Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

pritisni tipko SEL in jo drži 1sec., nato pritiskaj tipko RESET da nastaviš števec na željene obrate

in na koncu še enkrat tipka SEL :)

ne gre :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uff... sem malce slabo prebral v navodilih :P , pritisni tipko SEL daj kontakt in drži tipko dokler števec ne naredi celega kroga

nato začni s tipko RESET :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi znak kdo povedat kako se nastela pri katerih obratih se ti vklopi una lučka REV? Imam model 2006.

pritisni tipko SEL daj kontakt in drži tipko dokler števec ne naredi celega kroga

nato začni s tipko RESET :)

a ma to CBR 600RR tudi za naštelat :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedel na njej in jo ogledoval v Padovi...hmmm se mi zdi da je kvaliteta izdelave močno padla pri Hondi,...da o dizajnu ki je katastrofalen ne govorim :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže ima zmaga Ducatija v MotoGP res vpliv.. Ne, da Honda in ostali stremijo, da bi se jim približali in bili čim bolj podobni samo tam, očitno so to prakso prenesli tudi na serijske motocikle :evilgrin: :evilgrin:

Senisemmogelzadržat! Brezzamereimamtudijazrajeducatijakothondo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedel na njej in jo ogledoval v Padovi...hmmm se mi zdi da je kvaliteta izdelave močno padla pri Hondi,...da o dizajnu ki je katastrofalen ne govorim :closedeyes:

Izdajavc :krneki:

Še se ti bo po Hondi kolcal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tud v živo precej prepriča...

10ka pa razočara :krneki:

Se ful strinjam s tabo :)

Lepa je cbr-a v živo sploh bordo rdeča. Med tem ko je ninja spredaj ogabna - no zadaj še nekako zgleda...

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ful strinjam s tabo :)

Lepa je cbr-a v živo sploh bordo rdeča. Med tem ko je ninja spredaj ogabna - no zadaj še nekako zgleda...

LP Rok

Tud Hulk Hogan ni lep... ma pa druge "kvalitete" :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

včeraj zvečer imel priliko zadevo pogledat v živo in moram priznat, kakor mi je bila na slikah prav grda, je v živo veliko lepša: majhen, vitek, fletn, prav cortkan motorček; sedež za sopotnika je zgolj "narisan", IMHO v praksi čist neuporaben (razen za "kafić dirkaće"), kar pa štejem v plus, instrumenti so mi veliko veliko lepši, tud sedim na njej velliko bolje kot na 2007 "tankerju" :) dokaj majhen in kr lep (serijski) dimnik se mi zdi taboljši med tisočaki, (zlasti če ga primerjam z GSX-R 1000 K7 (serijsko) žalostjo), žal pa ne vem kakšen ma glas...

po drugi strani je pa še vedno mal preveč "tumpasta" spredaj, zadnja kombinacija luč za tablico/"strehca"/žmigavci je čista katastrofa: ZARES grdo, pa niti tko zlo enostavno ne gre dol, je treba razdret cel zadek; zgrešena se mi zdi tud kontrola olja s palčko namesto okenca, sicer zelo lepim in preglednim instrumentom pa bi lahko dodali še prikaz prestave in lap-timer

all in all, na zunaj se plusi in minusi kr izenačijo, treba sprobat še kako se pelje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale sbk je pa res lepa...tu se prav vidi da so zgrešli luči na 2008. Brez njih je bomba

// ja, to je nov akrapo logo. poglej na njihovi strani

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda vs.Kawasaki (žal samo v Nemščini):

http://www.1000ps.at/testbericht-2305352-Fireblade_vs._Ninja

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!