Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

eh ja, duša

nekaj nepredstavljivega, o njej pa imajo največ za povedati oni, ki večino časa preživijo ob "duši" s ključem v roki.

Je že res da zna eno plehovje tolk jebat, da potem najdeš dušo v njem, da ji lahko ti jebeš nekaj nazaj ...

1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...

Objavljeno
Sej je še kar lep, samo nima duše.

Nočeš imeti motorja z dušo. :grrr

To so uni motorji pri katerih, praviloma nehote, poznaš vsak šrauf. :grim

Objavljeno
Nočeš imeti motorja z dušo. :grrr

To so uni motorji pri katerih, praviloma nehote, poznaš vsak šrauf. :grim

:lol1: Good one :grim .)

Zato pa pravijo, da je D. motor z dušo :lol: OK OK, zdej sm že mal :topic:

Objavljeno (popravljeno)
1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...

Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil bladzo
Objavljeno
Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin:

Ti si pa žleht :evilgrin: :P

Objavljeno
eh ja, duša

nekaj nepredstavljivega, o njej pa imajo največ za povedati oni, ki večino časa preživijo ob "duši" s ključem v roki.

Je že res da zna eno plehovje tolk jebat, da potem najdeš dušo v njem, da ji lahko ti jebeš nekaj nazaj ...

1000RR je čist spodobna zadeva, le konjičkov ji manjka napram konkurenci. Potem se pa zgodi da ti K5 tišči v rit na ravninah ...

Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:

Objavljeno (popravljeno)
Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:

v denarnici se posebej :whistle:

:naughty:

post-539-1202214517_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil miha
Objavljeno

Če maš za 1000rr boš pa ja še za kit mel :P

Objavljeno
Kolega, bo treba prej gas dat, pa ti ne bo nihče v rit tišal.... :evilgrin: :evilgrin:

več k več ne gre ... tolk me pa že poznaš da nebi rabu teh neumnosti pisat :P

Akrapovič, power commander pa HRC kit delajo čudeže, verjemi :worship:

čudežev ravno ne, če pa je bil dotični K5 kaj na obisku pri stricu Yoshimuri, pa se manjko konjičkov le še poveča (napram HRC kitu)

tole se sedaj tako čudno sliši, kot da navijam za suzukija. Ni šans. K5 je čez ovinke ostal zadaj :naughty:

Če maš za 1000rr boš pa ja še za kit mel :P

:topic:

brezveze tole s kiti. Potem se pa folk hvali okol kako ultrapredelan motor "ne more mimo" :naughty: . Pa čeprav gre :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

ah ja, kje so cajti legendarne CBR900, k je bla za moje pojme tazadna dobra Honda :evilgrin:

aja glede duše,.. k boste enkrat probal italijansko dušo boste drgač govorl :devil: :D

Popravljeno . Popravil kađiva
Objavljeno
ah ja, kje so cajti legendarne CBR900, k je bla za moje pojme tazadna dobra Honda :evilgrin:

aja glede duše,.. k boste enkrat probal italijansko dušo boste drgač govorl :devil: :D

Meu pet CBR 900 in naredu z njimi blizu 200 000 kilometrov brez problemov in padcev :worship:

Nato Ducatija 996 (crknu regler, crknu akumulator, crknu oljno stikalo, spustu semering na vilci, zadaj k je pršravfan zobnik so začeli lest uni gumi štoflci z navoji in začel stružit nihajko, crknl najmaj trikrat kakšna varovalka za osvetlitev števcev...no pa šefuknu sm z njim in to vse kar sm naštel je blo v intervalu enga meseca in 3000 kilometrov ) :wacko:

No zdej pa VTR SP-2 in že več k 50 000 kilometrov brez problema :D

Tko, da s tisto dušo je pa prbližn tko k je že blo napisan.... k poznaš vsak šravf :naughty:

Objavljeno
Tko, da s tisto dušo je pa prbližn tko k je že blo napisan.... k poznaš vsak šravf :naughty:

Tako nekako ja.. Najbolj poduhovljen med motorji je pa seveda Hyosung :lol1:

Objavljeno
Tako nekako ja.. Najbolj poduhovljen med motorji je pa seveda Hyosung :lol1:

Glede na to, kaj vse je naštel pri D. 996 v enem mesecu in 3000km, je Hyosung pravi biser... ;)

D.

Objavljeno

Hola!

zgolj v vednost in ravnanje: za naslednjo številko Motorrada (izide naslednji petek) je napovedan Top-Test tele CBRke

Objavljeno
...

tole se sedaj tako čudno sliši, kot da navijam za suzukija. Ni šans. K5 je čez ovinke ostal zadaj :naughty:

...

Hola mojster,

samo mimogrede:

da je K5 skozi ovinke ostajal zadaj je "kriv" le njegov šofer :naughty:

prepričan sem da če bi ti sedel na njem ne bi ostal zadaj... pa tudi nihče več ti ne bi skakl v rit :whistle:

(seveda samo moje skromno mnenje)

Objavljeno
...

da je K5 skozi ovinke ostajal zadaj je "kriv" le njegov šofer :naughty:

...

ali si bil ti? :P

Objavljeno
ali si bil ti? :P

Hola mojster,

ne, nisem bil jst - pa tudi če bi bil, ne bi bilo nič drugače kot je bilo :)

sicer pa dobro veš na kaj sem namigoval, hehe... :naughty:

Objavljeno

Pričakovano, se ve kdo je #1 na stezi! Ninja powah! :D

Drugače pa je zanimivo tudi to, da je pri prvem testu CBR prva, gixxer pa zadnji, medtem ko je pri tem testu gixxer prehitel cbr :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!