Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Jaz ne razumem fore...moj mopedek bo maja "star" "že" kar 8 let, od tega da mi je včeraj spregel "že" 4 ti akku po vrsti :dry:. Čez zimo ga dam vn in vsake toliko časa polnem. Včeraj pa priklopim vzdrževalec in meritev pokaže 7,2 V:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gospod zivnorc bi ti lepo povedal da rabis vzdrzevalc baterije, pa tajmer da se enkrat na tedn napolni :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, cikadina pravi:

gospod zivnorc bi ti lepo povedal da rabis vzdrzevalc baterije, pa tajmer da se enkrat na tedn napolni :P

:004

:love1:

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, cikadina pravi:

gospod zivnorc bi ti lepo povedal da rabis vzdrzevalc baterije, pa tajmer da se enkrat na tedn napolni :P

Veš kakšna muka je šraufat akku ven....sploh ko ga že šraufaš ene 100.tič ven..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Hytech pravi:

Katere znamke akujev si pa imel do zdaj?

Prvi original Yuasa, Varta, Varta, in zdej nazdanje Yuaso eno sezono.

Očitno se res premalo vozim =(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, HyperJack said:

Prvi original Yuasa, Varta, Varta, in zdej nazdanje Yuaso eno sezono.

Očitno se res premalo vozim =(

Huh a z Yuaso, zanimivo sam imam z Yuaso full dobre izkušnje tako pri avtu in motorju, vzamem pa vedno rajši malo močnejšega kot je predpisan...  Kaj pa tist lithium,ki je baje lazji in naj bi full dolgo zdržal, mislim,da ima pet let garancije, mogoče tega naslednjega probaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, HyperJack pravi:

Veš kakšna muka je šraufat akku ven....sploh ko ga že šraufaš ene 100.tič ven..

Jack ,priklopiš direkt na aku ,sam pa sem imel in imam štrom speljan tako da ima vtičnica stalni tok in sem polnil preko nje ,ne raztavljaš nič ,ima pa funkcijo praznjenja in polnjenja . Motor je vedno v garaži kjer je temperatura samo par stopinj višja kot zunaj in C-Tek je priklopljen vso zimo . Ob začetku sezone iztakneš vtič in prpališ kot da je ravno iz trgovine . 

C-tek pa stane kot AKU ,prišparal bi že 3 acuje s tem načinom .

CTEK3600.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko k ma kmet mam jst na skutercku ze dolgo in to je najbolj elegantna resitev.

ce te tolazi morem jst tudi spomladi po novo baterijo. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Jack ,priklopiš direkt na aku ,sam pa sem imel in imam štrom speljan tako da ima vtičnica stalni tok in sem polnil preko nje ,ne raztavljaš nič ,ima pa funkcijo praznjenja in polnjenja . Motor je vedno v garaži kjer je temperatura samo par stopinj višja kot zunaj in C-Tek je priklopljen vso zimo . Ob začetku sezone iztakneš vtič in prpališ kot da je ravno iz trgovine . 

C-tek pa stane kot AKU ,prišparal bi že 3 acuje s tem načinom .

 

Imam vzdrževalec samo se ga nikoli nisem upal priključit kar direktno na accu ko je le ta še priključen v motorju. Nekdo je dejal, da to lahko škodi, sam se pa nikoli nisem baš poglabljal zakaj bi to dejansko škodovalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, HyperJack pravi:

Imam vzdrževalec samo se ga nikoli nisem upal priključit kar direktno na accu ko je le ta še priključen v motorju. Nekdo je dejal, da to lahko škodi, sam se pa nikoli nisem baš poglabljal zakaj bi to dejansko škodovalo.

Nič ne škodi ,mi je pa mahanik razlagal da moraš prvo priključit(ne vem točn al + al -) in to velja bolj za motorje z velikimi možgani ,ker se jim lahko mal zmeša pa moraš pol resetirat softwear.......zakaj se tudi jaz nisem poglabljal in spraševal.

Sej pravim pripelji si stalen štrom na vtičnico in polni s C-tekom preko nje ,sam sem to naredil na GSA in vseh 3-eh KTM-jih pa so vsi razen 990 imeli can-bus instalacijo .

Super rešitev ,vsaj men,privarčuje čas razstavljanja,je praktično in hitro ter varno ,ko je začetek sezone pa sam vtič ven in gaaasaaa....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Nič ne škodi ,mi je pa mahanik razlagal da moraš prvo priključit (ne vem točn al + al -) in to velja bolj za motorje z velikimi možgani ,ker se jim lahko mal zmeša pa moraš pol resetirat softwear.......zakaj se tudi jaz nisem poglabljal in spraševal.

Sej pravim pripelji si stalen štrom na vtičnico in polni s C-tekom preko nje ,sam sem to naredil na GSA in vseh 3-eh KTM-jih pa so vsi razen 990 imeli can-bus instalacijo .

Super rešitev ,vsaj men,privarčuje čas razstavljanja,je praktično in hitro ter varno ,ko je začetek sezone pa sam vtič ven in gaaasaaa....:)

Da boš vedu točno, najprej se priklopi +, potem pa - ;) Za odklapljanje pa velja ravno obratno, najprej - in potem + :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

Aku se najmanj prazni pri 0+ stopinj.

Zanimivo, da mu tako "pobira" akuje. Očitno mu ga nekaj prazni in to prehitro. 

Zanimivo ,tudi sam sem imel problem praznjenja aku ,ko mi je komaj zavrtel po 3tednih neobratovanja sem imel dovolj in motor odpeljal na meritve vseh porabnikov na motorju ............vse je bilo BP ali pa zanemarljivo edino če sem imel Zumota gor ,ta je praznil kljub ugasnjenem stanju ,izgleda da je filal baterijo kljub off poziciji,zdaj ga pač snamem če se dolgo ne vozim .

Na njegovemu Z-jčku je pa tud enih kitajskih ledic in ostalega E-bay šrota ki mu lahko nagaja,je pa Dipl.inžinir elektronike in ni vrag da ne potuhta kaj mu ga prazni ......meritve od porabnika do porabnika pa prideš do rešitve,ne vrjamem da so ACU-ji tako slabio ,da ne bi zdržali zime.

Primer F650GS ,brez vzdrževalca prezimovanje in ob začetku kresnil ko nov . Pa tudi Versys je kakor sem ga razumel brez vzdrževalca delal oz. vžigal podobno po prezimovanju .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, speedfighttuning pravi:

Da boš vedu točno, najprej se priklopi +, potem pa - ;) Za odklapljanje pa velja ravno obratno, najprej - in potem + :)

... to nima nobene veze z aakujem.... ko priključiš najprej eno al drugo... tokokrog se sklene, ko priključiš zadnjo klemo.

To zaporedje ima samo veze, da ne narediš kurzšlus, ko imaš že eno klemo na akuju, s tadrugo pa po nesreči potegneš nekje po šasiji po "masi"...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Zivnorc pravi:

... to nima nobene veze z aakujem.... ko priključiš najprej eno al drugo... tokokrog se sklene, ko priključiš zadnjo klemo.

To zaporedje ima samo veze, da ne narediš kurzšlus, ko imaš že eno klemo na akuju, s tadrugo pa po nesreči potegneš nekje po šasiji po "masi"...

Ma ma neke veze z možgani motorja,za ACU vem da nima pomena....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Zanimivo ,tudi sam sem imel problem praznjenja aku ,ko mi je komaj zavrtel po 3tednih neobratovanja sem imel dovolj in motor odpeljal na meritve vseh porabnikov na motorju ............vse je bilo BP ali pa zanemarljivo edino če sem imel Zumota gor ,ta je praznil kljub ugasnjenem stanju ,izgleda da je filal baterijo kljub off poziciji,zdaj ga pač snamem če se dolgo ne vozim .

Na njegovemu Z-jčku je pa tud enih kitajskih ledic in ostalega E-bay šrota ki mu lahko nagaja,je pa Dipl.inžinir elektronike in ni vrag da ne potuhta kaj mu ga prazni ......meritve od porabnika do porabnika pa prideš do rešitve,ne vrjamem da so ACU-ji tako slabio ,da ne bi zdržali zime.

Primer F650GS ,brez vzdrževalca prezimovanje in ob začetku kresnil ko nov . Pa tudi Versys je kakor sem ga razumel brez vzdrževalca delal oz. vžigal podobno po prezimovanju .

Versys brez vzdrževanja kresnil kot nov.

XT660X je stala 4 mesece...bum ko nova

Z750 2004 letnik isto brez problema

Zgleda me moj Zeko fejst pogreša, pa mi lušte dela, da mu moral pol ritke razšraufat zdej :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Zivnorc pravi:

... to nima nobene veze z aakujem.... ko priključiš najprej eno al drugo... tokokrog se sklene, ko priključiš zadnjo klemo.

To zaporedje ima samo veze, da ne narediš kurzšlus, ko imaš že eno klemo na akuju, s tadrugo pa po nesreči potegneš nekje po šasiji po "masi"...

Vidim da ti je že Kmet odgovoru, da pri nekaterih novejših motorjih ima veze z "možgani" motorja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

Imam vzdrževalec samo se ga nikoli nisem upal priključit kar direktno na accu ko je le ta še priključen v motorju. Nekdo je dejal, da to lahko škodi, sam se pa nikoli nisem baš poglabljal zakaj bi to dejansko škodovalo.

... ta "nekdo" je rekel to, ker mu je to rekel "nekdo", ki pojma nima o tem.

Sem že pisal ( pa ne samo jest), zakaj tako komplicirate okoli tega polnjenja..... Pb akuji so bulletproof glede tega... kar poglej si naprimer, kako je narejen alternator.... vse kar je,  da ti daje ven tistih 14V (+- nekajdesetink V )... diodna plošča... in to je to. Nobene znanosti. ...in ti zadošča za nemoteno oskrbo akuja med vožnjo...in ti skrbi, da je stalno nafilan. Max tok , ki ti ga je sposoben dat alternator, pa je tam nekje 30A. Torej?!? .... ko je prazen aku, ti ga fila z visokim tokom... ko je pa poln, pa z minimalnim, kolikor pač akku sprejme, ko so napetosti akuja in izhoda na diodni plošči tam-tam nekje...

...tko da če daš gor tisti "trafelc" z E-bay za 4 € , ti ne bo nič pokvaril akuja.... aku pa bo zadovoljen, če mu boš dal 1x na teden za pojest nekaj sto mAh, kolikor ima pač samopraznjenja...al pa če je še urca na armaturki gor prižgana...

:P

... tolk.

Nisem štromar... ampak to mi je pa že jasno... samo če se malo razsvetliš, kako štrom deluje.

... Probajte si predstavljati, da je akku otroški bazenček tik ob morju v pesku, ki si ga izkopal v velikosti enega metra..... in potem narediš kanal do morja... in voda steče v bazenček..... in v bazenček gre toliko vode, da se gladini vode bazenčka in morja izenačita. Od začetka voda teče v bazenček zelo hitro..... proti koncu pa čisto počasi...oz. se ustavi, ko sta gladini enaki. No ravno tako se dogaja z akujem in polnilnikom (alternatorjem).

A je zdej jasno  :P

 

Hiperđek!

... a poznaš kakega modelarja, da ti potegne en kabel iz akuja direkt pod zic... pa en konektorček gor....  :slap:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... ta "nekdo" je rekel to, ker mu je to rekel "nekdo", ki pojma nima o tem.

Sem že pisal ( pa ne samo jest), zakaj tako komplicirate okoli tega polnjenja..... Pb akuji so bulletproof glede tega... kar poglej si naprimer, kako je narejen alternator.... vse kar je,  da ti daje ven tistih 14V (+- nekajdesetink V )... diodna plošča... in to je to. Nobene znanosti. ...in ti zadošča za nemoteno oskrbo akuja med vožnjo...in ti skrbi, da je stalno nafilan. Max tok , ki ti ga je sposoben dat alternator, pa je tam nekje 30A. Torej?!? .... ko je prazen aku, ti ga fila z visokim tokom... ko je pa poln, pa z minimalnim, kolikor pač akku sprejme, ko so napetosti akuja in izhoda na diodni plošči tam-tam nekje...

...tko da če daš gor tisti "trafelc" z E-bay za 4 € , ti ne bo nič pokvaril akuja.... aku pa bo zadovoljen, če mu boš dal 1x na teden za pojest nekaj sto mAh, kolikor ima pač samopraznjenja...al pa če je še urca na armaturki gor prižgana...

:P

... tolk.

Nisem štromar... ampak to mi je pa že jasno... samo če se malo razsvetliš, kako štrom deluje.

... Probajte si predstavljati, da je akku otroški bazenček tik ob morju v pesku, ki si ga izkopal v velikosti enega metra..... in potem narediš kanal do morja... in voda steče v bazenček..... in v bazenček gre toliko vode, da se gladini vode bazenčka in morja izenačita. Od začetka voda teče v bazenček zelo hitro..... proti koncu pa čisto počasi...oz. se ustavi, ko sta gladini enaki. No ravno tako se dogaja z akujem in polnilnikom (alternatorjem).

A je zdej jasno  :P

 

Hiperđek!

... a poznaš kakega modelarja, da ti potegne en kabel iz akuja direkt pod zic... pa en konektorček gor....  :slap:

 

Ampak jaz te res ne razumem ,pa zakaj bi kompliciral pa prikljapljal pa izkljapljal pa sedež jemal dol pa vijašil kleme da ti pol tista klema opleta pod sedežem :Pa ni lažje speljat enkrat v življenju štrom na vtičnico ,primerno varovat in kupit C-tek ki ima funkcijo (avtomatsko) praznjenja in polnjenja in se celo zimo več ne ukvarjaš  s tem ....ne vem sam vprašam te ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, speedfighttuning pravi:

Vidim da ti je že Kmet odgovoru, da pri nekaterih novejših motorjih ima veze z "možgani" motorja.

... glej.... lahko da je to res.... ni mi pa logično... , ker tolk več, kot v osnove štroma se ne spoznam....

... ni mi logično to: če držiš za "-" ... se ne zgodi nič .... in če držiš samo za "+"... ravno tako se ne zgodi nič. Šele ko žici skleneš, steče tok.... vedno v eni smeri. Zdej s kero žico si se prej tadruge dotaknu pa ne moreš reči, ker si se z obema hkrati.. ane...  zato mi ni logično zakaj najprej + in potem -

... tko..  :P

več pameti nimam..  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... glej.... lahko da je to res.... ni mi pa logično... , ker tolk več, kot v osnove štroma se ne spoznam....

... ni mi logično to: če držiš za "-" ... se ne zgodi nič .... in če držiš samo za "+"... ravno tako se ne zgodi nič. Šele ko žici skleneš, steče tok.... vedno v eni smeri. Zdej s kero žico si se prej tadruge dotaknu pa ne moreš reči, ker si se z obema hkrati.. ane...  zato mi ni logično zakaj najprej + in potem -

... tko..  :P

več pameti nimam..  :D

 

Bom vprašal zakaj moti elektroniko ,pa ti ob kobasi in piru zvečer povem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Ampak jaz te res ne razumem ,pa zakaj bi kompliciral pa prikljapljal pa izkljapljal pa sedež jemal dol pa vijašil kleme da ti pol tista klema opleta pod sedežem :Pa ni lažje speljat enkrat v življenju štrom na vtičnico ,primerno varovat in kupit C-tek ki ima funkcijo (avtomatsko) praznjenja in polnjenja in se celo zimo več ne ukvarjaš  s tem ....ne vem sam vprašam te ?

... lepo da vprašaš... ampak jest imam preveč lepo življenje... in si moram vsake tolko cajta malo zakomplicirat...   :P

BTW:

...moj zadnji zic gre dol na "klik".... potegnem ven tisto žico, ki ne opleta pod zicem, ker jo lepo zatlačim nekam... in pol dam zic nazaj gor na "klik" ...in je tista žica pol ven celo zimo...in nanjo priklopljen polnilnik...   :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Jack ,priklopiš direkt na aku ,sam pa sem imel in imam štrom speljan tako da ima vtičnica stalni tok in sem polnil preko nje ,ne raztavljaš nič ,ima pa funkcijo praznjenja in polnjenja . Motor je vedno v garaži kjer je temperatura samo par stopinj višja kot zunaj in C-Tek je priklopljen vso zimo . Ob začetku sezone iztakneš vtič in prpališ kot da je ravno iz trgovine . 

C-tek pa stane kot AKU ,prišparal bi že 3 acuje s tem načinom .

CTEK3600.jpg

Točno tako. Vezava direktno na accu, jaz sem si celo predelal, da polnim preko 12v vtičnice in to je to. Baterija vedno kot nova, cytek polni,cregulira, prazni in vzdržuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 1. 2016 at 7:43, HyperJack pravi:

Jaz ne razumem fore...moj mopedek bo maja "star" "že" kar 8 let, od tega da mi je včeraj spregel "že" 4 ti akku po vrsti :dry:. Čez zimo ga dam vn in vsake toliko časa polnem. Včeraj pa priklopim vzdrževalec in meritev pokaže 7,2 V:slap:

Oj,

 

Za tistih pet dni na leto, ko se voziš, daj akumulator not. Ne ga samo čez zimo ven dat :)

 

Kak polnilec pa imaš? Ti dela normalno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!