miklavc Objavljeno Februar 28, 2015 Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 Danes sem se tudi jaz lotil odstranjevanja navlake na motorju. SAS je odstranil že prejšnji lastnik, tako da sem odstranil samo EPC. Po boljšem pregledu elektro sheme sem se tudi jaz odločil da samo odstranim konektor na EPC, ni potrebe po noben rezanju in odstranjevanju kakšnih senzorjev. Desna 90 stopinjska cev in filter gresta nazaj na motor, ostalo pa v omaro da se bo imel prah kam nabirat Cev in filterček sem pa stlačil za posodico zavorne tekočine Zdaj moram pa še samo malo urediti žice. Odklopljenih je že kar veliko Zamenjal sem tudi 12 let stare cevi za vodo Sem bil prav vesel da sem odstranil stare cevi, sem lahko vsaj očistil priključke Naslednji teden me pa še čaka menjava olja in filtrov, akumulatorja, sklopke na štarterju, olje v sklopki, veriga in zobniki,... Do konc poletja bom pa morda fertik :wacko2: KilleRBee, hajoktejn, MiNa in 5 others 8
S-trMa Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Škoda k ne poveste, kaj nameravate naročat iz tujine. Jazst sm zmeraj odprt za kakšno novost za mojo kamelco, pa bi lahk ptt delili.
miklavc Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Škoda k ne poveste, kaj nameravate naročat iz tujine. Jazst sm zmeraj odprt za kakšno novost za mojo kamelco, pa bi lahk ptt delili. Ko sem naročeval nisem kaj omenjal ker je 1 komplet cevi s poštnino bil malo pod 24€ in ni bilo carine. Tudi kolega ki ima 640SMC je sam naročil ravno zaradi tega. Drugače pa podpiram "group buy" variante nakupov
KilleRBee Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Uff tebi bi pa priporočal radiator cleaner.
S-trMa Objavljeno Marec 3, 2015 Opozori Objavljeno Marec 3, 2015 Menda se da kiler lepo spucat z kisom za vlaganje. Naliješ noter, zalaufaš da se segreje, zliješ ven in naliješ antifriz. Baje lepo očisti in naj nebi škodovalo tesnilom in gumi. Nisem še poskusil, bom spomladi, antifriz še ni na vrsti v garaži... KilleRBee 1
vrho1679 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 ... Naslednji teden me pa še čaka menjava olja in filtrov, akumulatorja, sklopke na štarterju, olje v sklopki, veriga in zobniki,... Do konc poletja bom pa morda fertik :wacko2: Srečno! Zgleda de vozva isti mutor. Vprašanja še za druge: Kaj veste kakšen akumulator in kje kupiti za ugodno ceno? Ne rabim najboljšega. Kaj pa veriga in zobniki? Na uradnem ktm so kar drage? Kaj /kje vi kupujete. 332008 BLS enosmerni ležaj na starter sklopki je možno kaj ceneje kot 73 eur dobit? Pa olje katera cenejša varijanta od ultradragega Motorexa? lp
miklavc Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Srečno! Zgleda de vozva isti mutor. Vprašanja še za druge: Kaj veste kakšen akumulator in kje kupiti za ugodno ceno? Ne rabim najboljšega. Kaj pa veriga in zobniki? Na uradnem ktm so kar drage? Kaj /kje vi kupujete. 332008 BLS enosmerni ležaj na starter sklopki je možno kaj ceneje kot 73 eur dobit? Pa olje katera cenejša varijanta od ultradragega Motorexa? lp Me veseli da je ima še nekdo Enduro Pa ti odgovorim na vprašanja: 1. Akumulator sem kupil pri Velogu, za 54€, ceneje ga nisem našel; Tovarniško priporočena Yuasa pa je ~160€ 2. Prednji zobnik po nasvetih z advrider.com samo original KTM, zadnji JT jekleni zobnik z motonet.si za 24€, verigo DID 520VX2 za 92€, nevem točno od kod, moram pogledati račune če te zanima. 3. Za ležaj poizkusi vprašati v kakšni trgovini ki se ukvarja samo z dobavo ležajev in podobnega materiala podjetjem, npr: Tinex, Codex,... Vrjetno bo ceneje kot OEM KTM 4. Za olje na KTM še nimam izkušenj, sem se pa odločil da poizkusim z Bel Ray Thumper Racing Syn Ester Blend 4T Engine Oil 15W-50 Lp! pik1 1
vrho1679 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) Me veseli da je ima še nekdo Enduro Pa ti odgovorim na vprašanja: 1. Akumulator sem kupil pri Velogu, za 54€, ceneje ga nisem našel; Tovarniško priporočena Yuasa pa je ~160€ 2. Prednji zobnik po nasvetih z advrider.com samo original KTM, zadnji JT jekleni zobnik z motonet.si za 24€, verigo DID 520VX2 za 92€, nevem točno od kod, moram pogledati račune če te zanima. 3. Za ležaj poizkusi vprašati v kakšni trgovini ki se ukvarja samo z dobavo ležajev in podobnega materiala podjetjem, npr: Tinex, Codex,... Vrjetno bo ceneje kot OEM KTM 4. Za olje na KTM še nimam izkušenj, sem se pa odločil da poizkusim z Bel Ray Thumper Racing Syn Ester Blend 4T Engine Oil 15W-50 Lp! Hvala ti! Kakšna pa je razlika med tole http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/640/lc4-640-adventure/?good_detail=o-ring-veriga-120-clenov-977b4b03a5cb09c53c424c3675f1c67dm in tole verigo http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/640/lc4-640-adventure/?good_detail=qx-ring-veriga-120-clenov-0373dec6ab5a12b8f5bb50734720ac85m ali pa tole od DID http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/640/lc4-640-adventure/?good_detail=x-ring-pro-street-vreiga-did-120-clenov-3b56b43ca4581ad49808998881c65fc4m oz. ali so solidne ? Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil vrho1679
S-trMa Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Vse so dobre. Važn da je O ali X ring, je pa res, da eni vozjo tut tasuhe ketne, mal prej jih zamenajo pa je. So pa vse te, ki si jih naštel, press fit. Jazst osebno imam raje take, ki se morajo zakovičit (športni mopedi imajo vsi take): Ampak najbrž je vseen. Eni majo take, drugi pa druge, pa vse dela. vrho1679 in miklavc 2
miklavc Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Tisto s tretjega linka imam jaz doma, pripravljeno za montažo, DID 520VX2. Imam pa oba člena ampak bom uporabljal hitro spojko ker sem jo imel že prej na KLE-ju in tudi trenutna veriga jo ima.
Bambi61 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Srečno! Zgleda de vozva isti mutor. Vprašanja še za druge: Kaj veste kakšen akumulator in kje kupiti za ugodno ceno? Ne rabim najboljšega. Kaj pa veriga in zobniki? Na uradnem ktm so kar drage? Kaj /kje vi kupujete. 332008 BLS enosmerni ležaj na starter sklopki je možno kaj ceneje kot 73 eur dobit? Pa olje katera cenejša varijanta od ultradragega Motorexa? lp Kar se postavke olja tiče ne dajaj not nič drugega kot Motor.....!!!!!!!!!Ne bo dolgo šel!
hajoktejn Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Kar se postavke olja tiče ne dajaj not nič drugega kot Motor.....!!!!!!!!!Ne bo dolgo šel! Odvisno. Predvsem od pogostosti menjav. Dvomim da ima olje, ki je boljše/dražje še vedno odlične mazalne lastnosti po 4 tisoč in več kilometrih, v primerjavi s cenejšim/slabšim, ki ga zamenjam prej (jst konkretno na 2 tisoč). Vem da imam opilkov precej manj kot pri daljših intervalih, z boljšim oljem. miklavc 1
miklavc Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) Glede olja se nikoli ne bomo strinjali... Obstaja toliko različnih proizvajalcev, viskoznosti, in lastnosti da je nemogoče določiti najboljše olje. Vsakemu svoje. Preden sem nabavil olje za mojo LC4 sem presedel kar nekaj noči pred ekranom in bral različne raziskave, mnenja, forume, itd... In zaključek je bil ta da vsak uporablja kar misli da je najbolje oz. s čemer ima najboljše izkušnje. Če se pa kdo namerava poglobiti v olja, pa priporočam tale link: http://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html branja je kar veliko ampak je dobro napisano. Ena izmed zadev ki se mi je najbolj vtisnila v spomin je tole: Based on this result and the VI numbers above, it would seem that 10w-40, 5w-20, and 5w-30 oils cannot be safely used in motorcycles for more than 1,000 to 1,500 miles. Pa še to, če pogledam v servisno knjigo ki sem jo dobil zraven motorja, je v njej priporočeno olje Shell Advance Ultra 4 , po podatkih na proizvajalčevi strani olje ustreza API SN in JASO MA2 standardom. Zraven opisa priporočenega olja v knjigi pa je shema viskoznosti olj in zapisana standarada API SG in SH. Že proizvalec motorja, v tem primeru KTM, navaja zavajojoče podatke v uradnih navodilih za uporabo. Če kdo ne verjame, lahko poslikam. Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil miklavc Bostjan L 1
builder Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) Odvisno. Predvsem od pogostosti menjav. Dvomim da ima olje, ki je boljše/dražje še vedno odlične mazalne lastnosti po 4 tisoč in več kilometrih, v primerjavi s cenejšim/slabšim, ki ga zamenjam prej (jst konkretno na 2 tisoč). Vem da imam opilkov precej manj kot pri daljših intervalih, z boljšim oljem. logično, ker na 4 jurje bi jih mel več, pa verjetno z boljšim oljem manj, glih te ne zastopim, kaj si hotel povedati, je pa dejstvo, če je olje slabo, je tudi 10 km preveč, da bi jih z njim naredil, na osnovnih stvareh se naj ne bi šparalo, sploh pa če je Motul 7,5€ :grim Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil builder
S-trMa Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Že proizvalec motorja, v tem primeru KTM, navaja zavajojoče podatke v uradnih navodilih za uporabo. Od 2003 naprej je priporočeno olje 10W50 sintetično JASO T903 MA.
miklavc Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) Od 2003 naprej je priporočeno olje 10W50 sintetično JASO T903 MA. Jaz izhajam iz podatkov katere imam pri roki. Za motor imam tole knjigo: Tole shemo pa sem imel prej v mislih: Shell Ultra Advance 4 proizvajalčeva stran: Večina večjih proizvajalcev olja pa ima tudi na svoji strani iskalnik vozil kjer imajo napisana priporočena olja za določen model če je kdo v negotovosti kaj vliti v svoj motor. Fuchs in BelRay priporočila sem si sprintal in se, glede na vse kar sem prebral, odločil da preizkusim zgoraj omenjeno olje BelRay. Kot pa sem že napisal, olj je 101 in prav toliko je ljudi, ki bi hvalil in predlagali vsak svojega. Nobenemu pa ne želim vsiljevati mnenja kaj naj uporabi v svojem motorju in kako ga vzdrževati. Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil miklavc Bostjan L in hajoktejn 2
S-trMa Objavljeno Marec 5, 2015 Opozori Objavljeno Marec 5, 2015 Fuchs in BelRay priporočila sem si sprintal in se, glede na vse kar sem prebral, odločil da preizkusim zgoraj omenjeno olje BelRay. Produkti BelRay so menda vsi zelo dobri, od olja za vilce do motorja. Po moje najboljše razmerje med kvaliteto in ceno. Poročaj, ko boš menjal, kako bo z opilki, če ti ga bo kaj papcalo itd., me zanimajo izkušnje. p.s.: Zmer vse tvoje slike naslednji dan izginejo (Al pa sam js ne vidm?). Mogoče je bolje tukaj direkt na forum lepit?
vrho1679 Objavljeno Marec 5, 2015 Opozori Objavljeno Marec 5, 2015 Kaj pa s telem oljem bi šlo to na 5000 km: Motul 7100 10w60 http://www.motul-olje.si/moto/olje-za-4t-motocikle/sinteticno/motul-7100-4t-10w60-olje-za-motocikle.html Po telem bi moral biti OK: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/61290/original/7100_4T_10W-60_%28GB%29.pdf?1362492677 Konec koncev oa tudi za tega piše da je za KTM enocilidrce: http://www.motul-olje.si/motul-5100-4t-10w50-2l-olje-za-motocikle.html Bi moral kaj skrajšati servisni interval ob katerem omenjenem? lp
miklavc Objavljeno Marec 5, 2015 Opozori Objavljeno Marec 5, 2015 Produkti BelRay so menda vsi zelo dobri, od olja za vilce do motorja. Po moje najboljše razmerje med kvaliteto in ceno. Poročaj, ko boš menjal, kako bo z opilki, če ti ga bo kaj papcalo itd., me zanimajo izkušnje. p.s.: Zmer vse tvoje slike naslednji dan izginejo (Al pa sam js ne vidm?). Mogoče je bolje tukaj direkt na forum lepit? Bom poročal čez ene 3000km. Da bi pa slike izginjale si pa prvi ki me je na to opozoril, bom preveril. Jaz jih še vedno vidim, tudi par let stare so še vedno na advriderju. Shranjujem jih na shrani.si in tudi tam so še vedno vse v mapi. Naslednjič jih direkt na forum naložim.
Popularna objava S-trMa Objavljeno Marec 7, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 7, 2015 (popravljeno) Današnji projekt: Eloksacija aluminija Uporabil sem: - 1l natrijevega hidroksida (Cevosan (SPAR 2,4 EUR) - 2l žveplove kisline (Mavrica 5 EUR) - 4l destilirane vode (SPAR 2 EUR) - 1 aluminijeva varilna žica - malo nitro razredčila (iz garaže) - 2 aluminijeve plošče (iz garaže) - katoda! - par vijakov in kos bakrene žice - polnilec akumulatorja - zaščitna očala in rokavice (ne zanemari tega, da nau pol jok!) 1. Aluminijev obdelovanec je treba najprej raz-eluksirat: namoči v lug (razredčen cevosan 1:1) za 5 min. Dobro oprati! V tej odrezani kanti sem namakal v lug. 2. Mehanska obdelava obdelovanca: vodobrusni papir 1000, nato še purol pasta. Dobro oprati! 3. Obdelovanec očistiti z nitro razredčilom. Od tu dalje je treba uporabljati rokavice, da se kos ne zamasti. 4. Obdelovanec še enkrat namočil v lug za 3 min. Dobro oprati! 5. V posodi pripraviti žveplovo kislino 20%. Če jo je treba redčiti, uporabi destilirano vodo. V posodo nalij NAJPREJ vodo, nato dodajaš kislino. 6. Priporočljivo je posodo z žveplovo kislino položiti v še eno posodo, kjer je mrzla voda, da ohlaja posodo s kislino. Jazst sem noter dal še led. 7. V žveplovo kislino položiti 2 katodi (aluminijeva ali svinčeva plošča), vsako na nasprotno steno posode. Kontakt z žico mora biti dober! Plošče aluminija - katode 8. Na obdelovanec dobro pričvrstiti aluminijevo (ali titanovo) žico. V žveplovi kislini so edine dovoljene kovine Al, Pb in Ti. Obdelovanec se lahko dotika plastične posode. Obdelovanec se NE SME nikoli dotakniti katode (pod elektriko) 9. Na obdelovanec priključiti (+) napajalnika 10. Na katode priključiti (-) napajalnika 11. Vklopi napajalnik na 12V za 45-60 min. Katode bodo oddajale meglico, na obdelovancu se bodo pojavili mehurčki. Pripravljena kopel - glej meglico! 12. Ugasni napajalnik. Obdelovanec dobro oprati! 13. Pomoči v barvo za 30 min. Menda se lahko uporabi organske barve, npr. barvila za hrano, črn tuš, so pa namenske barve menda bolj obstojne. Če hočeš obdelovanec v naravni barvi, preskoči ta korak. 14. Skuhaj alumijij :K v destilirani vodi 45-60 min. S tem je proces zaključen. Težko je blo najt tako širok pisker 15. Kos bo malček matiran. Zdrgni z mehko krpo in obriši z WD40 Rezultat je zadovoljiv, morda bi lahko bil malce bolj pazljiv, ker se vidi od poliranja, pred eloksacijo nisem opazil. Bo pa naslednji kos lepši Kaj so tiste črne pikce? Tole so bile poškodbice na kosu že prej, in so oksidirale globinsko. Pri rabljenih kosih je problem, ker se tega ne moreš losat, sploh pa se pozna pri barvanju, da kos ni nov, zato sem se barvanja (z muko) izognil. Koštalo je 9,4 EUR in sobotno dopoldne. Kislina, lug in destilirana voda bo uporabna še za drugič, tko da ta strošek bo še manjši z vsako eloksacijo. Za teh 10 EUR bi lahk nesu nekam, pa bi ti to v tovarni naredili, pa še lepš bi blo morbit, ampak where is the fun in THAT?! Zakaj sem sploh to delal? Ker čakam že 2 meseca en rezervni del za motor in tako imam čas, pa samo gledam, kaj bi lahko še naredil na kamelci, če že furat ne morem. Popravljeno Marec 7, 2015. Popravil Mattithyahu Bostjan L, KilleRBee, hajoktejn in 7 others 10
hajoktejn Objavljeno Marec 7, 2015 Opozori Objavljeno Marec 7, 2015 zdej bi pa rad še videl, kako boš nihajko zeloksiral ZdenkoK 1
Keltek20 Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Pozdrav Glede olja, ki ste ga omenjali zgoraj, jaz vedno uporabljam Motul 7100, 10W60 in sem z njim zelo zadovoljen . Ste letos že naredili kak km? Jaz sem danes po kar lepem času malo zaštartal mopeka .
pik1 Objavljeno Marec 9, 2015 Opozori Objavljeno Marec 9, 2015 Pozdrav Glede olja, ki ste ga omenjali zgoraj, jaz vedno uporabljam Motul 7100, 10W60 in sem z njim zelo zadovoljen . Ste letos že naredili kak km? Jaz sem danes po kar lepem času malo zaštartal mopeka . ... MOTOREX 10W/50 CROSS POWER ... Letos naredil 2800 km ... in jih nameravam še 2200 ... ... torej servis, ki vključuje tudi menjavo olja je predviden na 5 jurjov ... ... res pa sem zadnjič dolil 1/2 dcl ... ... navodila pooblaščenega servisa "kontroliraj nivo olja, po potrebi ga dolij in maži ketno" .... nasvidenje do naslednjih prevoženih 5000 ... :) Tudi sicer zelo nerad "vijačim" ... ker se mi pač ne ljubi več ... in se zato rajši malo več vozim ... :) hajoktejn 1
miklavc Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Zasledil sem kar veliko objav da so ljudje na LC4-kah izgubili menjalnike ker se jim je med vožnjo odvil in odpadel. Ena izmed rešitev ki sem jo videl na netu in se je poslužil: Prevrtan vijak in zvezen z žico na menjalnik. Ta izvedba se mi je zdela boljša kot pa Loctite270. hajoktejn in pik1 2
hajoktejn Objavljeno Marec 13, 2015 Opozori Objavljeno Marec 13, 2015 Super varianta Jaz sem ga sicer zalepil z modrim lepilom (ne loctite) za vijake; zaenkrat drži. Sem pa že dvakrat izgubil komplet pedal za zadnjo zavoro, tko da tudi tam bi bla tole dobra rešitev. miklavc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se