Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

a smem vprašat vse tiste kateri vozite z750 oz. kakšen naked motor, kolk ste visoki in kolk kilogramov imate... mene občasno mika nakup kakšnega z750 07 letnik ... ampak se bojim da sem prevelik 189cm pa 100kg :S

js sem mel oba zja (06 in 08) sem visok 186cm/84kg pa je položaj bil ok oz za moje pojme zelo fajn. da pa na vseh novejših motorjih (ki so vse manjši) ljudje večji od 180 zgledajo preveliko toliko bolj, kot njihova višina presega to velikost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tej temi sem enkrat zasledil, da je nekomu vleklo motor, če je spustil belanco. Tud jaz sem imel isti problem, ko sem imel gor original izpuh, ga je vleklo v desno, če si izpustil belanco. Sedaj z menjanim loncem gre ravno. Izgleda, da je res en tolk težji od aftermarket izpuha lonca. :rolleyes:

Tolk v info, če je kdo imel oziroma bo imel isto težavo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa smo tudi Škodo zaščitili z mojimi nosilci+bunkami in vsemi potrebnimi distančniki.. Škoda upam, da me ne boš tožil za avtorske pravice :P

http://www.shrani.si/f/3i/D8/113SgOB6/imag0768.jpg

http://www.shrani.si/f/17/14/2oJTnU5X/imag0771.jpg

http://www.shrani.si/f/1X/d0/kXiLch6/imag0784.jpg

http://www.shrani.si/f/g/Sf/RzbY903/imag0786.jpg

Ajd bok!

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se znižat, vendar ne dejansko sedež, ker je že tako kar tanek.

Niža se ponavadi na vpetju amortizerja (dog bones-ih)- aja pa to ne pomeni za 10cm, večina kitov ki so naprodaj mislim da so max. 3cm. Ne vem pa kako bi to lahko vplivalo na ciklistiko motorja.

Predvidevam pa, glede na to da sem svojega dvignil za 1,5cm (pa se je zadeva kar izboljšala), bi lahko nižanje pomenilo da se motor vozil malenkost manj živahno. Da se razume, govorimo o malenkostnih razlikah.

Kot drugo pa: Koliko je oseba, ki bi ga rada imela visoka, Z namreč ni nekam blazno visok motor. Naj sede na Z-ja kakšnega kolega, da poizkusi. Itak ima že skoraj vsaka peta vas v Sloveniji enega, ki si lasti Z-ja, če ne novega pa star model.

Lp, upam da sem vsaj malo pomagal.

Popravljeno . Popravil Be wild
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se znižat, vendar ne dejansko sedež, ker je že tako kar tanek.

Niža se ponavadi na vpetju amortizerja (dog bones-ih)- aja pa to ne pomeni za 10cm, večina kitov ki so naprodaj mislim da so max. 3cm. Ne vem pa kako bi to lahko vplivalo na ciklistiko motorja.

Predvidevam pa, glede na to da sem svojega dvignil za 1,5cm (pa se je zadeva kar izboljšala), bi lahko nižanje pomenilo da se motor vozil malenkost manj živahno. Da se razume, govorimo o malenkostnih razlikah.

Kot drugo pa: Koliko je oseba, ki bi ga rada imela visoka, Z namreč ni nekam blazno visok motor. Naj sede na Z-ja kakšnega kolega, da poizkusi. Itak ima že skoraj vsaka peta vas v Sloveniji enega, ki si lasti Z-ja, če ne novega pa star model.

Lp, upam da sem vsaj malo pomagal.

ni visok, ma pa fajn razmerje belanca stopalke sedež, za nakeda, za moje pojme, za mojo višino (186)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ. Če koga zanima prodajam Z-ja 750 letnik 2005, 54000km 25kW, z veliko dodatne opreme,

z vsemi računi od servisov in original računom od motorja, motor je redno servisiran in dela

kot urca.

Zelo ugodno prodam zaradi nakupa avtomobila!

inf. 040/461/029

Popravljeno . Popravil Miha27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bi bilo smiselno, da poskušiš mogoče kakšno Hornet mlajšega letnika, je mal ˝vitkejši˝pri tanku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Pred dobre pol leta sem si kupil Z-ja. Ker je to moj prvi motor, mi je tale forum zelo pomagal pri odločitvi kater motor naj kupim. Tako da še par mojih izkušenj glede tega motorja po prvi sezoni. Upam da bo komu v pomoč.

Kupil sem rabljenega, letnik 2007, z Akrapovičem. Motor sam in zvok mi je bil tako noro všeč, da sem pozabil na vse nasvete, in motor kar na blef vzel. Kasneje se je izklazalo da je bil najmanj enkrat razbit, kljub temu da je prodajalec trdil drugače. Ampak sem hitro pozabil na te stvari, ker motor super dela-vem off topic..

Skrbelo me je, ali bo premočan za prvi motor. Bedarija, se ga da zares lepo kulturno peljati, tudi kakšno neumnost odpusti. (če ti v glavi štima, če ti ne je že 125 cbm preveč) Tako moj nasvet za ljudi ki kolebate med kakšnimi ERN 6, ipd ter Z-jem-glede na moje izkušnje nimate kaj premišljevati. Osebno, če bi kupoval še enkrat, bi najbrž vzel 1000.

Glede višine, teže. Imam 184 cm, ter 86 kg, in mi motor povsem paše. Se je pa z njim peljal kolega, ki ima 195 cm in 110 kg, kar je pa povsem preveč za ta motor.

Vožnja v dvoje.. Gre, tja do našega morja, z vsaj enim postankom, priporočljivo dva. Vse kar je več od tega v dvoje ne priporočam,oziroma bi šlo, če bi si vzel čas in naredil veliko postankov. Iz mojih izkušenj je najslabše nekam daleč iti, in potem popoldne ali zvečer še nazaj, ker je ta druga vožnja veliko bolj naporna kot prva. Vsekakor ji musklfiber drug dan ne uide.

Relacijska vožnja-sam.. S tem motorjem sem v enem dnevu naredil 700 km. Kranj- Livorno (IT). Tako, da se da, ampak je bila muka. Sploh avtocesta. Tam so povsem drugačni tokovi zraka, in vse kar je šlo nad 130 je bilo matranje. Vetrne zaščite praktično ni, tako da najbolj trpi vrat, začuda bolj kot rit.

Postanke sem delal na 100 km, čeprav bi jih na koncu skoraj raje že na manj. Torej za vse tiste ki se sprašujete, ali se da s temu motorjem narediti tudi kakšno srednje dolgo potovanje-se! (Sardinija 10 dni, 3000 km) Težava je s prtljago, vendar če si na motorju sam,si že navežeš stvari na zadnji sedež+tank torba+nahrbtnik. Jaz sem peljal s seboj šotor+osnovne stvari za 10 dni kampiranja. V dvoje si pa ne predstavljam.

Vožnja, ciklistika.. Motor je igračka, super se ga preklada čez ovinke, najbolj mu ležijo kratki, zaporedni ovinki, pri srednjih hitrostih-to je zame tudi največji užitek. Pri večjih hitrostih v dolgih odprtih ovinkih me je parkrat stisnilo. Namreč ko se na cesti pojavi grbina, luknja ipd. motor nevarno zaniha. Bo že držalo, da vzmetenje na Z-ju tem stvarem ni doraslo. Vendar morate razumeti da za te stvari tudi ni bil narejen. Tako da, če planirate nažigati na Dvor 150 + ta motor ni za vas. Kritizirali so tudi zavore, vendar jaz čez te nimam besede-vsaj za moj način vožnje. Motor gre gladko na prvega. Medtem, ko na zadnjega brez sklopke noče, oz. jaz ne znam. Za te stvari mu manjka vsaj 20 konjev. Glede moči naj povem, da so mi na začetku pospeški od 7k obratov naprej jemali sapo, zdaj sem se jih pa že navadil, in bi mogoče kdaj želel še malenkost več. V dvoje se to sploh pozna, vendar ko imam še njo zadaj nikoli ne nažigam. Ne razumite me narobe, če ne paziš, ti vzame gumo v trenutku. Obrabljena oz. mokra cesta-gre guma takoj v prazno, tako da je moči ogromno, za nespametne mnogo preveč. Navor-osebno bi si ga želel več, da mi ne bi bilo treba prestavljati, ko se vozim čez vasi. Pa saj v bistvu ni treba, vendar, ko na koncu vasi naviješ gas, nekaj časa čakaš preden zares butne. Vendar, ko sva si s prijateljem za turo zamenjala motorja, in sem en dan imel Fazer 600, sem to mnenje spremenil.. Upam da ne bom koga užalil, vendar se Fazerka s tem motorjem ne da primerjati, ker je Z- v vseh meni pomenbnih stvareh boljši. (moč, navor, vodljivost, nenazadnje izgled :) ) To sem izpostavil, ker sem prebral, da ta dva motorja velikokrat primerjajo. Istega mnenja je bil tudi kolega, sicer lastnik te Fazerke.

Gume...Z motorjem sem dobil nove Dunlop Sport Smart. Glede tega imam bolj malo izkušenj. Peljal sem jo do roba in mi je držala vedno, vendar je bila tam malokrat. Naredil sem z njo 7 k km, tako da je sedaj zares na koncu, menjal bom spomladi, da mi ne stoji čez zimo v novih.

Poraba..5,6,7 l/100 km. Tu se giblje, pod 5 ne gre, ni šanse. bi ga pa moral dobro terat da bi šla čez 7.

Oprema.. Kupite si čelado z dobro aerodinamiko, ter dobro vetrno zaščito pri predelu brade. Se malenkost pozna pri uporu zraka-tega je zaradi dejstva, da motor nima vetrne zaščite, veliko, tako da na avtocesti vrat trpi. Sam sem kupil X-lite 802 in sem razočaran, ker mi nevemkaterapizdarija usmerja tok zraka pri bradi v oči, klub vetrni zaslonki, tako da če najdem kupca zanjo bom menjal. Imam pa Alpinestars usnjeno jakno-zelo zadovoljen. Škornje in hlače sem dal gor samo 3x..

Povzetek.. Sem izredno zadovoljen z motorjem. Kljub vprašlijvi preteklosti pri 30k km dela kot urca, brez vsakkršnega problema. Od maja letos sem naredil 7 k km, in se ga približno navadil. To pomeni da bi znal bolje odreagirati v krizni situaciji kot pred pol leta. Še zdaleč ne pomeni da obvladam motor in vožnjo.

Z-750 mi je všeč, ker te nakako sam drži nazaj, in se zaradi tega ne spuščaš v neke nore hitrosti, ker preprosto tam s tem motorjem ni užitka. Sem se peljal 220, in je to totalno brezveze, in se najbrž tudi nikoli več ne bom.

Nisem tipičen bajker, velikokrat se z motorjam samo zapeljem do bara na kavo, polpodne skočim do morja, enkrat ali dvakrat letno pa nekam za teden, 10 dni. Za te stvari ta motor je.

Če komu to kaj pomeni-smešno je, ko je nekje parkiranih 10 motorjev, kateri so novi vsi stali čez 10k €, mulci pa gledajo tvojga Z-ja, kupljenega za 6800 na posezonski akciji.

To je to od mene, varno vožnjo!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Pred dobre pol leta sem si kupil Z-ja. Ker je to moj prvi motor, mi je tale forum zelo pomagal pri odločitvi kater motor naj kupim. Tako da še par mojih izkušenj glede tega motorja po prvi sezoni. Upam da bo komu v pomoč.

Kupil sem rabljenega, letnik 2007, z Akrapovičem. Motor sam in zvok mi je bil tako noro všeč, da sem pozabil na vse nasvete, in motor kar na blef vzel. Kasneje se je izklazalo da je bil najmanj enkrat razbit, kljub temu da je prodajalec trdil drugače. Ampak sem hitro pozabil na te stvari, ker motor super dela-vem off topic..

Skrbelo me je, ali bo premočan za prvi motor. Bedarija, se ga da zares lepo kulturno peljati, tudi kakšno neumnost odpusti. (če ti v glavi štima, če ti ne je že 125 cbm preveč) Tako moj nasvet za ljudi ki kolebate med kakšnimi ERN 6, ipd ter Z-jem-glede na moje izkušnje nimate kaj premišljevati. Osebno, če bi kupoval še enkrat, bi najbrž vzel 1000.

Glede višine, teže. Imam 184 cm, ter 86 kg, in mi motor povsem paše. Se je pa z njim peljal kolega, ki ima 195 cm in 110 kg, kar je pa povsem preveč za ta motor.

Vožnja v dvoje.. Gre, tja do našega morja, z vsaj enim postankom, priporočljivo dva. Vse kar je več od tega v dvoje ne priporočam,oziroma bi šlo, če bi si vzel čas in naredil veliko postankov. Iz mojih izkušenj je najslabše nekam daleč iti, in potem popoldne ali zvečer še nazaj, ker je ta druga vožnja veliko bolj naporna kot prva. Vsekakor ji musklfiber drug dan ne uide.

Relacijska vožnja-sam.. S tem motorjem sem v enem dnevu naredil 700 km. Kranj- Livorno (IT). Tako, da se da, ampak je bila muka. Sploh avtocesta. Tam so povsem drugačni tokovi zraka, in vse kar je šlo nad 130 je bilo matranje. Vetrne zaščite praktično ni, tako da najbolj trpi vrat, začuda bolj kot rit.

Postanke sem delal na 100 km, čeprav bi jih na koncu skoraj raje že na manj. Torej za vse tiste ki se sprašujete, ali se da s temu motorjem narediti tudi kakšno srednje dolgo potovanje-se! (Sardinija 10 dni, 3000 km) Težava je s prtljago, vendar če si na motorju sam,si že navežeš stvari na zadnji sedež+tank torba+nahrbtnik. Jaz sem peljal s seboj šotor+osnovne stvari za 10 dni kampiranja. V dvoje si pa ne predstavljam.

Vožnja, ciklistika.. Motor je igračka, super se ga preklada čez ovinke, najbolj mu ležijo kratki, zaporedni ovinki, pri srednjih hitrostih-to je zame tudi največji užitek. Pri večjih hitrostih v dolgih odprtih ovinkih me je parkrat stisnilo. Namreč ko se na cesti pojavi grbina, luknja ipd. motor nevarno zaniha. Bo že držalo, da vzmetenje na Z-ju tem stvarem ni doraslo. Vendar morate razumeti da za te stvari tudi ni bil narejen. Tako da, če planirate nažigati na Dvor 150 + ta motor ni za vas. Kritizirali so tudi zavore, vendar jaz čez te nimam besede-vsaj za moj način vožnje. Motor gre gladko na prvega. Medtem, ko na zadnjega brez sklopke noče, oz. jaz ne znam. Za te stvari mu manjka vsaj 20 konjev. Glede moči naj povem, da so mi na začetku pospeški od 7k obratov naprej jemali sapo, zdaj sem se jih pa že navadil, in bi mogoče kdaj želel še malenkost več. V dvoje se to sploh pozna, vendar ko imam še njo zadaj nikoli ne nažigam. Ne razumite me narobe, če ne paziš, ti vzame gumo v trenutku. Obrabljena oz. mokra cesta-gre guma takoj v prazno, tako da je moči ogromno, za nespametne mnogo preveč. Navor-osebno bi si ga želel več, da mi ne bi bilo treba prestavljati, ko se vozim čez vasi. Pa saj v bistvu ni treba, vendar, ko na koncu vasi naviješ gas, nekaj časa čakaš preden zares butne. Vendar, ko sva si s prijateljem za turo zamenjala motorja, in sem en dan imel Fazer 600, sem to mnenje spremenil.. Upam da ne bom koga užalil, vendar se Fazerka s tem motorjem ne da primerjati, ker je Z- v vseh meni pomenbnih stvareh boljši. (moč, navor, vodljivost, nenazadnje izgled :) ) To sem izpostavil, ker sem prebral, da ta dva motorja velikokrat primerjajo. Istega mnenja je bil tudi kolega, sicer lastnik te Fazerke.

Gume...Z motorjem sem dobil nove Dunlop Sport Smart. Glede tega imam bolj malo izkušenj. Peljal sem jo do roba in mi je držala vedno, vendar je bila tam malokrat. Naredil sem z njo 7 k km, tako da je sedaj zares na koncu, menjal bom spomladi, da mi ne stoji čez zimo v novih.

Poraba..5,6,7 l/100 km. Tu se giblje, pod 5 ne gre, ni šanse. bi ga pa moral dobro terat da bi šla čez 7.

Oprema.. Kupite si čelado z dobro aerodinamiko, ter dobro vetrno zaščito pri predelu brade. Se malenkost pozna pri uporu zraka-tega je zaradi dejstva, da motor nima vetrne zaščite, veliko, tako da na avtocesti vrat trpi. Sam sem kupil X-lite 802 in sem razočaran, ker mi nevemkaterapizdarija usmerja tok zraka pri bradi v oči, klub vetrni zaslonki, tako da če najdem kupca zanjo bom menjal. Imam pa Alpinestars usnjeno jakno-zelo zadovoljen. Škornje in hlače sem dal gor samo 3x..

Povzetek.. Sem izredno zadovoljen z motorjem. Kljub vprašlijvi preteklosti pri 30k km dela kot urca, brez vsakkršnega problema. Od maja letos sem naredil 7 k km, in se ga približno navadil. To pomeni da bi znal bolje odreagirati v krizni situaciji kot pred pol leta. Še zdaleč ne pomeni da obvladam motor in vožnjo.

Z-750 mi je všeč, ker te nakako sam drži nazaj, in se zaradi tega ne spuščaš v neke nore hitrosti, ker preprosto tam s tem motorjem ni užitka. Sem se peljal 220, in je to totalno brezveze, in se najbrž tudi nikoli več ne bom.

Nisem tipičen bajker, velikokrat se z motorjam samo zapeljem do bara na kavo, polpodne skočim do morja, enkrat ali dvakrat letno pa nekam za teden, 10 dni. Za te stvari ta motor je.

Če komu to kaj pomeni-smešno je, ko je nekje parkiranih 10 motorjev, kateri so novi vsi stali čez 10k €, mulci pa gledajo tvojga Z-ja, kupljenega za 6800 na posezonski akciji.

To je to od mene, varno vožnjo!

zelo dobro si napisal ...upam da bo meni enako služil kot tebi...no vglavnem tut jaz sem od petka naprej ponosem lastnik Z-ja letnik 2008...prevoženih ima 14000, redno servisiran pri čarmanu kolko kaže knjižica...preverjeno nepoškodovan in nekaramboliran...

škoda da ni več sezone...bomo pa drugo leto preizkušali in se učili...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm ga tut ravnokar dal počivat pod odejico .) Eno vprašanje,da nebo dolgčas pozimi: Je kdo mogoče kdaj montirav bočno plastiko hladilnika (z1000-star model) na z 750-star model?

Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če se je kdo soočal s kakšnimi problemi montiranja ''nove'' (ta velike) tablice za motor na Zjevev ermaxov nosilec za tablico...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Montiral - BP. Sem dal brez okvirja in jo prilepil s silikonskim kitom. Vsa bojazen, da bo odpadla je odveč. Testirano.

Popravljeno . Popravil birdybirdy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Montiral - BP. Sem dal brez okvirja in jo prilepil s silikonskim kitom. Vsa bojazen, da bo odpadla je odveč. Testirano.

Imaš kako sliko kako je prišlo skupaj tole? :) Hvala!

Aja pa še to... Sprednji nosilec za motor.. Zadnjega imam, sprednjega pa si mislim skupaj zvarit. Je kdo že počel kaj takega oz ma kdo kakšen homemade nosilec in bi lahko pomagal z nasvetom ali sliko mogoče?

Popravljeno . Popravil Rocko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš kako sliko kako je prišlo skupaj tole? :) Hvala!

Aja pa še to... Sprednji nosilec za motor.. Zadnjega imam, sprednjega pa si mislim skupaj zvarit. Je kdo že počel kaj takega oz ma kdo kakšen homemade nosilec in bi lahko pomagal z nasvetom ali sliko mogoče?

Za 25 eur dobiš novega, tak da ne vem če se ti splača sam delat. :rolleyes:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš kako sliko kako je prišlo skupaj tole? :) Hvala!

Aja pa še to... Sprednji nosilec za motor.. Zadnjega imam, sprednjega pa si mislim skupaj zvarit. Je kdo že počel kaj takega oz ma kdo kakšen homemade nosilec in bi lahko pomagal z nasvetom ali sliko mogoče?

Če ti bo kaj pomagalo: http://www.protoncek.com/slo/kawa_stand.htm ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva sicer sila enostavna za naredit. Ampak, če slučajno materiala nimaš in ga moraš it kupit, se verjemi ne splača doma delat.

Lp

Se strinjam s tabo.

Jaz sem obe stojali dobil za 40€ (s poštnino).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!