misty Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 eh ja, duša nekaj nepredstavljivega, o njej pa imajo največ za povedati oni, ki večino časa preživijo ob "duši" s ključem v roki. Je že res da zna eno plehovje tolk jebat, da potem najdeš dušo v njem, da ji lahko ti jebeš nekaj nazaj ... 1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...
simonsi Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Sej je še kar lep, samo nima duše. Nočeš imeti motorja z dušo. :grrr To so uni motorji pri katerih, praviloma nehote, poznaš vsak šrauf. :grim
Brdaus Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Nočeš imeti motorja z dušo. :grrr To so uni motorji pri katerih, praviloma nehote, poznaš vsak šrauf. :grim :lol1: Good one :grim .) Zato pa pravijo, da je D. motor z dušo :lol: OK OK, zdej sm že mal :topic:
bladzo Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 (popravljeno) 1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ... Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin: Popravljeno Februar 5, 2008. Popravil bladzo
Brdaus Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin: Ti si pa žleht :evilgrin: :P
RHonda Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 eh ja, dušanekaj nepredstavljivega, o njej pa imajo največ za povedati oni, ki večino časa preživijo ob "duši" s ključem v roki. Je že res da zna eno plehovje tolk jebat, da potem najdeš dušo v njem, da ji lahko ti jebeš nekaj nazaj ... 1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ... Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:
miha Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 (popravljeno) Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship: v denarnici se posebej :whistle: :naughty: Popravljeno Februar 5, 2008. Popravil miha
shark357 Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Če maš za 1000rr boš pa ja še za kit mel :P
misty Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin: več k več ne gre ... tolk me pa že poznaš da nebi rabu teh neumnosti pisat :P Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship: čudežev ravno ne, če pa je bil dotični K5 kaj na obisku pri stricu Yoshimuri, pa se manjko konjičkov le še poveča (napram HRC kitu) tole se sedaj tako čudno sliši, kot da navijam za suzukija. Ni šans. K5 je čez ovinke ostal zadaj :naughty: Če maš za 1000rr boš pa ja še za kit mel :P :topic: brezveze tole s kiti. Potem se pa folk hvali okol kako ultrapredelan motor "ne more mimo" :naughty: . Pa čeprav gre :whistle:
kađiva Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 (popravljeno) ah ja, kje so cajti legendarne CBR900, k je bla za moje pojme tazadna dobra Honda :evilgrin: aja glede duše,.. k boste enkrat probal italijansko dušo boste drgač govorl :devil: :D Popravljeno Februar 5, 2008. Popravil kađiva
RVT Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 ah ja, kje so cajti legendarne CBR900, k je bla za moje pojme tazadna dobra Honda :evilgrin: aja glede duše,.. k boste enkrat probal italijansko dušo boste drgač govorl :devil: :D Meu pet CBR 900 in naredu z njimi blizu 200 000 kilometrov brez problemov in padcev :worship: Nato Ducatija 996 (crknu regler, crknu akumulator, crknu oljno stikalo, spustu semering na vilci, zadaj k je pršravfan zobnik so začeli lest uni gumi štoflci z navoji in začel stružit nihajko, crknl najmaj trikrat kakšna varovalka za osvetlitev števcev...no pa šefuknu sm z njim in to vse kar sm naštel je blo v intervalu enga meseca in 3000 kilometrov ) :wacko: No zdej pa VTR SP-2 in že več k 50 000 kilometrov brez problema :D Tko, da s tisto dušo je pa prbližn tko k je že blo napisan.... k poznaš vsak šravf :naughty: grepavl 1
Jure Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Tko, da s tisto dušo je pa prbližn tko k je že blo napisan.... k poznaš vsak šravf :naughty: Tako nekako ja.. Najbolj poduhovljen med motorji je pa seveda Hyosung :lol1:
danci1973 Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 Tako nekako ja.. Najbolj poduhovljen med motorji je pa seveda Hyosung :lol1: Glede na to, kaj vse je naštel pri D. 996 v enem mesecu in 3000km, je Hyosung pravi biser... ;) D.
suzuki Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 Hola! zgolj v vednost in ravnanje: za naslednjo številko Motorrada (izide naslednji petek) je napovedan Top-Test tele CBRke
suzuki Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 ...tole se sedaj tako čudno sliši, kot da navijam za suzukija. Ni šans. K5 je čez ovinke ostal zadaj :naughty: ... Hola mojster, samo mimogrede: da je K5 skozi ovinke ostajal zadaj je "kriv" le njegov šofer :naughty: prepričan sem da če bi ti sedel na njem ne bi ostal zadaj... pa tudi nihče več ti ne bi skakl v rit :whistle: (seveda samo moje skromno mnenje)
vuk76 Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 Bla, bla, bla,... kaki frajer... :whistle:
misty Objavljeno Februar 7, 2008 Opozori Objavljeno Februar 7, 2008 ... da je K5 skozi ovinke ostajal zadaj je "kriv" le njegov šofer :naughty: ... ali si bil ti? :P
P182 Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 in imamo zamagovalca.... :yea1: click
suzuki Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 ali si bil ti? :P Hola mojster, ne, nisem bil jst - pa tudi če bi bil, ne bi bilo nič drugače kot je bilo :) sicer pa dobro veš na kaj sem namigoval, hehe... :naughty:
ZaLLaR Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 in imamo zamagovalca.... :yea1: click :yea1: :yea1: :yea1:
greg570 Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 Res je ........... :evilgrin: Pa še drugi del. Najbolj zanimivo je na koncu, ko objavijo čase :naughty: http://videos.motociclismo.es/video/iLyROoaft5Xo.html
Jure Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 Pričakovano, se ve kdo je #1 na stezi! Ninja powah! :D Drugače pa je zanimivo tudi to, da je pri prvem testu CBR prva, gixxer pa zadnji, medtem ko je pri tem testu gixxer prehitel cbr :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se