antares Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 Sm bolj mislil na tehnične podatle .) Sej veš: 2 stolpca, v enem podatki za staro, v drugem za novo :) To je zunaj že od predstavitve; celo na motosvetovi vstopni strani so navedli te podatke. Antares
Brdaus Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 (popravljeno) Pa sej veš, da sm len ko fux :lol1: OK, se bom pa sam mal pomatral :D Evo.. šel gledat, pa ni nikjer napisano.... torej: zanima me kot prednjih vilic pri 07 in 08 letniku (vem , da je tam okoli 23st... ampak želim točen podatek) Popravljeno Oktober 24, 2007. Popravil Brdaus
antares Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 (popravljeno) Evo, vsi podatki za CBR 2008. CBR1000RR Fireblade (Tipo ED) PropulsoreTipo4 cilindri in linea, 4 tempi, 16 valvole, raffreddato a liquido (DOHC) Cilindrata999,8 cm3 Alesaggio x Corsa76 × 55,1 mm Rapporto di compressione12,3 : 1 Potenza massima130,7 kW a 12.000 min-1 (95/1/EC) Coppia massima113,8 Nm a 8.500 min-1 (95/1/EC) Regime del minimo1.200 min-1 Capacità totale olio3,7 litri Alimentazione Alimentazione Iniezione elettronica (PGM-DSFI) Corpi farfallati46 mmFiltro aria2 cilindrici in carta, a secco Capacità serbatoio carburante17,7 litri (compresi 4 litri di riserva e segnalatore LCD) Impianto elettrico AccensioneDigitale transistorizzata a controllo computerizzato con anticipo elettronico Anticipo d'accensione3,2° BTDC (minimo) ~ 45° BTDC (7.500 min-1) CandelaIMR9C-9HES (NGK); VUH27EC (DENSO) AvviamentoElettricoCapacità batteria12 V / 7 AH Alternatore350 W Fari12V;55 W × 1 (anabbagliante) / 55 W × 2 (abbagliante) Trasmissione FrizioneLubrificata, multidisco con molla a diaframma Funzionamento FrizioneMeccanico, con attuazione a cavo Cambio6 marceRapporti del Cambio1 2,286 (32/14)2 1,778 (32/18) 3 1,500 (33/22) 4 1,333 (32/24) 5 1,214 (34/28) 6 1,138 (33/29) Riduzione primaria 1,717 (79/46) Riduzione finale2,625 (42/16) Trasmissione finale Catena sigillata con "O-ring" #530 TelaioConfigurazione A diamante; doppia trave in alluminio composito Ciclistica Dimensioni (LxLxA)2.075 × 685 × 1.130 mm Interasse1.405 mm Inclinazione cannotto di sterzo23° 18' Avancorsa96,3 mm Raggio di sderzata3,2 m Altezza della sella820 mmAltezza da terra130 mm Massima capacità di carico180 kg Peso in ordine di marcia203 kg (A: 105 kg; P: 98 kg) Peso medio 379 kg (con 2pp e bagagli) Sospensioni Anteriore Forcella telescopica rovesciata HMAS a cartuccia da 43mm con regolazione micrometrica del precarico, della compressione e del ritorno, escursione 120 mm Posteriore Unit Pro-Link con ammortizzatore caricato a gas HMAS regolabile nel precarico (13 posizioni) e regolazione micrometrica nella compressione e nel ritorno, escursione 135mmRuoteTipoA sezione alveolare a tre razze in alluminio pressofusoCerchi Anteriore 17M/C × MT3.50 Posteriore 17M/C × MT6.00Pneumatici Anteriore 120/70 ZR17M/C (58W) Posteriore 190/50 ZR17M/C (73W)Pressione Anteriore 250 kPa Posteriore 290 kPaFreni Anteriore Anteriore Doppio disco idraulico da 320 x 4,5 mm con pinze a quattro pistoncini e pastiglie in metallo sinterizzato Posteriore Disco idraulico da 220 x 5 mm con pinza a singolo pistoncino e pastiglie in metallo sinterizzato Antares Popravljeno Oktober 24, 2007. Popravil antares
paris2 Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Lepa ni kej. :worship: edin nova :krneki: mi je še lepša. Črno-bela kombinacija najlepš zgleda. Baje bo dost motorjev v letu '08 v taki kombinaciji pa prav tako kombinezoni. :rolleyes:
šef Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Američani jo že občudujejo v živo!!! Lp
Aless Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 meni osebno je grda....sploh vec ni podobna prejsnim.....repsol al pa hrc 2007 je najlepsa :wub:
semamiz Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 :worship: Res sva se lepo ujela , le premalo časa sem si vzel zanjo ... :photo:
Katana Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 glede na ugoden tečaj $ bi bilo dobro kakšno "prestreč" na poti k njim :rolleyes: Američani jo že občudujejo v živo!!! Lp
miha Objavljeno November 1, 2007 Opozori Objavljeno November 1, 2007 Američani jo že občudujejo v živo!!! kdaj jo bomo pa pri nas lahko :unsure:
T 120 Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 kdaj jo bomo pa pri nas lahko :unsure: V As-u pravijo, da v februarju.
Brdaus Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Tisti, ki imate na svojih mopedih montirane druge dušilce, kot original... eno vprašanje? Ali vam pod nizkimi obrati malo "čudno" laufa mašinka... pa pod nizkimi vrtljaji mal zatrese, ko odprete gas? Da vidim, če so simptomi isti, kot pri meni :blush:
Dani Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 Sprednja maska na ta novi nič več športno naprej ošiljena, ampak ploščata kot pri modelih 10 let nazaj. Pravijo da je to dobro zaradi centralizacije mas? Drugače pa lep moped.
Fazer03 Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Honda CBR 1000 RR NOVO PREDNAROČILO - letnik:2008 (novo), 998ccm (178 KM) 11.490,- EUR :whistle:
HONDAMANIA Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 hrc 2007 je najlepsa :wub: :worship: :naughty: :evilgrin:
matic Objavljeno November 17, 2007 Opozori Objavljeno November 17, 2007 (popravljeno) CITAT(justaboy @ 1 Nov 2007 @ 15:27) hrc 2007 je najlepsa Podpišem prec ! :naughty: Popravljeno November 17, 2007. Popravil matic
Brdaus Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Na naslovni strani berem, da se lahko letniku 06/07 zgodi, da zvar na rezervoarju lahko poči. In zato vpoklic na pooblaščeni servis v pregled. A je 04/05 tut v nevarnosti? Ma kdo kako informacijo?
RenoRaines Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Zgolj moje mnenje je, da če bi se to tudi na 04/05 letnikih pojavljalo, bi to Honda sigurno obvestila. Me pa zanima, kako se bo sedaj s temi EU garancijami pokazalo, mislim za motorje, ki so uvoženi. Kolikor so prodajalci uvoženih motorjev zatrjevali naj ne bi bilo problemov. Za vse lastnike upam da res.
mobI Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Kje imajo najcenejše dele za cbr 1000RR, L 2004? (z. ploščice, filtre, sklopko). lp
Guest Brumer Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Kje imajo najcenejše dele za cbr 1000RR, L 2004? (z. ploščice, filtre, sklopko). lp Verjetno bo treba v Lyis ali Hein-Gericke (Vilach,Klagenfut ali Grac)tam boš vse lahklo kupil in tudi najceneje,pa še lahko izbiraš med različnimi proizvajalci.Določene stvari-poceni pa dobiš tudi na sejmih npr.ta vikend Padova ali na IMOTU v Munchenu. :OK:
RVT Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 (popravljeno) Kje imajo najcenejše dele za cbr 1000RR, L 2004? (z. ploščice, filtre, sklopko). lp Te tri stvari ( zavorne ploščice, filter, sklopko..) kr original kup boš najbolš naredu, ker se vse to napram drugim preverjeno izplača. Naredu s Hondam CBR blizu 200 000 kilometrov in marsikaj probal in original se je vedno najbolje v splošnem obnesel... Popravljeno Januar 16, 2008. Popravil RVT
kocbaya63 Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 men je ista k 600 ka :unsure: kaj pa vem, mi je pa ušeč kako je hodna " spravila" ror pod sedež,.... Estetsko res deluje, ima pa tudi svojo slabo stran. Če je vroče pod ritjo ne vem, vem pa, da si moj kolega s Hondo prvo pomoč vozi na sedežu. Spodaj je prostora za škatlico cigaret in mogoče še vžigalnik.
kocbaya63 Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 Američani jo že občudujejo v živo!!! Lp Saj je lepa, čeprav mi je bila lanska bolj všeč. Tele plastike na mašinu je zmeraj manj in to mi nekako ne sede. Izgleda se bo treba navadit, ker je to zadnje čase pogost pojav. Mi je pa bolj všeč tak izspuh, kot pa tisti pisker, ki so ga nataknili na novo Ninjo 10. Bolje bi bilo, da bi se zgledovali po 600 kubičnem bratcu.
greg570 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Prvi primerjalni test 2008 :whistle: http://www.1000ps.at/testbericht.asp?thema_id=2305352
croco Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Bi znak kdo povedat kako se nastela pri katerih obratih se ti vklopi una lučka REV? Imam model 2006.
P182 Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 pritisni tipko SEL in jo drži 1sec., nato pritiskaj tipko RESET da nastaviš števec na željene obrate in na koncu še enkrat tipka SEL :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se