Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

eh ja, duša

nekaj nepredstavljivega, o njej pa imajo največ za povedati oni, ki večino časa preživijo ob "duši" s ključem v roki.

Je že res da zna eno plehovje tolk jebat, da potem najdeš dušo v njem, da ji lahko ti jebeš nekaj nazaj ...

1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je še kar lep, samo nima duše.

Nočeš imeti motorja z dušo. :grrr

To so uni motorji pri katerih, praviloma nehote, poznaš vsak šrauf. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočeš imeti motorja z dušo. :grrr

To so uni motorji pri katerih, praviloma nehote, poznaš vsak šrauf. :grim

:lol1: Good one :grim .)

Zato pa pravijo, da je D. motor z dušo :lol: OK OK, zdej sm že mal :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...

Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin:

Ti si pa žleht :evilgrin: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh ja, duša

nekaj nepredstavljivega, o njej pa imajo največ za povedati oni, ki večino časa preživijo ob "duši" s ključem v roki.

Je že res da zna eno plehovje tolk jebat, da potem najdeš dušo v njem, da ji lahko ti jebeš nekaj nazaj ...

1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...

Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:

v denarnici se posebej :whistle:

:naughty:

post-539-1202214517_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil miha
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin:

več k več ne gre ... tolk me pa že poznaš da nebi rabu teh neumnosti pisat :P

Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:

čudežev ravno ne, če pa je bil dotični K5 kaj na obisku pri stricu Yoshimuri, pa se manjko konjičkov le še poveča (napram HRC kitu)

tole se sedaj tako čudno sliši, kot da navijam za suzukija. Ni šans. K5 je čez ovinke ostal zadaj :naughty:

Če maš za 1000rr boš pa ja še za kit mel :P

:topic:

brezveze tole s kiti. Potem se pa folk hvali okol kako ultrapredelan motor "ne more mimo" :naughty: . Pa čeprav gre :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah ja, kje so cajti legendarne CBR900, k je bla za moje pojme tazadna dobra Honda :evilgrin:

aja glede duše,.. k boste enkrat probal italijansko dušo boste drgač govorl :devil: :D

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah ja, kje so cajti legendarne CBR900, k je bla za moje pojme tazadna dobra Honda :evilgrin:

aja glede duše,.. k boste enkrat probal italijansko dušo boste drgač govorl :devil: :D

Meu pet CBR 900 in naredu z njimi blizu 200 000 kilometrov brez problemov in padcev :worship:

Nato Ducatija 996 (crknu regler, crknu akumulator, crknu oljno stikalo, spustu semering na vilci, zadaj k je pršravfan zobnik so začeli lest uni gumi štoflci z navoji in začel stružit nihajko, crknl najmaj trikrat kakšna varovalka za osvetlitev števcev...no pa šefuknu sm z njim in to vse kar sm naštel je blo v intervalu enga meseca in 3000 kilometrov ) :wacko:

No zdej pa VTR SP-2 in že več k 50 000 kilometrov brez problema :D

Tko, da s tisto dušo je pa prbližn tko k je že blo napisan.... k poznaš vsak šravf :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko, da s tisto dušo je pa prbližn tko k je že blo napisan.... k poznaš vsak šravf :naughty:

Tako nekako ja.. Najbolj poduhovljen med motorji je pa seveda Hyosung :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako nekako ja.. Najbolj poduhovljen med motorji je pa seveda Hyosung :lol1:

Glede na to, kaj vse je naštel pri D. 996 v enem mesecu in 3000km, je Hyosung pravi biser... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

zgolj v vednost in ravnanje: za naslednjo številko Motorrada (izide naslednji petek) je napovedan Top-Test tele CBRke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

tole se sedaj tako čudno sliši, kot da navijam za suzukija. Ni šans. K5 je čez ovinke ostal zadaj :naughty:

...

Hola mojster,

samo mimogrede:

da je K5 skozi ovinke ostajal zadaj je "kriv" le njegov šofer :naughty:

prepričan sem da če bi ti sedel na njem ne bi ostal zadaj... pa tudi nihče več ti ne bi skakl v rit :whistle:

(seveda samo moje skromno mnenje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

da je K5 skozi ovinke ostajal zadaj je "kriv" le njegov šofer :naughty:

...

ali si bil ti? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali si bil ti? :P

Hola mojster,

ne, nisem bil jst - pa tudi če bi bil, ne bi bilo nič drugače kot je bilo :)

sicer pa dobro veš na kaj sem namigoval, hehe... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pričakovano, se ve kdo je #1 na stezi! Ninja powah! :D

Drugače pa je zanimivo tudi to, da je pri prvem testu CBR prva, gixxer pa zadnji, medtem ko je pri tem testu gixxer prehitel cbr :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!