mkombat Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Lahko je kombinacija več vzrokov: - Masten sprednji disk zaradi puščanja amortizerjev (menjaj semeringe) - Nastavi odmik ročice, na kateri številki imaš? Vplivajo tudi bolj obrabljene zavorne ploščice. - Prezrači zavore in po potrebi zamenjaj zavorno tekočino (imaš v navodilih intervale kdaj). - Če je bil motor kdaj huje paden preveri tudi stanje zavornih cevi. Če pa še vedno ne bo dobro pa najbolje da servis zaupaš strokovnjaku, z zavorami se res ni za igrat.
carmagedon Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 te honde imajo bolj mehko ročko zavore, vendar če praviš da gre stisnit skoraj do konca verjetno nekaj ni ok, a si prezračil dobro? 1 odzračevalnik imaš še zgoraj pri cilindru..
marcc Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Sem vse sprobal, sem že naročil kit za sprednjo zavoro. Hvala vsem za pomoč. Lp
aselak Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Sam sem imel podoben problem na Zx10r. Menjal sem ploscice, menjal olje, zamenjal cevi za pletene, menjal bremz rocko...nic ni pomagalo....potem pa sem iz zeleza naredi plosico cca 6mmx 4mm in debelina 2 mm ter jo zalepil med rocko in krogcem za nastavitev odmika...stvar je delovala ko šus! Tako sem prevozil 15000 km...polsedic ne more biti! Ubistvu sem s tem fizicno podalsal odmik marcc 1
marcc Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Sem prebral v vaši temi to. Sm moti me kr prej je bila ok, zdej pa ni. Razlika je, če je ročica skos takšna. Ne pa da je prej ok, čez zimo pa drugačna. Bomo videli. Hvala za mnenje. Lp, M
matkoR1 Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 Sem prebral v vaši temi to. Sm moti me kr prej je bila ok, zdej pa ni. Razlika je, če je ročica skos takšna. Ne pa da je prej ok, čez zimo pa drugačna. Bomo videli. Hvala za mnenje. Lp, M V kakem stanju maš pa kaj zavorne cilidre ?
Lokos Objavljeno Marec 26, 2015 Opozori Objavljeno Marec 26, 2015 (popravljeno) Pozdravljeni! Včeraj pripeljal lepotico domov. Imam eno resno vprašanje, ker zavore morajo biti kot se spodobi. Ko sem zapuščal prejšnjega lastnika mi je povedal da je prednja zavora čez zimu popustila. Ob ogledu je dejal, da njemu tako paše nastavitev ročice. Vglavnem, motor bremza ampak je ročica čisto pri gasu, tko da ne moraš imeti prste spodaj. Danes sem prezračil zavore in ni nič bolje. Sumim dve tesnili, ki sta na batku v cilindru. Kaj vi mislite? Hvala za pomoč. Lp, M Če se ne motim v pogodbi prepisa piše nekaj o skritih napakah. Glede na to da ti je prikrival napako bi se jaz poskušal z njim zmenit da poravna račun servisa pa sta si bot drugače omeni prijavo poskusa kaj vem uboja iz malomarnosti. Glej da boš resen ker te bo edino tako resno jemal. Mogoče se sliši brezvezno ampak že na poti domov bi lahko šel po maline. Jaz bi že tam poklical policijo če se nebi mogla zment za servis (pisno seveda) in sploh nebi peljal takega motorja pa lep gor ali dol. Popravljeno Marec 26, 2015. Popravil Lokos marcc 1
marcc Objavljeno Marec 27, 2015 Opozori Objavljeno Marec 27, 2015 (popravljeno) Hmm, to je res. Sm kregat za 32 evrov se ne mislim. Je pa gospot omenil, ce bo treba kaj menjati na zavori da bo on placal dele... sm nikjer ni napisano. Ko dobim kit, ga zamenjam, oz mi ga bo serviser. V vsakem primeru bodo zavore popravljene. Vam sporocim kaj je bilo narobe. Hvala vsem za pomoc. Lp Popravljeno Marec 27, 2015. Popravil marcc
hudini Objavljeno April 20, 2015 Opozori Objavljeno April 20, 2015 Lep pozdrav vsem,mene pa zanima če kdo ve kje se nahaja rele za delovanje žmigavcev,ker bi rad zamenjal žmigavce z led varijanto in bom menjal tudi rele da ne bo prehitro utripalo .
senna2 Objavljeno April 22, 2015 Opozori Objavljeno April 22, 2015 Lep pozdrav vsem. mene pa zanima kje bi se dalo dobit poceni nosilec za tablico. na cbr 2008 je nosilec pritrjen na plastiko pod sovoznikovem sedezu. potem bi moral se menjati to plastiko ali kako se to naredi?
motom Objavljeno April 22, 2015 Opozori Objavljeno April 22, 2015 Sam sem imel podoben problem na Zx10r. Menjal sem ploscice, menjal olje, zamenjal cevi za pletene, menjal bremz rocko...nic ni pomagalo....potem pa sem iz zeleza naredi plosico cca 6mmx 4mm in debelina 2 mm ter jo zalepil med rocko in krogcem za nastavitev odmika...stvar je delovala ko šus! Tako sem prevozil 15000 km...polsedic ne more biti! Ubistvu sem s tem fizicno podalsal odmik pri takšni predelavi lahko nastane problem, da se prekine dovod in odvod zavorne tekočine iz rezervarčka. Le do konca izvlečen batek odpre povezavo do rezervarčka. Posledici sta lahko 2. Višek segrete zavorne tekočine se ne more sprostiti in zavora sama od sebe vedno bolj drži, dokler ne zablokira. V drugem primeru pa zaradi obrabe ploščic zavora zaradi pomanjkanja tekočine vedno manj drži in na koncu odpove. marcc 1
marcc Objavljeno April 30, 2015 Opozori Objavljeno April 30, 2015 Lep pozdrav vsem,mene pa zanima če kdo ve kje se nahaja rele za delovanje žmigavcev,ker bi rad zamenjal žmigavce z led varijanto in bom menjal tudi rele da ne bo prehitro utripalo . Če boš zamenjal samo rele ne boš nič spremenil! Potrebno je spremeniti druge zadeve, oz. frekvenco. Rele se ponavadi krmili z tranzistorjem. Tranzistor pa krmiliš lahko z IC po domače "čip", lahko pa je tudi preko kondenzatorja in upora. Če krmilje narejeno preko IC-ja. Je lahko noter kakšen NE555 trimer, kjer z upori spremeniš frekvenco, če je kakšem mikrokontroler pa ne moreš nič, razen da ga preprogramiraš. Če je preko kondenzatorja in upora (kot kakšen a stabilni multivibrator) pa spremeniš upore, stem posledično čas polnenja kondenzatorja. Uffff sem zakompliciru, če se ne motim dodaš samo predupor. Pobrski po forumu, je že nekje napisano. LP
jl79 Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 (popravljeno) Na kak način je rele narejen ne vem (IC ali tranzistorji kot bistabilni multivibrator), ker je hermetično zaprt. Bosta pa obe varianti delovali, ali da kupiš upore in jih vežeš na smernike, ali da menjaš rele. Ko sem sam to delal, sem se odločil, da zamenjam rele (kupiš takega za led smernike), saj je z upori bistveno bolj zamudno (moral bi razkopati motor, da bi prišel do vseh konektorjev) in cenovno praktično isto. Pri releju sem samo odklopil starega in ga zamenjal z novim (5 minut dela). p.s.: pri CB1000R se rele nahaja pod voznikovim sedežem desno poleg akumulatorja. Verjetno je podobno tudi pri CBR1000RR, dvigni sedež in malo poglej. Popravljeno Maj 1, 2015. Popravil jl79
marcc Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 To so releji, ki imajo vgrajeno elektroniko?
jl79 Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 To so releji, ki imajo vgrajeno elektroniko? Ja, sigurno niso to standardni releji z navitjem.
marcc Objavljeno Maj 1, 2015 Opozori Objavljeno Maj 1, 2015 Vprašam, ker še nisem imel potrebe po brskanju po moto relejih Hvala.
jl79 Objavljeno Maj 2, 2015 Opozori Objavljeno Maj 2, 2015 A kdo ve kje se nahaja rele? Mogoče tale video kaj pomaga:
marcc Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 Pozdravljeni. Imam še vedno probleme na sprednji zavori, ročico še vedno v prste dobim kljub temu da sem zamenjal disk ploščice, zavorno tekočino in master cylinder repair kit (bat, tesnili, vzmet,... ). Rahlo bolje je ni pa to to. Ne vem kaj naj še naredim. Odzračil sem jih kot na ostalih motorjih. Edino ta še ima na ročki en odzračevalnik, torej zanima me če je kakšen poseben postopek za odzračenje zavor?
k0ci Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 ja, na koncu še na ročki odzračiš in je to to
marcc Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 Sem tudi na ročki odzračil...... A je možno da je cilinder fuč?
Ciko86 Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 zna bit,na moji 636 mam iste probleme,kljub nastavitvi na srocki na najbolj odaljeno pozicijo,ob mocnejsem zaviranju z dvemi prsti se rocka dotakne prstov na gas rocki..Ceprav odlasam bom mogel obnovit zav,cilinder,za zdej mam rocko podlozeno tam na stiftu od zav cilindra..
motom Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 Gumice nima smisla menjat ker potem bi rocka z dolgotrajnim stiskanjem popuscala do konca. Ce je na rocki gumijast obcutek potem je zrak v sistemu. Ce pa ima rocka mehak ampak predol hod, nato pa pravilno otrdi ko stisne ploscice, potem je to znak, da ne zajame olja iz rezervoarcka pred stiskom.
trojan69 Objavljeno Maj 9, 2015 Opozori Objavljeno Maj 9, 2015 Pozdravljeni. Imam še vedno probleme na sprednji zavori, ročico še vedno v prste dobim kljub temu da sem zamenjal disk ploščice, zavorno tekočino in master cylinder repair kit (bat, tesnili, vzmet,... ). Rahlo bolje je ni pa to to. Ne vem kaj naj še naredim. Odzračil sem jih kot na ostalih motorjih. Edino ta še ima na ročki en odzračevalnik, torej zanima me če je kakšen poseben postopek za odzračenje zavor? Odzrači jih še na vijakih eng. banjo bolts + poskusi stisnit zavoro in pustit čez noč-včasih zna pomagat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se