je blo z rento? Ti je bla transa ful presvoh? U zivo se mi zdi dokaj ozek in majhen bajk. 

.

... kar se same velikosti tiče, niti nisem imel občutka neke prav hude majhnosti .... tudi moč z devetdesetimi konji je bila dokaj ok ... čeprav, je pa res, da sem ga moral kar na polno odpirat, da se v dvoje lahko kolikor toliko normalno pelješ. Za prehitevat v dvoje pa glih ni neki. Težišče ima dokaj nizko, kar se mi je dopadlo ... mogoče se mi je to zdelo še toliko bolj očitno, ker sem sedaj navajen na Tenerejko ... Bi pa vseeno rekel, da sem se tisti teden paše z Afriko 1100 počutil neprimerno boljš ... tako da ... če bi se zdajle moral odločat med transalpko 750 in AT, ni dileme kaj bi vzel .... AT je sicer 20kilc težja, ampak se mi zdi vseeno neprimerno več od mopeda, kot Transalpka. 

 

ps.

... itak pa je vprašanje, za kaj bi jo kdo uporabljal ... a imaš do 80 kil, al si samski, al se voziš sam po asvaltu, al si pa celo kakšna huda "cura" offrouda, kar jih je tle gor kar nekaj ... tako da ... :eek:

.... svi goli, pa ko šta voli :kva2:  

Objavljeno
pred 28 minutami, pik1 pravi:

.. itak pa je vprašanje, za kaj bi jo kdo uporabljal ... a imaš do 80 kil, al si samski, al se voziš sam po asvaltu, al si pa celo kakšna huda "cura" offrouda, kar jih je tle gor kar nekaj ... tako da ... :eek:

.... svi goli, pa ko šta voli :kva2:  

Ja, kot nekomu paše...stalno gas do "daske", da je izkoristek motorja 100% ali čim več rezerve pa če jo kdaj rabiš ali pa ne. Meni se ne ljubi več vrtet ročice plina do konca...lepo ma izi, počasneje in varneje ...pa še okolico se vidi po poti ne le cesto 🙂

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!