danci1973 Objavljeno September 21, 2007 Opozori Objavljeno September 21, 2007 tule bi nekaj vprašal... kaj zaboga je mišljeno pod presek? da vem koliko dati, naračunavam si koliko manjši rabim zadaj zobnik da bo xt-jka malo bolj uporabna po cesti lp 180/55-17 Presek je višina gume, izražena v % širine - v zgornjem primeru je višina gume 55% od 180mm - torej 99mm. V Geardata vpišeš '55'... D.
jegrmajstr Objavljeno September 21, 2007 Opozori Objavljeno September 21, 2007 180/55-17 Presek je višina gume, izražena v % širine - v zgornjem primeru je višina gume 55% od 180mm - torej 99mm. V Geardata vpišeš '55'... D. najlepša hvala :) sem razmišljal v tej smeri, pa nisem bil 100%
luka1 Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 najlepša hvala :) sem razmišljal v tej smeri, pa nisem bil 100% lp, zanima me kje bi nabavil verižni set za ducatija monstra750, ali pa samo verigo? hvala :
MARJA Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 lp, zanima me kje bi nabavil verižni set za ducatija monstra750, ali pa samo verigo?hvala : Mislim da je na prejšnji strani napisana telefonska.
ICE_MAN Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 Na mojem husotu 650 gre ketna h koncu. Sami ringi so celi ketna tud ni trda vendar se je močno stegnila, tako da mi počasi zmankuje plac za šponanje. Original ketna na husotu je RK type 525, 108 glidov (kere vrste ring je se pa ne spomnem iz glave). Kaj naj kupim kot nadomestek. RK mi ne diši preveč, saj tale ketna res ni zdržala velik km. Zdj ne vem kako je s ketnami za hyosung verjetno ni velik proizvajalecv k delajo za ta moped. Kaj priporočate(kit) DID, REGINA, IRIS.... Mam pa seveda namen letos moped prodat in kupit kaj večjega, tako da ne rabim everlasting ketne in iščem nekaj cenejšega ampak dokaj kvalitetnega in ne nek čigumi. Lp
ICE_MAN Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Noben nič? :angry: :angry: :angry:
danci1973 Objavljeno Julij 22, 2008 Opozori Objavljeno Julij 22, 2008 Noben nič? :angry: :angry: :angry: Na Husotu verige sicer še nismo menjavali. Drugače pa imam precej dobre izkušnje z 'DC' (DynaChains) verigo, ki je kljub relativno nerednemu mazanju zdržala okrog 30k km. Zastopnik za DC je (priljubljeni) Saplex - in imajo tudi set za Cometa. Drugače pa kupiš pač verigo, ki je ustrezno 'močna' (520, 525, ...) ter ustrezne verižnike (prednji paše od SV650, za zadnjega pa ne vem). D. PS: Aja, kompatibilne verižnike najdeš na JT Sprockets - prednji je JTF 520, zadnji pa JTR 1074. Žal nimajo 'obratne' reference, da bi iz tipa verižnika našel, kateri mopedi uporabljajo enakega...
ICE_MAN Objavljeno Julij 23, 2008 Opozori Objavljeno Julij 23, 2008 DynaChains so precej drage (0.78eur/glid * 108). Na netu sm vidu IRIS chains (ESP/španske), kit komplet golden x ring z zobniki za husota za 90eur + poštnina? Ma kdo kaj izkušnje s to znamko? :krneki: :krneki: :krneki: :krneki:
ICE_MAN Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Spet noben nč? :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare: :glare:
Frips Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 DynaChains so precej drage (0.78eur/glid * 108). Na netu sm vidu IRIS chains (ESP/španske), kit komplet golden x ring z zobniki za husota za 90eur + poštnina? Ma kdo kaj izkušnje s to znamko? :krneki: :krneki: :krneki: :krneki: Mislim, da je kolaga dal na FZS1000 Iris....nima pripomb zaenkrat.
ICE_MAN Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Glede DC chains so pa zelo drage http://www.saplex.si/dokumenti/ceniki/Ceni...8-saplex.si.pdf 161 eur za ta denar že imam verjetno DID komplet, ki je verjetno ena najbolših keten.
ICE_MAN Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Mislim, da je kolaga dal na FZS1000 Iris....nima pripomb zaenkrat. Kolk km pa je prevozu zaenkrat?
ICE_MAN Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 cca 4k samo Imam mal mešane občutke glede IRIS ketne? Čeprov ne najdem na netu veliko info od uporabnikov o ketni jo nekateri pluvajo drugi hvalijo. Mal me skrbi ko je nekdo reku da se mu je po 8000km strgala.
Frips Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 (popravljeno) To je relativno....tut DID se bi lahko strgal, ali katera druga..... Kupi, pa da vidimo kaj bo :P Popravljeno Julij 24, 2008. Popravil Frips
danci1973 Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Glede DC chains so pa zelo drage http://www.saplex.si/dokumenti/ceniki/Ceni...8-saplex.si.pdf161 eur za ta denar že imam verjetno DID komplet, ki je verjetno ena najbolših keten. :grrr Izkušnje z DID imam sicer samo na prejšnjem mopedu, kjer pa se je slabo izkazala. Trajala je manj kot ostale (med katerimi -se mi zdi- je bila tudi IRIS ketna), bila pa je med dražjimi. Za 'DC' takrat še nisem vedel... Kolikro se spominjam je DC bila 'original' veriga na mojem SV-ju. Zdržala je cca. 30000km. Tudi druga je bila DC (kupljena pri Saplexu) in je prav tako zdržala cca. 30000km. Zdaj imam gor eno drugo (mislim, da 'RK') - ta pa ima komaj slabih 17000km za sabo... D.
ICE_MAN Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Pri meni ima RK 17000km pa je v zelo slabem stanju.....stegnjena je k ps. Mel sem pa tud eno leto prvi zobnik 1 zob manjši od original se mi zdi da jo je to tud mal načel.
Frips Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Mal manj po zadnjem pa bo :whistle:
Stric Burek Objavljeno Julij 24, 2008 Opozori Objavljeno Julij 24, 2008 Odvisno je tudi od vožnje. Če ga šponaš na pisti, valda ne bo držala kot enemu umirjenemu vozniku.
samek Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 Ce zamenjam sprednji zobnik za zob manjsi, kaj ne gre potem veriga pretrdo po vilici..po tisti plastiki ki jo varuje? Verjetno jo je treba prej zamenjat ( plastiko ) kot z originalnim zobnikom.
dive Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako?
condor Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako? Z kakim kolesarskim se da zadevo rešit, vendar kažejo ponavadi samo do 199 km/h
Fabo Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako? Predvidevam da pri takih števcih lahko z kombinacijo tipk ali pa s kakim testerjem vpišeš prestavno razmerje.....(vsaj logično bi blo) Poklič na (uradni) servis tam bi mogl vedt....
danci1973 Objavljeno Januar 6, 2009 Opozori Objavljeno Januar 6, 2009 Mene pa zanima sledeče....če zamenjaš original zobnike z drugačnimi in podreš originalno razmerje, ti pri motorjih, ki imajo števec na gredi, začne števec veliko preveč kazat. Vem, da obstaja neka varianta, da sam umeriš števec z nekim čipom al nevemčim, ki ga vežeš pred števec, stvar košta okoli 100€, zanima pa me, ali se drugače števca ne da umerit, oz. če se da, kako? Zadevi se reče 'SpeedoHealer', stalo bi pa naj cca. 80€. Alternativa je 'Yellow Box', ki pa ni nič kaj cenejša (108 USD v Ameriki). Seveda lahko takšno zadevo narediš tudi sam, če imaš kaj pojma o elektroniki... Lahko pa tudi poskusiš pre-programirati original števec, če se ne bojiš okvare... ;) D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se