Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


Priporočene objave

Objavljeno
pred 22 urami, sandised pravi:

Cilinder je 101

Za to meritev si uporabil navaden meter ali imaš dostop do ustreznega mikrometra? Ker močno dvomim da je cilinder točno 101mm.

Drugače pa če pogledaš po svetovnem spletu:

piston size LC4.JPG

Pa še KTM podatki o dovoljenih toleranca:

1997 400/620 manual:

tolerance 1997.JPG

Novejše LC4, slika iz 2003 manuala:

assembly tolerance.JPG

 

  • Všeč mi je 2
  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Kako gre? Vse dela b.p.? Saj imamo vendar KTM! Kdo bo pa šraufal, če ne mi?

Kdo mi lahko razloži tole:

advrider.com/index.php?threads/640-adv-cockpit-project.94226/#post-2980457

Kakšen je to rele? Kje bi ga kupil? Mora bit ena žica direkt na baterijo? Al sam da je +? Lahko npr iz vtičnice? Noob.

Objavljeno

Če že daješ napajanje na luč zaradi obstoječe slabe inštalacije ali če bi rad da svetita obe, je smiselno da daš vsaj 0.75mm2 žico direkt z aku. 

Navaden 4 kontaktni rele, na ibeju jih maš tud z varovalko.

Objavljeno

Aja, pa nisem glih ziher da je originalni stator LC4 primeren za dodatne obremenitve.

Objavljeno

Eni celo takole naredijo.Takole se sam sicer ne bom igral.

KTM-Worksplavakuca.jpg.0e377796de469db40c2e0d9665a1bb7a.jpg

 

Kako pa bi prešibek stator izražal svojo nejevoljo? Če bi uporabil rele in lastno napajanje?

Kaj pa tisti nezasedeni GPS konektorji pod armaturo? Misliš, da je prešvoh žica, da bi jo uporabil za napajanje ene luči?

 

 

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred 15 minutami, Kawl pravi:

Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ?

jaz pri Axlu.

Objavljeno
7 hours ago, Kawl said:

Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ?

KTM Seleš, Grosuplje ima tole supr rešeno preko neta.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
Ob 18. 9. 2017 ob 15:50, Nightmare pravi:

KTM Seleš, Grosuplje ima tole supr rešeno preko neta.

 

 

Lp, Samo

Hvala za odgovore. 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo. Kam izginja moje hidravlično olje? Spodaj pri niplnu za odzračenje je čisto malček mastno, ampak se mi zdi premalo, da bi cela posodica tam ven stekla. Pri ročki ni nič mastno. Je še kakšna druga možnost, aj je pač to pri niplnu to? Lahko to izteka kam v motor oz. kam drugam? Kako preveriti? Hvala.

 

Drgač je pa kurac brez kuplnge vozt. Pa se ustaviš v kakšnem hribčku pol pa spelji brez kuplnge navbreg. Moj ride day je danes ratal nightmare na Gorjancih.

Objavljeno
pred 2 minutami, Mattithyahu pravi:

Zdravo. Kam izginja moje hidravlično olje? Spodaj pri niplnu za odzračenje je čisto malček mastno, ampak se mi zdi premalo, da bi cela posodica tam ven stekla. Pri ročki ni nič mastno. Je še kakšna druga možnost, aj je pač to pri niplnu to? Lahko to izteka kam v motor oz. kam drugam? Kako preveriti? Hvala.

 

Drgač je pa kurac brez kuplnge vozt. Pa se ustaviš v kakšnem hribčku pol pa spelji brez kuplnge navbreg. Moj ride day je danes ratal nightmare na Gorjancih.

 

Poglej še O-Ring na batku v spodnjem cilindru. Dimenzije za LC4 pa nevem. Pri LC8 sem imel tak problem, izrabljen o-ring in umazanija v cilindru:
IMG_20170602_150248.thumb.jpg.8ca8f5937c9a5398fe153bcc2268c5a9.jpg
IMG_20170602_150314.thumb.jpg.f06a6362fd12100ea14a038cb8194c8e.jpg

 

Objavljeno

Express. Hvala!
Je to ta 69 zadeva? Kaj bom pa videl, če razdrem? Uničeno gumico najbrž? Al je tut od zunaj kaj mastno videt?

Še to, če to snamem, bo kakšno olje ven steklo? Bi moral motorno olje najprej ven iz mašine morda?

Screenshot_2017-11-27_14-45-47.png

Objavljeno

Če je to enako kot 690 (verjetno je). Ni potrebno razdirati motorja (spuščati olja... ) . Edino rabiš novo tesnilo, ker se bo staro zelo verjetno strgalo. Zamenjaš O ring sestaviš in voziš (če seveda cilinder ni obrabljen) .

Na tej povezavi imaš "vse" z dimenzijami O ringa vred.

https://thumpertalk.com/forums/topic/681191-clutch-fluid-leak/

p.s. Razdri v prozorno vrečko(taka za zamrzovalnik bo kar prava) , da ne boš lovil fedrčka in kuglice po garaži (pa še ostanek olja prestrežeš) .

lp

Objavljeno
pred 1 uro, Mattithyahu pravi:

Express. Hvala!
Je to ta 69 zadeva? Kaj bom pa videl, če razdrem? Uničeno gumico najbrž? Al je tut od zunaj kaj mastno videt?

Še to, če to snamem, bo kakšno olje ven steklo? Bi moral motorno olje najprej ven iz mašine morda?

Screenshot_2017-11-27_14-45-47.png

Ne rabiš 69. Tam sta komplet batek in o-ring, ti rabiš samo o-ring. Če pa je cilinder obrabljen, pa rabis itak celi cilinder nov. Imas pa moznost original ali Oberon. 

Objavljeno

O ring se da dobiti tudi kot KTM del (mislim, da je namenjen tesnenju pokrovčka oljnega filtra, samo je x krat dražji kot v "navadni trgovini" ) .

lp

Objavljeno

Hm, si predstavljam, da je oring naliman na batek, sicer bi se ga dalo tudi uradno dobiti posebej, kajne? Tako da je verjetno treba batek zamenjat. No, saj bom videl, ko razdrem, čeprav ponavadi že v naprej naročim dele, da potem takoj tudi sestavim...

Objavljeno
pred 2 urami, Mattithyahu pravi:

Hm, si predstavljam, da je oring naliman na batek, sicer bi se ga dalo tudi uradno dobiti posebej, kajne? Tako da je verjetno treba batek zamenjat. No, saj bom videl, ko razdrem, čeprav ponavadi že v naprej naročim dele, da potem takoj tudi sestavim...

Ne tako na glas govorit ;-) o-ring ni nikamor naliman, to je samo marketinška poteza, da te bolj olupijo. Za primer poglej kosovnico za prednje vilice od 2004 950ADV in 2010 990ADV/R. Kosovnica iz 2004 je na 3 straneh, od 2010 pa samo na eni strani. Več delov skompletirajo in te lahko bolj olupijo kot če ti prodajo sam en o-ring ali tesnilo.

Objavljeno

Prodam 2000 letnik. Vse ostalo ZS.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zivjo!

 

Ce koga zanima prodajam 2003 letnik, 26500 km. Vse original, nobenih predelav razen avspuha ki je športni homologiran. Zraven dam originalnega. Imam tudi touratech nosilce za kovčke ki niso bili še montirani. Mašina je obnovljena komplet na novo. Zamenjano vse možno v vrednosti 1700€. Za ostale informacije na zs.

 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem zamenjal oring na batku na kuplngi ter ostala tesnila. Še zmeraj pušča. Očitno je cilinder zdrajsan in pušča. Najbrž...

U glavnem, zamenjal bom vse skp.

Sem pa glih kar naredil servis in tisto mineralno olje je steklo v mašinsko olje. Mislite, da bi moral spet mašinsko olje zamenjat zarad tega?

Objavljeno (popravljeno)

Na Thumper Talk-u, je cilinder "spoliral" (pobrusil "zareze" z biaksom) in naj bi potem držalo. Verjetno ni druge kot menjati.

Jaz se zaradi 0,03 l olja (kolikor ga gre v sklopko) ne bi sekiral.

lp

ps. jaz sem O ring namazal z mastjo za zavorne gumice (nasvet z THEF foruma) . Kakor sem potem "preverjal" je to tko-tko (lahko je dobro lahko pa tudi ne) , ampak meni deluje brez problemov.

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno

Hm, namazanja se bom najbrž ognil. Bom namazal kar z magura blood. Mam pa itak oberon naročen, upam da bo to rešlo zadevo...

Objavljeno

Oberon zmontiran. Na uč je videt zelo lepo narejen kos, batka nisem ven vlekel, menda ima tesnilo namesto oringa.

 

Nafilam z oljem in glej ga zlomka... na rezervoarju pri ročki vsakič ko stisnem ročko pride ven par malih mehurčkov. Sem samo slabo prezračil? Sem še pol 2 deci olja pretočil čez, da bi kak mehurček ven stisnil, pa je enako.

 

Al  pa master cilinder zrak vleče od kod? Kakšna izkušnja?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!