Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Če veste za koga da rabi, prodam sledeče večinoma uporabno tudi za navadni LC4 640:

 

- Akrapovič izpušni lonec z DB killerjem in možnostjo homologacije. V bistvu kot nov brez praske
- Belanca dvignjena Renthall
- zadnja vzmet WP original
- Alu stranski kovčki Alpos + nosilci ktm
- top case Givi + nosilec
- nosilec prtljage Touratech namesto top case - neuporabljan
- Touratech ščitnik prednjih luči
- nosilec za GPS, roadbook itd nad armaturko
 

 

post-38-0-60675000-1426745473_thumb.jpgpost-38-0-98255700-1426745504_thumb.jpg

post-38-0-46992400-1426745493_thumb.jpgpost-38-0-03411800-1426745513_thumb.jpg

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

nosilc prtljage:

 

01-051-1104-0_i_01.jpg

 

 

ščitnik luči

20110113-myKTM640adv-0001-S.jpg

Popravljeno . Popravil vrho1679
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

pardon nekaj sem se zmotil. btište me

Popravljeno . Popravil vrho1679
Objavljeno

Danes sem menjal zavorne diske in ploščice. Dal sem originalne. Nekam na tesno je vse skupaj. Se mi zdi, da čeljust ne popusti dovolj, pa skos mal drsa po diskih. Sem spustil malo tekočine ven spodaj na niplnu, pa ni nič pomagalo. Je to normalno? Sej ne da se kolo ne vrti, sam tko, na tesno se mi zdi.

Objavljeno

Danes sem menjal zavorne diske in ploščice. Dal sem originalne. Nekam na tesno je vse skupaj. Se mi zdi, da čeljust ne popusti dovolj, pa skos mal drsa po diskih. Sem spustil malo tekočine ven spodaj na niplnu, pa ni nič pomagalo. Je to normalno? Sej ne da se kolo ne vrti, sam tko, na tesno se mi zdi.

samo gas :grim

Objavljeno

Danes sem menjal zavorne diske in ploščice. Dal sem originalne. Nekam na tesno je vse skupaj. Se mi zdi, da čeljust ne popusti dovolj, pa skos mal drsa po diskih. Sem spustil malo tekočine ven spodaj na niplnu, pa ni nič pomagalo. Je to normalno? Sej ne da se kolo ne vrti, sam tko, na tesno se mi zdi.

 

Meni se je to dogajalo z zadnjo zavoro, zadevo pa sem rešil tako da sem odprl posodico tekočine in pritisnil bat do konca v čeljust, zadevo zaprl in napumpal zavoro. Po tem se je veliko manj drsalo kot prej.

Objavljeno
 

Meni se je to dogajalo z zadnjo zavoro, zadevo pa sem rešil tako da sem odprl posodico tekočine in pritisnil bat do konca v čeljust, zadevo zaprl in napumpal zavoro. Po tem se je veliko manj drsalo kot prej.

 

Sem razlosal križe in osovino pa malo poguncal tko da je zdaj malo bolje. Ampak še zmer mal drsa. Najbrž me samo paranoja daje, ker sem že pozabu kako je blo prej. Najbrž isto.

 

Anyway, ali ima kdo za posoditi 90° šraufencigar za frgazar? Ne morem z navadnim naštelat pa da me ubiješ. Doker ni blo še vseh cevk zmontiranih sem mislu da bo šlo, zdej pa ni šans.

 

mpscrewtl-lg.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mi lahko prosim kdo pove, kakšno je zaporedje odvijačenja vijakov za demontažo nihajke? Bi moral ležaje spucat in namazat, jazst jih še nisem, prejšnji lastnik pa tut ziher ne, lenuh. Sem že brskal nekaj naokoli, pa nikjer ne piše, zdej, al je čisto vseeno kakšno je zaporedje, al je pa vsem ostalim tako samoumnevno, da ni nobenga vodiča...

 

post-13206-0-15669700-1428426821_thumb.jpg

 

(recimo da je 4 glavni vijak od nihajke - k nimam na sliki)

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

Odviješ vse vijake linka, čist vseen kje začneš. Pobereš ven, link gre stran. Losaš os vilice in jo spuliš ven. That's it. Lahko pa tudi samo losaš vijak s katerim je link pritrjen na vilico. Številka 2 na tvoji sliki. Jst link snamem, ker mažem oboje ponavadi.

Objavljeno

Morda mi boste tu znali pomagat, če je že mel slučajno kdo podobne probleme (upam da ne:) )

LP, mene neki zanima ... že konec sezone sem  javo da mam na motorju probleme z štromom (ktm lc4 640 2005 sm), namreč ni mi polnilo akumulatorja, zato smo prvo zamenjali regler (ni blo učinka), kasneje pa še celotno navitje v mašini. No zdej ko se je začela sezona, sem kupil še nov akumulator (vmes je enga že skurlo ...) motor užge normalno v prvo, nardim 2 mali furici, okol 20km, vse ok. Za vikend pa se spet odločim, da se bom malo peljal, motor spet užge u prvo, se peljem do bližnje bencinske (oddaljena približno 2km), natankam, hočem užgat motor...trrrrrr......trrrrrrrr, ne pali! jovo na novo-sm mislo da je crkno še štarter, užgem na nogo, pelem domov. Zdej mi je še nov akumulator totalno skurlo, po par km vožnje, sem ga dal na servis na TAB, kjer mam neke veze, so mi celotnega izmerli, pregledali, napolnili, naredli šok teste, vse kar je potrebno ... akumulator totalno fuč, po enmo tedno ga niso uspeli več spravit k sebi (ni od TAB, ne spomenm se kera firma je že). Vzamem kolegov akumulator, priklopim, motor spet upali v prvo, polni normalno 13,8 - 14,0, tk da zdej mi pa pol k... ni več jasno ka bi lahko blo. Jutri dobim še tokovne klešče da zmerim, če je kaj v kratkem stiku, oziroma če je kak stalen porabnik ... Sem pa edino med sezono menjo navadne smernike za LED.

Help bitte, meša se mi že:) Tnx!

Objavljeno

Mi lahko prosim kdo pove, kakšno je zaporedje odvijačenja vijakov za demontažo nihajke? Bi moral ležaje spucat in namazat, jazst jih še nisem, prejšnji lastnik pa tut ziher ne, lenuh. Sem že brskal nekaj naokoli, pa nikjer ne piše, zdej, al je čisto vseeno kakšno je zaporedje, al je pa vsem ostalim tako samoumnevno, da ni nobenga vodiča...

 

attachicon.gifIMAG0296-.jpg

 

(recimo da je 4 glavni vijak od nihajke - k nimam na sliki)

Kot je že predhodno napisano je vseeno kako začneš demontažo. Pazi samo na čistočo, ko se lotiš montaže, preglej  vse semeringe če so OK.

Vsako temnejše lise ali celo rja v iglicah pomeni zanič tesnjenje.

 

Ker so vage na dokaj izpostavljenem mestu se lahko lotiš zaščite:

-na šus plati narediš podaljšek iz plastike ali prožnega materiala, kot nekakšno zavesico, da se zmanjša udar kamenja izpod prvega kolesa.

-na zadnjem notranjem blatniku, ki je med nihajko in zadnjim kolesom (pritrjen je na airbox) narediš podaljšek iz tanjše gume caa10cm, ki lepo ščiti pred umazanijo zadnjega kolesa.

 

Pa redno mazanje, če se prav spomnim je nekje nipl za mazalico, vsaj na mojem 620 adventure je bilo.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala obema za odgovor!

 

Pazi samo na čistočo, ko se lotiš montaže

 

Dolga zima je bla! Poglej no slikco od nihajke. Si že videl čistejši LC4?  :kva2: (hec, da nauš preresno vzel)

 

Preglej  vse semeringe če so OK.

Vsako temnejše lise ali celo rja v iglicah pomeni zanič tesnjenje.

Pa redno mazanje, če se prav spomnim je nekje nipl za mazalico, vsaj na mojem 620 adventure je bilo.

 
Ja, nipl za mazalico ima, tut mazal sem pridno, vendar pa je vsakič ven porinlo črno mast, preden je nova prlezla, sm pa odlašal z razdiranjem. Pomeni torej, da imam semeringe za en qrc? Saj je prav, naj bo, že 1 teden nisem nič novega za motor kupil...
 
Če mi lahko še kdo pove, če sme se prav namenil. Kupil bom semering semering 43, 44, 5, 6 in 51. Za 44 in 6 nisem ziher? Še kaj drugega? Upam, da so ležaji OK. Te iglične lahko ocenim samo na uč, najbrž?
 
 
post-13206-0-08107500-1428573043_thumb.png post-13206-0-20613400-1428573050_thumb.png
 
Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno (popravljeno)

 

Hvala obema za odgovor!

 

 

Dolga zima je bla! Poglej no slikco od nihajke. Si že videl čistejši LC4?  :kva2: (hec, da nauš preresno vzel)

 
 
Ja, nipl za mazalico ima, tut mazal sem pridno, vendar pa je vsakič ven porinlo črno mast, preden je nova prlezla, sm pa odlašal z razdiranjem. Pomeni torej, da imam semeringe za en qrc? Saj je prav, naj bo, že 1 teden nisem nič novega za motor kupil...
 
Če mi lahko še kdo pove, če sme se prav namenil. Kupil bom semering semering 43, 44, 5, 6 in 51. Za 44 in 6 nisem ziher? Še kaj drugega? Upam, da so ležaji OK. Te iglične lahko ocenim samo na uč, najbrž?
 
 
 

 

43 je semering 2×

44 ni semering (discatnčna puša)

5 je semering 6×

6 ni semering distančna puša

51 je semering 2×

 

 

 

 

 

Dolga zima je bla! Poglej no slikco od nihajke. Si že videl čistejši LC4?  :kva2: (hec, da nauš preresno vzel)

 
 
 

 

 

Če si lastiš adventure ni zime,

img1541.jpg

620 adventure, letnik 1997, slikano oktobra 2004

Popravljeno . Popravil RSa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hvala!!!

 

Če si lastiš adventure ni zime

 

Tudi res! To pa hajoktejn najbl ve  :ninja:

Js si ponavad tolk dela nakopljem, da še aprila ni vse skp na mestu...

Objavljeno

Pa za ležaje in semeringe vprašaj v kšni trgovini z ležaji, za vse zamenjat se kar pozna razlika v ceni.

Rock on

post-9206-0-20513900-1428584757_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav

 

Evo začetek motoristične sezone, in že problemi:S...

V motorju se mi je spet pojavil zelo čuden prizvok, vedno se pojavi po malo daljši vožnji in nikakor ne morem ugotoviti kaj bi lahko bilo narobe.

V mašini so zamenjani popolnoma vsi ležaji, semeringi, tesnila, olje Motul 10W60.

Aja pa dvakrat sem že spustil ven komplet olje, in niti pikice kakega opilka ali kaj podobnega :S...

Ali mogoče ve kdo tukaj, kaj bi lahko bilo? Mogoče ventili, veriga v motorju?

Prilagam posnetek.

 

Popravljeno . Popravil Keltek20
Objavljeno

Pomoje bo treba naštelat ventile, sm mev js isto situacijo:)

Objavljeno

Tole mal prepočas tolče za ventile. A si zihr da si ležaje klackalic dobr "zakirnal" na akso? 

Objavljeno

Hmm mislim da sem :). ja nič bo treba razdret pa malo videt, koliko drugače nastavlate ventile? 0,15?

Objavljeno

0,15 je na pred high flow masinah, ja. Bols pogledat k zjebat :) Iz kje pa se ti zdi da prihaja zvok?

Objavljeno

Pozdrav

 

Evo začetek motoristične sezone, in že problemi:S...

V motorju se mi je spet pojavil zelo čuden prizvok, vedno se pojavi po malo daljši vožnji in nikakor ne morem ugotoviti kaj bi lahko bilo narobe.

V mašini so zamenjani popolnoma vsi ležaji, semeringi, tesnila, olje Motul 10W60.

Aja pa dvakrat sem že spustil ven komplet olje, in niti pikice kakega opilka ali kaj podobnega :S...

Ali mogoče ve kdo tukaj, kaj bi lahko bilo? Mogoče ventili, veriga v motorju?

Prilagam posnetek.

 

Pri starejših letnikih lc4 je bila težava delček med klackalico in vrhom ventila, se ne spomnim kako se pravilno reče.

Ta delček, vmestni del je pritrjen na krogelni del klackalice, in s časom dobi zračnost, se razraglja in

ja pade dol v dolnji del agregata, kjer naredi lahko Grande pizdarijo.

OK recimo, da do tega še ni prišlo, zato prvo preveri krmiljenje ventilov, nato zračnost in tako dalje od vrha pa navzdol.

Objavljeno (popravljeno)

Dopolnjujem prejšnjo objavo, obkroženi del na spodnji sliki je zapigan, zapertlan na vijak za nastavljanje, s časom se razrahlja in odpade.

Bodi, pozoren

Meni se je to zgodilo

klacka.jpg

Popravljeno . Popravil RSa
Objavljeno

0,15 je na pred high flow masinah, ja. Bols pogledat k zjebat :) Iz kje pa se ti zdi da prihaja zvok?

Jap torej moram imeti 0.15 :). Meni se zdi da se na desni strani motorja sliši bolj izrazito (pri magnetu). 

Objavljeno

Dopolnjujem prejšnjo objavo, obkroženi del na spodnji sliki je zapigan, zapertlan na vijak za nastavljanje, s časom se razrahlja in odpade.

Bodi, pozoren

Meni se je to zgodilo

klacka.jpg

Bom preveril, čez vikend akcija :).

 

Pa hvala vsem za Informacije :).

Objavljeno

Jap torej moram imeti 0.15 :). Meni se zdi da se na desni strani motorja sliši bolj izrazito (pri magnetu). 

Da se ti ni losal vztrajnik?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!