Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nič novega. Čakamo, če bo za 2014 slučajno napovedan popolnoma nov model Fireblade.. ;)

Objavljeno

a ima kdo kak izpuh za prodat za cbr 1000rr 05 ? 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ali je to možno, da bomo imeli res novo (temo) Hondo RVC 1000? :ninja:  Baje so potrdili, da bo temu res tako... :kava::eek:

Spread-1.jpg2014+honda+v4+cbr.JPG

32a273c3fb367fb6fbe0de569a1522d3.jpg

58210d1349975706-2014-rc-v-1000-2014-hon

Objavljeno

Kva bo šele tle sedu kufr :slap:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pišuka šele sedaj videl vprašanja.

 

Kje si kupil podaljške tačk za sopotnika?

Hvala!

Tak nosilec že imam, verjetno kupljen od tebe :) sem že tud posredoval tvojo telefonsko. Nosilec se super obnese :)

 

GSG MotoTechnik (http://www.gsg-mototechnik.de/)

Enako velja za crash pade in zaščite bloka motorja.

 

Ali delate tudi nosilce za GSXR 1000 k8?

 

Žal sem naredil le za svojo še ene par kosov. Je treba met motor zraven. Gre pa cel dan, ko prvič delaš.

 

Kva bo šele tle sedu kufr :slap:

Zakon bo! ;)

Objavljeno

Ali je to možno, da bomo imeli res novo (temo) Hondo RVC 1000? :ninja:  Baje so potrdili, da bo temu res tako... :kava::eek:

Spread-1.jpg2014+honda+v4+cbr.JPG

32a273c3fb367fb6fbe0de569a1522d3.jpg

58210d1349975706-2014-rc-v-1000-2014-hon

 

No, tista bela na mali sliki mi je zelo všeč, ta rdeče bela pa je pri lučeh katastrofa.. Sicer so po moje to tako samo Photoshopi, pa četudi bo izdelana taka, bo za moj žep žal tako ali tako predraga.. :(

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ker se mi ne da iskat po celi temi bi lastnika ali nekoga, ki se spozna na model cbr 1000rr od letnika 08-12 (ta nova oblika) prosil, da mi na kratko opiše težave in pomankljivosti. Slišal sem da naj bi letnik 08 in 09 dosti olja popila. Kako je z novejšimi letniki? So bili še kakšni vpoklici itd?

Objavljeno

Ker se mi ne da iskat po celi temi bi lastnika ali nekoga, ki se spozna na model cbr 1000rr od letnika 08-12 (ta nova oblika) prosil, da mi na kratko opiše težave in pomankljivosti. Slišal sem da naj bi letnik 08 in 09 dosti olja popila. Kako je z novejšimi letniki? So bili še kakšni vpoklici itd?

 

se nebi ravno strinjal z motoloverjem...kolega je imeu letnik 2008...pila mu je olja več kot 1l na 1000km, poleg tega pa mu je pri 30.000km crknila glavna gred, kar baje pri teh modelih tudi ni prav redko :BUA:  enako naj bi veljalo tudi za letnik 2009, za naprej pa so menda nekaj poštimali :closedeyes:  Vse to kar sem napisal vem iz prve roke...aja, motor pa je bil redno servisiran, vožen normalno po cestah...tako da... :hmm: je pa verjetno odvisno veliko tudi od sreče...pa srečno!

Objavljeno

se nebi ravno strinjal z motoloverjem...kolega je imeu letnik 2008...pila mu je olja več kot 1l na 1000km, poleg tega pa mu je pri 30.000km crknila glavna gred, kar baje pri teh modelih tudi ni prav redko :BUA:  enako naj bi veljalo tudi za letnik 2009, za naprej pa so menda nekaj poštimali :closedeyes:  Vse to kar sem napisal vem iz prve roke...aja, motor pa je bil redno servisiran, vožen normalno po cestah...tako da... :hmm: je pa verjetno odvisno veliko tudi od sreče...pa srečno!

 

Glede olja pri 08 je res,da so kar požrešne kar po večini,sam sem pa imel novo 09 pa porabe olja pri vožnji po cesti ni bilo praktično nič,na pisti pa minimalno,tko da sem mnenja da 09 dalje je poštimano kar se olja tiče,glede pokvarljivosti je pa honda verjetno res najmanj pokvarljiva

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pozdrav

 

zanima me če kdo iz prve roke ve, ali paše zadnji del (blatnik oz. nosilec tablice + smerokaza) iz honde CBR600 rr na tisočaka. v mislih imam 600rr letnik 2003 - 2006, tadva namreč na pogled zgledata enaka..

 

druga stvar: koliko gledam po internetu ze za modele teh hond od letnika 2004 - 2007 omenja isti tip motorja (SC57). kako to, če je letnik 06-07 drug motocikel? oz ali imam napačne info..;)

 

LP

Objavljeno (popravljeno)

se nebi ravno strinjal z motoloverjem...kolega je imeu letnik 2008...pila mu je olja več kot 1l na 1000km, poleg tega pa mu je pri 30.000km crknila glavna gred, kar baje pri teh modelih tudi ni prav redko :BUA:  enako naj bi veljalo tudi za letnik 2009, za naprej pa so menda nekaj poštimali :closedeyes:  Vse to kar sem napisal vem iz prve roke...aja, motor pa je bil redno servisiran, vožen normalno po cestah...tako da... :hmm: je pa verjetno odvisno veliko tudi od sreče...pa srečno!

 

Vse je možno! Je pa še nekaj...

Jaz ti prvi dan lahko uničim vsak motor in vsakega konja ti pripravim do tega, da crkne. Zavisi, kako z njim ravnaš.

Tudi za CBF 1000 sem slišal, kako požrešne so na olje.

Moj ni. Pa sem zelo dinamičen voznik. Kolikor mu ga nalijem, toliko ga ob menjavi zlijem ven. Torej - dobro olje, stroj zagrej na delovno temperaturo, potem pa gas! In predel bo kot divja mačka. paa ne le honda. Vsak, do katerega boš imel spoštljiv odnos.

 

V štirih desetletjih sem imel veliko motorjev in vedno sem na potovanja s sabo vlačil olje. Odkar sem prešaltal na "nesrečno" hondo, (honde) lahko namesto tega na motor naložim več prtljage.

 

O hondi, Kawi, Yamahi, BMW-ju  itd... lahko pišemo karkoli prenese papir in računalnik. Vsak NOV motor ima tudi garancijo, ker je vedno možnost, da ti nekaj crkne. Velika razlika pa je med samimi znamkami, kakot tudi o modelih. Osebno imam s hodnami dobre izkušnje, pa jih nimam za kaj hvaliti. Tudi nekateri drugi so bili. A imam s slednjimi zdaleč najprijetnejše izkušnje.

Pohvalim lahko tudi Yamaho, Suzuki, Kawo, BMW itd, itd. A z vsemi sem imel probleme, o katerih pri hondi ni sledu.

To je moja izkušnja! lahko pa da je vaša, nekoliko drugačna... In spet se spomnimo na nego motocikla... živali, ali pa človeka! Isto je. najprej se moraš dobro najesti, se zagreti, zaužiti žlahtne tekočine, potem lahko z lahkoto pretečeš maraton... S pretiravanjem nikoli. Tako nekako to! :hmm:

P.S.

Pa še tole: V zadnjem ND sem prebral, kako sta nemški pes in avto naboljša. "Riževi narastki" pa en klinc'.

Sam vozim honde (avte) 23 (triindvajset let). Imel sem jih kar nekaj. V glavnem stare (tudi nekaj novih vmes) A do danes na nobenem ni crknila niti ena stvar! Sedaj naj si pa tisti novinar in kdor hoče, misli kar si hoče.

To so lastne izkušnje.

O drugih pa lahko piešmo, kot smo rekli, kar prenese papir in sosedova foušija¨!

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Gledam na a.netu: CBR 1000 RR SP (modelno leto 2014) : 17.990 € ..... :eek:

Res da je Honda, pa da bodo skoraj zagotovo prvaki v GP-ju, ampak da se pa šopirijo s takimi cenami je pa le malo prehuda.

Objavljeno

Ni kej, lep motorček in kr kul oprema. Sam za ta denar raj vzamem BMW-ja al pa Aprilio.

Objavljeno

Samo gre v bistvu (po zasnovi) za 6 let star motor, to ne gre kar tako pozabit.

Objavljeno

se nebi ravno strinjal z motoloverjem...kolega je imeu letnik 2008...pila mu je olja več kot 1l na 1000km, poleg tega pa mu je pri 30.000km crknila glavna gred, kar baje pri teh modelih tudi ni prav redko.

 

"crkne glavna gred" - zobnik na glavni gredi, ki prenasa navor na menjalnik je iz slabega materiala in se prekomerno obrabi.

Pa menjalniki so tudi kriticni, 2. prestava posledicno postane glasna, ker se ravno tako se obrabi zobnik.

Objavljeno

"crkne glavna gred" - zobnik na glavni gredi, ki prenasa navor na menjalnik je iz slabega materiala in se prekomerno obrabi.

Pa menjalniki so tudi kriticni, 2. prestava posledicno postane glasna, ker se ravno tako se obrabi zobnik.

Toliko o Hondah :D

Objavljeno

Jah ni tako hudo kot se slisi. Carman ima na zalogi zobnikov kolikor hoces, pa se drago ni, ce seveda sraufas sam.

Je pa motocikel kot celota se vedno, kljub letom zelo dober in kot tak eden bolj zazeljenih v moji garazi. Ni pa dober za 17k, a so zmesani?

Objavljeno

Gledam na a.netu: CBR 1000 RR SP (modelno leto 2014) : 17.990 € ..... :eek:

Res da je Honda, pa da bodo skoraj zagotovo prvaki v GP-ju, ampak da se pa šopirijo s takimi cenami je pa le malo prehuda.

Sem pogledal pa je vredna toliko ...

 

- Ohlins vzmetenje

- Brembo monoblock zavore

- enojni sedež

- močnejši križi vilic

- izbrane motorne komponente

- posebna HRC poslikava in zlata platišča

 

Vzmetenje pa bremze odnesejo tule par jurjev. Malo drazja pa more bit ce je omejena serija.

Objavljeno

Sem pogledal pa je vredna toliko ...

 

- Ohlins vzmetenje

- Brembo monoblock zavore

- enojni sedež

- močnejši križi vilic

- izbrane motorne komponente

- posebna HRC poslikava in zlata platišča

 

Vzmetenje pa bremze odnesejo tule par jurjev. Malo drazja pa more bit ce je omejena serija.

Z ZLATIMI platišči je sigurno vredna toliko ! ! !

Z magnezij ali alu platišči pa max. 13K €

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Z ZLATIMI platišči je sigurno vredna toliko ! ! !

Z magnezij ali alu platišči pa max. 13K €

Bremzer ne nabijaj.

V mislih sem imel öhlinse in brembo monoblock celjusti.

Objavljeno

Vse je možno! Je pa še nekaj...

Jaz ti prvi dan lahko uničim vsak motor in vsakega konja ti pripravim do tega, da crkne. Zavisi, kako z njim ravnaš.

Tudi za CBF 1000 sem slišal, kako požrešne so na olje.

Moj ni. Pa sem zelo dinamičen voznik. Kolikor mu ga nalijem, toliko ga ob menjavi zlijem ven. Torej - dobro olje, stroj zagrej na delovno temperaturo, potem pa gas! In predel bo kot divja mačka. paa ne le honda. Vsak, do katerega boš imel spoštljiv odnos.

 

V štirih desetletjih sem imel veliko motorjev in vedno sem na potovanja s sabo vlačil olje. Odkar sem prešaltal na "nesrečno" hondo, (honde) lahko namesto tega na motor naložim več prtljage.

 

O hondi, Kawi, Yamahi, BMW-ju  itd... lahko pišemo karkoli prenese papir in računalnik. Vsak NOV motor ima tudi garancijo, ker je vedno možnost, da ti nekaj crkne. Velika razlika pa je med samimi znamkami, kakot tudi o modelih. Osebno imam s hodnami dobre izkušnje, pa jih nimam za kaj hvaliti. Tudi nekateri drugi so bili. A imam s slednjimi zdaleč najprijetnejše izkušnje.

Pohvalim lahko tudi Yamaho, Suzuki, Kawo, BMW itd, itd. A z vsemi sem imel probleme, o katerih pri hondi ni sledu.

To je moja izkušnja! lahko pa da je vaša, nekoliko drugačna... In spet se spomnimo na nego motocikla... živali, ali pa človeka! Isto je. najprej se moraš dobro najesti, se zagreti, zaužiti žlahtne tekočine, potem lahko z lahkoto pretečeš maraton... S pretiravanjem nikoli. Tako nekako to! :hmm:

P.S.

Pa še tole: V zadnjem ND sem prebral, kako sta nemški pes in avto naboljša. "Riževi narastki" pa en klinc'.

Sam vozim honde (avte) 23 (triindvajset let). Imel sem jih kar nekaj. V glavnem stare (tudi nekaj novih vmes) A do danes na nobenem ni crknila niti ena stvar! Sedaj naj si pa tisti novinar in kdor hoče, misli kar si hoče.

To so lastne izkušnje.

O drugih pa lahko piešmo, kot smo rekli, kar prenese papir in sosedova foušija¨!

BRAVO, zelo dobro napisano! Tudi sam vozim motorje in avtomobile Honde, ze 19 let. Je res da sem vsakega kupil novega, pa vseeno, kot smrkavec sem zelo grdo in grobo ravnal z avtomobili, pa druga kot rednega servisa, menjave gum in menjave zavor ni bilo nikoli potrebnega, torej zgolj potrošni material... :)

Objavljeno

se nebi ravno strinjal z motoloverjem...kolega je imeu letnik 2008...pila mu je olja več kot 1l na 1000km, poleg tega pa mu je pri 30.000km crknila glavna gred, kar baje pri teh modelih tudi ni prav redko :BUA:  enako naj bi veljalo tudi za letnik 2009, za naprej pa so menda nekaj poštimali :closedeyes:  Vse to kar sem napisal vem iz prve roke...aja, motor pa je bil redno servisiran, vožen normalno po cestah...tako da... :hmm: je pa verjetno odvisno veliko tudi od sreče...pa srečno!

 

No, ker ste okoli pokvarljivosti HOND najbolj pametni ljudje, ki vozite druge znamke, vas moram res razočarati. Sam vozim Fireblade letnik 2009 (modelno leto 2008), motor ima 30000 km, vozim jo po večini na cesti in tudi na pisti, je res, da sem jo zelo previdno utekal prvih 1000 km, vsakih 6000 km jo peljem na redni servis, ampak drugače pa je ne šparam niti slučajno, in lej ga zlodja, MOTOR FUNKCIONIRA BREZ DA BI KAJ CRKNILO!  :kva2:  30000 km ima, pa še ni crknila glavna gred, NIČ ŠE NI CRKNILO! :grrr  Toliko o tem, ko ste Yamaha fareri bolj vdarjeni na baba čula, baba rekla... :grim

Objavljeno

No, ker ste okoli pokvarljivosti HOND najbolj pametni ljudje, ki vozite druge znamke, vas moram res razočarati. Sam vozim Fireblade letnik 2009 (modelno leto 2008), motor ima 30000 km, vozim jo po večini na cesti in tudi na pisti, je res, da sem jo zelo previdno utekal prvih 1000 km, vsakih 6000 km jo peljem na redni servis, ampak drugače pa je ne šparam niti slučajno, in lej ga zlodja, MOTOR FUNKCIONIRA BREZ DA BI KAJ CRKNILO!  :kva2:  30000 km ima, pa še ni crknila glavna gred, NIČ ŠE NI CRKNILO! :grrr  Toliko o tem, ko ste Yamaha fareri bolj vdarjeni na baba čula, baba rekla... :grim

Lepo sem napisal da se je to zgodilo kolegu in ni zraslo na mojem zelniku...bral sem tudi tuje forume, kjer so nekateri opisaovali SVOJE zgodbe o greh in olju...tako je komentar o tem baba čula baba rekla pri meni ni ravno na mestu...ja, Yamaho pa vozim ker mi je všeč in tudi meni se lahko zgodi karkoli od tega...želim ti pa še veliko srečnih km-jev s tvojo Hondo .)  in čim majn dolitega olja :P

Objavljeno

Lepo sem napisal da se je to zgodilo kolegu in ni zraslo na mojem zelniku...bral sem tudi tuje forume, kjer so nekateri opisaovali SVOJE zgodbe o greh in olju...tako je komentar o tem baba čula baba rekla pri meni ni ravno na mestu...ja, Yamaho pa vozim ker mi je všeč in tudi meni se lahko zgodi karkoli od tega...želim ti pa še veliko srečnih km-jev s tvojo Hondo .)  in čim majn dolitega olja :P

Točno tako kot si napisal, VSI, še najdražji in kao najboljši lahko crknejo, ali pa ne. Hvala, enako želim jaz tebi na tvojem stroju! :D

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!