gizmOkak Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 e, zakaj bi pa js menju razmerje: 1. zato, da probam kašna je sploh razlika (kaj, probat ni greh, uničt pa nimam kej) 2. Ker mi ne pomaga res nč če gre 250. Raj vidim d mal lažje prehitim avto pr 90 sploh pa če sva v dveh gor 3. kar tko mal za hec :P
misty Objavljeno Julij 29, 2005 Opozori Objavljeno Julij 29, 2005 Hehe, a 250 ti ni dost na navadni cesti? ← :xx: na odprti cesti kjer se vidi cca 3 km naprej in so lepi ovinki gre do tam :D sam jest tega ne počnem ;) ... misty... ... če si to naredil zaradi piste, se strinjam, še posebaj ko vidim sliko v tvojem profilu :OK: ... s predpostavko, da si na njej ti ... ... mobikrog poznam dokaj dobro, čeprav nisem tiste vrste voznik motorja, ki bi šel na pisto in ga ožemal do konca, pa tudi moja "mašina" ni najbolj primerna za kaj takega ... ← hehe, jaz, kdo pa drug s tem da tista slika je stara, tam gor so še original distančniki na tačkah pa mi na tisti sliki še mal manjka do tal...sedaj drgnem aluminij na tački... še mal pa bo predrgnen do gume, kjer držim nogo :P sicer pa čas s to hondo 1:40:8 na grobniku zadost pove, se mi zdi... kar se ožemanja tiče, vsak se vozi tako kot mu paše :friend1:
Thundercat Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 razmišljam o menjavi prednjega zobnika na Fzs 600....z enim zobom manj (strošek minimalen 3500 sit)...kaj točno bom s tem pridobil?.... a je kdo kaj podobnega delal....
Jure Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Pridobil boš malenkost boljše pospeške in zgubil par km pri končni, ob predpostavki, da se ti z enim in drugim zobnikom mašina zvrti do konca.
Ice Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 razmišljam o menjavi prednjega zobnika na Fzs 600....z enim zobom manj (strošek minimalen 3500 sit)...kaj točno bom s tem pridobil?.... a je kdo kaj podobnega delal.... boljse pospeske in ca. 7% manjso koncno hitrost.
Thundercat Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 pod pojmom boljše pospeške razumemo kaj? kaj takega, kar je občutiti ali je to le na papirju oz. v teoriji?
Ice Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 pod pojmom boljše pospeške razumemo kaj? kaj takega, kar je občutiti ali je to le na papirju oz. v teoriji? hmmm.... mozno je obcutiti, sigurno se da izmeriti. koliksna je razlika je odvisno tudi od dnevne konstitucije voznika/ce.
Jure Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Ravno ne vem kaj ni treba pričakovat.. Ampak malo se pa vseeno čuti, če ne drugače, ob pospeševanju v klanec v dvoje..
snoopy Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 OK...ker ma moj motor končno nekje pri 160km/h pa še to pri zelo visokih obratih, in ker moram tudi pri potovalni hitrosti poslušati muščenje konjičev razmišljam o menjavi zobnikov... me pa zanima če bi dal spredi en zob več zadi pa manj če bo efekt isti -zaradi enakega razmerja al bo vseen mal prdobu na km/h??
snoopy Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 geardata :blush: Ja vem za ta program...sam mi ga ne zažene!!!Še kakšna ideja PROSIM!!!
Jure Objavljeno Julij 2, 2006 Opozori Objavljeno Julij 2, 2006 Ja normalno da boš pridobil na končni, če boš dal spredaj večji zadaj pa manjši zobnik.. Če se bo le mašina zvrtila pri novih prenosih.. Če ne se boš pa vsaj 160 peljal pri bolj zmernih vrtljajih..
Ice Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 en zob spredaj je "cez uc merjeno" ca. 2,5 - 3 zobe vzadaj. vec ali manj, kakor menjano. ce mislis spredaj enega vec IN vzadaj enega manj bos zelo podaljsal prestavno razmerje. mogoce prevec.
Thundercat Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 a lahko kdo na kratko razloži delovanje programa geardata...ker je nemški(a obstaja angleški?) nimam pojma kam in kaj je potrebno vnašat.... :( http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm
Thundercat Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 hvala Eriku za pomoč...zračunal... original ima Fzs 600: 1 prestava- 88 km/h 2-128 km/h 3- 162 km/h 4- 182 km/h 5- 203 km/h 6- 225 km/h z zobnikom manj spredaj ima: 1 prestava - 82 km/h 2 - 120 km/h 3 - 151 km/h 4 - 170 km/h 5 - 190 km/h 6 - 210 km/h
Ice Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 hinterrad: (zadnje kolo) felgendurchmesser: (premer platisca) reifenbreite: (sirina gume) querschnitt: (presek) schlupf: (zdrs) reifenumfang: (obseg gume) ändern - spremeni übersetzungen: (prestavna razmerja) ritzel (veriznik spredaj) kettenrad (zobnik vzadaj) primär (primarno prestavno razmerje) sekundär (sekundarno prest. razmerje) gänge: (prestave) schaltmarke/nenndrehzahl (kdaj se prestavlja/doloceni obrati) roter bereich (rdece polje) takole zgleda datoteka za bandita z 16-45 zobniki:
snoopy Objavljeno Julij 3, 2006 Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 Superca da pomagate...a lohk še men kdo pomaga.Ko zaženem program mi napiše-geardata.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.Skratka error!!! Mislim da ne zaradi windowsov(XP),sem pa samo odzipal(winzip).A morm še kj druzga narest???
m@dness Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 lp zanima me, kje se da dobit zobnik za hondo cbr 900rr bi pa kupil 2 zoba večjega (zadnjega) torej z 44 zobmi. klical v as domžale pa imajo samo original, na ebayu nič pametnega (samo seti verige in zobnikov) v louisa mi pa ni zarad tega za hodit. hvala
Frips Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 (popravljeno) 05/3005644, pokliči in vprašaj..... ...bi mogoče raje dal spredaj enga manj? Da ti ne bo veriga prekratka :hmm: Popravljeno September 18, 2007. Popravil Frips
m@dness Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 nimam praktično nič izkušenj da bi lahko ocenil če bo šlo skoz.. se mi pa zdi da je zadaj lažje menjat kot spredaj.. pa tud upam da ni takšne razlike v obsegu zobnika.. ali pač? ..hvala za tel. bom poklical.. Lp
Frips Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Če imaš dovolj lufta, da lahko verigo popustiš, ne bo panike. Mislim pam da bi rabil tam kakšen centi. Pokliči in vprašaj, pa ti bodo svetovali.
m@dness Objavljeno September 20, 2007 Opozori Objavljeno September 20, 2007 zobnik zmontiran, ketna namazana.. čakata na preizkušnjo :yea1:
jegrmajstr Objavljeno September 21, 2007 Opozori Objavljeno September 21, 2007 hinterrad: (zadnje kolo)felgendurchmesser: (premer platisca) reifenbreite: (sirina gume) querschnitt: (presek) schlupf: (zdrs) reifenumfang: (obseg gume) ändern - spremeni übersetzungen: (prestavna razmerja) ritzel (veriznik spredaj) kettenrad (zobnik vzadaj) primär (primarno prestavno razmerje) sekundär (sekundarno prest. razmerje) gänge: (prestave) schaltmarke/nenndrehzahl (kdaj se prestavlja/doloceni obrati) roter bereich (rdece polje) takole zgleda datoteka za bandita z 16-45 zobniki: tule bi nekaj vprašal... kaj zaboga je mišljeno pod presek? da vem koliko dati, naračunavam si koliko manjši rabim zadaj zobnik da bo xt-jka malo bolj uporabna po cesti lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se