Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Oba motorja sta :yea2: :yea2: :yea2: . Yamaha je bolj navita in ima "pasje" strupen design in je malo težja. Honda več skriva pod plastiko, konstrukcija je čista kopija GP -RCV211, je lažja-povdarek je na vodljivosti motorja in ne ekstremni moči. Prvi testi bodo pokazali kaj in kako, po moje pa gre tu bolj za vprašanje "pripadnosti". Tisti ki so vozili R1 bodo kupili R1, privrženci Honde pa bodo izbrali Hondo.

Falit pa pri teh dveh motorjih ne moreš, neglede na to kerga izbereš.

LP Bobo :yea2:

Objavljeno

@BINCA, logicno je, da hvalis yamaho, ker jo prodajate in imate servis, logicno bi bilo, da bi hvalil hondo, ce bi jo prodajali o tem sploh ni dvoma :D

Objavljeno

Design sprednjega konca + barvna kombinacija na tazadnji sliki pa močno spominjata na NSR 125 :o :blink: :naughty:

Objavljeno
........Falit pa pri teh dveh motorjih ne moreš, neglede na to kerga izbereš.

LP Bobo :yea2:

Bo držalo, oboje je tehnološki višek serijske proizvodnje.

LP, Berty

Objavljeno

Hudo dobr zgleda :yea2: :yea2: :OK: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Aja mimogrede, magnetne tank torbe odpadejo - ma plastični pokrov.

Popravljeno . Popravil Noise Data
Objavljeno
Kar se pa tiče nove R1, moram povedat, da tok kot me je Honda prijetno presenetila me je Yamaha razočarala. Da ne bo pomote, govorim o izgledu.

Zakaj pa ti je honda tako všeč? Zato, ker nima niti enega detajla v katerega bi se zagledal? Zato ker je nareta popolnoma neimocionalno? Povej, kaj je na Hondi tisto, v kar se zaljubiš?

Objavljeno

Gledano objektivno: Definitivno R1 zdizajnirana z več občutka in smislom za detajle! B)

Pa Berty, povej kje te je Yama razočarala? V rit, spredn konc, profil, al celota? :huh:

Pa kje te je Honda prijetno presenetila?

Objavljeno

R1 je za moj okus predrobn motor, men so všeč športniki ki izgledajo masivno ala suzuki gsxr. :wub:

r1 zgleda ko kaka 250 kubična igrača z mal širšimi gumami :P

Objavljeno (popravljeno)

@YZFgeorge&Robycop

Ker nisem nek Cicero bom kr tkole povedu:

Če se zamislim ob enem in drugem motorju bi z "malo" domišljije situacijo opisal tako:

Yamaha: Sem s strašno kul tipom (brez neumestnih komentarjev), mišičastim in tetoviranim. Na sebi ima najnovejše in "najhudejše" cunje in ima strašno dobro rit, a le malo preveliko faco.

:smoke:

Honda: Od blizu gledam le v tančico odeto, nežno, a klub temu graciozno lepotico, ki me spogledljivo opazuje in čaka da se spremeni v levinjo ko jo zajaham.

:yea1:

LP, Berty

p. s. : "Malo" me je zaneslo.

Popravljeno . Popravil Berty
Objavljeno
@YZFgeorge&Robycop

Ker nisem nek Cicero bom kr tkole povedu:

Če se zamislim ob enem in drugem motorju bi z "malo" domišljije situacijo opisal tako:

Yamaha: Sem s strašno kul tipom (brez neumestnih komentarjev), mišičastim in tetoviranim. Na sebi ima najnovejše in "najhudejše" cunje in ima strašno dobro rit, a le malo preveliko faco.

:smoke:

Honda: Od blizu gledam le v tančico odeto, nežno, a klub temu graciozno lepotico, ki me spogledljivo opazuje in čaka da se spremeni v levinjo ko jo zajaham.

:yea1:

LP, Berty

p. s. : "Malo" me je zaneslo.

stvar okusa once again....... oba firmi sta dali na trg špico od motorja...testi bodo pokazali...

Objavljeno

...in potem bodo lokalni matadorji na osnovi tisoćink razlike med papirnatimi testi razbili glinastega prašička, ter se podprti z zverino v garaži prupucavali še naprej po raznoraznih forumih...žal pa bo garažirana zverina mogoče zadihala s polnimi pljuči samo na kakšni dolgi ravnini ali pa še to ne...

...no, vsaj enkrat je...na tekočem traku... :hmm:

Objavljeno
...in potem bodo lokalni matadorji na osnovi tisoćink razlike med papirnatimi testi razbili glinastega prašička, ter se podprti z zverino v garaži prupucavali še naprej po raznoraznih forumih...žal pa bo garažirana zverina mogoče zadihala s polnimi pljuči samo na kakšni dolgi ravnini ali pa še to ne...

...no, vsaj enkrat je...na tekočem traku... :hmm:

ehh moči ma itaq 50 konjev preveč....men bi blo že 100 preveč....to kar si napisal o tem da bodo čakali kateri je boljši in ga kupili,....nisem tako mislil vsak kupi kar se mu pač dopade--> normalno! Hotel sem reči da bodo primerjalni testi povedali več o motorju samem...

Objavljeno

Honda: Od blizu gledam le v tančico odeto, nežno, a klub temu graciozno lepotico, ki me spogledljivo opazuje in čaka da se spremeni v levinjo ko jo zajaham.

Kul! B)

Men pač Hondica deluje bolj konstruktivistično, lepljena z malce kubizma. Kolaž. :rolleyes: Ne vidm pikice opevane gracioznosti.

Objavljeno

Hmnja, men pa zgleda kot en dinozaver... taka orjaška gmota, s kljunasto glavo in ostrimi očmi.... Ni neke nežne gracije :D

Objavljeno
Hmnja, men pa zgleda kot en dinozaver... taka orjaška gmota, s kljunasto glavo in ostrimi očmi.... Ni neke nežne gracije :D

sym,ne v spegu gledat,na fotke. :lol1:

sorry,blo potebno. B)

Objavljeno

Zaradi tega napenjanja mišic, je šla Honda v drugo smer, ter se osredotočila na vožnjo-ciklistiko motorja. Novi Fireblade je izpeljanka iz RCV 211, se pravi GP Honde in nima z staro veliko skupnega. Okvir, sprednje box vilice, PRO LINK zadnje vpetje, radialne zavore, masne razporeditve komponent vse to izhaja iz HRC-GP Honde obogateno z krmiljenim dušenjem krmila. Z uporabo novih-lažjih materijalov pa so prišli na 165kg suhe teže!!!!!!!!!!!

Motorju so namenili humanih-samo 165KM!!!!! :wacko:, povdarek pa ni na špici ampak na uporabnem področju!!!!!

Max.moč ali max. vodljivost, izbere naj vsak sam!

cbr-rc-nude.jpg

telaio-alto.jpg

LP Bobo B)

Objavljeno

@bobo :OK:

Bova mogla it na :beer2: in kakšno konstruktivno rečt.

LP, Berty

Objavljeno

Še enkat kul. B) Po moje smo govoril o vizualnem šmornu.

Tehnika se bo pa izkazala na testih. :naughty:

Objavljeno

Pojavlja pa se vprašanje smiselnosti takšne racing replike?????? :hmm: :hmm: :hmm:

Za naše ceste je še prva CBR-ka iz leta 92 predobra!!!!!!

Dirkališče?? ga nimamo, vsaj v SLO ne, dvakrat-trikrat letno Grobnik pa spet ni dovolj, zraven pa še rabim nekoga ki bo peljal vso prtljago, ker na motorju še za "tangice" ni placa!!!

Zakaj torej kupiti tak motor, če se ne mislim ukvarjati z cestnohitrostnimi dirkami??????? :unsure: :blink: :doze:

Šminkerija, merjenje prestiža..........možna opcija.

Mislim da se tak motor splača nekomu, ki ima v garaži še kaj druga, "dnarja kot Đajić" da se lahko razpucava po raznih dirkališčih ter primerja lanske čase z letošnjimi.

Ne vem no, jaz druge logike ne vidim.

LP Bobo B)

Objavljeno

ja to mas prov. mors pa vedt, da se honda 92 letnik zvija z 2ma gor, ce smo ze pri temu :D , pa mors tut vedt, da razvoj MORE it naprej, ker drugace pa nebi nic prodali. kako bi pa blo ce bi mu motor skoz 140hp (recmo se 5 let???), pa se konkurenca je :P

itak je motor namenjen za "jago", katere mas pa ob pravem priganjanju zelo hitr dost :D

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Honda želi odvzeti primat Ducatiju v SBK prvenstvu in že drugo leto pošilja v boj novo CBR 1000 Fireblade, ki bo nadomestila dvovaljni VTR SP02 model!

Honda CBR 1000 SBK+Ben Bostrom!!!!

honda_1000_b.jpg

honda_1000naked_b.jpg

bostrom_panning_b.jpg

bostrom_act06v_b.jpg

bostrom_pit02_b.jpg

LP Bobo B)

Objavljeno

a je mogoce znano, ce bo honda se naprej vztrajala pri akrapovicu??

Objavljeno

Novi Fireblade je že drugi dan na testiranjih v Dajtoni izenačil čas najhitrejšega kroga dirkališča!!!!!!!

bbday07.jpg

LP bobo B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!