Jump to content

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Recommended Posts

Danes sem se tudi jaz lotil odstranjevanja navlake na motorju. SAS je odstranil že prejšnji lastnik, tako da sem odstranil samo EPC. Po boljšem pregledu elektro sheme sem se tudi jaz odločil da samo odstranim konektor na EPC, ni potrebe po noben rezanju in odstranjevanju kakšnih senzorjev.

 

Desna 90 stopinjska cev in filter gresta nazaj na motor, ostalo pa v omaro da se bo imel prah kam nabirat :D

img4719.jpg

 

Cev in filterček sem pa stlačil za posodico zavorne tekočine

img4721.jpg

 

Zdaj moram pa še samo malo urediti žice. Odklopljenih je že kar veliko  :ninja:

img4718.jpg

 

Zamenjal sem tudi 12 let stare cevi za vodo

img4742.jpg

 

Sem bil prav vesel da sem odstranil stare cevi, sem lahko vsaj očistil priključke

img4729.jpg

 

Naslednji teden me pa še čaka menjava olja in filtrov, akumulatorja, sklopke na štarterju, olje v sklopki, veriga in zobniki,... Do konc poletja bom pa morda fertik  :wacko2:  :blush:

Link to comment
Share on other sites

Škoda k ne poveste, kaj nameravate naročat iz tujine. Jazst sm zmeraj odprt za kakšno novost za mojo kamelco, pa bi lahk ptt delili.

Link to comment
Share on other sites

Škoda k ne poveste, kaj nameravate naročat iz tujine. Jazst sm zmeraj odprt za kakšno novost za mojo kamelco, pa bi lahk ptt delili.

 

Ko sem naročeval nisem kaj omenjal ker je 1 komplet cevi s poštnino bil malo pod 24€ in ni bilo carine. Tudi kolega ki ima 640SMC je sam naročil ravno zaradi tega. Drugače pa podpiram "group buy" variante nakupov  :OK:

Link to comment
Share on other sites

Menda se da kiler lepo spucat z kisom za vlaganje. Naliješ noter, zalaufaš da se segreje, zliješ ven in naliješ antifriz. Baje lepo očisti in naj nebi škodovalo tesnilom in gumi. Nisem še poskusil, bom spomladi, antifriz še ni na vrsti v garaži...

Link to comment
Share on other sites

... Naslednji teden me pa še čaka menjava olja in filtrov, akumulatorja, sklopke na štarterju, olje v sklopki, veriga in zobniki,... Do konc poletja bom pa morda fertik  :wacko2:  :blush:

 

Srečno!

 

Zgleda de vozva isti mutor. Vprašanja še za druge:

Kaj veste kakšen akumulator in kje kupiti za ugodno ceno? Ne rabim najboljšega.

Kaj pa veriga in zobniki? Na uradnem ktm so kar drage? Kaj /kje vi kupujete.

332008 BLS enosmerni ležaj na starter sklopki je možno kaj ceneje kot 73 eur dobit?

Pa olje katera cenejša varijanta od ultradragega Motorexa?

 

lp

Link to comment
Share on other sites

Srečno!

 

Zgleda de vozva isti mutor. Vprašanja še za druge:

Kaj veste kakšen akumulator in kje kupiti za ugodno ceno? Ne rabim najboljšega.

Kaj pa veriga in zobniki? Na uradnem ktm so kar drage? Kaj /kje vi kupujete.

332008 BLS enosmerni ležaj na starter sklopki je možno kaj ceneje kot 73 eur dobit?

Pa olje katera cenejša varijanta od ultradragega Motorexa?

 

lp

 

Me veseli da je ima še nekdo Enduro :)

 

Pa ti odgovorim na vprašanja:

1. Akumulator sem kupil pri Velogu, za 54€, ceneje ga nisem našel; Tovarniško priporočena Yuasa pa je ~160€ 

2. Prednji zobnik po nasvetih z advrider.com samo original KTM, zadnji JT jekleni zobnik z motonet.si za 24€, verigo DID 520VX2 za 92€, nevem točno od kod, moram pogledati račune če te zanima.

3. Za ležaj poizkusi vprašati v kakšni trgovini ki se ukvarja samo z dobavo ležajev in podobnega materiala podjetjem, npr: Tinex, Codex,... Vrjetno bo ceneje kot OEM KTM

4. Za olje na KTM še nimam izkušenj, sem se pa odločil da poizkusim z Bel Ray Thumper Racing Syn Ester Blend 4T Engine Oil 15W-50

 

Lp!

Link to comment
Share on other sites

Me veseli da je ima še nekdo Enduro :)

 

Pa ti odgovorim na vprašanja:

1. Akumulator sem kupil pri Velogu, za 54€, ceneje ga nisem našel; Tovarniško priporočena Yuasa pa je ~160€ 

2. Prednji zobnik po nasvetih z advrider.com samo original KTM, zadnji JT jekleni zobnik z motonet.si za 24€, verigo DID 520VX2 za 92€, nevem točno od kod, moram pogledati račune če te zanima.

3. Za ležaj poizkusi vprašati v kakšni trgovini ki se ukvarja samo z dobavo ležajev in podobnega materiala podjetjem, npr: Tinex, Codex,... Vrjetno bo ceneje kot OEM KTM

4. Za olje na KTM še nimam izkušenj, sem se pa odločil da poizkusim z Bel Ray Thumper Racing Syn Ester Blend 4T Engine Oil 15W-50

 

Lp!

 

 

Hvala ti!

 

Kakšna pa je razlika med tole http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/640/lc4-640-adventure/?good_detail=o-ring-veriga-120-clenov-977b4b03a5cb09c53c424c3675f1c67dm

 

in tole verigo http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/640/lc4-640-adventure/?good_detail=qx-ring-veriga-120-clenov-0373dec6ab5a12b8f5bb50734720ac85m

 

ali pa tole od DID http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/640/lc4-640-adventure/?good_detail=x-ring-pro-street-vreiga-did-120-clenov-3b56b43ca4581ad49808998881c65fc4m

 

oz. ali so solidne

 

?

Edited by vrho1679
Link to comment
Share on other sites

Vse so dobre. Važn da je O ali X ring, je pa res, da eni vozjo tut tasuhe ketne, mal prej jih zamenajo pa je.

 

So pa vse te, ki si jih naštel, press fit.

 

312-2633.jpg

 

Jazst osebno imam raje take, ki se morajo zakovičit (športni mopedi imajo vsi take):

 

newlink.jpg

 

Ampak najbrž je vseen. Eni majo take, drugi pa druge, pa vse dela.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tisto s tretjega linka imam jaz doma, pripravljeno za montažo, DID 520VX2. Imam pa oba člena ampak bom uporabljal hitro spojko ker sem jo imel že prej na KLE-ju in tudi trenutna veriga jo ima. 

312-2633.jpg

Link to comment
Share on other sites

Srečno!

 

Zgleda de vozva isti mutor. Vprašanja še za druge:

Kaj veste kakšen akumulator in kje kupiti za ugodno ceno? Ne rabim najboljšega.

Kaj pa veriga in zobniki? Na uradnem ktm so kar drage? Kaj /kje vi kupujete.

332008 BLS enosmerni ležaj na starter sklopki je možno kaj ceneje kot 73 eur dobit?

Pa olje katera cenejša varijanta od ultradragega Motorexa?

 

lp

Kar se postavke olja tiče ne dajaj not nič drugega kot Motor.....!!!!!!!!!Ne bo dolgo šel!

Link to comment
Share on other sites

Kar se postavke olja tiče ne dajaj not nič drugega kot Motor.....!!!!!!!!!Ne bo dolgo šel!

Odvisno. Predvsem od pogostosti menjav. Dvomim da ima olje, ki je boljše/dražje še vedno odlične mazalne lastnosti po 4 tisoč in več kilometrih, v primerjavi s cenejšim/slabšim, ki ga zamenjam prej (jst konkretno na 2 tisoč). Vem da imam opilkov precej manj kot pri daljših intervalih, z boljšim oljem.

Link to comment
Share on other sites

Glede olja se nikoli ne bomo strinjali... Obstaja toliko različnih proizvajalcev, viskoznosti, in lastnosti da je nemogoče določiti najboljše olje. Vsakemu svoje. Preden sem nabavil olje za mojo LC4 sem presedel kar nekaj noči pred ekranom in bral različne raziskave, mnenja, forume, itd... In zaključek je bil ta da vsak uporablja kar misli da je najbolje oz. s čemer ima najboljše izkušnje. Če se pa kdo namerava poglobiti v olja, pa priporočam tale link: http://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html branja je kar veliko ampak je dobro napisano.  Ena izmed zadev ki se mi je najbolj vtisnila v spomin je tole:

 

 

Based on this result and the VI numbers above, it would seem that 10w-40, 5w-20, and 5w-30 oils cannot be safely used in motorcycles for more than 1,000 to 1,500 miles.

 

Pa še to, če pogledam v servisno knjigo ki sem jo dobil zraven motorja, je v njej priporočeno olje Shell Advance Ultra 4 , po podatkih na proizvajalčevi strani olje ustreza API SN in JASO MA2 standardom. Zraven opisa priporočenega olja v knjigi pa je shema viskoznosti olj in zapisana standarada API SG in SH. Že proizvalec motorja, v tem primeru KTM, navaja zavajojoče podatke v uradnih navodilih za uporabo. Če kdo ne verjame, lahko poslikam.

Edited by miklavc
Link to comment
Share on other sites

Odvisno. Predvsem od pogostosti menjav. Dvomim da ima olje, ki je boljše/dražje še vedno odlične mazalne lastnosti po 4 tisoč in več kilometrih, v primerjavi s cenejšim/slabšim, ki ga zamenjam prej (jst konkretno na 2 tisoč). Vem da imam opilkov precej manj kot pri daljših intervalih, z boljšim oljem.

logično, ker na 4 jurje bi jih mel več, pa verjetno z boljšim oljem manj, glih te ne zastopim, kaj si hotel povedati, je pa dejstvo, če je olje slabo, je tudi 10 km preveč, da bi jih z njim naredil, na osnovnih stvareh se naj ne bi šparalo, sploh pa če je Motul 7,5€ :grim

Edited by builder
Link to comment
Share on other sites

Že proizvalec motorja, v tem primeru KTM, navaja zavajojoče podatke v uradnih navodilih za uporabo.

 

Od 2003 naprej je priporočeno olje 10W50 sintetično JASO T903 MA.

Link to comment
Share on other sites

Od 2003 naprej je priporočeno olje 10W50 sintetično JASO T903 MA.

Jaz izhajam iz podatkov katere imam pri roki.

 

Za motor imam tole knjigo:

img4762.jpg

 

Tole shemo pa sem imel prej v mislih:

img4764.jpg

 

Shell Ultra Advance 4 proizvajalčeva stran:

shell.jpg

 

Večina večjih proizvajalcev olja pa ima tudi na svoji strani iskalnik vozil kjer imajo napisana priporočena olja za določen model če je kdo v negotovosti kaj vliti v svoj motor. Fuchs in BelRay priporočila sem si sprintal in se, glede na vse kar sem prebral, odločil da preizkusim zgoraj omenjeno olje BelRay. Kot pa sem že napisal, olj je 101 in prav toliko je ljudi, ki bi hvalil in predlagali vsak svojega. Nobenemu pa ne želim vsiljevati mnenja kaj naj uporabi v svojem motorju in kako ga vzdrževati.

Edited by miklavc
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fuchs in BelRay priporočila sem si sprintal in se, glede na vse kar sem prebral, odločil da preizkusim zgoraj omenjeno olje BelRay.

 

Produkti BelRay so menda vsi zelo dobri, od olja za vilce do motorja. Po moje najboljše razmerje med kvaliteto in ceno. Poročaj, ko boš menjal, kako bo z opilki, če ti ga bo kaj papcalo itd., me zanimajo izkušnje.

 

p.s.: Zmer vse tvoje slike naslednji dan izginejo (Al pa sam js ne vidm?). Mogoče je bolje tukaj direkt na forum lepit?

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa s telem oljem bi šlo to na 5000 km:

Motul 7100 10w60

http://www.motul-olje.si/moto/olje-za-4t-motocikle/sinteticno/motul-7100-4t-10w60-olje-za-motocikle.html

 

Po telem bi moral biti OK: https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/61290/original/7100_4T_10W-60_%28GB%29.pdf?1362492677

 

Konec koncev oa tudi za tega piše da je za KTM enocilidrce:

http://www.motul-olje.si/motul-5100-4t-10w50-2l-olje-za-motocikle.html

 

Bi moral kaj skrajšati servisni interval ob katerem omenjenem? lp

Link to comment
Share on other sites

Produkti BelRay so menda vsi zelo dobri, od olja za vilce do motorja. Po moje najboljše razmerje med kvaliteto in ceno. Poročaj, ko boš menjal, kako bo z opilki, če ti ga bo kaj papcalo itd., me zanimajo izkušnje.

 

p.s.: Zmer vse tvoje slike naslednji dan izginejo (Al pa sam js ne vidm?). Mogoče je bolje tukaj direkt na forum lepit?

 

Bom poročal čez ene 3000km. Da bi pa slike izginjale si pa prvi ki me je na to opozoril, bom preveril. Jaz jih še vedno vidim, tudi par let stare so še vedno na advriderju. Shranjujem jih na shrani.si in tudi tam so še vedno vse v mapi. Naslednjič jih direkt na forum naložim. 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav :)

 

Glede olja, ki ste ga omenjali zgoraj, jaz vedno uporabljam Motul 7100, 10W60 in sem z njim zelo zadovoljen :).

Ste letos že naredili kak km? Jaz sem danes po kar lepem času malo zaštartal mopeka :)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav :)

 

Glede olja, ki ste ga omenjali zgoraj, jaz vedno uporabljam Motul 7100, 10W60 in sem z njim zelo zadovoljen :).

Ste letos že naredili kak km? Jaz sem danes po kar lepem času malo zaštartal mopeka :).

... MOTOREX 10W/50 CROSS POWER ...

Letos naredil 2800 km ... in jih nameravam še 2200 ...

... torej servis, ki vključuje tudi menjavo olja je predviden na 5 jurjov ...

... res pa sem zadnjič dolil 1/2 dcl ... :)

... navodila pooblaščenega servisa "kontroliraj nivo olja, po potrebi ga dolij in maži ketno"

.... nasvidenje do naslednjih prevoženih 5000 ... :) :) :)

Tudi sicer zelo nerad "vijačim" ... ker se mi pač ne ljubi več ... in se zato rajši malo več vozim ... :) :)

Link to comment
Share on other sites

Zasledil sem kar veliko objav da so ljudje na LC4-kah izgubili menjalnike ker se jim je med vožnjo odvil in odpadel. Ena izmed rešitev ki sem jo videl na netu in se je poslužil:

post-16181-0-26793000-1426262785_thumb.jpg

 

Prevrtan vijak in zvezen z žico na menjalnik. Ta izvedba se mi je zdela boljša kot pa Loctite270. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Super varianta :)

Jaz sem ga sicer zalepil z modrim lepilom (ne loctite) za vijake; zaenkrat drži. Sem pa že dvakrat izgubil komplet pedal za zadnjo zavoro, tko da tudi tam bi bla tole dobra rešitev.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!